0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
καποιος υπερασπιστηκε την ΑΣΠΑΙΤΕ σε προηγουμενα Posts λες και τους θιξαμε το μαγαζι....ενα ΤΕΙ ειναι και μαλιστα με πολυ χαμηλο επίπεδο. δες το σε ολες τις αξιολογησεις.. και ΤΕΙ θα παραμενει με ακομα χαμηλοτερο επιπεδο...και τι δουλεια εχει ενα ΤΕΙ με την εκπαιδευση δεν ξερω...οι δασκαλοι και οι νηπιαγωγοι βγαινουν απο ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ..απο τα ΤΕΙ τα κατσαβιδια τους και δρομο.
Το θέμα μας είανι η ΑΣΠΑΙΤΕ. Υπόψη ότι σύνφωνα με το νόμο τα ΑΕΙ περιλαμβάνουν 2 κατηγορίες: τα ΤΕΙ και τα Πανεπιστήμια. Πήρε κανείς τηλέφωνο;; δεν το σηκώνουν, απεργούν ακόμα;
Βγήκε μια βρώμα πως σήμερα το απόγευμα θα τα δημοσιέυσουν στο internet.
Σήμερα θα βγουν, μετά το μεσημέρι
Το new που γυρίζει είναι τα αποτελέσματα του ΕΠΠΑΙΚ. θα .... από την αγωνία
Παράθεση από: thanoss στις Οκτώβριος 20, 2011, 11:58:22 μμΚαι έτσι για την ενημέρωσηΗ Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης, η οποία συνήθως αναφέρεται απλά ως Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε, αποτελεί Ανώτατο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα που δραστηριοποιείται στη Ελληνική πρωτεύουσα. ιδρύθηκε στην Αθήνα τον Ιούνιο του 2002 (Ν.3027/2002), ως καθολικός διάδοχος της ΣΕΛΕΤΕ (Σχολή Εκπαιδευτικών Λειτουργών Επαγγελματικής & Τεχνικής Εκπαίδευσης). Η ΣΕΛΕΤΕ είχε ιδρυθεί με νομοθετικό διάταγμα το 1959 (Ν.Δ. 3971/1959), στο πλαίσιο της γενικότερης προσπάθειας οργάνωσης και ανάπτυξης ενός συστήματος Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης στην μεταπολεμική Ελλάδα του ’50. Η ΑΣΠΑΙΤΕ υπάγετε στον Τεχνολογικό Τομέα της Ανώτατης Εκπαίδευσης. Όποτε στο ερώτημα τι είμαστε Πανεπιστήμιο ή ΤΕΙ η απάντησή είναι ότι η ΑΣΠΑΙΤΕ ανήκει στα ΑΕΙ και συγκεκριμένα στον Τεχνολογικό τομέα, τον οποίο απαρτίζει, μάζι με τα ΤΕΙ. (ΝΟΜΟΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 3549)Η αποστολή της Σχολής περιλαμβάνει την παράλληλη παροχή τεχνολογικής και παιδαγωγικής εκπαίδευσης στους σπουδαστές της, την προαγωγή της εφαρμοσμένης έρευνας στην εκπαιδευτική τεχνολογία και την παιδαγωγική, και τη διοργάνωση προγραμμάτων κατάρτισης, επιμόρφωσης ή εξειδίκευσης για εκπαιδευτικούς ή μέλλοντες εκπαιδευτικούς. Σήμερα η Σχολή αποτελείται από τα Τμήματα:● Τμήμα Εκπαιδευτικών Ηλεκτρολογίας● Τμήμα Εκπαιδευτικών Ηλεκτρονικής● Τμήμα Εκπαιδευτικών Μηχανολογίας● Τμήμα Εκπαιδευτικών Πολιτικών Δομικών Έργων● Τμήμα Εκπαιδευτικών Πολιτικών Έργων ΥποδομήςΑμέσως μετά το Β΄ Παγκόσμιο πόλεμο η Ελλάδα βρέθηκε αντιμέτωπη με την ανάγκη ανάπτυξης μιας πολυεπίπεδης οικονομίας, με έμφαση στη δημιουργία νέων επαγγελμάτων, αλλά και άρτια ειδικευμένων τεχνικών. Σύντομα έγινε αντιληπτό ότι ο στόχος αυτός συνεπαγόταν την προσαρμογή της τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης στις απαιτήσεις της αναπτυσσόμενης ελληνικής οικονομίας, ενώ ήταν εμφανής η έλλειψη κατάλληλα εκπαιδευμένου διδακτικού προσωπικού για τη διδασκαλία τεχνικών επαγγελματικών μαθημάτων. Με αυτό ακριβώς το στόχο ιδρύθηκε η ΣΕΛΕΤΕ και αυτό ακριβώς το έργο κλήθηκε να υπηρετήσει. Η ικανοποιητική ανταπόκριση της ΣΕΛΕΤΕ στις απαιτήσεις της αποστολής της κατά τα πρώτα έτη της λειτουργίας της διαμόρφωσε τις κατάλληλες συνθήκες για την περαιτέρω ανάπτυξή της. Όταν πρωτοϊδρύθηκε η ΣΕΛΕΤΕ, η επικρατούσα τάση για την εκπαίδευση των καθηγητών της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης ήταν εκείνη της «προσθετικής» προσέγγισης. Η έμφαση δηλαδή δινόταν κυρίως στην παιδαγωγική κατάρτιση και μόνο ένα μικρό ποσοστό του συνόλου των σπουδών αφορούσε επιμόρφωση σε τεχνικά ή επαγγελματικά θέματα. Αργότερα, στη δεκαετία του ’70, μια παράλληλη μέθοδος υιοθετήθηκε, η οποία προέβλεπε τη σύζευξη της παιδαγωγικής με την τεχνική και επαγγελματική εκπαίδευση. Η νέα αυτή οπτική γωνία οδήγησε στη δημιουργία δύο ανεξάρτητων Σχολών υπαγομένων στη ΣΕΛΕΤΕ: Της Παιδαγωγικής Τεχνικής Σχολής (ΠΑΤΕΣ), στην οποία διατηρήθηκε η παράδοση της «προσθετικής» προσέγγισης με τα εξής Τμήματα:α. Τμήμα Πτυχιούχων Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσηςβ. Τμήμα Εργαστηριακών Εκπαιδευτικών Πτυχιούχων Β/θμιας Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, καιΤης Ανωτέρας Σχολής Εκπαιδευτικών Τεχνολόγων Μηχανικών (ΑΣΕΤΕΜ),στην οποία υιοθετήθηκε η «παράλληλη» μέθοδος (Ν.Δ. 789/31412470), με τις εξής ειδικότητες:α. Τμήμα Εκπ/κών Τεχνολόγων Ηλεκτρολόγων Μηχανικώνβ. Τμήμα Εκπ/κών Τεχνολόγων Ηλεκτρονικών Μηχανικώνγ. Τμήμα Εκπ/κών Τεχνολόγων Μηχανολόγων Μηχανικώνδ. Τμήμα Εκπ/κών Τεχνολόγων Πολιτικών Μηχανικών(ι) Κατεύθυνση μομικών Έργων, και(ιι) Κατεύθυνση Συγκοινωνιακών και Υδραυλικών ΈργωνΗ ΣΕΛΕΤΕ λειτούργησε με την ανωτέρω μορφή και ακαδημαϊκή οργάνωση μέχρι και το ακαδ. έτος 2001-2002, έχοντας καθιερωθεί ως το μοναδικό θεσμοθετημένο εκπαιδευτικό ίδρυμα στην Ελλάδα για την εκπαίδευση και επιμόρφωση καθηγητών τεχνικών μαθημάτων. Με τη λήξη του ακαδ. έτους 2001-2002 το νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου ΣΕΛΕΤΕ καταργήθηκε και στη θέση της ιδρύθηκε η ΑΣΠΑΙΤΕ, η Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης, με έδρα την Αθήνα (Ν. 3027/2002, Άρθρο 4 «Ίδρυση Ανώτατης Σχολής Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης – Κατάργηση της Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε»).Να σε ρωτήσω κάτι?Γιατί ζητάει κατατακτήριες εξετάσεις μόνο από τους ηλεκτρολόγους ενώ οι άλλοι μπάινουν απλά με το πτυχίο τους?Είναι δίκαιο και νόμιμό αυτό?ΔΕΝ ΑΝΤΙΤΙΘΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ?
Και έτσι για την ενημέρωσηΗ Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης, η οποία συνήθως αναφέρεται απλά ως Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε, αποτελεί Ανώτατο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα που δραστηριοποιείται στη Ελληνική πρωτεύουσα. ιδρύθηκε στην Αθήνα τον Ιούνιο του 2002 (Ν.3027/2002), ως καθολικός διάδοχος της ΣΕΛΕΤΕ (Σχολή Εκπαιδευτικών Λειτουργών Επαγγελματικής & Τεχνικής Εκπαίδευσης). Η ΣΕΛΕΤΕ είχε ιδρυθεί με νομοθετικό διάταγμα το 1959 (Ν.Δ. 3971/1959), στο πλαίσιο της γενικότερης προσπάθειας οργάνωσης και ανάπτυξης ενός συστήματος Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης στην μεταπολεμική Ελλάδα του ’50. Η ΑΣΠΑΙΤΕ υπάγετε στον Τεχνολογικό Τομέα της Ανώτατης Εκπαίδευσης. Όποτε στο ερώτημα τι είμαστε Πανεπιστήμιο ή ΤΕΙ η απάντησή είναι ότι η ΑΣΠΑΙΤΕ ανήκει στα ΑΕΙ και συγκεκριμένα στον Τεχνολογικό τομέα, τον οποίο απαρτίζει, μάζι με τα ΤΕΙ. (ΝΟΜΟΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 3549)Η αποστολή της Σχολής περιλαμβάνει την παράλληλη παροχή τεχνολογικής και παιδαγωγικής εκπαίδευσης στους σπουδαστές της, την προαγωγή της εφαρμοσμένης έρευνας στην εκπαιδευτική τεχνολογία και την παιδαγωγική, και τη διοργάνωση προγραμμάτων κατάρτισης, επιμόρφωσης ή εξειδίκευσης για εκπαιδευτικούς ή μέλλοντες εκπαιδευτικούς. Σήμερα η Σχολή αποτελείται από τα Τμήματα:● Τμήμα Εκπαιδευτικών Ηλεκτρολογίας● Τμήμα Εκπαιδευτικών Ηλεκτρονικής● Τμήμα Εκπαιδευτικών Μηχανολογίας● Τμήμα Εκπαιδευτικών Πολιτικών Δομικών Έργων● Τμήμα Εκπαιδευτικών Πολιτικών Έργων ΥποδομήςΑμέσως μετά το Β΄ Παγκόσμιο πόλεμο η Ελλάδα βρέθηκε αντιμέτωπη με την ανάγκη ανάπτυξης μιας πολυεπίπεδης οικονομίας, με έμφαση στη δημιουργία νέων επαγγελμάτων, αλλά και άρτια ειδικευμένων τεχνικών. Σύντομα έγινε αντιληπτό ότι ο στόχος αυτός συνεπαγόταν την προσαρμογή της τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης στις απαιτήσεις της αναπτυσσόμενης ελληνικής οικονομίας, ενώ ήταν εμφανής η έλλειψη κατάλληλα εκπαιδευμένου διδακτικού προσωπικού για τη διδασκαλία τεχνικών επαγγελματικών μαθημάτων. Με αυτό ακριβώς το στόχο ιδρύθηκε η ΣΕΛΕΤΕ και αυτό ακριβώς το έργο κλήθηκε να υπηρετήσει. Η ικανοποιητική ανταπόκριση της ΣΕΛΕΤΕ στις απαιτήσεις της αποστολής της κατά τα πρώτα έτη της λειτουργίας της διαμόρφωσε τις κατάλληλες συνθήκες για την περαιτέρω ανάπτυξή της. Όταν πρωτοϊδρύθηκε η ΣΕΛΕΤΕ, η επικρατούσα τάση για την εκπαίδευση των καθηγητών της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης ήταν εκείνη της «προσθετικής» προσέγγισης. Η έμφαση δηλαδή δινόταν κυρίως στην παιδαγωγική κατάρτιση και μόνο ένα μικρό ποσοστό του συνόλου των σπουδών αφορούσε επιμόρφωση σε τεχνικά ή επαγγελματικά θέματα. Αργότερα, στη δεκαετία του ’70, μια παράλληλη μέθοδος υιοθετήθηκε, η οποία προέβλεπε τη σύζευξη της παιδαγωγικής με την τεχνική και επαγγελματική εκπαίδευση. Η νέα αυτή οπτική γωνία οδήγησε στη δημιουργία δύο ανεξάρτητων Σχολών υπαγομένων στη ΣΕΛΕΤΕ: Της Παιδαγωγικής Τεχνικής Σχολής (ΠΑΤΕΣ), στην οποία διατηρήθηκε η παράδοση της «προσθετικής» προσέγγισης με τα εξής Τμήματα:α. Τμήμα Πτυχιούχων Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσηςβ. Τμήμα Εργαστηριακών Εκπαιδευτικών Πτυχιούχων Β/θμιας Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, καιΤης Ανωτέρας Σχολής Εκπαιδευτικών Τεχνολόγων Μηχανικών (ΑΣΕΤΕΜ),στην οποία υιοθετήθηκε η «παράλληλη» μέθοδος (Ν.Δ. 789/31412470), με τις εξής ειδικότητες:α. Τμήμα Εκπ/κών Τεχνολόγων Ηλεκτρολόγων Μηχανικώνβ. Τμήμα Εκπ/κών Τεχνολόγων Ηλεκτρονικών Μηχανικώνγ. Τμήμα Εκπ/κών Τεχνολόγων Μηχανολόγων Μηχανικώνδ. Τμήμα Εκπ/κών Τεχνολόγων Πολιτικών Μηχανικών(ι) Κατεύθυνση μομικών Έργων, και(ιι) Κατεύθυνση Συγκοινωνιακών και Υδραυλικών ΈργωνΗ ΣΕΛΕΤΕ λειτούργησε με την ανωτέρω μορφή και ακαδημαϊκή οργάνωση μέχρι και το ακαδ. έτος 2001-2002, έχοντας καθιερωθεί ως το μοναδικό θεσμοθετημένο εκπαιδευτικό ίδρυμα στην Ελλάδα για την εκπαίδευση και επιμόρφωση καθηγητών τεχνικών μαθημάτων. Με τη λήξη του ακαδ. έτους 2001-2002 το νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου ΣΕΛΕΤΕ καταργήθηκε και στη θέση της ιδρύθηκε η ΑΣΠΑΙΤΕ, η Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης, με έδρα την Αθήνα (Ν. 3027/2002, Άρθρο 4 «Ίδρυση Ανώτατης Σχολής Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης – Κατάργηση της Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε»).