*

Αποστολέας Θέμα: Μαθηματικά  (Αναγνώστηκε 6445 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Μαθηματικά
« στις: Απριλίου 06, 2013, 05:48:43 pm »
στο κεφάλαιο 11 της Γεωμετρίας, απαιτείτε από τους μαθητές σας να θυμούνται τους τύπους των πλευρών και των αποστημάτων (τετραγώνου, κανονικού εγαξώνου και ισόπλευρου τριγώνου) συναρτήσει της ακτίνας του εγγεγραμμένου κύκλου; πως το εξετάζετε στο τέλος στις ενδοσχολικές αλλά και κατα τη διάρκεια του τετραμήνου; τους δίνετε τους τύπους;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μαθηματικά
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:49:03 »

Αποσυνδεδεμένος nero

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1602
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά
« Απάντηση #1 στις: Απριλίου 06, 2013, 07:49:06 pm »
Eγω δεν τους εχω δωσει ποτε τους λεω οτι ειναι κατι αντιστοιχο με τους τριγωνομετρικους αριθμους 30,45,60 κλπ της αλγεβρας, αρα πρεπει να τους μαθουν με καποιο μνημονικο κανονα ..

Αποσυνδεδεμένος Chunk

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 372
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά
« Απάντηση #2 στις: Απριλίου 06, 2013, 07:49:39 pm »
Οι τύποι δε δίνονται. Αν δεν τους θυμούνται μπορούν να τους αποδείξουν. Άσε που η απόδειξή τους έχει μεγαλύτεη διδακτική αξία από το να κάνουν αντικαταστάσεις.

Αποσυνδεδεμένος efi..

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 613
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Τρέλα για τα μαθηματικά!!!
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά
« Απάντηση #3 στις: Απριλίου 06, 2013, 09:38:36 pm »
Οι τύποι δε δίνονται. Αν δεν τους θυμούνται μπορούν να τους αποδείξουν. Άσε που η απόδειξή τους έχει μεγαλύτεη διδακτική αξία από το να κάνουν αντικαταστάσεις.
Συμφωνώ!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μαθηματικά
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:49:03 »

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά
« Απάντηση #4 στις: Απριλίου 06, 2013, 11:37:24 pm »
Eγω δεν τους εχω δωσει ποτε τους λεω οτι ειναι κατι αντιστοιχο με τους τριγωνομετρικους αριθμους 30,45,60 κλπ της αλγεβρας, αρα πρεπει να τους μαθουν με καποιο μνημονικο κανονα ..
o οποίος είναι?

Eγω δεν τους εχω δωσει ποτε τους λεω οτι ειναι κατι αντιστοιχο με τους τριγωνομετρικους αριθμους 30,45,60 κλπ της αλγεβρας, αρα πρεπει να τους μαθουν με καποιο μνημονικο κανονα ..
σίγουρα, αλλά δεν είναι και τόσο πρακτικό σε κάθε άσκηση να τους αποδεικνύεις; και τέλος πάντων γιατί είναι τόσο έγκλημα να τους δώσουμε; Είδα πανκυπριες εξετάσεις (αντίστοιχες των πανελληνίων), όπου στο τέλος τους δίνουν ένα κατεβατό από τύπους! Στην Ελλάδα είμαστε της παπαγαλίας και της αποστήθισης και χάνουμε την ουσία. Δηλαδή στην τάξη όταν κάνεις ασκησεις τους αποδεικνύεις συνέχεια σε κάθε άσκηση ή τους θυμάσαι;

Αποσυνδεδεμένος nero

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1602
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά
« Απάντηση #5 στις: Απριλίου 07, 2013, 10:22:39 am »
.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 13, 2014, 09:13:50 am από nero »

Αποσυνδεδεμένος Chunk

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 372
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά
« Απάντηση #6 στις: Απριλίου 07, 2013, 12:22:59 pm »
Eγω δεν τους εχω δωσει ποτε τους λεω οτι ειναι κατι αντιστοιχο με τους τριγωνομετρικους αριθμους 30,45,60 κλπ της αλγεβρας, αρα πρεπει να τους μαθουν με καποιο μνημονικο κανονα ..
o οποίος είναι?

Eγω δεν τους εχω δωσει ποτε τους λεω οτι ειναι κατι αντιστοιχο με τους τριγωνομετρικους αριθμους 30,45,60 κλπ της αλγεβρας, αρα πρεπει να τους μαθουν με καποιο μνημονικο κανονα ..
σίγουρα, αλλά δεν είναι και τόσο πρακτικό σε κάθε άσκηση να τους αποδεικνύεις; και τέλος πάντων γιατί είναι τόσο έγκλημα να τους δώσουμε; Είδα πανκυπριες εξετάσεις (αντίστοιχες των πανελληνίων), όπου στο τέλος τους δίνουν ένα κατεβατό από τύπους! Στην Ελλάδα είμαστε της παπαγαλίας και της αποστήθισης και χάνουμε την ουσία. Δηλαδή στην τάξη όταν κάνεις ασκησεις τους αποδεικνύεις συνέχεια σε κάθε άσκηση ή τους θυμάσαι;

Είναι διαφορετικό να δίνεις τύπους π.χ. στατιστικής και διαφορετικό να δίνεις τύπους γεωμετρίας. Το ζητούμενο του πρώτου  μαθήματος (τουλάχιστον στο Λύκειο) είναι κυρίως η απλή εκτέλεση αλγορίθμων. Γι' αυτό το σχολικό βιβλίο της Γ' δεν έχει αποδείξεις στη Στατιστική, γιατί δεν έχουν καμία διδακτική αξία.

Η παπαγαλία σχετίζεται πάντα με το τι εξετάζεις. Αν π.χ. ζητάς απλή αντικατάσταση, στην περίπτωση που δε δίνεις τους τύπους, ενθαρρύνεις την παπαγαλία, ενώ αν τους δίνεις, εξετάζεις για πολλοστή φορά μια άσκηση

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά
« Απάντηση #7 στις: Σεπτεμβρίου 11, 2014, 03:49:29 pm »
μιας και η Γεωμετρία

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά
« Απάντηση #8 στις: Σεπτεμβρίου 11, 2014, 09:26:52 pm »

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά
« Απάντηση #9 στις: Σεπτεμβρίου 12, 2014, 02:45:43 pm »
ναι σωστά, και το 13 τελείως εκτός (που εκεί είναι ο κύριος όγκος ασκήσεων της Στερεομετρίας). οπότε μάλλον μέχρι και το 11 θα είναι. θα δείξει..

Αποσυνδεδεμένος vk87

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 257
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά
« Απάντηση #10 στις: Σεπτεμβρίου 13, 2014, 08:22:37 am »
Συνάδελφοι , θα ήθελα να σας ρωτήσω σχετικά με τη διδακτέα ύλη καθώς το αναλαμβάνω πρώτη φορά . Σύμφωνα με τις περσινές οδηγίες η διδακτέα ύλη ήταν από το κεφ 7 ως το 12.  Το 7 και το 8  που ήταν εκτός εξεταστέας ύλης τα παραδίδατε κανονικά? Περιλαμβάνουν θέματα που ειναι απαραίτητα στα κεφάλαια που εξετάζονται? Επίσης , υπάρχει κατι άλλο που πρέπει να προσέξω στη Γεωμετρία της

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά
« Απάντηση #11 στις: Σεπτεμβρίου 13, 2014, 01:17:45 pm »
Τα 7 & 8 είναι πολύ βασικά για παρακάτω, όπου χρησιμοποιούνται στις αποδείξεις των θεωρημάτων αλλά και σε ασκήσεις.

Αποσυνδεδεμένος Κυκλάμινο

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 232
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά
« Απάντηση #12 στις: Σεπτεμβρίου 13, 2014, 01:33:34 pm »
Νομίζω ότι, από τη στιγμή που δεν έχει βγει ακόμη η φετινή εξεταστέα ύλη για τη

Αποσυνδεδεμένος vk87

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 257
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά
« Απάντηση #13 στις: Σεπτεμβρίου 13, 2014, 02:24:44 pm »
Ευχαριστώ συνάδελφοι.. Αλήθεια τις αποδείξεις τις προλαβαίνετε ή κάνετε μόνο αυτές που είναι στην εξεταστέα της προηγούμενης χρονιάς συν ό,τι καινουριο μπει?

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182531
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 574
Σύνολο: 582

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.06 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.