*

Αποστολέας Θέμα: Σύστημα Πιστοποίησης Εκπαιδευτικής Επάρκειας Εκπαιδευτών Ενηλίκων της Μη Τυπικής  (Αναγνώστηκε 862723 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος oeo

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 4
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ευχαριστούμε πολύ oeo!
Μπορείς να μας πεις και λίγα πράγματα για τη μικροδιδασκαλία; πόσα άτομα στο τμήμα; γίνεται και μικρή συνέντευξη μετά, τελικά;

Στην δική μου τάξη που ήμασταν 11 άτομα (έλλειπε και ένα), όλοι ήμασταν καλά προετοιμασμένοι και τα πήγαμε πολύ καλά (το καταλάβαμε από τι αντιδράσεις των εξεταστών). Αυτοί με την σειρά τους ήταν πολύ φιλικοί και ψιλοβοηθούσαν. Τα σημαντικά είναι να χρησιμοποιήσεις όσο γίνεται περισσότερες τεχνικές διδασκαλίας και να συμμετέχουν οι εκπαιδευόμενοι από κάτω. Επίσης έδιναν ιδιαίτερη σημασία στον χρόνο, να μην τον ξεπεράσουμε πολύ αλλά και να μην είναι λιγότερος πολύ από 20 λεπτά. 

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος aex

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Παιδιά από εσας που δώσατε πρόσεξε κανείς αν υπήρχε internet στο χώρο της μικροδιδασκαλίας; Eνδιαφέρομαι κυρίως για ΟΤΕ academy!

Αποσυνδεδεμένος JimP

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 297
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Στην δική μου τάξη που ήμασταν 11 άτομα (έλλειπε και ένα), όλοι ήμασταν καλά προετοιμασμένοι και τα πήγαμε πολύ καλά (το καταλάβαμε από τι αντιδράσεις των εξεταστών). Αυτοί με την σειρά τους ήταν πολύ φιλικοί και ψιλοβοηθούσαν. Τα σημαντικά είναι να χρησιμοποιήσεις όσο γίνεται περισσότερες τεχνικές διδασκαλίας και να συμμετέχουν οι εκπαιδευόμενοι από κάτω. Επίσης έδιναν ιδιαίτερη σημασία στον χρόνο, να μην τον ξεπεράσουμε πολύ αλλά και να μην είναι λιγότερος πολύ από 20 λεπτά.

Δυστυχώς δεν συνέβη το ίδιο με εμάς. από τη μια αυστηρή επιτήρηση στο θεωρητικό οκ ας πούμε ότι έτσι πρέπει να είναι, από την άλλη κάκιστη αίθουσα για εκπαίδευση ενηλίκων (μη σχήμα Π, ο projector τα έδειχνε όλα πράσινα), ακριβώς ούτε δευτερόλεπτο παραπάνω, χωρίς φυσικά να έχουμε ένα ρολόι μπροστά μας και αξιολογητές που σε όλους έκαναν αρνητικές παρατηρήσεις. Νόμιζα ότι ο ΕΟΠΠΕΠ τους έδωσε τέτοια γραμμή αλλά από ότι φαίνεται είναι θέμα ανθρώπων και ΚΕΚ, αν κοπώ δεν πρόκειται να ξαναπατήσω εκεί πέρα! όποιος θέλει του το αναφέρω σε ΠΜ. εύχομαι να μην είστε άτυχοι και πάτε στο συγκεκριμένο ΚΕΚ και πέσετε σε τέτοιους αξιολογητές! ούτε στις πανελλήνιες να ήμασταν...
 

Αποσυνδεδεμένος chrilar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 127
  • με Αρέσει πολύ η εκπση ενηλίκων!!!
    • Προφίλ
εξετάσεις Ε.Ο.Π.Π.ΕΠ.
« Απάντηση #2215 στις: Νοέμβριος 27, 2016, 10:29:13 πμ »
Οι Αξιολογητές δεν έχει να κάνουν με Κ.Ε.Κ. πλέον Κ.Δ.Β.Μ.. Τοποθετούνται από Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π..  Ταπεινή μου άποψη: μην μένετε στην "εκτόνωση" μέσω ιντερνετ. Δώστε ανατροφοδότηση στον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.. Βοηθήστε ΟΛΟΙ/ΟΛΕΣ να βελτιωθούν οι διαδικασίες..

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος rnikola

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 279
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Παιδιά από εσας που δώσατε πρόσεξε κανείς αν υπήρχε internet στο χώρο της μικροδιδασκαλίας; Eνδιαφέρομαι κυρίως για ΟΤΕ academy!
Ναι, το λαπτοπ που σου παραχωρουν για τη μικροδιδασκαλια εχει ιντερνετ

Αποσυνδεδεμένος Star Quality

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 655
  • Ενάντια στο φασισμό της "πολιτικής ορθότητας"
    • Προφίλ
ναι chrilar, θα δώσουμε αντροφοδότηση στον εοππεπ και θα ιδρώσει το αυτάκι τους.... ούτε καν τηλέφωνα δεν σηκώνουν....

Αποσυνδεδεμένος aex

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Ναι, το λαπτοπ που σου παραχωρουν για τη μικροδιδασκαλια εχει ιντερνετ

Ευχαριστώ rnikola! ;)

Αποσυνδεδεμένος chrilar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 127
  • με Αρέσει πολύ η εκπση ενηλίκων!!!
    • Προφίλ
INTERNET στις εξετασεις...
« Απάντηση #2219 στις: Νοέμβριος 28, 2016, 04:13:01 μμ »
Ευχαριστώ rnikola! ;)




παιδες κι αν δεν εχει για καποιο λογο συνδεση στο ιντερνετ... μην στηριζεστε σ' αυτο... γι αυτο και στις οδηγιες δεν το αναφερει...

Αποσυνδεδεμένος chrilar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 127
  • με Αρέσει πολύ η εκπση ενηλίκων!!!
    • Προφίλ
ανατροφοδοτηση...
« Απάντηση #2220 στις: Νοέμβριος 28, 2016, 04:16:40 μμ »
ναι chrilar, θα δώσουμε αντροφοδότηση στον εοππεπ και θα ιδρώσει το αυτάκι τους.... ούτε καν τηλέφωνα δεν σηκώνουν....




ταπεινη μου αποψη... παντα απαντουν σ' ολες τις προσπαθειες, που εκανα και τηλεφωνικα και μεσω μειλ... μαλιστα στην αξιολογηση κατα την πιλοτικη φαση... εκανα 2 προτασεις, που σταδιακα εφαρμοσαν... δεν θα μπω σε λεπτομερειες...


τα σεβη μου!!!

Αποσυνδεδεμένος aeipolis

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 79
    • Προφίλ
Στην δική μου τάξη που ήμασταν 11 άτομα (έλλειπε και ένα), όλοι ήμασταν καλά προετοιμασμένοι και τα πήγαμε πολύ καλά (το καταλάβαμε από τι αντιδράσεις των εξεταστών). Αυτοί με την σειρά τους ήταν πολύ φιλικοί και ψιλοβοηθούσαν. Τα σημαντικά είναι να χρησιμοποιήσεις όσο γίνεται περισσότερες τεχνικές διδασκαλίας και να συμμετέχουν οι εκπαιδευόμενοι από κάτω. Επίσης έδιναν ιδιαίτερη σημασία στον χρόνο, να μην τον ξεπεράσουμε πολύ αλλά και να μην είναι λιγότερος πολύ από 20 λεπτά.
Ευχαριστούμε πολύ και πάλι, oeo ! Καλά αποτελέσματα να έχεις,  αφού πήγες τόσο καλά! Συγχαρητήρια!

Αποσυνδεδεμένος mtoura

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 51
    • Προφίλ
Καλησπερα! Μήπως θα ήτανε εύκολο να μας ενημερώσει κάποιος όταν μπορέσει τα σημερινά θέματα;

Αποσυνδεδεμένος Theta._

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 612
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω εκπαίδευση , Παναιτωλικό & Επανάσταση
    • Προφίλ
•   Τα σημερινά θέματα ήταν «ευκολοδυσκολούτσικα» , με μια «εκπληξούλα»- αρνητική για τους περισσότερους.

Τα μεταφέρω Όχι με τη διατύπωσή τους , αλλά στη φόρμα τους:

Ιδιότητες (Γνώσεις – Δεξιότητες – Στάσεις) του «καλού Εκπαιδευτή Ενηλίκων.  Νομίζω και εκτιμήσανε πολλοί Συνάδελφοι πού ψαχναν μετά τις 260++ σελίδες της «Τράπεζας» ότι ως επακριβούς διατύπωσης Ερώτηση , ΔΕΝ υπήρχε πουθενά!...  Αποτελούσε Συνδυασμό  Πολλών Κεφαλαίων , μαζί με το τελευταίο Κεφάλαιο Αξιολόπγησης – Αυταξιολόγησης (από κεί περίμενα ότι σίγουρα θα’ πεφτε θεματάκιον..).

Διαφορές «Ποσοτικής» (κατ’ ουσία) Τεχνοκρατικής Αξιολόγησης με την Ανθρωποκεντρική – Ποιοτική.  (Δεύτερο θεματάκιον , από το S.O.S. έως το ψες  Σάββατο κεφάλαιο της Αξιολόγησης).

Οι Δυο Πυλώνες της Δια Βίου Εκπαίδευσης (Εκπληξούλα , που χάοσε άπειρο ΚΟΣΜΟ , καθώς στην Τράπεζα εμφανίζεται κάτι ως Νομίκαβλο – γραφειοκρατικό). Ζητούσε τη Διαφορά μεταξύ της Συνέχισης της Τυπικής Εκπαίδευσης στα Σχολεία Βου’ Ευκαιρίας , με την «Μη τυπική» Εκπαίδευση , κατά Βάση Επαγγελματική.

……………………

Είμαι  , νομίζω, σε Ακαδημαϊκής  και Εργαλειακής Αντίληψης Θέση , όπως Προσωπικά το Εστίασα στην Εντατικοποίηση , ολονυχτία και κατ’ ευθείαν Εξέταση (Ω… ρε Αντανακλαστικά Φοιτητή , που διατηρώ..) να πέφτω μέσα τουλάχιστο στο 60% …καμία σημασία ΔΕΝ έχει αφτό!...

•   Ούτε έχει νόημα να βάλω κανένα Συνάδελφο σε «λογική» …να πιάσουμε το ΤΖΟΚΕΡ , ενώ , καθώς ο κυρ  ΕΟΠΠΕΠ έχει πολλά ποδάρια , έτσι κι ανέβαζα οτιδήποτε «υποθετικό» ως «σιγουράκι» ΣΟΣάκιον θεμάτων για τους επόμενους κύκλους , θα το απέκλειε από την «κλήρωση»- τεσπά κατάταξή του στην εκτύπωση με τα θέματα….

•   Το Μόνο που μπορώ να πω είναι ότι τα προηγούμενα θέματα ….υποδεικνύουν τα Επόμενα!....

Πάει κι αυτό!...


Ο Πρώτιστος Λόγος που θέλω να Επικοινωνήσω τη σημερινή μου  εμπειρία , έναντι αναμονής μιας παρτσακλής προς σιχαμένης…καταντίπ άχαρης διαδικασίας… Η οποία αυτοαναιρείται… ελάχιστη σχέση έχει με  Καθοριστικά Πεδία ΜΗ Τυπικής Εκπαίδευσης Ενηλίκων (πουχού Δ.ι.ε.κ.)

•   Πάει στο ότι το Άχαρο , τέλειωσε Θριαμβευτικά , με Όρους Συναδελφικότητας και Μοιρασιάς Γνώσης!...

•   Στο Τμήμα μου , 10 Νοματαίοι , από καταντίπ διαφορετικά Αντικείμενα , μοιραστήκαμε «άλλα» Γνωστικά Πεδία , που μας Επικοινώνησαν οι Συνάδελφοι!... Μα Πολύ Δυνατά!...

•   Πολύ γρήγορα Συγκροτήθηκε και Εκφράστηκε η «Δυναμική της Ομάδας» , κατά πως την Μαθαίναμε θεωρητικά σε Τόσους Ακαδημαϊκούς Κλάδους και την ματαδιαβάσαμε για την «πιστοποίηση».  Γρήγορη μεταβολή της Ομάδας , από Ψαρρωμένο , παθητικό «ακροατήριο» - των Μικροδιδασκαλιών , σε Ενεργούς «Εκπαιδευόμενους» , αυξανόμενης Συμμετοχής.  ΚΑΙ:  Ενίσχυσης της Δραστικής «Ανάδρασης»  , «Εισηγητή» - «Εκπαιδευόμενων».

Έχω το (μάλλον , βάσιμο) συμπέρασμα ότι το Τμήμα που συμμετείχα , θα  βγάλει  10 στα 10  στην Επιτυχία των Διαγωνιζόμενων!...
•   Είμαι Πολύ Χαρούμενος που Γνώρισα , συνεργάστηκα, «ενίσχυσα» και με Ενίσχυσαν οι «άλλοι» ΕΝΝΕΑ!... 

•   Δημιουργήσαμε , Ζήσαμε , σε «ανταγωνιστικό» (και καλά) περιβάλλον , Τρομερή Συναδελφικότητα , η οποία Διαρκώς Ενισχύονταν… Διαρκώς Αποδεικνύονταν!...

•   Ένα προς Ένα τα Παιδιά τα Χαιρετώ και τα κρατάω στο Μυαλό μου!....  ΣΥΝ ό,τι έλαβα ως Γνώση από καθένα τους και Ενίσχυση σε Μένα!...

Προς ώρας , μαζί με τα πιο Όμορφα στους Πάντες , Τα ΣΟΥΠΕΡ ΝΟΒΑ Γλυκά Εύχομαι – και συμφωνούμε Όλοι-  στα Δυο Αγαπημένα Παιδιά  , Απίθανο Ζευγάρι , Τον Ψυχολόγο (που ΔΕΝ ξέρω πώς θα κριθεί η Ορθότατη Μικροδιδασκαλία του) Μας έβαλε…μα ντιπ κάτσε καλά στη Θέση Γονιών που πρέπει να διαχειριστούν το Σύμπαν των Ζόρικων Απαιτήσεων των Μαξουμιών τους , Την Φιλόλογο – Δασκάλα Ελληνικών σε «Ξένους» , που με τη μία μας έβαλε στους Ρόλους …και ΝΑΙ , όπως εμένα πουχού προσδιόρισε ως Σέρβο Φοιτητή θα ήθελα από τέτοια ΑΞΙΑ να μάθω τη Γλώσσα της Χώρας που με φιλοξενεί!...
•   «Σημείωση»:  Αυτός ο Τρομερός , Μεταδοτικός ΚΑΙ ΖΩΗ στην αποστολή του Άνθρωπος , περίμενε Ενάμιση Χρόνο να …Ξανά Διαγωνιστεί (ΜΟΝΟΝ) στο πεδίο της Μικροδιδασκαλίας , στο οποίο το ΤΑΛΑΝΤΟ του «απορρίφτηκε» , πρόπερσι καλοκαίρι…   «Άστα» (;;;….).  «Γιατί» (ξανά… Άστα…»).

Με Ιδιαίτερη τη Γλύκα αυτού του Ζευγαριού, μαζί με το όμορφο καπάκι «πρωινού» και «απογεύματος» , από Εξαιρετικούς Συναδέλφους έναντι των επιφυλάξεών μου για μούφα κι άστα να πάνε κατάσταση…
Κρατάω Απίθανες Φάτσες , Συμπεριφορές , Αλληλεγγύη Συναδέλφων!...

Με Αγάπη…

Θ. _


•   Τα «υπόλοιπα ‘σημαντικά’» - χρηστικά με νέο μου ποστ.
•   Παιδιά , είπα , όπως σε άπειρες πανεπιστημιακές Εξεταστικές… Το Πήγα Φέεεετααααααααααααα…..  στη Μελέτη και Εντατικοποίηση – Ξενύχτι – κατ’ ευθείαν Διαγώνισμα…

Ώρα για Ύπνο!...
Χρρρρρρρζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζρρρρρρρρρρροοοοοοοοοοοοοοοοοοονννννννννν……… 
Νόμος Είναι Το Δίκιο Του Εργάτη & του Παναιτωλικού

Αποσυνδεδεμένος grtt

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 490
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Λοιπόν να γράψω και τη δική μου εμπειρία από τη σημερινή (04/12) εξέταση:

1) Τα θέματα δεν ήταν ιδιαίτερα δύσκολα, ευτυχώς δεν έπεσαν θεωρίες!! Το ένα αφορούσε την ψηφιακή ικανότητα και τις γνώσεις/στάσεις/δεξιότητες που κάποιος μπορούσε να αποκτήσει από αυτή. Το δεύτερο πώς αντιμετωπίζει ο εκπαιδευτής έναν αντιρρησία σε μια ομάδα και ποια τα αίτια των αντιρρήσεων και το τρίτο ουσιαστικά ήθελε να συμπληρώσουμε μια φόρμα ίδια με αυτή που έπρεπε να δώσουμε για τη μικροδιδασκαλία, δλδ επιλέγαμε ένα θέμα (όχι απαραίτητα το ίδιο με τη μικροδιδασκαλία μας) και έπρεπε να συμπληρώσουμε τον πίνακα με γνώσεις/στάσεις/δεξιότητες που θα κερδίζουν οι εκπαιδευόμενοι.... (Προσωπικά δεν ξέρω πώς τα πήγα καθώς δεν είμαι λάτρης της παπαγαλίας και δεν ξέρω με ποιον τρόπο θα διορθωθούν τα γραπτά)

2) Στη μικροδιδασκαλία είχαμε καλούς αξιολογητές, πιθανόν να έκοψαν από 0-1 άτομα (μια κυρία είχε μπόλικο τρακ, αλλά ενδεχομένως και να πέρασε), έκαναν σε όλους διάφορες μικροπαρατηρήσεις για τη βελτίωση τους αλλά κατά τ' άλλα θεωρώ ότι ήταν αρκετά επιεικείς. Φυσικά υπήρχαν και μικροδιδασκαλίες πολύ καλές.

Γενικά τώρα: Η μία επιτηρήτρια που είχαμε ήταν αρκετά καλή. Οι αίθουσες του OTEAcademy σούπερ (οι εγκαταστάσεις πραγματικά είναι σχεδόν άριστες θα έλεγε κανείς). Τελειώσαμε σε μια λογική ώρα (ήμασταν κανονικά 11, έλειπε ένας, μία κυρία έδινε μόνο γραπτά, οπότε εξεταστήκαμε 9 και τελειώσαμε 16.30).
Το μεγάλο άγχος όλων μας αν θα περάσουμε στα γραπτά φυσικά (προσωπικά από ό,τι κατάλαβα μάλλον τα πήγα αρκετά καλά στη μικροδιδασκαλία)...

Δεν ξέρει φαντάζομαι κανείς πότε αναμένονται τα αποτελέσματα, ε;

Αποσυνδεδεμένος Alexallaround

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
•   Τα σημερινά θέματα ήταν «ευκολοδυσκολούτσικα» , με μια «εκπληξούλα»- αρνητική για τους περισσότερους.

Τα μεταφέρω Όχι με τη διατύπωσή τους , αλλά στη φόρμα τους:

Ιδιότητες (Γνώσεις – Δεξιότητες – Στάσεις) του «καλού Εκπαιδευτή Ενηλίκων.  Νομίζω και εκτιμήσανε πολλοί Συνάδελφοι πού ψαχναν μετά τις 260++ σελίδες της «Τράπεζας» ότι ως επακριβούς διατύπωσης Ερώτηση , ΔΕΝ υπήρχε πουθενά!...  Αποτελούσε Συνδυασμό  Πολλών Κεφαλαίων , μαζί με το τελευταίο Κεφάλαιο Αξιολόπγησης – Αυταξιολόγησης (από κεί περίμενα ότι σίγουρα θα’ πεφτε θεματάκιον..).

Διαφορές «Ποσοτικής» (κατ’ ουσία) Τεχνοκρατικής Αξιολόγησης με την Ανθρωποκεντρική – Ποιοτική.  (Δεύτερο θεματάκιον , από το S.O.S. έως το ψες  Σάββατο κεφάλαιο της Αξιολόγησης).

Οι Δυο Πυλώνες της Δια Βίου Εκπαίδευσης (Εκπληξούλα , που χάοσε άπειρο ΚΟΣΜΟ , καθώς στην Τράπεζα εμφανίζεται κάτι ως Νομίκαβλο – γραφειοκρατικό). Ζητούσε τη Διαφορά μεταξύ της Συνέχισης της Τυπικής Εκπαίδευσης στα Σχολεία Βου’ Ευκαιρίας , με την «Μη τυπική» Εκπαίδευση , κατά Βάση Επαγγελματική.

……………………

Είμαι  , νομίζω, σε Ακαδημαϊκής  και Εργαλειακής Αντίληψης Θέση , όπως Προσωπικά το Εστίασα στην Εντατικοποίηση , ολονυχτία και κατ’ ευθείαν Εξέταση (Ω… ρε Αντανακλαστικά Φοιτητή , που διατηρώ..) να πέφτω μέσα τουλάχιστο στο 60% …καμία σημασία ΔΕΝ έχει αφτό!...

•   Ούτε έχει νόημα να βάλω κανένα Συνάδελφο σε «λογική» …να πιάσουμε το ΤΖΟΚΕΡ , ενώ , καθώς ο κυρ  ΕΟΠΠΕΠ έχει πολλά ποδάρια , έτσι κι ανέβαζα οτιδήποτε «υποθετικό» ως «σιγουράκι» ΣΟΣάκιον θεμάτων για τους επόμενους κύκλους , θα το απέκλειε από την «κλήρωση»- τεσπά κατάταξή του στην εκτύπωση με τα θέματα….

•   Το Μόνο που μπορώ να πω είναι ότι τα προηγούμενα θέματα ….υποδεικνύουν τα Επόμενα!....

Πάει κι αυτό!...


Ο Πρώτιστος Λόγος που θέλω να Επικοινωνήσω τη σημερινή μου  εμπειρία , έναντι αναμονής μιας παρτσακλής προς σιχαμένης…καταντίπ άχαρης διαδικασίας… Η οποία αυτοαναιρείται… ελάχιστη σχέση έχει με  Καθοριστικά Πεδία ΜΗ Τυπικής Εκπαίδευσης Ενηλίκων (πουχού Δ.ι.ε.κ.)

•   Πάει στο ότι το Άχαρο , τέλειωσε Θριαμβευτικά , με Όρους Συναδελφικότητας και Μοιρασιάς Γνώσης!...

•   Στο Τμήμα μου , 10 Νοματαίοι , από καταντίπ διαφορετικά Αντικείμενα , μοιραστήκαμε «άλλα» Γνωστικά Πεδία , που μας Επικοινώνησαν οι Συνάδελφοι!... Μα Πολύ Δυνατά!...

•   Πολύ γρήγορα Συγκροτήθηκε και Εκφράστηκε η «Δυναμική της Ομάδας» , κατά πως την Μαθαίναμε θεωρητικά σε Τόσους Ακαδημαϊκούς Κλάδους και την ματαδιαβάσαμε για την «πιστοποίηση».  Γρήγορη μεταβολή της Ομάδας , από Ψαρρωμένο , παθητικό «ακροατήριο» - των Μικροδιδασκαλιών , σε Ενεργούς «Εκπαιδευόμενους» , αυξανόμενης Συμμετοχής.  ΚΑΙ:  Ενίσχυσης της Δραστικής «Ανάδρασης»  , «Εισηγητή» - «Εκπαιδευόμενων».

Έχω το (μάλλον , βάσιμο) συμπέρασμα ότι το Τμήμα που συμμετείχα , θα  βγάλει  10 στα 10  στην Επιτυχία των Διαγωνιζόμενων!...
•   Είμαι Πολύ Χαρούμενος που Γνώρισα , συνεργάστηκα, «ενίσχυσα» και με Ενίσχυσαν οι «άλλοι» ΕΝΝΕΑ!... 

•   Δημιουργήσαμε , Ζήσαμε , σε «ανταγωνιστικό» (και καλά) περιβάλλον , Τρομερή Συναδελφικότητα , η οποία Διαρκώς Ενισχύονταν… Διαρκώς Αποδεικνύονταν!...

•   Ένα προς Ένα τα Παιδιά τα Χαιρετώ και τα κρατάω στο Μυαλό μου!....  ΣΥΝ ό,τι έλαβα ως Γνώση από καθένα τους και Ενίσχυση σε Μένα!...

Προς ώρας , μαζί με τα πιο Όμορφα στους Πάντες , Τα ΣΟΥΠΕΡ ΝΟΒΑ Γλυκά Εύχομαι – και συμφωνούμε Όλοι-  στα Δυο Αγαπημένα Παιδιά  , Απίθανο Ζευγάρι , Τον Ψυχολόγο (που ΔΕΝ ξέρω πώς θα κριθεί η Ορθότατη Μικροδιδασκαλία του) Μας έβαλε…μα ντιπ κάτσε καλά στη Θέση Γονιών που πρέπει να διαχειριστούν το Σύμπαν των Ζόρικων Απαιτήσεων των Μαξουμιών τους , Την Φιλόλογο – Δασκάλα Ελληνικών σε «Ξένους» , που με τη μία μας έβαλε στους Ρόλους …και ΝΑΙ , όπως εμένα πουχού προσδιόρισε ως Σέρβο Φοιτητή θα ήθελα από τέτοια ΑΞΙΑ να μάθω τη Γλώσσα της Χώρας που με φιλοξενεί!...
•   «Σημείωση»:  Αυτός ο Τρομερός , Μεταδοτικός ΚΑΙ ΖΩΗ στην αποστολή του Άνθρωπος , περίμενε Ενάμιση Χρόνο να …Ξανά Διαγωνιστεί (ΜΟΝΟΝ) στο πεδίο της Μικροδιδασκαλίας , στο οποίο το ΤΑΛΑΝΤΟ του «απορρίφτηκε» , πρόπερσι καλοκαίρι…   «Άστα» (;;;….).  «Γιατί» (ξανά… Άστα…»).

Με Ιδιαίτερη τη Γλύκα αυτού του Ζευγαριού, μαζί με το όμορφο καπάκι «πρωινού» και «απογεύματος» , από Εξαιρετικούς Συναδέλφους έναντι των επιφυλάξεών μου για μούφα κι άστα να πάνε κατάσταση…
Κρατάω Απίθανες Φάτσες , Συμπεριφορές , Αλληλεγγύη Συναδέλφων!...

Με Αγάπη…

Θ. _


•   Τα «υπόλοιπα ‘σημαντικά’» - χρηστικά με νέο μου ποστ.
•   Παιδιά , είπα , όπως σε άπειρες πανεπιστημιακές Εξεταστικές… Το Πήγα Φέεεετααααααααααααα…..  στη Μελέτη και Εντατικοποίηση – Ξενύχτι – κατ’ ευθείαν Διαγώνισμα…

Ώρα για Ύπνο!...
Χρρρρρρρζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζρρρρρρρρρρροοοοοοοοοοοοοοοοοοονννννννννν………
Παιδιά η ερώτηση υπάρχει :Ποιες γνώσεις ικανότητες και στάσεις διακρίνουν τον αποτελεσματικό εκπαιδευτή ενηλίκων 46(Α) κεφάλαιο 2! Νομίζω είναι που είναι ότι να'ναι αυτά που διαβάζουμε,εάν μας έβαζαν και διαφορετικές ερωτήσεις από εκείνες της τράπεζας, καληνύχτα...!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159835
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 539
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 489
Σύνολο: 490

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.101 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.