*

Αποστολέας Θέμα: Σύστημα Πιστοποίησης Εκπαιδευτικής Επάρκειας Εκπαιδευτών Ενηλίκων της Μη Τυπικής  (Αναγνώστηκε 861340 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος pati

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 253
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Συμφωνώ ότι ίσως ο μοναδικός λόγος που ίσως κοπεί κάποιος (σπάνια συμβαίνει) είναι ο χρόνος! Το εκτιμούν πάρα πολύ αν μπορέσετε να είστε σωστοί στο χρόνο σας, τηρώντας βέβαια το σχέδιο μικροδιδασκαλίας σας και όχι παραλείποντας πράγματα γιατί δεν σας βγαίνει. Ο δεύτερος λόγος είναι η ατελείωτη εισήγηση! Όλα τα άλλα, διάφορες μικρολεπτομέρειες που  όλους μας απασχόλησαν για να κάνουμε ένα τέλειο σχέδιο και παρουσίαση, όχι μόνο δεν μετράνε στο βαθμό που όλοι λογικά θα περιμέναμε-θα σας γίνουν βέβαια παρατηρήσεις επ΄αυτών- αλλά στην τελική περνάνε και οι "άσχετοι"  :P
Συμπέρασμα: Μην ασχοληθείτε ιδιαίτερα με τη μικρό, φαίνεται πιο αγχωτική γιατί ως διαδικασία πρέπει να παρουσιάσουμε κάτι και κρινόμαστε γι΄αυτό, αλλά εκ του αποτελέσματος τελικά δεν είναι! Φτιάξτε κάτι εύκολο και ευπρόσωπο και κάντε 2-3 πρόβες για το χρόνο! Δώστε περισσότερο βάρος στη θεωρία, χωρίς άγχος, μόνο τη βάση χρειάζεστε! Καλή επιτυχία σε όλους :)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος evi06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2046
    • Προφίλ
υπαρχει καποιο μειλ του εοππεπ που να απανταει στα ερωτηματα μας; γιατι για τηλεφωνα χλωμο το κοβω...

Αποσυνδεδεμένος Star Quality

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 655
  • Ενάντια στο φασισμό της "πολιτικής ορθότητας"
    • Προφίλ
Αυτό το πράγμα με τα τηλέφωνα στον ΕΟΠΠΕΠ είναι πραγματικά απαράδεκτο και εξοργιστικό. Δημόσια υπηρεσία, δημόσιος οργανισμός που δεν σηκώνουν τηλέφωνα.... Αίσχος

Αποσυνδεδεμένος chrilar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 127
  • με Αρέσει πολύ η εκπση ενηλίκων!!!
    • Προφίλ
Αυτό το πράγμα με τα τηλέφωνα στον ΕΟΠΠΕΠ είναι πραγματικά απαράδεκτο και εξοργιστικό. Δημόσια υπηρεσία, δημόσιος οργανισμός που δεν σηκώνουν τηλέφωνα.... Αίσχος


υπαρχει η δυνατοτητα γραπτης επικοινωνιας μεσω μειλ... εχει βγει και σχετικη ανακοινωση με ξεχωριστο μειλ για οσες/ους δινουν εξετασεις...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
θέματα 24-6-17
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:37:29 »

Αποσυνδεδεμένος chrilar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 127
  • με Αρέσει πολύ η εκπση ενηλίκων!!!
    • Προφίλ
θέματα 24-6-17
« Απάντηση #2454 στις: Ιούνιος 25, 2017, 10:10:00 πμ »

1.Τι εννοούμε με τον όρο «εποπτικά μέσα διδασκαλίας»; (μονάδες 7/20)

1(Α), Θ.Ο.: 8, σελίδα: 210

2. Ποιοι παράγοντες δυσχεραίνουν την ένταξη και παραμονή των παλιννοστούντων- μεταναστών- προσφύγων σε προγράμματα εκπαίδευσης; (μονάδες 7/20)

10(Β), Θ.Ο.: 1, σελίδα: 20

3.Στο πλαίσιο υλοποίησης ενός προγράμματος Ενδοεπιχειρησιακής Κατάρτισης διάρκειας 100 ωρών, σας αναθέτουν τη διδασκαλία μιας διδακτικής ενότητας συνολικής διάρκειας 20 ωρών. Διατυπώστε τους στόχους της συγκεκριμένης ενότητας σε επίπεδο γνώσεων και στάσεων- συμπεριφορών (επιλέξτε εσείς τον τίτλο και το περιεχόμενο της διδακτικής ενότητας). (μονάδες 6/20)

15(Γ), Θ.Ο.: 6, σελίδα: 130 [υλικό @ σελ.: 128-130]
[/color] [/size]

Αποσυνδεδεμένος chrilar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 127
  • με Αρέσει πολύ η εκπση ενηλίκων!!!
    • Προφίλ
θέματα 26-06-2017
« Απάντηση #2455 στις: Ιούνιος 25, 2017, 07:09:13 μμ »
ΘΕΜΑΤΑ εξεταστικής Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.
ΚΥΡ25-06-2017

1. Τα άτομα τρίτης ηλικίας αποτελούν έναν ιδιαίτερο στόχο των προγραμμάτων εκπαίδευσης ενηλίκων .α) Ποιός είναι ο βασικός σκοπός των προγραμμάτων που απευθύνονται σε άτομα τρίτης ηλικίας;
β) Ποιες ανάγκες των εκπαιδευομένων καλύπτουν αυτά τα προγράμματα; (μονάδες 7/20)

25(Α), Θ.Ο.: 1, σελίδα: 32

2. Ν’ αναφέρετε συνοπτικά παράγοντες, που δυσχεραίνουν την ένταξη και παραμονή των Ρομά (Τσιγγάνων) σε προγράμματα εκπαίδευσης; (μονάδες 7/20)

12(Β), Θ.Ο.: 1, σελίδα: 23

3. Να αναφέρετε συνοπτικά τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, που έχουν οι ενήλικοι εκπαιδευόμενοι και εκπαιδευόμενες. (μονάδες 6/20)

1(Γ), Θ.Ο.: 1, σελίδα: 19 [υλικό @ σελ.: 7-11]




https://www.facebook.com/groups/918760351549781/[/

Αποσυνδεδεμένος katerin

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 91
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Αποτελεσματα ποτε θα βγουνε?σας ειπανε οι βαθμολογητες?

Αποσυνδεδεμένος kitsmanklei

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 27
  • Παρακαλώ μην μου τα πρήζετε
    • Προφίλ
Παράθεση
Συμφωνώ ότι ίσως ο μοναδικός λόγος που ίσως κοπεί κάποιος (σπάνια συμβαίνει) είναι ο χρόνος! Το εκτιμούν πάρα πολύ αν μπορέσετε να είστε σωστοί στο χρόνο σας, τηρώντας βέβαια το σχέδιο μικροδιδασκαλίας σας και όχι παραλείποντας πράγματα γιατί δεν σας βγαίνει. Ο δεύτερος λόγος είναι η ατελείωτη εισήγηση! Όλα τα άλλα, διάφορες μικρολεπτομέρειες που  όλους μας απασχόλησαν για να κάνουμε ένα τέλειο σχέδιο και παρουσίαση, όχι μόνο δεν μετράνε στο βαθμό που όλοι λογικά θα περιμέναμε-θα σας γίνουν βέβαια παρατηρήσεις επ΄αυτών- αλλά στην τελική περνάνε και οι "άσχετοι"

Έδωσα πρόσφατα εξετάσεις στη μικροδιδασκαλία και δεν μου δόθηκε αυτή η εντύπωση. Οι επιτηρητές αν και ευγενικοί ήταν πολύ επικριτικοί στις συνεντεύξεις στους περισσότερους. Αυτό που κατάλαβα εγώ είναι ότι εκτός από τα βασικά (χρόνος, αποφυγή εισήγησης κτλ) θέλει πολύ προσοχή στις τεχνικές διδασκαλίας. Τους αρέσουν πολύ από ότι κατάλαβα τα παιχνίδια ρόλων και άλλες παρόμοιες πιασάρικες τεχνικές.  Αν η ειδικότητά σας είναι τεχνική βρείτε ένα ΠΟΛΥ ΑΠΛΟ θέμα το οποίο μπορεί να γίνει με τέτοια τεχνική. Στη δικιά μου περίπτωση αν και πέτυχα το διδακτικό στόχο και όλοι καταλάβανε τι έπρεπε να μάθουν, οι επιτηρητές μου την είπανε ευθέως για την επιλογή του θέματος γιατί απλά πιστεύω δεν το καταλάβανε οι ίδιοι.

Μην ξεχνάτε πολλοί από αυτούς, λόγω της εμπειρίας και της θεωρητικής τους κατάρτισης, έχουν και ένα επαγγελματικό εγωισμό. Υπάρχει ένα θέμα όμως, πιστεύω ότι οι τεχνικές ειδικότητες πρέπει να έχουν αντίστοιχους επιτηρητές και φυσικά τον ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΧΩΡΟ.

Αποσυνδεδεμένος Weird

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 28
  • Μονο με μέσον
    • Προφίλ
Παιδιά να σας μεταφέρω και γω την εμπειρία μου. Καταρχήν με βάση τα στατιστικά 9 στους 10 περνάνε. Ο μόνος τρόπος να κοπεί κάποιος είναι να κάνει μεγάλη εισήγηση ή να σταματήσει το μάθημα πολύ νωρίτερα από το 20λεπτο. Τώρα οι εξεταστές είναι σε μεγάλο ποσοστό δάσκαλοι σε δημοτικό ή καθηγητές σε γυμνάσιο και δεν απασχολούνται σε δομές της εκπαίδευσης ενηλίκων ή ακόμα και της επαγγελματικής κατάρτισης. Επίσης υπάρχουν περιπτώσεις που κάποιος ήταν εξεταστής τη μία μέρα και εξεταζόμενος την άλλη και διάφορα άλλα. Γενικά όλα γίνονται για να κινηθεί χρήμα σε προγράμματα εξετάσεις κλπ.
Οπότε μην αγχώνεστε και καλή επιτυχία!!!

Αποσυνδεδεμένος pati

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 253
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Έδωσα πρόσφατα εξετάσεις στη μικροδιδασκαλία και δεν μου δόθηκε αυτή η εντύπωση. Οι επιτηρητές αν και ευγενικοί ήταν πολύ επικριτικοί στις συνεντεύξεις στους περισσότερους. Αυτό που κατάλαβα εγώ είναι ότι εκτός από τα βασικά (χρόνος, αποφυγή εισήγησης κτλ) θέλει πολύ προσοχή στις τεχνικές διδασκαλίας. Τους αρέσουν πολύ από ότι κατάλαβα τα παιχνίδια ρόλων και άλλες παρόμοιες πιασάρικες τεχνικές.  Αν η ειδικότητά σας είναι τεχνική βρείτε ένα ΠΟΛΥ ΑΠΛΟ θέμα το οποίο μπορεί να γίνει με τέτοια τεχνική. Στη δικιά μου περίπτωση αν και πέτυχα το διδακτικό στόχο και όλοι καταλάβανε τι έπρεπε να μάθουν, οι επιτηρητές μου την είπανε ευθέως για την επιλογή του θέματος γιατί απλά πιστεύω δεν το καταλάβανε οι ίδιοι.



Εννοείτε φαντάζομαι ότι δώσατε τώρα, οπότε δεν ξέρετε ακόμα το αποτέλεσμα!
Αν προσέξατε έγραψα ότι παρατηρήσεις και μάλιστα αυστηρές θα γίνουν σχεδόν για τα πάντα, αυτό όμως δεν αναιρεί το θετικό αποτέλεσμα που είναι και το ζητούμενο. Ήμουν με άτομα που όχι μόνο την έννοια των τεχνικών δεν ήξεραν ,αλλά θα έλεγα ότι μάλλον είδαν φως και μπήκαν! Εννοείται ότι δέχθηκαν πολύ σκληρές και αυστηρές παρατηρήσεις. Το αποτέλεσμα; Πέρασαν ΟΛΟΙ!!! Ειλικρινά ψάχνω να βρω άτομα που κόπηκαν στη μικρό, δεν μπορώ να φανταστώ τί χειρότερο θα παρουσίασαν! Σίγουρα θα ήταν πολύ άτυχοι,δεν μπορώ να βρω άλλη εξήγηση!

Υ.Γ Αν υπάρχει κάποιος αποτυχών ας μοιραστεί μαζί μας την εμπειρία του!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 28, 2017, 01:49:29 πμ από pati »

Αποσυνδεδεμένος gemi

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 19
  • Μάθε παιδί μου γράμματα....
    • Προφίλ
Καλή επιτυχία σε όσους/ες συμμετείχαν ή θα συμμετέχουν στις φετινές εξετάσεις του ΕΟΠΠΕΠ.

Αποσυνδεδεμένος chrilar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 127
  • με Αρέσει πολύ η εκπση ενηλίκων!!!
    • Προφίλ
θέματα 01-07-2017
« Απάντηση #2461 στις: Ιούλιος 02, 2017, 12:52:45 πμ »
ΘΕΜΑΤΑ εξεταστικής Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.
ΣΑΒ01-07-2017


1. Να επιλέξετε μία διδακτική ενότητα σε προγράμματα εκπαίδευσης ή κατάρτισης ενηλίκων [να αναφέρετε τον τίτλο]. Για αυτή τη διδακτή ενότητα περιγράψτε συνοπτικά με ποιον τρόπο θα μπορούσε να εφαρμοστεί η Εκπαιδευτική τεχνική της «Επίδειξης» για την αποτελεσματικότερη διδασκαλία του περιεχομένου της. (μονάδες 7/20)

19(Α), Θ.Ο.: 6, σελίδα: 149 [υλικό και στην ερ.: 18(Α), σελ.: 149]


2. Να αναφέρετε τις πιο σημαντικές ανάγκες μίας ομάδας εκπαιδευόμενων [έγκλειστων] που θα μπορούσε να καλύψει ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης ενηλίκων, υλοποιούμενο σε σωφρονιστικό κατάστημα. (μονάδες 7/20)

19(Β), Θ.Ο.: 1, σελίδα: 30 [υλικό και στην ερ.: 13(Β), σελ.: 25]



3. Στο πλαίσιο του σχεδιασμού μιας διδακτικής ενότητας που διδάσκετε ή πρόκειται να διδάξετε σχεδιάζετε να εφαρμόσετε την εκπαιδευτική τεχνική ‘Καταιγισμός Ιδεών’ (Brainstorming).
α) Να αναφέρετε δύο ερωτήσεις τις οποίες θα διατυπώνατε κατά την εφαρμογή αυτής της τεχνικής.
β) Να εξηγήσετε πώς θα χειριστείτε στη συνέχεια τις ιδέες που θα εκφράσουν οι εκπαιδευόμενοι. (μονάδες 6/20)


13(Γ), Θ.Ο.: 6, σελίδα: 144 [υλικό ερ.: 12(Β), σελ.: 143]

https://www.facebook.com/groups/918760351549781/
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 02, 2017, 12:55:09 πμ από chrilar »

Αποσυνδεδεμένος pati

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 253
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Καλησπέρα και καλά αποτελέσματα σε όσους έδωσαν!
Μια ερώτηση για όποιον γνωρίζει. Ακούστηκε ότι δεν θα είναι ούτε από φέτος προαπαιτούμενο προσόν η πιστοποίηση και θα ισχύει ξανά το καθεστώς του 2016! Γνωρίζει κάποιος κάτι παραπάνω;;

Αποσυνδεδεμένος Star Quality

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 655
  • Ενάντια στο φασισμό της "πολιτικής ορθότητας"
    • Προφίλ
Που ακούστηκε αυτό; μην πιστεύεις ότι "ακούγεται"... ήμαρτον δηλαδή, εννοείται πως πλέον για να διδάξεις σε κρατικά χρηματοδοτούμενη δομή κατάρτισης (π.χ. ΙΕΚ) πρέπει να είσαι πιστοποιημένος εκπαιδευτής ενηλίκων...δεν μπορεί ο κάθε άσχετος τυχάρπαστος να λαμβάνει ώρες στην εκπαίδευση ενηλίκων..,έλεος

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159417
  • Σύνολο θεμάτων: 19210
  • Σε σύνδεση σήμερα: 173
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 154
Σύνολο: 162

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.081 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.