0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Στα χαρτιά μπορεί το υπουργείο να συμπληρώνει τις ώρες. Στην πράξη θα είναι αδύνατο! Δηλαδή αν χρειαστεί σε κάποιο τμήμα θα μοιράσουν τις ώρες των μαθηματικών σε2,3,4 καθηγητές? Τα μαθηματικά στο γυμνάσιο είναι 4ωρα οπότε αναγκαστικά περισσεύουν 1 ή 2 ή 3 ώρες σε όλους τους καθηγητές . Θα τους δώσουν β ανάθεση? Θα διδάσκουν 2,3 ώρες σε ένα τμήμα λυκείου?Για β ανάθεση τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποτρέψουμε?Μπορεί πραγματικά κάποιοι καθηγητές πληροφορικής ΠΕ19 ΑΕΙ να έχουν προσόντα και να είναι ίσως ποιο ικανοί ακόμη και από ορισμένους μαθηματικούς, αλλά όχι και οι ΠΕ20 ΤΕΙ.Ας γίνει ένας διαγωνισμός ασεπ μαθηματικών- φιλολόγων να δώσουν όλοι οι πλεονάζοντες ξενόγλωσσοι, θεολόγοι-γυμναστές,πε20 κ.α, ας δώσουν και όλοι οι άνεργοι και αν πραγματικά τα καταφέρουν και πιάσουν τη βάση τότε ας τους δώσουμε και το πτυχίο μας.Είναι προτιμότερο να βγουν σε διαθεσιμότητα όσοι περισσεύουν στην ειδικότητα τους, από το να στερούν τη θέση από άτομα άλλης ειδικότητας τα οποία πιθανόν να έδωσαν ασεπ και να έγραψαν καλύτερα από αυτούς αλλά λόγο του αριθμού των θέσεων που είχαν προκηρυχθεί να έμειναν από έξω και να εργάζονται ως αναπληρωτές!
Παράθεση από: kostasMath στις Μαΐου 28, 2013, 03:15:35 pmΣτα χαρτιά μπορεί το υπουργείο να συμπληρώνει τις ώρες. Στην πράξη θα είναι αδύνατο! Δηλαδή αν χρειαστεί σε κάποιο τμήμα θα μοιράσουν τις ώρες των μαθηματικών σε2,3,4 καθηγητές? Τα μαθηματικά στο γυμνάσιο είναι 4ωρα οπότε αναγκαστικά περισσεύουν 1 ή 2 ή 3 ώρες σε όλους τους καθηγητές . Θα τους δώσουν β ανάθεση? Θα διδάσκουν 2,3 ώρες σε ένα τμήμα λυκείου?Για β ανάθεση τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποτρέψουμε?Μπορεί πραγματικά κάποιοι καθηγητές πληροφορικής ΠΕ19 ΑΕΙ να έχουν προσόντα και να είναι ίσως ποιο ικανοί ακόμη και από ορισμένους μαθηματικούς, αλλά όχι και οι ΠΕ20 ΤΕΙ.Ας γίνει ένας διαγωνισμός ασεπ μαθηματικών- φιλολόγων να δώσουν όλοι οι πλεονάζοντες ξενόγλωσσοι, θεολόγοι-γυμναστές,πε20 κ.α, ας δώσουν και όλοι οι άνεργοι και αν πραγματικά τα καταφέρουν και πιάσουν τη βάση τότε ας τους δώσουμε και το πτυχίο μας.Είναι προτιμότερο να βγουν σε διαθεσιμότητα όσοι περισσεύουν στην ειδικότητα τους, από το να στερούν τη θέση από άτομα άλλης ειδικότητας τα οποία πιθανόν να έδωσαν ασεπ και να έγραψαν καλύτερα από αυτούς αλλά λόγο του αριθμού των θέσεων που είχαν προκηρυχθεί να έμειναν από έξω και να εργάζονται ως αναπληρωτές!Τι να κανουμε βρε Κωστα ,αυτο ηταν συλλογικη αποφαση να μην απολυθει κανενας εκπαιδευτικος περα των επιορκων και ας θυσιαστει μια γενια καποιων εκπαιδευτικων !
αρκετά λογική αντιμετώπιση. Αλλά δυστυχώς, αυτοί που "περισσεύουν" (με σχεδόν αποκλειστική ευθύνη της διοίκησης αλλά όχι μόνο), είναι άνθρωποι, πιθανότατα με ομήρους (ανθρώπινες ασπίδες), με πραγματικές ανάγκες και προβλήματα. Οι αναπληρωτές από την άλλη είναι κατώτερης ποιότητας ζώα. Σε καμιά περίπτωση δεν έχουν ίσα δικαιώματα.
1. Αν λές έναν αμφιλεγόμενο χαρακτηρισμό για τον εαυτό σου είναι από αυτοσαρκασμός έως ειρωνία, εαν το λές σε κάποιονπου δε γνωρίζεις τότε μπορεί να θεωρηθεί και προσβολή.2. Fotini ευτυχώς αυτό που είπες ότι "από τη μεριά μου σταματάω εδώ" το τήρησες.
...ειρωνία, ...
[Αλλά δυστυχώς, αυτοί που "περισσεύουν" (με σχεδόν αποκλειστική ευθύνη της διοίκησης αλλά όχι μόνο), είναι άνθρωποι, πιθανότατα με ομήρους (ανθρώπινες ασπίδες), με πραγματικές ανάγκες και προβλήματα. Οι αναπληρωτές από την άλλη είναι κατώτερης ποιότητας ζώα. Σε καμιά περίπτωση δεν έχουν ίσα δικαιώματα.