*

Αποστολέας Θέμα: Τρόπος πρόσληψης εκπαιδευτικών στα σχολεία  (Αναγνώστηκε 10300 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Τρόπος πρόσληψης Πληροφορικών στα σχολεία
« Απάντηση #28 στις: Ιανουάριος 10, 2013, 04:55:54 πμ »
1. "...είναι δικό σου πρόβλημα..." Προφανώς. Όπως και όλων όσων έχουν κάνει την ίδια επένδυση. Μιλάμε για επένδυση καριέρας βάσει συγκεκριμένων κριτηρίων. Δεν επαναπαύθηκε κανείς σε μία θέση, αλλά τρέξαμε σε όλα τα χωριά, ξοδέψαμε χρόνο και χρήμα με ελάχιστα έσοδα και κάνοντας όσο καλύτερα μπορούμε τη δουλειά μας. Για σένα είναι αδιάφορο, για μας είναι επένδυση ζωής και δεν την πετάμε στα σκουπίδια.
2. Ποιον προσβάλω; Δεν γνωρίζεις άτομα με μεταπτυχιακά αγορασμένα από το σπίτι τους; Είναι όλα τα μεταπτυχιακά ισάξια; Στο λέω εγώ που έχω 2... Ο ΑΣΕΠ είναι αδιάβλητος; Δεν έχεις ακούσει για συγκεκριμένα φροντιστήρια που πριν τον τελευταίο ΑΣΕΠ είχαν προβλέψει ότι θα πέσουν πολυπλοκότητες και τους το είχαν επισημάνει; Και το λέω ενώ είμαι επιτυχών του ΑΣΕΠ. Τι θέλω να πω... Ότι όλα τα κριτήρια μπορούν να έχουν "ευπάθειες" όπως η ενισχυτική στην προϋπηρεσία. Για μένα πρέπει να λαμβάνονται όλα υπόψη.
3. Δεν καταλαβαίνω που κολλάει αυτό που λες με αυτά που έγραψα. Τυχαίες ηλικίες έγραψα... Μάλλον δεν κατάλαβες το πνεύμα σε αυτά που γράφω.
4. Γιατί; Για εξήγησέ μου για ποιο λόγο δεν είναι σημαντική η προϋπηρεσία ενός εκπαιδευτικού σε σχέση με οποιαδήποτε προϋπηρεσία οπουδήποτε.
5. Έγραψα ότι είμαι πολύ καλύτερος σε σχέση με μένα πριν 7 χρόνια. Αυτό το βλέπω ο ίδιος και μπορεί να το δει οποιοσδήποτε έχει δουλέψει στην εκπαίδευση.
6. Προσωπικά δε με συμφέρουν καθόλου, γιατί εκτός από προϋπηρεσία έχω και μεταπτυχιακά και ΑΣΠΑΙΤΕ και ΑΣΕΠ. Το τι ισχύει στο εξωτερικό είναι υπό διαπραγμάτευση. Αν κάτι εφαρμόζεται σε μια ξένη χώρα (πχ. Κύπρος) δεν σημαίνει ότι είναι καλύτερο.
7. Έχεις όλη τη δυνατότητα να ακολουθήσεις τη συγκεκριμένη δουλειά. Παίζεις με τους ίδιους κανόνες που παίζουν τόσοι άλλοι  εδώ και χρόνια όπως και με τους νέους κανόνες που εφαρμόζουν κάθε τρεις και λίγο (όπως της ενισχυτικής). Δεν γίνεται να απαιτείς να διαμορφωθούν σύμφωνα με τα δικά σου προσόντα εντελώς ξαφνικά. Αλήθεια είσαι διατεθειμένος να δουλέψεις 3-4 χρόνια για 350 ευρώ για να έχεις μετά μια δουλειά 850 ευρώ για 8 μήνες το χρόνο με καμία προοπτική διορισμού; Ή θέλεις απευθείας διορισμό;
8. Αυτό είχε γίνει 2 ΑΣΕΠ πριν που πήραν άπειρο κόσμο χωρίς να υπάρχουν οι θέσεις...
9. Αλήθεια γνωρίζεις το σύστημα με το οποίο γίνονται πλέον οι διορισμοί; Για ρίξε μια ματιά στον 3848 της Διαμαντοπούλου που υποτίθεται ότι θα εφαρμοστεί.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τρόπος πρόσληψης Πληροφορικών στα σχολεία
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:50:52 »

Αποσυνδεδεμένος lzdg

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 648
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 1010110
    • Προφίλ
Απ: Τρόπος πρόσληψης Πληροφορικών στα σχολεία
« Απάντηση #29 στις: Ιανουάριος 10, 2013, 11:19:48 πμ »
Να προσθέσω κάτι που ξέχασα να αναφέρω παραπάνω... Διάβασα κάπου πριν αυτό το ενοχλητικό, που έχω διαβάσει και σε άλλα θέματα στο παρελθόν ότι στο μάθημα της πληροφορικής "διδάσκουμε Office", άρα είναι κάτι απλό και μπορεί να το κάνει οποιοσδήποτε. Αν αυτός που το έγραψε είναι συνάδελφος άλλης ειδικότητας κατανοώ την έλλειψη ενημέρωσης που έχει για το πρόγραμμα σπουδών της πληροφορικής στο δημοτικό/γυμνάσιο/λύκειο και τις συνθήκες εργασίας (εργαστήρια κτλ) και τον χτυπάω φιλικά στην πλάτη. Αν το έχει γράψει συνάδελφος πληροφορικός πραγματικά λυπάμαι...

Επειδή εγώ αναφέρθηκα στο Office, καταλαβαίνω απόλυτα αυτό που λες, δεν εννοούσα αυτά που αναφέρεις παραπάνω ότι δηλαδή μπορεί να το κάνει ο οποιοσδήποτε και ότι πληροφορική = office. Και εγώ ο ίδιος ενοχλούμαι όταν ακούω μια τέτοια άποψη ακόμα και από μη συναδέλφους! Αναφέρθηκα στο Office μόνο και μόνο για να δείξω την διαφωνία μου με την άποψη του συναδέλφου ότι το μεταπτυχιακό πρέπει να είναι προαπαιτούμενο για να διοριστεί κάποιος. Επίσης επειδή είμαι ΠΕ19 και τυχαίνει να δουλεύω στην Α/θμια, θεωρώ οξύμωρο το ότι πρέπει να κάνω μεταπτυχιακό ή διδακτορικό στο γνωστικό αντικείμενο για να μπω ΑΣΠΑΙΤΕ για να κάνω ενδεχομένως ζωγραφική στην Α' Δημοτικού. Κατά την άποψη μου στην  Α/θμια αλλά και στην Β/θμια ακόμα, πρέπει να είσαι περισσότερο παιδαγωγός παρά "προφέσορας" για αυτό είναι σωστό να προηγείται όποιος έχει παιδαγωγική κατάρτιση και εγώ δεν έχω παιδαγωγική κατάρτιση και το λέω αυτό (σε αντίθεση με μερικούς που ότι έχουν το εξυμνούν και ότι δεν έχουν το θάβουν). Ένα μεταπτυχιακό στο γνωστικό αντικείμενο δεν παίζει κανένα ρόλο, κατά την άποψή μου, σε αυτές τις βαθμίδες. Δεν λέω ότι δεν θα έπρεπε να μετράει, αλλά όχι και προαπαιτούμενο, μην τρελαθούμε τελείως.

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2386
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Απ: Τρόπος πρόσληψης Πληροφορικών στα σχολεία
« Απάντηση #30 στις: Ιανουάριος 10, 2013, 11:29:05 πμ »
Συγνώμη αλλά η συζήτηση είναι παντελώς χαζή καθώς και τα ερωτήματα.
Σε ένα κράτος δίκαιο θα μετρούσαν μετά το "απλό" πτυχίο μόνο τα κοινωνικά κριτήρια.
Τα υπόλοιπα και τα κατάλοιπα που συμβαίνουν στην Ψωροκώσταινα γίνονται για να διαιρούν την κοινωνία σε προϋπηρεσιούχους, μεταπτυχιακούς, δόκτορες, προφεσόρους, κουμπάρους και αγαπησιάρηδες.
Καλή Χρονιά!!!
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος exsofia

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 34
    • Προφίλ
Απ: Τρόπος πρόσληψης Πληροφορικών στα σχολεία
« Απάντηση #31 στις: Ιανουάριος 10, 2013, 11:34:09 πμ »
Gpapage σε κατανοώ απόλυτα, ως συνάδελφος με 7 χρόνια προυπηρεσίας (ωρομίσθια σε χωριά, ενοίκια, βενζίνες και τα συναφή), ένα ΜΒΑ και ενα διδακτορικό. Τα λες όπως είναι τα πράγματα, αλλά προφανώς αντιδικείς με άτομα που ούτε προυπηρεσία έχουν, ούτε προσόντα. Οπότε τι τους μένει????
Βγαίνει η Ελληνική κακία "αφού δεν έχω γίδα εγώ, να ψοφήσει και του γείτονα που έχει"!
Προσωπικά υποστηρίζω να διοριζόμαστε όλοι οι εκπαιδευτικοί μέσω ΑΣΕΠ βεβαίως, αλλά με μοριοδότηση, όπως συμβάινει με όλους τους δημοσίους υπαλληλους. Δεν είδα ούτε γιατρους, ούτε άλλον Δ.Υ να δίνει εξετάσεις κάθε δυο χρόνια για να αποδείξει αν θυμάται καλά την ύλη στο πανεπιστήμιο που παρακολούθησε μιαν φορά και έναν καιρό!
Όλα αυτα θα αλλάξουν και ευτυχώς θα αλλάξουν!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τρόπος πρόσληψης Πληροφορικών στα σχολεία
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:50:52 »

Αποσυνδεδεμένος jak_13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6831
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάντα με χαμόγελο!!!
    • Προφίλ
Απ: Τρόπος πρόσληψης Πληροφορικών στα σχολεία
« Απάντηση #32 στις: Ιανουάριος 10, 2013, 12:31:47 μμ »
Βγαίνει η Ελληνική κακία "αφού δεν έχω γίδα εγώ, να ψοφήσει και του γείτονα που έχει"!

Δεν είναι όλοι το ίδιο. Μπορεί ο καθένας να υποστηρίζει αυτό που τον συμφέρει, έστω και αν η υποκειμενικότητα λειτουργεί σε βάρος της αντικειμενικότητας, θα πρέπει όμως να σέβεται και αυτό που έχει κάνει κάποιος άλλος. Γιατί ο καλύτερος φαίνεται με πολλούς τρόπους.
Το σχόλιο μου είναι γενικό.
Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά
μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί!

Gabriel Garcia Marquez

Αποσυνδεδεμένος Δημήτρης Παπαδόπουλος

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 51
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τρόπος πρόσληψης Πληροφορικών στα σχολεία
« Απάντηση #33 στις: Ιανουάριος 10, 2013, 05:47:49 μμ »
Αρχικά λυπάμαι που το λέω αλλά επιχείρημα του στυλ δούλεψα 5 και 7 χρόνια στην επαρχία με 350 ευρώ και μπλα μπλα δεν στέκει! Κανείς δεν σε υποχρέωσε να δουλέψεις και να τρέχεις από εδώ και από εκεί και το τι λεφτά θα έπαιρνες το ήξερες εξαρχής...Αν δε σου άρεσε και δε σε κάλυπτε να έψαχνες άλλη δουλειά. Δεν είπα ποτέ να μην μετράει η προυπηρεσία αλλά είπα να μην μετράει μόνο αυτό.. Άλλο μετράει η προυπηρεσία και άλλο αυτό το καραγκιοζιλίκι με τους δύο πίνακες μηδενικής και μη!!! Πώς είναι δυνατόν η παιδαγωγική κατάρτιση να είναι σαν κριτήριο πάνω από την προυπηρεσία πράγμα που το απδέχεστε όλοι αλλά να μη μπορεί κάποιος που έχει παιδαγωγική να αλλάξει επειδή δεν έχει έστω μισό μόριο προυπηρεσίας. Δηλαδή πρώτα θα πάρουν κάποιον με ένα μόριο προυπηρεσία χωρίς να έχει παιδαγωγική κατάρτιση και μετά θα πάρουν έναν με παιδαγωγική κατάρτιση αλλά μηδενική προυπηρεσία!!! Άρα το ένα μόριο είναι ανώτερο από την παιδαγωγική επάρκεια αλλά αν αλλάξεις πίνακα μετά η παιδαγωγική επάρκεια είναι ανώτερη από οποιοδήποτε άθροισμα μορίων. Συμφέρει δε συμφέρει κάποιον το σύστημα είναι το λιγότερο κωμικό και τραγελαφικό!! Επίσης ανώτερο από όλα τα κριτήρια είναι η παιδαγωγική επάρκεια την οποία για να αποκτήσεις πρέπει να μπεις στον ΑΣΠΑΙΤΕ στον οποίο μπαίνεις με μόρια ώπου το μεταπτυχιακό σου στο αντικείμενο δίνει 10 μόρια!!! Στον ΑΣΠΑΙΤΕ δίνει 10 μόρια στον ΑΣΕΠ επίσης δίνει μόρια αλλά στους πίνακες αναπληρωτών τίποτα!!!
Έπειτα ούτε εγώ ο ίδιος δε βάζω το χέρι μου στη φωτιά ότι σε αυτή τη χώρα δεν υπάρχουν άτομα που μπορεί να πήραν αγορασμένο το μεταπτυχιακό στο σπίτι ή άτομα που μπορεί να είχαν τέτοιο κονέ που να μάθαν περίπου τα θέματα του ΑΣΕΠ αλλά συγγνώμη κιόλας δε μπορεί να συγκρίνεις αυτό το πράγμα το σκάνδαλο της ενισχυτικής διδασκαλίας. Είναι τουλάχιστον γελοίο. Με την ίδια λογική θα πούμε ότι και τα πρώτα πτυχία μπορεί αν τα πήραμε αγορασμένα, ότι ξέραμε παλαιότερα τα θέματα των πανελληνίων και έτσι μπήκαμε στη σχολή και και και...
Δυστυχώς ζεις σε τέτοια χώρα που δεν πρέπει ούτε καν να διανοείσαι να αμφισβητείς ότι το εκπαιδευτικό σύστημα είναι το ίδιο ή χειρότερο από το δικό σου. Είναι πολύ καλύτερο οποιασδήποτε προηγμένης χώρας στην Ευρώπη από το δικό σου!!
Το ότι επενδύσατε τη ζωή σας σε αυτη τη δουλειά με βάση τα κριτήρια που υπήρχαν από τότε που ξεκινήσατε δε σημαίνει ότι πρέπει μια ζωή να υπάρχουν τα ίδια κριτήρια. Με τη δικιά σας λογική και σε 1 ή 2 ή 3 χρόνια θα υπάρχουν κάποιοι άλλοι που θα χρησιμοποιούν τα δικά σας επιχειρήματα οπότε δε θα αλλάξει πότε η κατάσταση ενώ είναι ολοφάνερο και για ένα άσχετο ότι είναι εντελώς αναξιοκρατική.

Αποσυνδεδεμένος Δημήτρης Παπαδόπουλος

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 51
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τρόπος πρόσληψης Πληροφορικών στα σχολεία
« Απάντηση #34 στις: Ιανουάριος 10, 2013, 05:53:07 μμ »
exsofia--> Προσόντα έχω!!Προυπηρεσία δεν έχω ακόμη. Και το πρόβλημα μου δεν είσαι εσύ που έφτασες να έχεις διδακτορικό αλλά αυτοί που έχουν μόνο ένα απλό πτυχίο και δεν είναι διατεθειμένοι να κάνουν τίποτα άλλο από το να λέμε είμαι πολλά χρόνια αναπληρωτής κάντε μόνιμο. Και σου λέω ξανά δεν με νοιάζει που έτρεχες και τι ξόδεψες γιατί δεν σε υποχρέωσε κανείς να το κάνεις. Ούτε σου τάξανε άλλα λεφτά. Δε βγάζω κακία αλλά δε μπορώ να ακούω τέτοια επιχειρήματα.

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Τρόπος πρόσληψης Πληροφορικών στα σχολεία
« Απάντηση #35 στις: Ιανουάριος 10, 2013, 05:57:45 μμ »
Με την ίδια λογική και σένα κανένας δεν σε υποχρεώνει να ασχοληθείς με την εκπαίδευση. Αυτοί είναι οι κανόνες του παιχνιδιού. Υπάρχουν άνθρωποι που έχουν 6-7 χρόνια περισσότερη εμπειρία από σένα, μεταπτυχιακά, παιδαγωγική επάρκεια, επιτυχία στον ΑΣΕΠ και άλλα προσόντα και παραμένουν αδιόριστοι. Αν θέλεις να κάνεις αυτή τη δουλειά και δεδομένου ότι ο ανταγωνισμός αυξάνεται εκθετικά, θα πρέπει να αποδεχτείς ότι θα πρέπει και εσύ να περάσεις αρκετά χρόνια αδιόριστος κυνηγώντας δουλειές των 300 ευρώ σε κατσικοχώρια μακριά από το σπίτι σου. Είσαι διατεθειμένος να το κάνεις; Το παράλογο είναι να απαιτείς να παραβλέψουμε τον αγώνα τόσων χρόνων όλων των άλλων επειδή "δεν τους υποχρέωνε κανείς να το κάνουν"...

Αποσυνδεδεμένος Δημήτρης Παπαδόπουλος

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 51
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τρόπος πρόσληψης Πληροφορικών στα σχολεία
« Απάντηση #36 στις: Ιανουάριος 10, 2013, 06:11:27 μμ »
Συνοψίζοντας ήθελα να πω πως άνοιξα αυτό το θέμα γιατί :
1) Δεν γίνεται να γίνουμε όλοι οι πληροφορικοί καθηγητές - κάποτε δεν έφταναν τα άτομα τώρα όμως υπάρχει μεγάλος πλεονασμός
2) Πρέπει να καταλάβουν όλοι ότι τα λεφτά που παίρνουν οι καθηγητές είναι ελάχιστα. Είναι μισθοί πείνας και καταστροφής.
3) Θεωρώ ότι μπορούμε σαν καθηγητές να αυξήσουμε το ωράριο και να δουλεύουμε παραπάνω ας είμαστε λίγο αντικειμενικοί.
4) Ή θα αντιληφθούμε όλοι ότι από τον αριθμό που υπάρχει τώρα στους πίνακες μόνο ένα 20% μπορεί να γίνει καθηγητής με τη λογική τουλάχιστον ότι θα ξαναανεβάσουμε τους μισθούς και αυτοί που θα γίνουν θα ζουν άνετα και ωραία. Ή θα συνεχίσουμε στο ίδιο τέμπο - παίρνετε όσους παραπάνω γίνετε με 900 700 και 300 ευρώ το μήνα και άλλοι τόσοι από πίσω θα ελπίζουν ότι δε μπήκα φέτος μπορεί να μπω του χρόνου και οι 3000 τώρα θα γίνουν 5000 σε 2 χρόνια και μια ζωή θα έχουμε αυτό το χάλι.
5) ΝΑ ΒΡΟΥΝ ένα σύστημα δίκαιο (πρόβλημα τους δεν είμαι εγώ υπουργός) που αυτοί που θα μπορούν έστω να συμμετάσχουν (προαπαιτούμε κριτήρια) να έχουν πολλές δυνατότητες να κάνουν καριέρα και αυτοί που δε θα μπορούν ούτε να συμμετάσχουν να ψάξουν κάτι άλλο στη ζωή τους και όχι αυτό το χάλι κάθε χρόνο, χιλιάδες άτομα να μένουν απέξω, άλλοι τόσοι να δουλεύουν για μηνίαιο μισθό που θα πρέπε να είναι εβδομαδιαίος μισθός, να μην γίνονται διορισμοί και να είσαι μετέωρος για χρόνια και όλα τα σχετικά... Η εκπαίδευση είναι ένας πολύ ιδιαίτερος κλάδος αλλά ταυτόχρονα καλώς ή κακώς έχει αμέτρητα θετικά σαν επάγγελμα..Οπότε το επιλέγουν πολλοί παραπάνω άτομα από όσα χρειάζονται... Οπότε οι υπεύθυνοι πρέπει να βρουν τα πιο δίκαια κριτήρια για να επιλέγουν τους καλύτερους!! Αυτή είναι και η δουλειά τους. Αλλή λύση δεν υπάρχει.

Αποσυνδεδεμένος Δημήτρης Παπαδόπουλος

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 51
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τρόπος πρόσληψης Πληροφορικών στα σχολεία
« Απάντηση #37 στις: Ιανουάριος 10, 2013, 06:18:54 μμ »
Με την ίδια λογική και σένα κανένας δεν σε υποχρεώνει να ασχοληθείς με την εκπαίδευση. Αυτοί είναι οι κανόνες του παιχνιδιού. Υπάρχουν άνθρωποι που έχουν 6-7 χρόνια περισσότερη εμπειρία από σένα, μεταπτυχιακά, παιδαγωγική επάρκεια, επιτυχία στον ΑΣΕΠ και άλλα προσόντα και παραμένουν αδιόριστοι. Αν θέλεις να κάνεις αυτή τη δουλειά και δεδομένου ότι ο ανταγωνισμός αυξάνεται εκθετικά, θα πρέπει να αποδεχτείς ότι θα πρέπει και εσύ να περάσεις αρκετά χρόνια αδιόριστος κυνηγώντας δουλειές των 300 ευρώ σε κατσικοχώρια μακριά από το σπίτι σου. Είσαι διατεθειμένος να το κάνεις; Το παράλογο είναι να απαιτείς να παραβλέψουμε τον αγώνα τόσων χρόνων όλων των άλλων επειδή "δεν τους υποχρέωνε κανείς να το κάνουν"...
Ρε φίλε καταλαβαίνεις τι λέω?? Το πρόβλημα μου δεν είναι αυτοί!! Το πρόβλημα μου είναι αυτοί που με ένα απλό πτυχίο και χωρίς κανένα αλλό προσόν και με την βοήθεια της "ενισχυτικής ή άλλων παρόμοιων τρόπων" άρχισαν να δουλεύουν αναπληρωτές, παράμενουν ακόμη με ένα απλό πτυχίο και ζητάνε να γινουν μόνιμοι!!! Ευτυχώς που πλέον θέλει και παιδαγωγική επάρκεια και μετά τα ρίχνουν στον ΑΣΠΑΙΤΕ στον οποίο δεν μπορούν να μπουν γιατί απλά δεν έχουν προσόντα να πάρουν μόρια. Συζητάμε 3 μέρες και ακόμη απάντηση δε μου έδωσε κανείς για τους 2 διαφορετικούς πίνακες!!! Μπορείς να το υποστηρίξεις με καποιο τρόπο??? Δεν είναι ντροπη να πεις ότι είναι λαμογίστικο!!

Αποσυνδεδεμένος talaiporos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 145
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τρόπος πρόσληψης Πληροφορικών στα σχολεία
« Απάντηση #38 στις: Ιανουάριος 10, 2013, 06:29:10 μμ »
Για να υπάρξουν πάλι διορισμοί στην ειδικότητα της Πληροφορικής (ΑΕΙ, ΤΕΙ) πρέπει να γίνουν τα εξής:

α) Να διώξουν από την ειδικότητα όσους δεν έχουν βασικό πτυχίο Πληροφορικής (καθαρό όχι κάτι Γεωπληροφορικές κ.ά.)

β) Να αξιολογήσουν με γραπτές εξετάσεις όσους δεν έχουν διοριστεί με διαγωνισμό του ΑΣΕΠ για τους ΠΕ19 και μόνο (οι ΠΕ20 διορίζονταν με ξεχωριστό διαγωνισμό και γελοία θέματα). Όσοι αποτύχουν να μεταταγούν σε άλλες υπηρεσίες.

γ) Να αυξήσουν τις ώρες της Πληροφορικής σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια.


Αν έστω και ένα από τα παραπάνω δεν υλοποιηθεί, ξεχάστε τους διορισμούς :-\

Αποσυνδεδεμένος rollo_tomassi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1402
    • Προφίλ
Απ: Τρόπος πρόσληψης Πληροφορικών στα σχολεία
« Απάντηση #39 στις: Ιανουάριος 10, 2013, 06:52:58 μμ »
.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 22, 2013, 10:59:06 μμ από glory3 »

Αποσυνδεδεμένος jetry

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 526
  • 01110101
    • Προφίλ
Απ: Τρόπος πρόσληψης Πληροφορικών στα σχολεία
« Απάντηση #40 στις: Ιανουάριος 10, 2013, 07:58:21 μμ »
Πες τα βρε αδερφέ...

Καταπληκτικό θέμα. Ο καθένας από τη σκοπιά του προσπαθεί να επιχειρηματολογήσει και να οριοθετήσει ως προσόντα διορισμού εκείνα που (κατά σύμπτωση) τον βολεύουν και που θα δημιουργήσουν τελικά μέσω της παρεχόμενης παιδείας την ιδανική κοινωνία.

Αν αναρωτιόμαστε για το επίπεδο της παιδείας στη χώρα ας προσπαθήσουμε ΠΡΩΤΑ να είμαστε σωστοί παιδαγωγοί στα σπίτια μας, με τα παιδιά μας. Να παραλαμβάνει ο δάσκαλος έναν μαθητή (από τους 27) που θα είναι έτοιμος να σεβαστεί και να μάθει, όχι να προκαλεί συνεχώς προβλήματα.

Κατά τα άλλα οποιαδήποτε ριζική αλλαγή συστήματος δημιουργεί εξ ορισμού την παρακάτω αδικία.
Κάθε άνθρωπος επιλέγει στη ζωή του και προγραμματίζει βάσει δεδομένων.
Πολλοί επέλεξαν την εκπαίδευση σε εύκολες εποχές, όπου άλλες ασχολίες είχαν περισσότερα χρήματα, μόνο και μόνο για την επιθυμία τους να προσφέρουν (και φυσικά για την ποιότητα ζωής, αν και αμφιβάλλω αν ο ΣΩΣΤΟΣ εκπαιδευτικός τελικά εργάζεται λιγότερο). Αυτοί λοιπόν οι άνθρωποι διέκοψαν την όποια καριέρα τους στον ιδιωτικό τομέα ΤΗΡΩΝΤΑΣ τους κανόνες του παιχνιδιού.

Αν έρθει κάποιος να αλλάξει τους κανόνες του παιχνιδιού και να αλλάξει τη ζωή ανθρώπων, είναι το ίδιο "φασίζων" με τον πολιτικό που αύριο μεθαύριο μπορεί να αποφασίσει ότι το κράτος δεν μπορεί να έχει δημόσια
νοσοκομεία, δεν μπορεί να έχει στρατό και τράβα να αμυνθείς μόνος σου τους Τούρκους.

Τελικά, έχουμε όλοι τεράστια έλλειψη παιδείας. Είναι άδικο για την παιδεία να εποφθαλμιούν άτομα με άκρα νεοφιλελεύθερες απόψεις γιατί τέτοιες απόψεις θα μπολιαστούν και στις ψυχές των μαθητών τους.

Υ.Γ. Δεν έχω ψηφίσει ποτέ Σύριζα, ΚΚΕ, αριστερά.

Αποσυνδεδεμένος Giota

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 219
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τρόπος πρόσληψης Πληροφορικών στα σχολεία
« Απάντηση #41 στις: Ιανουάριος 10, 2013, 08:03:51 μμ »
Πες τα βρε αδερφέ...

Καταπληκτικό θέμα. Ο καθένας από τη σκοπιά του προσπαθεί να επιχειρηματολογήσει και να οριοθετήσει ως προσόντα διορισμού εκείνα που (κατά σύμπτωση) τον βολεύουν και που θα δημιουργήσουν τελικά μέσω της παρεχόμενης παιδείας την ιδανική κοινωνία.

Αν αναρωτιόμαστε για το επίπεδο της παιδείας στη χώρα ας προσπαθήσουμε ΠΡΩΤΑ να είμαστε σωστοί παιδαγωγοί στα σπίτια μας, με τα παιδιά μας. Να παραλαμβάνει ο δάσκαλος έναν μαθητή (από τους 27) που θα είναι έτοιμος να σεβαστεί και να μάθει, όχι να προκαλεί συνεχώς προβλήματα.

Κατά τα άλλα οποιαδήποτε ριζική αλλαγή συστήματος δημιουργεί εξ ορισμού την παρακάτω αδικία.
Κάθε άνθρωπος επιλέγει στη ζωή του και προγραμματίζει βάσει δεδομένων.
Πολλοί επέλεξαν την εκπαίδευση σε εύκολες εποχές, όπου άλλες ασχολίες είχαν περισσότερα χρήματα, μόνο και μόνο για την επιθυμία τους να προσφέρουν (και φυσικά για την ποιότητα ζωής, αν και αμφιβάλλω αν ο ΣΩΣΤΟΣ εκπαιδευτικός τελικά εργάζεται λιγότερο). Αυτοί λοιπόν οι άνθρωποι διέκοψαν την όποια καριέρα τους στον ιδιωτικό τομέα ΤΗΡΩΝΤΑΣ τους κανόνες του παιχνιδιού.

Αν έρθει κάποιος να αλλάξει τους κανόνες του παιχνιδιού και να αλλάξει τη ζωή ανθρώπων, είναι το ίδιο "φασίζων" με τον πολιτικό που αύριο μεθαύριο μπορεί να αποφασίσει ότι το κράτος δεν μπορεί να έχει δημόσια
νοσοκομεία, δεν μπορεί να έχει στρατό και τράβα να αμυνθείς μόνος σου τους Τούρκους.

Τελικά, έχουμε όλοι τεράστια έλλειψη παιδείας. Είναι άδικο για την παιδεία να εποφθαλμιούν άτομα με άκρα νεοφιλελεύθερες απόψεις γιατί τέτοιες απόψεις θα μπολιαστούν και στις ψυχές των μαθητών τους.

Υ.Γ. Δεν έχω ψηφίσει ποτέ Σύριζα, ΚΚΕ, αριστερά.

Συμφωνώ απόλυτα

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160918
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 745
Σύνολο: 753

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.082 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.