0 μέλη και 9 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Γιωργο καλημερα!Το πρωτο θεμα στο 523 ηταν καθαροτατα αποστηθιση..(αξιοπιστια,τα ειδη της και πηγες σφαλματος).Το δευτερο ηταν μεταξυ αποστηθισης και προσωπικης κρισης του τι ξερει γενικα για το θεμα(αξιολογηση στο εκπαιδευτικο πλαισιο,χρηση τεστ στις εκπαιδευτικες αξιολογησεις και οι προκλησεις που συναντωνται).Και το τρτο το θεωρησα παρα πολυ ασαφες θεμα οπου ο καθενας μπορουσε να το αναπτυξει διαφορετικα..Νομιζω πως ηταν υποκειμενικη η απαντηση αρα δεν ξερουμε και πως τα πηγαμε(πως οι προκαταληψεις επηρεαζουν την κατασκευη των τεστ κ της αξιολογησης γενικοτερα).Χαιρομαι που μπηκε εστω μια σταθερη ερωτηση(αποστηθισης) και μπορω να πω πως εχω πετυχει τη μια..αλλα για τις αλλες δυο δεν ημασταν προετοιμασμενοι με τετοιες σημειωσεις..Στο πρώτο θέμα δεν έγραψα πάντως τις πηγές σφάλματος αλλά τους παράγοντες που μπορούν να μειώσουν την αξιοπιστία (Εξεταζόμενοι, το ίδιο το τεστ κτλ)...Το β υποερώτημα δεν θυμάμαι αλλά και αυτό νομίζω ήταν κρίσεως γιατί πρέπει να είναι αξιόπιστο ένα εργαλείο.. εγώ έβαλα και καλά γιατί μετρά συμπεριφορές και προσωπικά χαρακτηριστικά και ότι καλά αν βγει κάποια λάθος μέτρηση συμπεριφοράς ενός μαθητή υπάρχει περίπτωση τόσο ο μαθητής όσο και οι γονείς του να οδηγηθούν σε μια περιπέτεια που δεν υπάρχει λόγος να την υποστούν.. ή επίσης να ευνοηθεί ο μαθητής την ιδιαίτερη μεταχείριση ενώ δεν είναι σωστό...Ζωγράφισα στην ουσία..εκεί..Στο δεύτερο θέμα το ξεκίνησα γενικά σε ποια εκπ/ση (αθμια δευτεροβάθμια κτλ χρησιμοποιούνται τα τεστ από ποιους και ανέφερα και στην αρχή κατά την διάρκεια και στο τέλος με την αθροιστική αξιολόγηση).. όσο για τις προκλήσεις.. ανέφερα ότι υπάρχουν και στον ίδιο τον εκπαιδευτικό για βελτίωση του διδακτικού του έργου των μεθόδων διδασκαλίας και των μέσων που χρησιμοποιεί αλλά και στον μαθητή για αισθήματα ικανοποίησης χαράς και πιστοποίησης των γνώσεων του.. ή και δυνατότητα βελτίωσης..και στο τρίτο επειδή ήταν αδύνατον να θυμάμαι τα είδη της προκατάληψης.. το πήγα για τις ειδικές πληθυσμιακές ομάδες για το πόσο μεροληπτικοί ή αμερόληπτοι είμαστε.. καθώς και στους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.. να μην επηρεαζόμαστε από την ιδιαιτερότητα τους.. να λαμβάνουμε υπόψη τη βαθμολογία που συγκέντρωσαν και αν δεν έχουμε σαφή εικόνα..να χρησιμοποιούμε και άλλα εργαλεία όπως την συνέντευξη και το ιστορικό..Νομίζω τα θέματα τα πήγαινες όπου ήθελες.. εκτός από το 1ο.....κινήθηκες καθόλου προς το πλαίσιο που λέω Γεωργία;;
Γιώργο (geonipap) Καλησπέρα! Για 521 και 523 ποιο προτείνεις να πάρω πρώτα ? με ποιούς καθηγητές τα είχες πάρει εσύ? Αν και δεν έχω πολλές επιλογές!521 (Μορφίδη - Ανδρεου - Κουντουρου) 523 (Staff)
Παιδιά καλησπέρα!! Μήπως μπορεί κάποιος που έδωσε το μάθημα Συμπερίληψη 621 να με βοηθήσει και να μου στείλει τι θέματα έπεσαν φέτος ή και άλλη χρονιά;; Να έχω μια ιδέα και να αρχίσω να διαβάζω;;
Γιωργο ναι καπως ετσι.. Οπως ειπες ο καθενας τα ανεπτυσσε οπως ηθελε.. εγω για παραδειγμα μιλησα για ολους τους συμμετεχοντες στο εκπαιδ.πλαισιο...και στο τριτο εγραψα συν τα τρια ειδη πολιτιστικης προκαταληψης αναφερομενη σε παραδειγματα..θα φανει απο τα αποτελεσματα αν πλησιασαμε αυτα που ηθελε να γραψουμε..ηταν παντως πολυ υποκειμενικα και γνωμη μου δεν μας εκαναν καθολου συζητηση στις τηλεδιασκεψεις ωστε να μας κατευθυνουν.. Ηταν προσωπικη δουλεια του καθενος σ αυτο το μαθημα!!
η αβρααμιδου στο 511 ειναι πολυ καλη
ναι και στην βαθμολογια!