*

Αποστολέας Θέμα: Σύστημα Πιστοποίησης Εκπαιδευτικής Επάρκειας Εκπαιδευτών Ενηλίκων της Μη Τυπικής  (Αναγνώστηκε 897752 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος babis_pe03

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 52
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Επειδή βλέπω να γράφονται διάφορα π.χ. του τύπου ότι βάζουν ότι νάνε χωρίς να υπάρχουν στην τράπεζα θεμάτων δίνω τα θέματα που έπεσαν στις 3/12/2016

1.   Ποιες γνώσεις, ικανότητες και στάσεις διακρίνουν τον αποτελεσματικό εκπαιδευτή ενηλίκων;  (μονάδες 7/20)  (σελ 77    46Α)

2.   Ο ν.3879/2010 αναδεικνύει δυο ισότιμους πυλώνες της Δια Βίου Μάθησης (ΔΒΜ). Ποιοι είναι αυτοί; Προσπαθήστε να ορίσετε εν συντομία τον καθένα από αυτούς. (μονάδες 7/20)   (σελ. 114        21Β)

3.   Ποιοι είναι οι σκοποί του ‘τεχνοκρατικού’ μοντέλου αξιολόγησης και ποιοι του ‘ανθρωπιστικού –πλουραλιστικού’ μοντέλου αξιολόγησης (μονάδες 6/20)     (σελ. 243      8Γ)


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
ΘΕΜΑΤΑ 04-12-2016
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:24:57 »

Αποσυνδεδεμένος chrilar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 127
  • με Αρέσει πολύ η εκπση ενηλίκων!!!
    • Προφίλ
ΘΕΜΑΤΑ 04-12-2016
« Απάντηση #2227 στις: Δεκέμβριος 05, 2016, 01:04:22 πμ »
Καλησπερα! Μήπως θα ήτανε εύκολο να μας ενημερώσει κάποιος όταν μπορέσει τα σημερινά θέματα;


ευκολα, βατα αναφερουν...
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 06, 2016, 10:56:22 πμ από chrilar »

Αποσυνδεδεμένος Theta._

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 612
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω εκπαίδευση , Παναιτωλικό & Επανάσταση
    • Προφίλ
Απ: Σύστημα Πιστοποίησης Εκπαιδευτικής Επάρκειας Εκπαιδευτών
« Απάντηση #2228 στις: Δεκέμβριος 05, 2016, 04:11:43 πμ »

Παιδιά , ότι είπα για το Θέμα Ι.  (του Σαββάτου) ΔΕΝ ήτανε δα ..καμιά καταγγελία!...

καθώς ήδη από παλαιόθεν - Πανελλαδικές , έως Πανεπιστήμια κλπ. ΠΟΤΕΣ ΔΕΝ γούσταρα να ψάχνω μετά την εξέταση την "ιδανική απάντηση" στην "Ύλη"...σελ... Χ-ΧΙ , "από Ο Μήτσος λέει...." Έως "...παράγραφος Δ'.. απάντησε η μικρή Καίτη..".

Μετέφερα τη Γενική Εικόνα Συναδέλφων , οι οποίοι πάλευαν , ύστερα από το Γραπτό , να βρούνε Εάν και Πού Υπήρχε  Διατυπωμένη η Ερώτηση- Θέμα...

Προσωπικά, Υπήρχε "σαφώς"... μα ΔΕΝ Υπήρχε ....ΔΕΝ με νοιάζει Διόλου!...

Παπαγαλαίοι ΔΕΝ είμαστε ... ΔΕΝ πρέπει να είμαστε...

Διαβάσαμε , Μελετήσαμε , Εξεταστήκαμε... Εξετάζονται κάθε σαββατοκύριακο Συνάδελφοι , στην αντίφαση μιας Τράπεζας Θεμάτων (ΜΕ Πολλά και τεράστια Λάθη... άσχετη με πολλά πραγματικά πεδία Εκπαίδευσης Ενηλίκων... Ενδιαφέρουσα σε άλλα...) η οποία από τη μια σου Διδάσκει Ενεργητική Συμμετοχή , Κριτικό Πνεύμα , πολλαπλή εκπαίδευση - Μεθοδολογίες Γνώσης από τους Εκπαιδευόμενους και από την άλλη ... Για να Πιστοποιηθείς Παπαγάλισε 267 σελίδες....


ΜΕ κανένα Δία , ΔΕΝ με χαλάει εάν  κάποιο θέμα , τυπικά, ΔΕΝ Διατυπωμένο "επακριβώς" στη σελ 666 και η "απάντηση" , όπως στα φροντιστήρια των πανελλαδικών είναι "από την παράγραφο δ' της σελ 874 - 3η αράδα της σελ. 875 και συνεχίζει , από 1η παράγραφο της σελ. 878, έως το τέλος της σελίδας".

Τουναντίον , επειδής μπορούσες να μελετήσεις είτε "φροντιστηριακά" , παλαιών μας εποχών.. ή Ακαδημαϊκά , Λογικά, Κριτικά και ΣΥΝΔΙΑΣΤΙΚΑ την Ύλη , στη δεύτερη περίπτωση , μπορούσες να απαντούσες και στην πιο "απροσδόκητη" ΟΚ, Λογική,  - Εκτός "τυπικής" τράπεζας "θεμάτων" Ερώτηση.

Έτσι το μελέτησα , τουλάχιστο εγώ- όμοια το κατέθεσα στο γραπτό , παράπονο ΔΕΝ έχω... Εκτιμώ ΒΑΣΙΜΑ , Ξέροντας την Ύλη , ότι σε σχέση με το (άχρηστο) άγχος μου ΜΙΑ ΧΑΡΑ , Έγκυρο - Σωστό "τετράδιο" απαντήσεων παρέδωσα.


..Καμία "καταγγελία" λοιπόν!... μακάρι , κάθε θέμα να ήταν Λογικής Κριτικής και Συνδυασμού Κεφαλαίων Ύλης!... Επιστήμονες είμαστε κατά Βάση... Έτσι ΔΕΝ είναι;...

..........

Στα "λοιπά".

Ελάχιστα με νοιάζει εάν παίζουν , ανά ημέρα ή , ανά αίθουσα Εξετάσεων "καλές" , "κακές" επιτηρήσεις , αν μπορείς να αντιγράψεις ή όχι , αν τα θέματα είν' 'απαιτητικά" , αν οι εξεταστές στη μικροδιδασκαλία είν' μουτζούφληδες ή ευχάριστοι...

Με νοιάζει και απαιτώ Σεβασμό απέναντί μου και σε κάθε Συνάδελφο Διαγωνιζόμενο σε όλη την ςεξεταστική Διαδικασία , στις ώρες 'αποκλεισμού" στο ΟΤΕακάντεμυ" , στην περίπτωση του Αθνηνιστάν εν προκειμένω...

ΧΤΕΣ , Σάββατο , η Εντύπωση η δική μου και των άλλων Εννέα του Τμήματος και όσων μίλησα έλεγε ότι "χρήσιμη" ή "άχρηστη" ήταν διαδικασία η οποία ΔΕΝ μας πρόσβαλε... Μάλλον μας αντιμετώπισε με Εκτίμηση ως Εκπαιδευτών και Επιστημόνων.

ΔΕΝ το περίμενα , μου προξένησε ΘΕΤΙΚΗ έκπληξη , ΑΣ το παραδεχτώ , πάντως.

ΤΟ ΚΥΡΙΟ:

Αυτό που ήταν το  Ε π ί κ ε ν τ ρ ο  του ποστ μου ΚΑΙ έχει τη Μεγάλη Αξία:

Σε Βλαμμένους καιρούς Ηλίθιων "ανταγωνισμών" , στις Μικροδιδασκαλίες αποδείξαμε Φοβερή Συναδελφικότητα μεταξύ μας , αναπτύσσοντας Όμορφες "Δυναμικές Ομάδας" , με αναδράσεις "Κοινού" με Κάθε Συνάδελφο - "Εισηγητή"  στο πεδίο - α Ενεργητικής Συμμετοχής "Εκπαιδευομένων".

Ήδη , πριν , στο γραπτό μέρος εάν ΔΕΝ είχαμε .. Όχι καμιά "εφιαλτική" , αλλά του "καθήκοντος" και "τυπικών όρων" επιτήρηση , όσοι "ξέραμε"  θα τα σερβίραμε , μα   κ α ν ο ν ι κ ά  στους άλλους Συναδέλφους.

Διαφορετικών Ειδικοτήτων οι "10" του Τμήματος.. ΟΛΟΙ μάθαμε από των άλλων Πεδίων Συναδέλφους...

ΟΛΟΙ , στα διαλλείματα κάθε "Μικρό" συνεργαζόμαστε για Υποστήριξη Συναδέλφου της Επόμενης "Μικρό".  Κάθε "προηγούμενος" μας ενημέρωνε , για δική μας προετοιμασία , τους όρους Συνέντευξης από τους Εξεταστές.

Λοιπόν....

Πολύ λιγότερο (χωρίς να το υποτιμώ) από την ορθολογική εκτίμηση "καλά τα πήγα...  θα την έχω τη γ$$#@@@πιστοποίηση.."

ΤΟΣΟ περισσότερο , έφυγα χαρούμενος ... μα Ευτυχής Λέω κείνες τις στιγμές από το Μαρούσι ,  Διότι , σταδιακά, δημιουργήσαμε Αλληλεγγύη- Συναδελφικότητα , Άγνωστοι Μεταξύ μας , Αλληλοστηριχτήκαμε , μάθαμε ο Ένας από τον Άλλον ,  Μαγευτήκαμε από ταλέντα Διδασκαλίας και Εξαιρετικών στα Αντικείμενά τους παιδιών..

ΜΗΝ πω άλλα... ΜΗΝ αναφερθώ σε πολλές περιπτώσεις Συναδέλφων , ΠΩΣ (ασχέτως του βασάνου της "συνέντευξης" Εξεταστών) απέδειξαν ότι , όπου Διδάσκουν , οι Σπουδαστές τους Προσλαμβάνουν ΑΞΙΑ!...

Αυτά τα σημαντικά , Μόνον , κρατάω και αναμεταδίδω...

τα λοιπά Χρηστικά ...

Όχι Άγχος , Πού Δίνεις Σημασία , Τι προσέχεις κλπ...

Τα μεταφέρω "δια ζώσης"  από την μικρή και καθοριστική μου Εμπειρία του Σαββάτου σε Συνυποψήφιους Συναδέλφους....


Φιλιά,

Θ._




Νόμος Είναι Το Δίκιο Του Εργάτη & του Παναιτωλικού

Αποσυνδεδεμένος chrilar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 127
  • με Αρέσει πολύ η εκπση ενηλίκων!!!
    • Προφίλ
Απ: ΘΕΜΑΤΑ 04-12-2016
« Απάντηση #2229 στις: Δεκέμβριος 06, 2016, 10:52:02 πμ »
 :-*

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος alfa_vita

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 278
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
τα θέματα τις κυριακής 4/12 τα εχει κανείς να τα ανεβάσει?

Αποσυνδεδεμένος Sofenia

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 102
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
τα θέματα τις κυριακής 4/12 τα εχει κανείς να τα ανεβάσει?

8 (Α) Ποιες βασικές γνώσεις, δεξιότητες και στάσεις σχετίζονται με την ψηφιακή ικανότητα;
7 (Γ) ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ: Ας υποθέσουμε ότι σε μία ομάδα εκπαιδευομένων ένα μέλος εκφράζει συχνά έντονες αντιρρήσεις. Ποια μπορεί να είναι τα αίτια; Τι θα μπορούσε να κάνει ο εκπαιδευτής;
Η 3η ερώτηση ήθελε να αναφέρουμε τον τίτλο της διδακτικής ενότητας, το προφίλ των εκπαιδευομένων και τους στόχους της διδασκαλίας σε επίπεδο γνωσεων, στάσεων και δεξιοτήτων.

Αποσυνδεδεμένος alfa_vita

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 278
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
ευχαριστούμε sofenia

Αποσυνδεδεμένος saint

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 179
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Kαλησπέρα σας.. Προσπαθω να επικοινωνησω με ΕΟΠΠΕΠ ομως δεν μπορώ, Φευγω την Παρασκευη θεωρητικά με καραβι αλλά αγχωνομαι με την απεργία πως δεν θα σταματήσει. Τηλεφωνο αναγκης υπάρχει; Ευχαριστω πολύ.
***

Αποσυνδεδεμένος Sofenia

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 102
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Kαλησπέρα σας.. Προσπαθω να επικοινωνησω με ΕΟΠΠΕΠ ομως δεν μπορώ, Φευγω την Παρασκευη θεωρητικά με καραβι αλλά αγχωνομαι με την απεργία πως δεν θα σταματήσει. Τηλεφωνο αναγκης υπάρχει; Ευχαριστω πολύ.
Το τηλέφωνο θέλει υπομονη να περιμένεις πότε θα το σηκώσουν. Υπάρχει ένα μείλ όμως στο οποίο ο κυριος απαντάει σχεδόν αμέσως kpapaef@eoppep.gr

Αποσυνδεδεμένος Theta._

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 612
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω εκπαίδευση , Παναιτωλικό & Επανάσταση
    • Προφίλ
Kαλησπέρα σας.. Προσπαθω να επικοινωνησω με ΕΟΠΠΕΠ ομως δεν μπορώ, Φευγω την Παρασκευη θεωρητικά με καραβι αλλά αγχωνομαι με την απεργία πως δεν θα σταματήσει. Τηλεφωνο αναγκης υπάρχει; Ευχαριστω πολύ.

Προ- προηγούμενο Σάββατο , 3 /12 , οπότε έδινα…

•   Υπήρχε αντίληψη και μέριμνα από «επιτηρήσεις» κλπ. ε.ο.π.π.ε.π. για Συναδέλφους που ήρθαν και έπρεπε να φύγουν προς «επαρχία» - Περιφέρεια , Ηπειρωτική και ιδίως Νησιωτική. Να προλάβουν καράβια , Κτελ , αεροπλάνα κλπ.
•   Να προηγηθούν στη «σειρά» μικροδιδασκαλιών , να μπορέσουν να φύγουν νωρίτερα κλπ.
•   Ως τεσπά, «συμβατική» υποχρέωση του ε.ο.π.π.ε.π. , διότι οι Πόλεις Εξεταστικών Κέντρων είν’ ελάχιστες στη Χώρα…
•   «Άτυπα» , από το φόβο Μήπως τους κάτσουν όχι απλά ενστάσεις , αλλά Νομικές Αντιδράσεις Διαγωνιζόμενων , με πώς τα λέν’ αυτά «ποινικές ρήτρες» , «Αγωγές Ηθικής βλάβης» , ζητήματα επανάληψης των εξετάσεων – τουλάχιστο για τους Ταξιδιώτες , πολλοί από τους οποίους εκτός των εξόδων μετακίνησης , είχαν και ξενοδοχεία…

•   Μόνο γι’ αυτούς τους «πραγματολογικούς» Λόγους , εκτιμώ ή μάλλον είμαι σίγουρος ότι με κάποιο τρόπο … αναβολή μέρας εξέτασης και τα σχετικά , θα διευθετήσει ο Ε.ο.π.π.ε.π.  την αδυναμία Μετακίνησης των Συναδέλφων από Νησιά , λόγω (σεβαστής) Απεργίας των Ναυτικών. Η Απεργία θα ισχύει , σύμφωνα με τις Ανακοινώσεις ΚΑΙ τις ερχόμενες μέρες.

Προτείνω , ωστόσο, σε κάθε  Ενδιαφερόμενο Συνάδελφο , ασχέτως τελικής Διευθέτησης , να Κατοχυρώσει τη θέση του , έναντι ε.ο.π.π.ε.π. , ώστε να εξασφαλίσει μαζί και όλα τα «έννομα» , κατά πώς τα λεν , συμφέροντά του.

1.   Μέηλ με ονοματεπώνυμο – «ψηφιακή υπογραφή»  , που να λέει τα (γνωστά) καθέκαστα και να Απαιτεί διευθέτηση…
2.   Συμπληρωματικά , παρόμοιου περιεχομένου , συστημένη επιστολή ΕΛΤΑ ή κούριερ ,  προς ε.ο.π.π.ε.π. με ημερομηνία έως Παρασκευή για όσους «υποχρεούνται» να δώσουν Σάββατο….  Σαββάτου , για όσους έχουν «υποχρέωση» Κυριακής.

Όλα καλά θα πάνε , αλλά για ατομική σας κατοχύρωση , ΚΑΝΤΕ’ Το!...

Καλή Δύναμη , Αντοχή και Επιτυχία , σε αυτή τη βλακώδη , περιπετειώδη , αλλά και πολύ ενδιαφέρουσα (βιωματικά) αυτή «διαδικασία».

Θ._



Νόμος Είναι Το Δίκιο Του Εργάτη & του Παναιτωλικού

Φαίη

  • Επισκέπτης
Kαλησπέρα σας.. Προσπαθω να επικοινωνησω με ΕΟΠΠΕΠ ομως δεν μπορώ, Φευγω την Παρασκευη θεωρητικά με καραβι αλλά αγχωνομαι με την απεργία πως δεν θα σταματήσει. Τηλεφωνο αναγκης υπάρχει; Ευχαριστω πολύ.
Αυτό που "ξενιτευόμαστε" για μια πιστοποίηση, η οποία αμφιβάλλω αν θα μας χρησιμεύσει κάπου, με ξεπερνάει  :-\ :-\
Καλημέρες

Αποσυνδεδεμένος saint

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 179
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απάντηση δεν πήρα για το αν μπορώ να συμμετασχω στης άλλης βδομάδας την πιστοποίηση. Τηλ δεν σηκώνουν και email δεν απαντούν, η απεργία συνεχίζεται και εγώ θα ταξιδέψω με αεροπλάνο το Σαββατο πληρώνοντας ένα εισητήριο με κάτι λιγότερο από το μισό μισθό μου για να ταξιδέψω business στην Αθήνα. Αν δεν περάσω, δεν θα με συγχωρέσω ποτέ. ΠΟΤΕ!!!!!!!
***

Αποσυνδεδεμένος Mirto1987

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 125
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Μπορεί κάποιος να μας πει τι θεωρία έπεσε σήμερα?

Αποσυνδεδεμένος Sofenia

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 102
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Μπορεί κάποιος να μας πει τι θεωρία έπεσε σήμερα?
Θεματα Κυριακής 11/12/2016
Τι θα πρέπει να περιλαμβάνει το εκπαιδευτικό συμβόλαιο;
Για ποιους λόγους στην εκπαιδευση ενηλίκων κρίνεται σκοπιμο ενας εκπαιδευτης να αξιολογεί το εκπαιδευτικό εργο που ο ιδιος παρέχει;
Ποια είναι τα σημεία σύγκλισης των βασικών θεωριών μάθησης; Πως αναδεικνύεται η σημασία της εμπειρίας στο πλαίσιο αυτο;

Θεματα Σαββατου 10/12/2016

1. Αναφέρατε δύο πλεονεκτήματα της διάταξης σε σχήμα «Π» (μονάδες 7/20)

2. Είστε εκπαιδευτής σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα εκπαίδευσης ενηλίκων. Ποιοι θεωρείτε ότι θα πρέπει να είναι οι στόχοι στην Εναρκτήρια ή Πρώτη συνάντηση, ώστε να δομηθεί το εκπαιδευτικό συμβόλαιο και να μπουν οι βάσεις λειτουργίας και αλληλεπίδρασης της ομάδας; (μονάδες 7/20)

3. α. Περιγράψτε τη διαδικασία της διαπραγμάτευσης των εκπαιδευτικών αναγκών των εκπαιδευομένων. Συγκεκριμένα, αναφέρετε από ποιους και με ποιο στόχο υλοποιείται, ποια είναι η συμβολή της στην εκπαιδευτική διεργασία και ποιες είναι οι προϋποθέσεις για την πραγματοποίηση και ολοκλήρωσή της.

β. Γιατί η διερεύνηση και η διαπραγμάτευση των εκπαιδευτικών αναγκών των ενήλικων εκπαιδευομένων θεωρείται καθοριστικής σημασίας ζήτημα για την επιτυχή ολοκλήρωση ενός προγράμματος εκπαίδευσης ενηλίκων; (μονάδες 6/20)
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 11, 2016, 07:26:54 μμ από Sofenia »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32750
  • Τελευταία: wwwwww
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177498
  • Σύνολο θεμάτων: 19400
  • Σε σύνδεση σήμερα: 887
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 837
Σύνολο: 837

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.105 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.