*

Αποστολέας Θέμα: Συγχώνευση περιοχών μετάθεσης  (Αναγνώστηκε 69647 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος MHXMHX

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 335
    • Προφίλ
Απ: Συγχώνευση περιοχών μετάθεσης
« Απάντηση #322 στις: Ιανουάριος 17, 2013, 05:59:50 μμ »
Από το μηδέν το ένα είναι πάντα καλύτερο.Αν δεν το θες εσύ το κενό,που θέλεις να βλέπεις απ'το μπαλκόνι σου το σχολείο που υπηρετείς, θα το θέλει κάποιος άλλος που μπορεί να βρίσκεται 500 χμ μακριά απ'το σπίτι του.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Συγχώνευση περιοχών μετάθεσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:51:21 »

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2007
    • Προφίλ
Απ: Συγχώνευση περιοχών μετάθεσης
« Απάντηση #323 στις: Ιανουάριος 17, 2013, 06:02:28 μμ »
Σύμφωνα με τον αλγόριθμο υπολογισμού κενών και πλεονασμάτων που εφαρμόζεται τα τελευταία χρόνια στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (32413/Δ2/23-03-2012), ο υπολογισμός των κενών σε άτομα γίνεται σε επίπεδο ομάδας σχολείου (Πίνακας Β) διαιρώντας με 18 (υπόλοιπο <11 δεν λαμβάνεται υπόψη). Τα κενά αθροίζονται μετά αλγεβρικά στην Περιοχή Μετάθεσης.

Σύμφωνα με την 86035/Δ2/26-07-2011, (κατ' ελάχιστον) 11 ώρες Α' Ανάθεσης για μια ειδικότητα συνιστούν οργανικό κενό.

Στο παράδειγμα που συζητάτε, οι 34 ώρες θα δώσουν 3 οργανικά κενά μόνο στην περίπτωση που έχουμε 3 11ωρα σε 3 διαφορετικές ομάδες σχολείων. Αν οι 34 ώρες είναι σε μία ομάδα σχολείων, τα οργανικά κενά είναι 2. Αν οι 34 ώρες είναι σε 2 ομάδες σχολείων, τα οργανικά κενά μπορεί να είναι είτε 1 είτε 2 (αναλόγως πώς κατανέμονται οι ώρες ανά ομάδα προέλευσης).

Αν σε μία Διεύθυνση παραμείνουν ίδιες οι ομάδες σχολείων, η συγχώνευση των Περιοχών Μετάθεσης δεν πρόκειται να δώσει ούτε περισσότερα ούτε λιγότερα ΟΡΓΑΝΙΚΑ κενά στο ΣΥΝΟΛΟ της Διεύθυνσης.

Και η διαδικασία καθορισμού των ομάδων δεν γίνεται κεντρικά, αλλά από το κάθε ΠΥΣΔΕ. Με αποτέλεσμα να έχουμε και περιπτώσεις τύπου (παλαιάς) Α' Λάρισας (πόλη της Λάρισας) με ... 23 (είκοσι τρεις) ομάδες σχολείων: http://dide.lar.sch.gr/arx_dief/dhlwsh_yper_11.doc

Αποσυνδεδεμένος sumaxer

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 136
    • Προφίλ
Απ: Συγχώνευση περιοχών μετάθεσης
« Απάντηση #324 στις: Ιανουάριος 17, 2013, 06:07:45 μμ »
Πατρέα  ευχαριστώ για την παρέμβασή σου .

Τελικά ο δύσμοιρος θα μείνει 500 χιλιόμετρα από το σπίτι του ενώ εγώ θα ατενίζω το σχολείο από το μπάλκόνι ( του ξενοδοχείου μάλλον )

Αποσυνδεδεμένος sumaxer

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 136
    • Προφίλ
Απ: Συγχώνευση περιοχών μετάθεσης
« Απάντηση #325 στις: Ιανουάριος 17, 2013, 06:09:39 μμ »
Να μου επιτραπέι να το τονίσω :

Αν σε μία Διεύθυνση παραμείνουν ίδιες οι ομάδες σχολείων, η συγχώνευση των Περιοχών Μετάθεσης δεν πρόκειται να δώσει ούτε περισσότερα ούτε λιγότερα ΟΡΓΑΝΙΚΑ κενά στο ΣΥΝΟΛΟ της Διεύθυνσης.


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Συγχώνευση περιοχών μετάθεσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:51:21 »

Αποσυνδεδεμένος sumaxer

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 136
    • Προφίλ
Απ: Συγχώνευση περιοχών μετάθεσης
« Απάντηση #326 στις: Ιανουάριος 17, 2013, 06:11:25 μμ »
Τελικά δεν αρκεί να ξέρεις μόνο διαίρεση  , πρεπει να ξέρεις να διαλέγεις και διαιρέτη  :D

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Συγχώνευση περιοχών μετάθεσης
« Απάντηση #327 στις: Ιανουάριος 17, 2013, 06:23:37 μμ »
Patreas
σωστά όσα γράφεις, ωστόσο δε μιλάμε μόνο για ομάδες σχολείων αλλά και για περιοχές μετάθεσης.

Στις παλιές περιοχές μετάθεσης, αν το παράδειγμα που συζητάμε είναι σε διαφορετικές περιοχές μετάθεσης
πχ 11 ώρες στη μια περιοχή, 11 στην άλλη και 9 στην τρίτη πόσα οργανικά θα δοθούν;

Όταν αυτές τις ώρες τις έχεις σε ΜΙΑ περιοχή μετάθεσης το αλγεβρικό άθροισμα στην Ενιαία Περιοχή μετάθεσης τι θα σου δώσει;
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2007
    • Προφίλ
Απ: Συγχώνευση περιοχών μετάθεσης
« Απάντηση #328 στις: Ιανουάριος 17, 2013, 06:32:52 μμ »
Για τα ΟΡΓΑΝΙΚΑ κενά δεν έχει σημασία αν τα σχολεία είναι σε μία Περιοχή Μετάθεσης ή σε περισσότερες. Σημασία έχει αν τα σχολεία ανήκουν ή όχι στην ίδια ομάδα (όσο εφαρμόζεται ο αλγόριθμος που εφαρμόζεται τα τελευταία χρόνια στη Δευτεροβάθμια).

Οι ομάδες σχολείων αποτελούν υποδιαίρεση των σχολείων μιας Περιοχής Μετάθεσης. Δεν υπάρχει ομάδα σχολείου που να περιλαμβάνει σχολεία διαφορετικών Περιοχών Μετάθεσης.

Αν δεν αλλάξουν οι ομάδες σχολείων, τα κενά στο παράδειγμά σου είναι 1+1+0=2 και με τις παλιές και με τις νέες Περιοχές Μετάθεσης (αρκεί τα 11ωρα να είναι και στην ίδια ομάδα σχολείων για να δώσουν το ένα κενό).

Αποσυνδεδεμένος sumaxer

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 136
    • Προφίλ
Απ: Συγχώνευση περιοχών μετάθεσης
« Απάντηση #329 στις: Ιανουάριος 17, 2013, 06:41:32 μμ »
...για τον πολύ απλό λόγο , υποθέτω αγαπητέ Πατρέα  , οτι το υπουργείο θεωρεί παράλογο να δώσει συνδυαστική οργανική σε δυο σχολεία που το ένα είναι στην Πάτρα και το άλλο στα Καλάβρυτα ...

Αποσυνδεδεμένος sumaxer

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 136
    • Προφίλ
Απ: Συγχώνευση περιοχών μετάθεσης
« Απάντηση #330 στις: Ιανουάριος 17, 2013, 07:28:52 μμ »
Mackis είπες

Επειδή τα ΠΥΣΔΕ είναι ανίκανα ή καλύτερα δεν θέλουν να μετακινήσουν εκπαιδευτικούς εντός νομού από περιοχή Α σε Γ κ.λ.π. (γιατί δεν θέλουν να πάρουν το "κόστος") ενδεχομένως να αναγκάζεται το Υπουργείο να συγχωνεύσει τις περιοχές.

Όλα όσα προτείνεις είναι σωστά αλλά δεν τα κάνει κανείς γιατί δεν αναγκάζεται να τα κάνει.

Πλεονεκτήματα ή μειονεκτήματα θα δούμε αφού το εφαρμόσουμε. Τώρα δεν μπορούμε να πούμε κάτι.





Τα Πυσδε δεν διαολόστελναν διατιθέμενους διότι τα πράγματα ήταν χαλαρά  , λεφτά υπήρχαν , αναπληρωτές παίρναμε , ε , αν ήταν και καμιά "δευτερεύουσα" ειδικότητα κανείς δεν διαμαρτυρόταν αν έμενε κενό σε κάνα σχολείο.


Τώρα που τα πράγματα έσφιξαν , οι μετακινήσεις είχαν αρχίσει και με τις παλιές περιοχές

Και να σου πώ κάτι ; Ιδιο ήταν το "πολιτικό" κόστος και τότε και τώρα.

Αν τον Χ τον μετακινήσουν 100 χιλιόμετρα από την παλιά του περιοχή λόγω πλεονασμού  , δεν νομίζω οτι θα πει "ε καλά δεν πειράζει  , τώρα είμαστε όλος ο νομός μια οικογένεια"...

Πόσο μάλλον τώρα που μπορεί να τον μετακινήσουν όχι γιατί δεν υπάρχει κενό στην παλιά του περιοχή !!!






Αποσυνδεδεμένος sumaxer

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 136
    • Προφίλ
Απ: Συγχώνευση περιοχών μετάθεσης
« Απάντηση #331 στις: Ιανουάριος 17, 2013, 07:29:47 μμ »
Τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα μπορούμε να τα προβλέψουμε . Και μπορούμε να πούμε πολλά ... ;)

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Συγχώνευση περιοχών μετάθεσης
« Απάντηση #332 στις: Ιανουάριος 17, 2013, 10:35:38 μμ »
Για τα ΟΡΓΑΝΙΚΑ κενά δεν έχει σημασία αν τα σχολεία είναι σε μία Περιοχή Μετάθεσης ή σε περισσότερες. Σημασία έχει αν τα σχολεία ανήκουν ή όχι στην ίδια ομάδα (όσο εφαρμόζεται ο αλγόριθμος που εφαρμόζεται τα τελευταία χρόνια στη Δευτεροβάθμια).

Οι ομάδες σχολείων αποτελούν υποδιαίρεση των σχολείων μιας Περιοχής Μετάθεσης. Δεν υπάρχει ομάδα σχολείου που να περιλαμβάνει σχολεία διαφορετικών Περιοχών Μετάθεσης.

Αν δεν αλλάξουν οι ομάδες σχολείων, τα κενά στο παράδειγμά σου είναι 1+1+0=2 και με τις παλιές και με τις νέες Περιοχές Μετάθεσης (αρκεί τα 11ωρα να είναι και στην ίδια ομάδα σχολείων για να δώσουν το ένα κενό).

Σωστά όσα γράφεις όμως ξεχνάς μια σημαντική λεπτομέρεια : στην στήλη "εκτίμηση κενών / πλεονασμάτων απο το ΠΥΣΔΕ" του πίνακα Β (που διαφοροποιείται -αιτιολογημένα- απο τις στήλες 6α και 6β στις οποίες αναφέρεσαι )  το ΠΥΣΔΕ θα προσθέσει β ανάθεση ή β' ειιδικότητα ,  ως 10 ώρες υπερωρία κτλ κτλ αλλά επισης τις δυνατότητες συμπλήρωσης του υποχρεωτικού εβδομαδιαίου ωραρίου με την ανάθεση διδασκαλίας σε άλλα σχολεία της ίδιας περιοχής μετάθεσης. Και εδώ ειναι που κολλάει η ίδια περιοχή μετάθεσης - σε αντίθεση με τις πολλές μικρότερες. Γιατί εκεί που οι κάτω απο 11 ώρες δεν λαμβάνονταν υπόψη αν δεν μπορούσες να τις "κολλήσεις' σε άλλες ώρες της ιδιας περιοχής αλλά και ομάδας τώρα μπορείς - γιατί ( ως έχει τουλάχιστον η σχετική διάταξη) αναφέρεται σε σχολεια ιδιας περιοχής αλλά όχι απαραίτητα και ιδιας ομάδας. Έχοντας λοιπόν μια ενιαία περιοχή και χωρίς τον περιορισμό - για τη στήλη αυτή και μόνο που όμως ειναι και η πλέον σημαντική ( εκτίμηση κενών/πλεονασματων απο το ΠΥΣΔΕ ) της ίδιας ομάδας σχολείων μπορείς ως ΠΥΣΔΕ να "εκτιμήσεις" το κάτι παραπάνω σου.
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2007
    • Προφίλ
Απ: Συγχώνευση περιοχών μετάθεσης
« Απάντηση #333 στις: Ιανουάριος 18, 2013, 12:01:37 πμ »
Πέραν του γεγονότος ότι στο συγκεκριμένο σημείο αναφέρεται και το "εφόσον οι αποστάσεις και οι συνθήκες το επιτρέπουν", στη δική σου Διεύθυνση τι διαφορά είχαν οι στήλες ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ(-) / ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ(+) και ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΠΥΣΔΕ ΕΛΛΕΙΜMΑΤΑ (-) / ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ (+) στους πίνακες του 2012;

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Συγχώνευση περιοχών μετάθεσης
« Απάντηση #334 στις: Ιανουάριος 18, 2013, 12:40:14 πμ »
δεν είπα να στείλουν απο τη θάλασσα στο βουνό αλλά απο τη μια άκρη της α περιοχής στην αμέσως διπλανή της β  περιοχής δεν μπορούσαν να στείλουν. Τώρα μπορούν. ( το επιτρέπουν οι συνθήκες ΚΑΙ η απόσταση).

επομένως, στα δηλωθέντα απο τη ΔΔΕ μου πέρισυ δεν υπήρχε αυτή η δυνατότητα του συνυπολογισμού ωρών απο διπλανή περιοχή μετάθεσης.
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2007
    • Προφίλ
Απ: Συγχώνευση περιοχών μετάθεσης
« Απάντηση #335 στις: Ιανουάριος 18, 2013, 01:05:07 πμ »
Σύμφωνα με τη σχετική οδηγία της εγκυκλίου, θεωρητικά και πριν μπορούσαν να λάβουν υπόψη τους σχολεία διαφορετικών (και μη όμορων) ομάδων της ίδιας Περιοχής Μετάθεσης, όμως κανένα ΠΥΣΔΕ δεν το έκανε. Γι' αυτό και στα περισσότερα ΠΥΣΔΕ η στήλη ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΠΥΣΔΕ ΕΛΛΕΙΜMΑΤΑ (-) / ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ (+) ήταν είτε ίδια με τη στήλη ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ(-) / ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ(+) είτε απλώς ήταν κενή.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32315
  • Τελευταία: mixalios11
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161207
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 747
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 476
Σύνολο: 483

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.075 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.