0 μέλη και 10 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εμένα μου χρειάστηκε για τις εξετάσεις.Μάλιστα το τόνισε και η καθηγήτρια στο φόρουμ ότι δεν αρκούν οι σημειώσεις του μαθήματος. Στις εξετάσεις να ξέρεις, δίνουμε με ανοιχτά βιβλία και η χρήση φωτοτυπημένων αντιγράφων απαγορεύεται.
Καλησπέρα συνάδελφοι μια ερώτηση για όποιον γνωρίζει. Υπάρχει κάποιος κωδικός που ζητάμε το παράβολο γιατί το ζήτησα παράβολο για αναγνώριση μεταπτυχιακού τίτλου απο το εξωτερικό στο ΚΕΠ και μου είπαν θέλουν κωδικό για να βρούν ποιο παράβολο είναι. Πως το ζητήσατε εσείς???
Καλησπέρα.Θα μπορούσες να μου πεις πώς σου φάνηκε το 610 σαν μάθημα; Κυρίως από άποψη απαιτούμενης ενασχόλησης (εβδομαδιαίων δραστηριοτήτων, εργασιών κ.λπ.) - δεν ξέρω καθόλου την δομή του.Θεωρείς ότι είναι απαιτητικό ή βγαίνει (σχετικά) ξεκούραστα κατά τη διάρκεια του τετραμήνου; Ευχαριστώ.
Καλησπέρα!Είμαι φιλόλογος, όπως καταλαβαίνεις δεν έχω καθόλου καλή σχέση με τα μαθηματικά.Το επέλεξα γιατί πολλά παιδιά το πρότειναν ως εύκολο. Είχε 3 τεστάκια πολλαπλής επιλογής (μικρά, που σου δίνουν την ευκαιρία δεύτερης προσπάθειας).Είχε ακόμα μία στην οποία επέλεγες ένα κεφάλαιο από ένα γνωστικό αντικείμενο(ανάλογα με το αντικείμενό σου) που θεωρητικά έχεις ή μπορείς να διδάξεις, για το οποίο έπρεπε να γράψεις τους διδακτικούς σου στόχους και να συντάξεις ένα δοκίμιο αξιολόγησης με ερωτήσεις που να εξετάζουν την επίτευξη των στόχων αυτών. Μάλιστα δίνει και μία εργασία να την έχεις ως παράδειγμα.(Στα γράφω όσο πιο περιληπτικά γίνεται.) Δε μου φάνηκε απαιτητικό.Ούτε χρειάστηκε πολλή μελέτη.Και στις εξετάσεις νομίζω έβαλαν εύκολα, γατί είχαν σκοπό να βοηθήσουν. Νομίζω μπορείς και άνετα να πάρεις καλό βαθμό. Και στα λέω αυτά εγώ που λόγω προσωπικών-οικογενειακών λόγων δεν ασχολήθηκα καθόλου με το μάθημα ή τη μελέτη του κατά τη διάρκεια του εξαμήνου. Ντρέπομαι που το παραδέχομαι, αλλά είναι το μάθημα με το οποίο ασχολήθηκα λιγότερο κατά τη διάρκεια του μεταπτυχιακού. Στην εργασία με βαθμολόγησε με 20/20.(Ειδικά αν είχες μαθήματα παιδαγωγικών προπτυχιακά κι έχεις διδαχθεί την ταξινομία των διδακτικών στόχων του Bloom και αν κάνεις μαθήματα και έχεις ποτέ κατασκευάσει τεστ για τους μαθητές σου, θα σου είναι γνώριμα όσα διδαχθείς.)
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντηση!Φαίνεται σίγουρα πολύ καλύτερη επιλογή σε σύγκριση με το 510 ή το 511.Να είσαι καλά!
Να 'σαι καλά!Δεν ξέρω αν με τις αλλαγές του μεταπτυχιακού, έχει αλλάξει κάτι και με το πρόγραμμα σπουδών...πάντως το 510 νομίζω είναι πιο εύκολο σε σχέση με τα υπόλοιπα μαθήματα έρευνας....(αν θες να αποφύγεις τα πολλά μαθηματικά)...και η εργασία του με βοήθησε να αντεπεξέλθω στις απαιτήσεις των εργασιών των υπόλοιπων μαθημάτων
Δηλαδή ανάμεσα στο 510 και το 610, θεωρείς πως το πρώτο είναι πιο εύκολο και χαλαρό κατά τη διάρκεια του τετραμήνου;Είχα τσεκάρει τι έχει αυτό, αν δεν κάνω λάθος πρέπει να εκπονήσεις κανονικά μια μίνι έρευνα, να χορηγήσεις ερωτηματολόγιο σε εκπαιδευτικούς, να κάνεις ανασκόπηση βιβλιογραφίας για το θέμα σου και να βγάλεις κάποια συμπεράσματα με βάση την ανάλυση των δεδομένων που θα συλλέξεις.Μου φαίνεται μακράν ευκολότερο το 610 με βάση τα όσα έγραψες στο άλλο μήνυμα.. ή όχι; Αφού τα έχεις ολοκληρώσει και τα δυο, ποιο θα μου πρότεινες εσύ ως λιγότερο απαιτητικό από άποψη ενασχόλησης κατά τη διάρκεια του τετραμήνου;
Σωστά τα αναφέρεις για το 510. Θέλει αρκετό χρόνο και ενασχόληση.Εννοούσα ότι το λιγότερο απαιτητικό και πιο εύκολο από όλα είναι το 610. Το 510 είναι (νομίζω) πιο εύκολο σε σχέση με το 511 και 512....
Δεν εχω αποψη για το 500 αλλα πηρα το τρεχον εξαμηνο το 504 και μου φανηκε κατανοητό, βατό και ενδιαφερον. Φυσικά θελει να ασχοληθεις και να φιερωσεις χρονο (κυριως στν εργασια). Οι οροι που διαπραγματευεται δεν ειναι δυσκολοι και τα θεματα ειναι κριτικης σκεψης πανω σε γνωσεις απο το μαθημα.
Καλησπέρα, θα ήθελα να σας ρωτήσω εάν σας έχουν ανοίξει τα μαθήματα στο moodle. Ευχαριστώ πολύ