*

Αποστολέας Θέμα: Εφαρμογή ωραρίου 8-2  (Αναγνώστηκε 34087 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Εφαρμογή ωραρίου 8-2
« Απάντηση #70 στις: Απριλίου 10, 2013, 06:11:35 pm »
Στις πανελλαδικές, που είμαστε για 10 μέρες μόνιμοι κάτοικοι του βαθμολογικού, γιατί διορθώνουμε γραπτά, θα πρέπει να πηγαίνουμε στο σχολείο μέχρι τις 2, και να πηγαίνουμε από τις 3 μέχρι τις 10 στο βαθμολογικό; το 6ωρο μετράει τότε;


Πώς θα σου φαινόταν από τις 7 επιτηρητής στις Πανελλαδικές και έπειτα καπάκι στο σχολείο ως τις 2;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Εφαρμογή ωραρίου 8-2
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:55:10 »

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Εφαρμογή ωραρίου 8-2
« Απάντηση #71 στις: Απριλίου 10, 2013, 06:16:06 pm »
Κακά τα ψέματα πρέπει να αλλάξει η νοοτροπία από τις ρίζες της. Γιατί να μας ξενίζει το 8-2, από τη στιγμή που πληρωνόμαστε - σε σχέση με άλλους εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα - καλύτερα;

Αποσυνδεδεμένος demeb

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 954
    • Προφίλ
Απ: Εφαρμογή ωραρίου 8-2
« Απάντηση #72 στις: Απριλίου 10, 2013, 08:09:06 pm »
Στις πανελλαδικές, που είμαστε για 10 μέρες μόνιμοι κάτοικοι του βαθμολογικού, γιατί διορθώνουμε γραπτά, θα πρέπει να πηγαίνουμε στο σχολείο μέχρι τις 2, και να πηγαίνουμε από τις 3 μέχρι τις 10 στο βαθμολογικό; το 6ωρο μετράει τότε;

Δωρεάν υπηρεσίες παρέχεις στο βαθμολογικό;
όχι δωρεάν, αλλά υποχρεωτικές! εγώ το μάιο κάθε χρόνο είμαι για 10 μέρες δύο ώρες μακριά από το σχολείο μου, να έχω το άγχος να μην αδικήσω κανένα παιδί, γιατί πέρασα και εγώ από αυτή τη θέση και το 1 μόριο είχε σημασία για τις σχολές μας που ήταν στις 18000 μονάδες.

Αποσυνδεδεμένος Roxanne

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 54
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Εφαρμογή ωραρίου 8-2
« Απάντηση #73 στις: Απριλίου 10, 2013, 08:28:00 pm »
Δηλαδή το να κάτσεις στο σχολείο αυτές τις δύο ώρες μέχρι τις 14:00 και να κάνεις τη δουλειά σου εκεί αντί να την κάνεις στο σπίτι, θεωρείται καταπάτηση δικαιωμάτων; Ποια η διαφορά;

Και ναι, είναι ηθικά σωστό για σένα τον ίδιο να είσαι τυπικός στα εργασιακά σου και ύστερα να διεκδικήσεις παραπάνω.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Εφαρμογή ωραρίου 8-2
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:55:10 »

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Εφαρμογή ωραρίου 8-2
« Απάντηση #74 στις: Απριλίου 10, 2013, 08:35:46 pm »
Δηλαδή το να κάτσεις στο σχολείο αυτές τις δύο ώρες μέχρι τις 14:00 και να κάνεις τη δουλειά σου εκεί αντί να την κάνεις στο σπίτι, θεωρείται καταπάτηση δικαιωμάτων; Ποια η διαφορά;

Και ναι, είναι ηθικά σωστό για σένα τον ίδιο να είσαι τυπικός στα εργασιακά σου και ύστερα να διεκδικήσεις παραπάνω.
E τα είπαμε αυτά, για να κάνεις σωστά τη δουλειά σου στο σχολείο θα έπρεπε να υπήρχαν γραφεία για όλους (και ας αγνοήσω το θόρυβο). Επίσης ένας κονδυλοφόρος και ένα μελανοδοχείο ;D ;D ;D, αν νομίζεις ότι η δουλειά είναι τόσο απλή.

ICT

  • Επισκέπτης
Απ: Εφαρμογή ωραρίου 8-2
« Απάντηση #75 στις: Απριλίου 10, 2013, 08:44:52 pm »
Επειδή μάλλον έχουμε χαθεί στη μετάφραση ας δούμε τι λέει ο Νόμος (αν αλλάξει ο Νόμος το ξανασυζητάμε).
Ο νόμος λοιπόν ορίζει ότι κάθεσαι υποχρεωτικά εφόσον σου έχει ανατεθεί κάποια εργασία από τα όργανα διοίκησης του σχολείο (Δ/ντη, Υποδιευθυντή, Σύλλογο Καθηγητών) η οποία έχει γραφτεί στο πρακτικό ή είναι έκτακτη. Επίσης προφανώς θα είσαι στις εκδηλώσεις του σχολείου και θα είσαι για ενημέρωση των γονέων (2 ώρες τα τελευταία χρόνια αν δεν κάνω λάθος - γιατί σε εμάς γίνεται).
Αν λοιπόν εγώ είμαι τυπικός στις δουλειές μου μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος σύμφωνα με το Νόμο γιατί πρέπει να κάθομαι το υπόλοιπο ωράριο βάσει του Νόμου βεβαια.
Διότι εγώ μπορώ να αναφέρω μια περίπτωση Δ/ντη που ήθελε να καθόμαστε με το ζόρι γιατί είχε ενοικιαζόμενα δωμάτια και η κοντινότερη πόλη ήταν πάνω από 40 χλμ. Προτιμούσα να καίω βενζίνη παρά να του κάνω το χατήρι.
Κανένας εκπαιδευτικός θέλω να πιστεύω δεν έχει παρατήσει το σχολείο και να μην είναι τυπικός στα Διοικητικά του καθήκοντα εντός χρονοδιαγραμμάτων. Αν θέλετε να ψάξετε για γραφειοκρατικές καθυστερήσεις μπορείτε να τις αναζητήσετε σε Υπηρεσίες που δούλευαν 8ωρο και μάλιστα κολλούσαν και εικονικές υπερωρίες και οδοιπορικά για έργο που δεν εκτελούσαν. Η παραγωγικότητα κυρίες και κύριοι του κάθε εργαζόμενου δεν εξαρτάται από το πόσες ώρες κάθεται αλλά από την ποιότητα της εργασίας του τις ώρες που κάθεται. Αλλιώς πολλά εργοστάσια εντάσεως εργασίας δεν θα είχαν βάλει λουκέτο. Η ποιότητα αυτή συναρτάται και από την υποστήριξη στο έργο του και την επιμόρφωση του. Αλήθεια αφού θέλει κάποιος να καθόμαστε γιατί π.χ. δεν μας παρέχει ευκαιρίες επιμόρφωσης μέσω τηλεκπαίδευσης στα κενά μας και πρέπει να αγοράζουμε υπολογιστές, σύνδεση στο Διαδίκτυο και επιπλέον βιβλιογραφία για τα αυτονόητα που παρέχονται σε κάθε προηγμένο κράτος. Αν θέλω εκπαίδευση και Παιδεία τότε οφείλω να προγραμματίζω και όχι να κάνω δηλώσεις σε εφημερίδες για να προβάλλω ότι κάτι κάνω. Οσοι επίσης μιλάνε για ηθική είναι σίγουροι ότι ηθική είναι μόνο το πόσες ώρες εκτός διδακτικού ωραρίου κάθεσαι στην δουλειά σου ή ηθικό είναι να πληρώνεις και τους αναλογούντες φόρους και εισφορές για όποια εργασία παρέχεις. Και εκεί υπάρχει Νόμος ξέρετε και μπορεί για περί δικαίου αίσθημα να απαιτηθεί να ανοικτούν κάποιοι τραπεζικοί λογαριασμοί και να δικαιολογηθούν κάποια πόθεν έσχες...
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 10, 2013, 08:48:16 pm από ICT »

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Εφαρμογή ωραρίου 8-2
« Απάντηση #76 στις: Απριλίου 10, 2013, 09:09:33 pm »
Θέλω να ρωτήσω καποιον που δεν εχει δουλεια και περιμένει τι σκεπτεται οταν διαβάζει αυτά (?)
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Εφαρμογή ωραρίου 8-2
« Απάντηση #77 στις: Απριλίου 10, 2013, 09:15:19 pm »
o Νόμος, δεν λέει ακριβώς αυτό ICT!! Αλλά νομίζω επιδεικτικά αγνοούμε ότι δεν μας συμφέρει... Ξαναποστάρω λοιπόν από το ίδιο νήμα το ποστ tou Patreas για να το μελετήσουμε όλοι καλύτερα :

Ν. 1566/1985

Άρ.13, Παρ.8
"8. Όλοι οι εκπαιδευτικοί των σχολείων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης παραμένουν υποχρεωτικά στο σχολείο τους στις εργάσιμες ημέρες, πέρα από τις ώρες διδασκαλίας, για την προσφορά και άλλων υπηρεσιών που συνδέονται με το γενικότερο εκπαιδευτικό έργο, όπως συμμετοχή σε γιορταστικές, αθλητικές και πολιτιστικές εκδηλώσεις, ενημέρωση των γονέων και κηδεμόνων, τήρηση βιβλίων του σχολείου και εκτέλεση διοικητικών εργασιών. Κάθε εκπαιδευτικός παραμένει υποχρεωτικά στο σχολείο, στις εργάσιμες ημέρες πέρα από τις ώρες διδασκαλίας, για την εκτέλεση συγκεκριμένου έργου που του έχει ανατεθεί από τα όργανα διοίκησης του σχολείου όχι όμως πέρα από έξι (6) ώρες την ημέρα ή τριάντα (30) ώρες την εβδομάδα, με την επιφύλαξη της παραγράφου 2 της περίπτωσης ΣΤ΄ του άρθρου 11. Από τις πρόσθετες αυτές υπηρεσίες απαλλάσσονται οι μητέρες παιδιών μέχρι δύο ετών. Τα δύο τελευταία εδάφια της προηγούμενης παραγράφου εφαρμόζονται ανάλογα και για τους δασκάλους."

Άρ.14, Παρ.20
"20. Οι διατάξεις των παρ. 8 και 9 του άρθρου 13 που αφορούν την υποχρέωση παραμονής των εκπαιδευτικών στα σχολεία, καθώς και την απαγόρευση παράδοσης ιδιαίτερων μαθημάτων και τις κυρώσεις για την παράβασή της αντίστοιχα, εφαρμόζονται και για τους εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. "

το " για το έργο που του έχει ανατεθεί " δεν αναφέρεται στην κάθε μέρα ανάθεση αλλά στο έργο που έχει αναλάβει απο την αρχή της χρονιάς , πχ απουσίες, μητρώα, πρακτικά κτλ. Η υποχρέωση παραμονής δεν εφαρμόζεται μόνο τις μέρες που έχει πχ να περάσει απουσίες  αλλά όλες τις μέρες - ανεξάρτητα αν έχει ή δεν έχει απουσίες να περάσει.
Ακριβώς το ίδιο ισχύει και για τον υπόλοιπο δημόσιο τομέα. Και γω ας πούμε σήμερα δεν είχα δουλειά. Το αντικείμενό μου δεν τρέχει αυτή την εποχή, με τις μεταταξεις τελειώσαμε, τοποθετήσεις δεν έχουμε αυτές τις μέρες... αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δικαιούμαι να την κοπανήσω κατά τις 10.00 "ελλείψει αντικειμένου".
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Εφαρμογή ωραρίου 8-2
« Απάντηση #78 στις: Απριλίου 10, 2013, 09:20:50 pm »
Θέλω να ρωτήσω καποιον που δεν εχει δουλεια και περιμένει τι σκεπτεται οταν διαβάζει αυτά (?)

και μια 2η ερωτηση: από πότε το εργασιακό ωράριο τηρείται κατά βούληση;
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

ICT

  • Επισκέπτης
Απ: Εφαρμογή ωραρίου 8-2
« Απάντηση #79 στις: Απριλίου 10, 2013, 09:21:13 pm »
@bitch

Το ότι κάθεσαι τις ώρες που κάθεσαι είναι γιατί το ωράριο σου είναι ξεκάθαρα 7-15 (η διαφορετική κλιμάκωση οκταώρου) το οποίο γνωρίζουμε κάλλιστα ότι απλά από αρκετούς στις Δ.Υ. δεν τηρείται.
Δεν προκύπτει από το Νόμο ότι έχω δεν έχω δουλειά κάθομαι 8-2. Μάλιστα για να γίνει πιο σαφής ο Νόμος έχει παραδείγματα για ποιο λόγο κάθεσαι  και πότε δεν πρέπει να γίνεται κατάχρηση αυτού.
Αλλιώς θα έλεγε το ωράριο είναι 8-2 και το διδακτικό τόσες ώρες.
Το ποιοι επιδεικτικά αγνοούνε κάτι ας περιμένουμε τα αποτελέσματα από τις επισκέψεις στην Κ.Υ. που από ότι φαίνεται βρήκαν πολύ ψωμί...
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 10, 2013, 09:25:38 pm από ICT »

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Εφαρμογή ωραρίου 8-2
« Απάντηση #80 στις: Απριλίου 10, 2013, 09:25:14 pm »
μα και το δικό σου ειναι σαφώς ορισμένο. Μάλιστα το δικό σου διαχωρίζεται σε διδακτικό και εργασιακό. Δεν προκύπτει απο κάπου πως κάνοντας το διδακτικό έχεις το δικαίωμα να απεμπολήσεις το εργασιακό σου. Εξάλλου η διάταξη αναφέρει σαφώς ως 30 ώρες την εβδομάδα. Όπως και να το κάνουμε οι 21 ώρες διδακτικό ΔΕΝ ειναι 30 ώρες εργασιακό !!!

στην κ.υ. ναι, βρήκαν πράμα ... ξαναπήγαν σήμερα.... κανείς δεν είπε ότι οι διοικητικοί ή οι εκπ/κοί διοικητικών καθηκόντων τηρούν το ωράριό τους κατά γράμμα . Όσο λάθος όμως ειναι αυτοί άλλο τόσο είναι και οι εκπ//κοί που αρνούνται το αυτονόητο.
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

ICT

  • Επισκέπτης
Απ: Εφαρμογή ωραρίου 8-2
« Απάντηση #81 στις: Απριλίου 10, 2013, 09:31:31 pm »
Επαναλαμβάνω για να μην γίνομαι κουραστικός...όταν έχει για το έχει για να προσδιορίσει κάτι.
αλλιώς θα σου έλεγε το εξής 6 ώρες ημερησίως υποχρεωτική παραμονή.

Τέλος πάντων χτες ήμουν λίγο επιθετικός για τον εξής λόγο.
Εχω περάσει από σχολεία που είχα συζυγους βουλευτών, μελλοντικούς δημοτικούς συμβούλους, συναδέλφους με την επιφοίτηση του Αγ. Πνεύματος. Και ρωτώ αν φάω εγώ και αυτοί ποινή ποιανού θα σβηστεί από τον φάκελο;
Αρα λοιπόν αν θέλει ο Νόμος να είναι ξεκάθαρος επαναλαμβάνω ότι ας γίνει 6 ώρες υποχρεωτική παραμονή και τέρμα. Με μια διευκρινηστική εγκύκλιο θα μπορούσε να πει σε αυτές τις 6 ώρες π΄ραν της διδασκαλίας γίνονται και τα εξής....
Οσο για το αν καθομαι ή όχι στο σχολείο μπορεί να κάθομαι και 8 ώρες μπορεί και 4. Αλλά αν θέλουνε να είναι σωστοί ας παίξουν το παιχνίδι τίμια.

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εφαρμογή ωραρίου 8-2
« Απάντηση #82 στις: Απριλίου 10, 2013, 09:34:15 pm »
Θέλω να ρωτήσω καποιον που δεν εχει δουλεια και περιμένει τι σκεπτεται οταν διαβάζει αυτά (?)

Αυτή είναι η ανθρώπινη φύση όμως και σε αυτό οφείλεται η διαρκής εξέλιξη της ζωής. Δηλαδή οτι πάντα κοιτάμε το καλύτερο, τόσο για το άτομο, όσο και για το σύνολο. Και ο ίδιος άνθρωπος, ο οποίος είναι άνεργος σήμερα, όταν βρει δουλειά θα περάσει από τα εξής στάδια:
1. Το πρώτο διάστημα θα είναι πολύ χαρούμενος και ευτυχισμένος, θα δίνει τον καλύτερο εαυτό του και θα παραβλέπει όλα τα στραβά, ακόμα και αυτά που πολλές φορές κάνουν τη δουλειά του να μην πιάνει τόπο (πχ για έναν εκπαιδευτικό μπορεί να είναι ένα τμήμα με μεγάλο αριθμό μαθητών, χωρίς καμία υποστηρικτική υποδομή, πχ εργαστήρια για εργαστηριακό μάθημα κλπ) ή να μην έχει το αποτέλεσμα που θα μπορούσε να έχει.
2. Σιγά σιγά θα αρχίσει να παρατηρεί τα αρνητικά και θα προσπαθεί να τα βελτιώσει, είτε ατομικά, είτε παίρνοντας πρωτοβουλίες και προσπαθώντας να κινητοποιήσει ανωτέρους και συναδέλφους.
Και εδώ είναι το κρίσιμο σταυροδρόμι. Αν διαπιστώσει οτι κάποιος λαμβάνει υπ' όψιν αυτά που λέει και γίνονται προσπάθειες για βελτίωση της κατάστασης, τότε και ο ίδιος μια ζωή θα παραμείνει σε αυτό το θετικό μοτίβο, θα αποκτήσει πείρα αλλά θα είναι ανοικτός και στις νέες ιδέες των νεότερων συναδέλφων και θα συνεχίζεται αέναα ένας θετικός κύκλος. Όμως εδώ κυριαρχεί κάτι διαφορετικό. Κανείς δεν λαμβάνει υπ'όψιν τη γνώμη αυτών που κάνουν τη "βρώμικη" δουλειά, αυτών που είναι στο "πεδίο της μάχης. Οι μόνιμες απαντήσεις είναι: "αυτό δεν μπορεί να γίνει", "που θα βρεις άκρη", "άλλοι αποφασίζουν" κλπ. Μετά από μερικά χρόνια οι περισσότεροι σηκώνουν τα χέρια ψηλά και οδηγούνται στο στάδιο:
3.Έχεις αποδεχτεί οτι δεν μπορείς να βελτιώσεις τίποτα, γιατί κανείς δεν σε λαμβάνει υπ'όψιν, ο κόπος σου πάει χαμένος και μοιάζεις σαν ένα κουρδισμένο ρομποτάκι που επαναλαμβάνει μονότονα κάθε μέρα κάποια πράγματα, αφήνοντας απλά τον χρόνο να κυλάει.

Να κάνω και μια ερώτηση σε όσους συναδέλφους έχει τύχει μέσω ευρωπαϊκών προγραμμάτων να συνεργαστούν με σχολεία του εξωτερικού. Η γνώμη τους ποια είναι; δουλεύουμε και προσφέρουμε πραγματικά λιγότερα ή περισσότερα από τους ευρωπαίους συναδέλφους; Επειδή έχει τύχει να συνεργαστώ με σχολείο μεγάλης ευρωπαϊκής χώρας, διαπίστωσα οτι αυτά που φιλότιμα προσφέρει ο Έλληνας εκπαιδευτικός δεν τα προσφέρουν οι Ευρωπαίοι, αλλά και στα πλαίσια του προγράμματος και της κοινής μας εργασίας οι μαθητές μας είχαν σαφώς καλύτερο γνωστικό επίπεδο και το επισήμαναν και οι ίδιοι αρκετές φορές. Όποιος θέλει λοιπόν να εγκλωβίσει την προσφορά του Έλληνα εκπαιδευτικού στο στείρο 8-2 ας το κάνει, αλλά ας σκεφτεί οτι με όλα αυτά που φορτώνουν στην πλάτη του Έλληνα εκπαιδευτικού τα τελευταία χρόνια, θα χάσουν το μεράκι, το φιλότιμο και την ανιδιοτελή πολλές φορές προσφορά του, στοιχεία που κάλυπταν τις αδυναμίες του εκπαιδευτικού μας συστήματος. Συγγνώμη αν μακρυγόρησα, δυστυχώς δεν μπορώ διαφορετικά.

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Εφαρμογή ωραρίου 8-2
« Απάντηση #83 στις: Απριλίου 10, 2013, 09:48:11 pm »
ας το πάρουμε λίγο ανάποδα :
η διάταξη αναφέρει " από τις πρόσθετες αυτές εργασίες απαλλάσσονται μητέρες τέκνων έως δύο ετών".

Θεωρείς ότι αυτή η πρόταση αναφέρεται σε κάθε μέρα ξεχωριστά ή για όλες τις ημέρες της εβδομάδας; Δλδ πχ η μητέρα με παιδί ως δύο ετών μπορεί τη Δευτέρα να εκτελέσει διοικητικά καθήκοντα αλλά την Τρίτη όχι ;

Σαφέστατα αναφέρεται για το σύνολο των ημερών της εβδομάδας : ότι δηλαδή απαλλάσσεται ΟΛΕΣ τις ημέρες από τις εξωδιδακτικές εργασίες.
Είναι επομένως λογικό, εφόσον αυτή η πρόταση διευκρινίζει τις παραπάνω, και εφόσον αυτή η πρόταση αναφέρεται σε ΟΛΕΣ τις μέρες, και οι παραπάνω προτάσεις να αναφέρονται σε ΟΛΕΣ τις μέρες και όχι σε όποιες επιλεκτικά υπάρχει πράγματι διοικητική εργασία.

όσο για διευκρινιστική, δεν χρειάζεται...ρίξε μια ματιά στο φεκ 1340 ( καθηκοντολόγιο )

αρ. 36 περ. 12 και 17.
περ. 12
12. Παρίστανται στο χώρο συγκέντρωσης των μαθητών κατά την έναρξη λειτουργίας του σχολικού ωραρίου και κάθε φορά που ο Σύλλογος των Διδασκόντων απευθύνεται στο σύνολο των μαθητών. Με τον τρόπο αυτό δίνεται το αναγκαίο κύρος στη συλλογική λειτουργία του σχολείου.

αν δεν έχεις πρώτη ώρα μάθημα, πώς γινεται να παρίστασαι στο χώρο συγκέντρωσης των μαθητών κατά την έναρξη λειτουργίας του σχολικου ωραρίου ο ε ο ; Πράγμα που σημαίνει ότι εισαι εκει , έχεις δεν έχεις μάθημα.

περ .17
17. Παραμένουν στο σχολείο κατά τις εργάσιμες ημέρες πέρα από το ωράριο διδασκαλίας τους, για να προσφέρουν και άλλες υπηρεσίες που συνδέονται με το γενικότερο εκπαιδευτικό έργο, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις. Οι προσφερόμενες υπηρεσίες από κάθε εκπαιδευτικό καθορίζονται με πράξη του Διευθυντή του σχολείου

δηλαδή κάθε μέρα ο Διευθυντής θα γράφει ξεχωριστή πράξη ότι " σήμερα 9/4/2013 αναθέτω στον κο.  ICT να περάσει τις απουσίες του τμήματος στο οποίο ειναι υπεύθυνος;'
Πώς το καταλαβαίνεις εσύ όλο αυτό;.....

να και το σχετικό λινκ http://edu.klimaka.gr/nomothesia/kathhkontologio/543-nomothesia-kathikontologio-didaktiko-prosvpiko-syllogos-didaskontvn.html 
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182567
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 611
Σύνολο: 621

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.052 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.