0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καλημέρα! Η Χατζηχαραλάμπους είναι πολύ καλή και βοηθητική. Στις διορθώσεις των γραπτών κοιτάει την ουσία των όσων γράφεις και δεν ψάχνει για τα λάθη. Απαντάει αμέσως σε απορίες και κατευθύνει στις εργασίες σε ότι απορίες έχεις.
Η διπλωματική δε βγαίνει. Πέρυσι κακώς μας είπαν ότι μπορούμε σε 4 μήνες. Ο πρώτος μήνας είναι μόνο για επιλογή θέματος. Δήλωσα διπλωματική και μετά όταν κατάλαβα ότι δεν έβγαινε δε μπορούσα να δηλώσω τα μαθήματα που ήθελα. Δήλωσα μαθήματα μειωμένης ζήτησης και χωρίς ενδιαφέρον. Επίσης, μετά από ένα μήνα ήδη οι καθηγητές ζητούσαν τις δραστηριότητες και τις εργασίες και έμεινα πίσω. Κακό σημείο του μεταπτυχιακού είναι η ανεπαρκής ενημέρωση σχετικά με το ΔΟΑΤΑΠ. Το μεταπτυχιακό έχει καθαρά χαρακτήρα κερδοσκοπίας. Το πανεπιστήμιο μας κατακλύζει με email για την αποφοίτηση και το κοστολόγιό της και καμία ενημέρωση για βαθμούς και ΔΟΑΤΑΠ. Συνάδελφοι όσοι θέλετε να κάνετε μεταπτυχιακό στο συγκεκριμένο πανεπιστήμιο σκεφτείτε το.
Τα αρθρα που παραθετει ειναι αυτα που θα καταργηθουν ή θα τροποποιηθουν. Δεν εχει αναφερει ακομα συγκεκριμενα τι προκειται να γινει. Ειναι σχεδιο νομου, μπορουμε να διαμαρτυρηθουμε, δεν εχει ψηφιστει ακομα και ουτε εχει οριστικοποιηθει. Πανε για καταργηση της προτεραιοτητας αυτων που εχουν μαστερ. Το ελεγαν καιρο στην Α' θμια αλλα στην
Το ανώτερο που μπορείς να δηλώσεις σε κάθε τετράμηνο είναι 3 μαθήματα και 1 σεμινάριο. Δεν υπάρχει πρόβλημα απο το ΔΟΑΤΑΠ σχετικά με τον χρόνο φοίτησης, τους νοιάζουν οι πιστωτικές μονάδες και όχι ο χρόνος. Αν δουλεύεις θα πιεστείς αρκετά με 3 μαθήματα και ένα σεμινάριο, βέβαια αυτό είναι υποκειμενικό και ανάλογο με τη δική σου επίδοση. Οι περισσότεροι δεν παίρνουν πλήρη φοίτηση διότι δουλεύουν. Τα μαθήματα είναι αρκετά απαιτητικά και σε εβδομαδιαία βάση θα πρέπει να κάνεις δραστηριότητες, χώρια οι εργασίες. Δεν γνωρίζω αν γίνεται να μην πάρεις σεμινάριο σε ένα τετράμηνο και να πάρεις μετά 2 μαζί, πρέπει να ρωτήσεις την ακαδημαϊκή σύμβουλο. Ωστόσο, καλό είναι να πάρεις τα σεμινάρια στην ώρα τους γιατί σε βοηθάνε στον τρόπο που θα κάνεις τις εργασίες.
Θα ήθελα να ρωτήσω οι εξετάσεις στα μαθηματα 610 Παιδαγωγική της Συμπεριληψης και 501 Ψυχολογικές διαστάσεις στην Εκπαίδευση γίνονται με ανοικτά ή κλειστά βιβλία?Ευχαριστώ!
ΚαλησπέραΥπάρχει κανείς που να έχει κάνει το Σεμινάριο ΙΙ;; Είναι δύσκολη η τελική εργασία;;
Σ' εμένα η ακαδημαϊκή σύμβουλος είπε ότι δεν μπορώ να την πάρω νωρίτερα. Μόνο στο τελευταίο τετράμηνο και υποστήριζε ότι μπορούμε να ανταπεξέλθουμε σε 4 μήνες. Προσωπικά το θεωρώ αδιανόητο, γι' αυτό και τελικά δεν επέλεξα να κάνω διπλωματική παρότι είχα ξεκινήσει με αυτό το σκοπό. Κατά τη διάρκεια των εξετάσεων, όπου συναντιόμαστε και μπορούμε να συζητήσουμε μου είπαν κάποιοι συμφοιτητές ότι όσοι διάλεξαν διπλωματική αντιμετώπισαν πολλά προβλήματα. Κυρίως στην συχνή επικοινωνία με τους καθηγητές.
Καλησπέρα! Μήπως θα μπορούσε κάποιος που έχει άρει το 523 να μου δώσει μερικές πληροφορίες, το έχω πάρει σε αυτό το τετράμηνο και διαβάζοντας το βιβλίο σε συνδυασμό με την πληροφορία των κλειστών σημειώσεων έχω τρομάξει. Επίσης όσον αφορά το μάθημα 610 Μέτρηση και Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση θα μπορούσε κάποιος να μου πει πως του φάνηκε η τελική εργασία και οι εξετάσεις???