*

Αποστολέας Θέμα: Κινητά εργαστήρια Πληροφορικής  (Αναγνώστηκε 4160 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος talaiporos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 145
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Κινητά εργαστήρια Πληροφορικής
« στις: Νοέμβριος 30, 2012, 01:01:22 μμ »
http://www.esos.gr/dimosia-ekpaidefsi/defterovathmia/item/30884-kinita-ergastiria-pliroforikis-se-ola-ta-gymnasia-tis-xoras-proypologismos-19-ek-eyro.html

Σωστή κίνηση για να κινηθεί λίγο η αγορά, αλλά η αρχή έπρεπε να γίνει από τα Λύκεια που έχουν κατευθύνσεις και ερευνητικές εργασίες. Ελπίζουμε τουλάχιστον τα laptops των σχολείων να έχουν μόνο ΕΛΕΥΘΕΡΟ λογισμικό, όπως γίνεται σε όλες τις προηγμένες χώρες. Βέβαια, η M$ είναι γνωστός σπόνσορας του Υπουργείου, του esos κ.α. Λέτε να έχουμε μια νέα Siemens;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κινητά εργαστήρια Πληροφορικής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:51:10 »

Αποσυνδεδεμένος lzdg

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 648
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 1010110
    • Προφίλ
Απ: Κινητά εργαστήρια Πληροφορικής
« Απάντηση #1 στις: Νοέμβριος 30, 2012, 04:51:35 μμ »
Δεν καταλαβαίνω την εμμονή του Υπουργείου με τα laptop και τα κινητά εργαστήρια... Το ίδιο έκαναν και στα ΕΑΕΠ Δημοτικά, που τα περισσότερα έχουν αρχαίο εξοπλισμό στα εργαστήρια Η/Υ! Δεν θα μπορούσαν να αναβαθμιστούν τα ήδη υπάρχοντα εργαστήρια με τα προπολεμικά Pentium και τις κακές για τα μάτια CRT οθόνες; Δεν είναι αυτό φθηνότερο και όσον αφορά το κόστος αγοράς αλλά και το κόστος επιδιόρθωσης σε ενδεχόμενη βλάβη; Δεν υπάρχει ούτε ένας στο Υπουργείο που να έχει περάσει έστω απέξω από σχολείο; ΠΩΣ ΘΑ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΤΟ ΕΡΜΑΡΙΟ ΜΕ ΤΑ LAPTOP ΣΤΙΣ ΣΚΑΛΕΣ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕ; Δεν τους ενημέρωσε κανείς ότι δεν έχουν όλα τα σχολεία ανελκυστήρα; Και στο τέλος καταλήγουν τα laptop α) είτε αιώνια κλειδωμένα μέσα στο ερμάριο είτε β) στο εργαστήριο στη θέση των desktop PC ή σε άλλη αίθουσα να τα βγάζουν το πρωί και τα μαζεύουν το μεσημέρι. Ποιο το νόημα του κινητού εργαστηρίου τότε;

Και δεν νομίζω να κινηθεί η αγορά έτσι. Θα αναλάβουν μερικές "μεγάλες εταιρίες πληροφορικής", γιατί οι μικροί τοπικοί επαγγελματίες δεν δίνουν στο δημόσιο βερεσέ...

« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 30, 2012, 04:55:46 μμ από lzdg »

Αποσυνδεδεμένος kyra_daskala

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 660
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Κινητά εργαστήρια Πληροφορικής
« Απάντηση #2 στις: Νοέμβριος 30, 2012, 07:37:36 μμ »

Και δεν νομίζω να κινηθεί η αγορά έτσι. Θα αναλάβουν μερικές "μεγάλες εταιρίες πληροφορικής", γιατί οι μικροί τοπικοί επαγγελματίες δεν δίνουν στο δημόσιο βερεσέ...

Kαι να ήθελαν να δώσουν, δεν μπορούν να ανταγωνιστούν τις χαμηλές τιμές. Σχεδόν καρτέλ ήταν ο τελευταίος διαγωνισμός.
https://www.youtube.com/watch?v=MwRNvpGydzw
Σε μερικούς ανθρώπους έρχεται μια μέρα
που πρέπει το μεγάλο Ναι ή το μεγάλο το Οχι
να πούνε. Φανερώνεται αμέσως όποιος τόχει
έτοιμο μέσα του το Ναι, και λέγοντάς το πέρα
πηγαίνει στην τιμή και στην πεποίθησί του

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Κινητά εργαστήρια Πληροφορικής
« Απάντηση #3 στις: Νοέμβριος 30, 2012, 09:01:09 μμ »
+1 @lzdg, kyra_daskala

Ειδικά στα δημοτικά, κατά την γνώμη μου, τα λαπτοπ είναι μούφα. Αφενός για τους λόγους που αναφέρατε, αφετέρου γιατί εργονομικά είναι χάλια για μικρά παιδιά, καθώς τα κουμπιά είναι στριμωγμένα και ευαίσθητα και τα πατάνε κατά λάθος, πατάνε κατά λάθος και το trackpad και γίνεται χαμός. Επίσης, σε λάπτοπ δεν μπορούν να κάθονται μαζί πάνω από 1 παιδιά, διότι οι οθόνες τους δεν φαίνονται υπό γωνία, και σε περίπτωση που δεν το χει πει κανένας στο υπουργείο (για να μην τους σοκάρουν φαντάζομαι) οι τάξεις έχουν κατά κανόνα πάνω από 15 παιδιά.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κινητά εργαστήρια Πληροφορικής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:51:10 »

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Κινητά εργαστήρια Πληροφορικής
« Απάντηση #4 στις: Νοέμβριος 30, 2012, 09:31:31 μμ »
Ναι βρε παιδιά αλλά όταν έχουμε να κάνουμε με μπακατέλες απο τράπεζες προτιμώ τα laptop με τα χίλια. Το έχουμε ξαναπεί, τίποτα δεν γίνεται ΔΥΣΤΥΧΩΣ με μελέτη και σύστημα. Όμως πέρυσι που είχα τα laptop έκανα παπάδες, ακόμα και αν έχουν όλα τα μειονεκτήματα που αναφέρετε και στα οποία συμφωνώ. Φέτος που έχω τους αρχαίους υπολογιστές απο τις τράπεζες, όλο φτιάχνω και όλο χαλάνε. Ούτε τα ubuntu δεν τους σώζουν ούτε τίποτα.

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Κινητά εργαστήρια Πληροφορικής
« Απάντηση #5 στις: Δεκέμβριος 01, 2012, 08:10:59 μμ »
 ;D ;D ;D
Χριστίνα είσαι αφοπλιστική!

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κινητά εργαστήρια Πληροφορικής
« Απάντηση #6 στις: Δεκέμβριος 01, 2012, 09:49:16 μμ »
Χριστίνα οι συνάδελφοι απλά λένε οτι εφ' όσον δίνονται αυτά τα χρήματα να δοθούν για κανονικά εργαστήρια με σταθερούς Η/Υ και άλλο εξοπλισμό. Με λιγότερα χρήματα θα αγοράζονταν περισσότεροι υπολογιστές για περισσότερα σχολεία και με καλύτερο εκπαιδευτικό αποτέλεσμα.

Αποσυνδεδεμένος lzdg

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 648
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 1010110
    • Προφίλ
Απ: Κινητά εργαστήρια Πληροφορικής
« Απάντηση #7 στις: Δεκέμβριος 01, 2012, 09:59:20 μμ »
Χριστίνα οι συνάδελφοι απλά λένε οτι εφ' όσον δίνονται αυτά τα χρήματα να δοθούν για κανονικά εργαστήρια με σταθερούς Η/Υ και άλλο εξοπλισμό. Με λιγότερα χρήματα θα αγοράζονταν περισσότεροι υπολογιστές για περισσότερα σχολεία και με καλύτερο εκπαιδευτικό αποτέλεσμα.

Ακριβώς, δεν λέμε ότι το τίποτα είναι καλύτερο από τα laptop. Και εγώ όταν συναντώ την πρώτη μέρα στο σχολείο laptop αντί προπολεμικών από τράπεζες PC χαίρομαι. Απλά θα μπορούσαν με τα ίδια και λιγότερα λεφτά να αναβαθμιστούν τα εργαστήρια με καινούργια desktop PCs. Και επιπλέον τέτοιες κινήσεις δείχνουν πόση μελέτη πέφτει πριν από κάθε απόφαση του Υπουργείου. Επιπλέον κάποιος "κακοπροαίρετος" θα έλεγε ότι τέτοιες κινήσεις είναι "δωράκια" προς ορισμένες εταιρίες.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 01, 2012, 10:06:53 μμ από lzdg »

Αποσυνδεδεμένος kyra_daskala

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 660
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Κινητά εργαστήρια Πληροφορικής
« Απάντηση #8 στις: Δεκέμβριος 02, 2012, 12:58:07 μμ »
Ποιος κακοπροαίρετος;
Εγώ το λέω ξεκάθαρα!
Αν ο στόχος ήταν να αναβαθμιστεί η δουλειά μας στο σχολείο, θα είχαν πάρει τη γνώμη μας για το τι χρειαζόμαστε να κάνουμε μάθημα!
Ίσως οι δικές μου απαιτήσεις να είναι λίγο διαφορετικές από τον καθηγητή της πληροφορικής αλλά μια κοινή συνισταμένη θα βρίσκαμε.


https://www.youtube.com/watch?v=MwRNvpGydzw
Σε μερικούς ανθρώπους έρχεται μια μέρα
που πρέπει το μεγάλο Ναι ή το μεγάλο το Οχι
να πούνε. Φανερώνεται αμέσως όποιος τόχει
έτοιμο μέσα του το Ναι, και λέγοντάς το πέρα
πηγαίνει στην τιμή και στην πεποίθησί του

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Κινητά εργαστήρια Πληροφορικής
« Απάντηση #9 στις: Δεκέμβριος 02, 2012, 02:25:09 μμ »
Καλά είναι τα laptop, αλλά είναι σίγουρο ότι δεν είναι η κατάλληλη λύση για τα δημοτικά για πολλούς λόγους.

1. Τα περισσότερα κτίρια δεν έχουν ανελκυστήρα, οπότε είναι πρακτικά αδύνατο να κουβαλάς και να στήνεις 10 laptop κάθε ώρα σε διαφορετικές τάξεις από το ισόγειο μέχρι το δεύτερο όροφο. Ειδικά όταν στα διαλείμματα είσαι επιφορτισμένος με άλλα καθήκοντα, όπως εφημερίες κτλ. Πρακτικά δεν μπορείς να μεταφέρεις τα laptop.

2. Όντως, όπως αναφέρει παραπάνω ο/η lzdg, τα laptop έχουν αντικειμενικά προβλήματα στη χρήση. Καταρχήν είναι πρακτικά αδύνατο να τοποθετηθούν με τέτοιο τρόπο ώστε να τηρούνται οι αρχές της εργονομίας. Το πληκτρολόγιο θα είναι πολύ κοντά στην οθόνη, οι οθόνες κοντά στα μάτια των παιδιών και σε λάθος ύψος κτλ.

3. Στα desktop μηχανήματα κουτσά στραβά μπορούμε να τα ανοίξουμε, κουτσά στραβά να κάνουμε μερικές διορθώσεις ή αναβαθμίσεις. Στα laptop αυτό είναι πιο δύσκολο. Ακόμα και το πληκτρολόγιο να χαλάσει (που είναι ζημιά 5 ευρώ σε ένα desktop) μπορεί να αχρηστεύσει ένα laptop.

4. Η τροφοδοσία στα laptop είναι ένα θέμα που μάλλον δεν το σκέφτηκαν όσο έπρεπε όταν προτάθηκε η λύση. Θεωρητικά θα πρέπει πχ για 5 ώρες τη μέρα να γυρίζουμε από τάξη σε τάξη με τα laptop και να τα φορτίζουμε μόνο στα διαλείμματα. Είναι λογικό μετά τη 2η-3η ώρα να μην έχουμε πλέον μπαταρία. Και αυτό τώρα στην αρχή... Με τέτοια χρήση, η μπαταρία σε 2-3 χρόνια θα κρατάει 10 λεπτά και το κόστος αντικατάστασής της είναι πάνω από 50 ευρώ για κάθε laptop. Αν τα συνδέουμε σε πρίζα με μπαλαντέζες πάλι παραβιάζουμε κάθε οδηγία για ασφάλεια εργαστηρίου.

Για τους παραπάνω λόγους και για αρκετούς άλλους καταλήγουμε να χρησιμοποιούμε τα laptop ως desktop μηχανήματα στημένα στην αίθουσα πληροφορικής(αν υπάρχει) μαζί με άλλα αρχαία desktop. Που προφανώς πρόκειται περί σπατάλης, γιατί με τα ίδια χρήματα θα παίρναμε πολύ καλύτερα desktop μηχανήματα.

Υ.Γ. Στο σχολείο που είμαι φέτος, κάποιοι δάσκαλοι θεωρώντας ότι τα laptop δίνονται στο σχολείο για να βοηθήσουν το έργο των δασκάλων, έχουν χρεωθεί ήδη τα laptop πριν από 2 χρόνια και δουλεύουν στο σχολείο και στο σπίτι με αυτά. Μετά από 2 χρόνια που πέρασαν μόνιμοι και αναπληρωτές συνάδελφοι ήμουν ο πρώτος που τους είπε για το "κινητό εργαστήριο"...

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Κινητά εργαστήρια Πληροφορικής
« Απάντηση #10 στις: Δεκέμβριος 02, 2012, 03:09:33 μμ »

ένα ρομποτικό ερμάριο σε στυλ αράχνης να ανεβαίνει τις σκάλες δεν το σκέφτηκαν ακόμα εκεί στην Ιαπωνία να το βάλουν στην προμήθεια ? ας κατοχυρώσει κάποιος την πατέντα.

Μια ένσταση έχω. Ξέχασαν τα ειδικά σχολεία. Δεν είναι δυνατόν να λένε για γυμνάσιο και να ξεχνούν ότι γυμνασιακά μαθήματα και πτυχίο γίνονται και στην ειδική αγωγή (Ειδικά Γυμνάσια, ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Α Βαθμίδας, Ειδικά Επαγγελματικά Γυμνάσια).

Είναι ελάχιστα σχολεία σε όλη την Ελλάδα, αλλά κανείς δεν τα σκέφτεται ενώ έχουν τόσες ανάγκες.

Να ενημερώσω ότι υπάρχει δημόσια διαβούλευση για το θέμα αυτό αλλά και για ένα ακόμα που δεν έχει αναφερθεί και είναι η προμήθεια διαδραστικού πίνακα με όλα τα συμπράκαλα για κάθε τάξη σε κάθε γυμνάσιο (πλην της Β που είχε πάρει). Πάλι φυσικά ξεχάσαν την ειδική αγωγή.

περισσότερες πληροφορίες για τα 2 προγράμματα και την διαβούλευση

http://www.eye.minedu.gov.gr/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=24&Itemid=41


Αποσυνδεδεμένος lzdg

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 648
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 1010110
    • Προφίλ
Απ: Κινητά εργαστήρια Πληροφορικής
« Απάντηση #11 στις: Δεκέμβριος 02, 2012, 04:54:26 μμ »
Υ.Γ. Στο σχολείο που είμαι φέτος, κάποιοι δάσκαλοι θεωρώντας ότι τα laptop δίνονται στο σχολείο για να βοηθήσουν το έργο των δασκάλων, έχουν χρεωθεί ήδη τα laptop πριν από 2 χρόνια και δουλεύουν στο σχολείο και στο σπίτι με αυτά. Μετά από 2 χρόνια που πέρασαν μόνιμοι και αναπληρωτές συνάδελφοι ήμουν ο πρώτος που τους είπε για το "κινητό εργαστήριο"...

Αυτό είναι το τραγικότερο όλων...Τα παίρνουν σπίτι τους δήθεν ότι "δουλεύουν" με αυτά; Καλά οι δάσκαλοι, ο διευθυντής του σχολείου δεν ήξερε για τι προορίζονται τα laptop; Είναι δυνατόν; Αποκλείεται να μην ήξερε κανείς τίποτα, απλά έκαναν τους Κινέζους και είχαν τζάμπα latop, μην είσαι αφελής συνάδελφε.

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Κινητά εργαστήρια Πληροφορικής
« Απάντηση #12 στις: Δεκέμβριος 02, 2012, 07:14:26 μμ »
Προσωπικά πιστεύω ότι όντως δεν το γνώριζαν, επειδή βλέπω ότι είναι άτομα που πραγματικά δείχνουν ενδιαφέρον. Όπως πιστεύω ότι δεν το γνώριζαν και οι πληροφορικοί που ήταν στο σχολείο...

Αλλά η αλήθεια είναι ότι ακόμα και αν το γνώριζαν ή και τώρα που το γνωρίζουν, δεν υπάρχει λόγος να σαπίζουν τα laptop μέσα σε μια μεταλλική ντουλάπα με ροδάκια στο σχολείο... Καταλήγουμε στη λύση να χρησιμοποιούνται μερικά Laptop από δασκάλους και μερικά από μένα στο "εργαστήριο" για να κάνουμε όλοι τη δουλειά μας όσο γίνεται καλύτερα. Έτσι κι αλλιώς ως σύνολο δεν υπάρχει η δυνατότητα να χρησιμοποιηθούν για κάποιους από τους λόγους που έγραψα στο προηγούμενο post.

Το θέμα είναι λοιπόν τι ζητάμε εμείς ως κλάδος... Για μένα πρέπει να τηρούνται οι παρακάτω προϋποθέσεις:
1. Να ελέγχονται όλα τα εργαστήρια για την αρτιότητά τους και την ασφάλειά τους κάθε χρόνο από κάποια επιτροπή του υπουργείου ή από τους συμβούλους ή από τα ΠΛΗΝΕΤ ή ... ή ....
2. Όταν προκύπτουν θέματα "ελλιπούς ασφάλειας" ή "ακατάλληλου υλικού/λογισμικού" να δίνεται άμεσα εντολή για αντικατάσταση ή διόρθωση. Εννοείται να εγκρίνεται και το αντίστοιχο κονδύλι.
3. Είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ  να υπάρχει αίθουσα πληροφορικής. Δεν είναι δυνατόν να πηγαίνουμε κάθε χρόνο σε σχολεία που δεν έχουν αίθουσα υπολογιστών (στο σχολείο μου είναι σε μια γωνία στην αίθουσα θεάτρου/εστιατορίου/χορού, ενώ σε άλλο είναι στο διάδρομο - και οι δύο περιπτώσεις στην Αττική).
4. Πρέπει να υπάρχουν περισσότερα από 10 μηχανήματα... Δεν είναι δυνατόν να κάθονται περισσότεροι από 3 μαθητές σε έναν υπολογιστή και να περιμένεις να κάνεις δουλειά.
5. Δεν είναι δυνατόν τα μηχανήματα να είναι του προηγούμενου αιώνα...
6. Πρέπει να υπάρχει εσωτερικό δίκτυο και πρόσβαση στο Internet. Στο σχολείο που είμαι φέτος 2 χρόνια λειτουργούσαν οι συνάδελφοι χωρίς δίκτυο στο εργαστήριο... Με 40 ευρώ αγόρασα switch και καλώδια και τους τα έφτιαξα μέσα σε 3 μέρες...
7. Ο καθηγητής πληροφορικής πρέπει να χειρίζεται και ο ίδιος υπολογιστή με τον οποίο να ελέγχει τους υπολογιστές των μαθητών (με κάποιο πρόγραμμα διαχείρισης τάξης).
8. Η ασφάλεια, όσο κι αν τη γελάμε, είναι πολύ σημαντική στο εργαστήριο... Αν 1/1000 συμβεί το παραμικρό, εκτός του ότι θα τρέχουμε στα δικαστήρια και στις επιτροπές, υπάρχει όντως ο κίνδυνος να προκληθεί μέχρι και θανατηφόρο ατύχημα. Βέβαια εγώ που τα γράφω δουλεύω σε ένα εργαστήριο που όλοι οι υπολογιστές είναι συνδεδεμένοι από μπαλαντέζα σε μπαλαντέζα, στην ίδια αίθουσα τρώνε και πίνουν στο ολοήμερο, το έδαφος είναι ακατάλληλο, η αίθουσα δεν κλειδώνει στα διαλείμματα, στην ίδια αίθουσα κάνουν χορό και γυμναστική όταν βρέχει κτλ.

« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 02, 2012, 07:16:06 μμ από gpapage »

Αποσυνδεδεμένος dinateacher

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2190
  • Φύλο: Γυναίκα
  • τα όνειρα θα βγουν αληθινά...
    • Προφίλ
Απ: Κινητά εργαστήρια Πληροφορικής
« Απάντηση #13 στις: Δεκέμβριος 02, 2012, 07:40:29 μμ »
Υ.Γ. Στο σχολείο που είμαι φέτος, κάποιοι δάσκαλοι θεωρώντας ότι τα laptop δίνονται στο σχολείο για να βοηθήσουν το έργο των δασκάλων, έχουν χρεωθεί ήδη τα laptop πριν από 2 χρόνια και δουλεύουν στο σχολείο και στο σπίτι με αυτά. Μετά από 2 χρόνια που πέρασαν μόνιμοι και αναπληρωτές συνάδελφοι ήμουν ο πρώτος που τους είπε για το "κινητό εργαστήριο"...
Αυτό είναι το τραγικότερο όλων...Τα παίρνουν σπίτι τους δήθεν ότι "δουλεύουν" με αυτά; Καλά οι δάσκαλοι, ο διευθυντής του σχολείου δεν ήξερε για τι προορίζονται τα laptop; Είναι δυνατόν; Αποκλείεται να μην ήξερε κανείς τίποτα, απλά έκαναν τους Κινέζους και είχαν τζάμπα latop, μην είσαι αφελής συνάδελφε.
Την πρώτη χρονιά που δούλεψα ως αναπληρώτρια δεν είχα από την αρχή laptop. Ήμουν σε ολιγοθέσιο και έτσι είχα τρελό γράψιμο που το έκανα στο χέρι. Κατά τον Δεκέμβρη το χέρι μου τα είχε παίξει και πονούσε και για αυτό το λόγο πήρα το ένα από τα 2 laptop του σχολείου στο σπίτι για να γράφω σε αυτό. Κατόπιν αγόρασα οπότε δε το ξαναχρειάστηκα.
Με αυτό θέλω να δείξω ότι ίσως δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι υπολογιστή (για διάφορους λόγους) και να μην είμαστε απόλυτοι ότι δε δουλεύουν με αυτά που πήραν από το σχολείο. Φυσικά αν χρειάζονταν στο σχολείο, κακώς τα πήραν.
Το μυαλό είναι σαν το αλεξίπτωτο: εκπληρώνει τον σκοπό του όταν είναι ανοικτό.
Νοημοσύνη είναι αυτό που χρησιμοποιείς όταν δεν ξέρεις τι να κάνεις.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 654
Σύνολο: 656

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.098 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.