*

Αποστολέας Θέμα: ΤΠΕ: περιεχόμενο και κατευθύνσεις διδασκαλίας  (Αναγνώστηκε 11030 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: ΤΠΕ: περιεχόμενο και κατευθύνσεις διδασκαλίας
« Απάντηση #42 στις: Απριλίου 28, 2013, 12:19:43 am »
Θεωρώ ότι η χρήση του Internet είναι ίσως ο πιο σημαντικός διδακτικός στόχος στο μάθημα του Δημοτικού.

Στα πιο μικρά, Α' και
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 28, 2013, 12:22:00 am από gpapage »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΤΠΕ: περιεχόμενο και κατευθύνσεις διδασκαλίας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:14:05 »

Αποσυνδεδεμένος dooodl

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 41
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΤΠΕ: περιεχόμενο και κατευθύνσεις διδασκαλίας
« Απάντηση #43 στις: Απριλίου 28, 2013, 12:31:55 am »
Διαφωνώ με την άποψή σου.

Η μεγάλη ένσταση που έχω είναι τα προσωπικά δεδομένα τόσο των παιδιών, όσο και της τάξης αλλά (γιατί όχι) και του σχολείου.

Δεν θέλω επίσης να τους κάνω καταναλωτές κάποιων εμπορικών ιστοσελίδων. Ιστοσελίδες να φτιάξουν αν θέλουν, και blogs, και mail να στείλουν μεταξύ τους, αλλά όλα (mail-server, web-server) να είναι ελεγχόμενα μέσα στο Lan του εργαστηρίου.


Η απαγόρευση θεωρώ ότι είναι λανθασμένη, γιατί τα παιδιά στο σπίτι συνδέονται στο Internet, τα περισσότερα ήδη έχουν facebook και είναι εκτεθειμένα σε πολλούς κινδύνους. Αν δεν τα διδάξουμε εμείς πώς θα το χειριστούν, ποιος θα το κάνει;
Δεν έχω facebook ούτε καν blog, και εννοείται ότι απαγορεύω οτιδήποτε facebook-οιδές και στους μαθητές μου. Το αν είναι εκτεθιμένα σε κινδύνους εκτός σχολείου, αυτό είναι πρόβλημα των γονιών. Και αν κάποιοι πρέπει να μάθουν μερικά πράγματα για το τι είναι το δίκτυο, τα blogs και το facebook, αυτoί είναι περισσότερο οι γονείς.

Εγώ διδάσκω πως φτιάχνουν το τηλέφωνο, ή πως ακονίζουν το μαχαίρι. Δεν διδάσκω ούτε με ποιόν θα μιλάνε με το τηλέφωνο, ούτε τι θα κόβουν με το μαχαίρι.

Αυτά είναι άλλου δουλειά, είναι δουλειά των γονιών ή των δασκάλων.
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 28, 2013, 12:51:47 am από dooodl »
Δεν υπάρχει μεγαλύτερο διδακτικό λάθος, από το να βάζεις ίδια θέματα σε ανόμοιους μαθητές.

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: ΤΠΕ: περιεχόμενο και κατευθύνσεις διδασκαλίας
« Απάντηση #44 στις: Απριλίου 28, 2013, 12:41:23 am »
Μα και το να προσέχουν τα προσωπικά τους δεδομένα είναι ένας από τους εκπαιδευτικούς στόχους της διδασκαλίας του ασφαλούς διαδικτύου. Αν το απαγορέψεις είναι προφανές ότι τα παιδιά δεν θα μάθουν ποτέ αυτά που θα έπρεπε να μάθουν για την ασφάλεια και θα είναι εντελώς ανυπεράσπιστα. Γιατί είναι βέβαιο ότι θα μπουν στο Internet από το σπίτι, θα δώσουν τα προσωπικά τους δεδομένα στο stardoll και στο facebook κτλ. Εμείς πρέπει να τους δείξουμε τη σωστή και την ασφαλή χρήση. Ρώτα ενδεικτικά πόσοι έχουν mail, πόσοι έχουν facebook, πόσοι stardoll και πόσοι παίζουν παιχνίδια τύπου league of legends... Θα δεις ότι ακόμα και στην τετάρτη είναι περισσότεροι από τους μισούς. Κανονικά θα πρέπει να οργανώνουμε και μια ημερίδα για τους γονείς και τους μαθητές σχετικά με την ασφάλεια, να τους μοιράζουμε υλικό, να φωνάζουμε και κάποιο άνθρωπο ειδικό να τους μιλήσει, ή να το αναλάβουμε και αυτό εμείς. Αλλά...

Αποσυνδεδεμένος dooodl

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 41
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΤΠΕ: περιεχόμενο και κατευθύνσεις διδασκαλίας
« Απάντηση #45 στις: Απριλίου 28, 2013, 12:49:51 am »
Μα και το να προσέχουν τα προσωπικά τους δεδομένα είναι ένας από τους εκπαιδευτικούς στόχους της διδασκαλίας του ασφαλούς διαδικτύου. Αν το απαγορέψεις είναι προφανές ότι τα παιδιά δεν θα μάθουν ποτέ αυτά που θα έπρεπε να μάθουν για την ασφάλεια και θα είναι εντελώς ανυπεράσπιστα. Γιατί είναι βέβαιο ότι θα μπουν στο Internet από το σπίτι, θα δώσουν τα προσωπικά τους δεδομένα στο stardoll και στο facebook κτλ. Εμείς πρέπει να τους δείξουμε τη σωστή και την ασφαλή χρήση. Ρώτα ενδεικτικά πόσοι έχουν mail, πόσοι έχουν facebook, πόσοι stardoll και πόσοι παίζουν παιχνίδια τύπου league of legends... Θα δεις ότι ακόμα και στην τετάρτη είναι περισσότεροι από τους μισούς. Κανονικά θα πρέπει να οργανώνουμε και μια ημερίδα για τους γονείς και τους μαθητές σχετικά με την ασφάλεια, να τους μοιράζουμε υλικό, να φωνάζουμε και κάποιο άνθρωπο ειδικό να τους μιλήσει, ή να το αναλάβουμε και αυτό εμείς. Αλλά...

Το να τους μάθεις να μην δίνουν τα προσωπικά τους δεδομένα δεν έχει εκπαιδευτικό αντικείμενο.

Είναι απλά ένα σεμινάριο μιας ώρας, ή μια ταινία που θα δούν.
Είναι κυρίως μια κουβέντα : "παιδιά προσέχτε τα δεδομένα σας" που πρέπει να επαναλαμβάνεται.

Είναι όπως λέμε "μην βάζετε το χέρι στην πρίζα". Τι να εκπαιδεύσεις σε αυτό; Απλά το επαναλαμβάνεις μονότονα.


Δεν υπάρχει μεγαλύτερο διδακτικό λάθος, από το να βάζεις ίδια θέματα σε ανόμοιους μαθητές.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΤΠΕ: περιεχόμενο και κατευθύνσεις διδασκαλίας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:14:05 »

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: ΤΠΕ: περιεχόμενο και κατευθύνσεις διδασκαλίας
« Απάντηση #46 στις: Απριλίου 28, 2013, 01:03:31 am »
Προσωπικά θεωρώ ότι η "απαγόρευση στο σχολείο" αδιαφορώντας στο τι κάνουν στο σπίτι είναι στρουθοκαμηλισμός. Εμείς θα καλύψουμε τους δικούς μας "ρόλους", αλλά τα παιδιά είναι σίγουρο ότι θα έχουν πρόβλημα, γιατί θα υπάρχουν γονείς άσχετοι.

Επίσης, σύμφωνα με την παιδαγωγική αν επαναλαμβάνεις μονότονα κάτι, το μόνο βέβαιο είναι ότι κάποια στιγμή θα το δοκιμάσουν. Δεν είναι τόσο απλό. Ακόμα και η συζήτηση που αναφέρεις είναι μια διδακτική μέθοδος ενταγμένη σε κάποιο σενάριο διδασκαλίας. Θα πρέπει να έχει συγκεκριμένο πλαίσιο, να έχεις θέσει στόχους και να χρησιμοποιείς βοηθητικό υλικό, για να αντιλαμβάνονται τα παιδιά τους λόγους της απαγόρευσης. Προφανώς, αν διδάξεις το συγκεκριμένο αντικείμενο με επίδειξη video ή με κάποια άλλη διαδραστική μέθοδο, θα έχεις πολύ καλύτερα αποτελέσματα. Απλή θεωρία πολυμέσων...

Τέλος πάντων... Προφανώς διαφωνούμε ριζικά ακόμα και στα πιο στοιχειώδη ζητήματα του μαθήματος, από το περιεχόμενο μέχρι τις διδακτικές προσεγγίσεις! Καληνύχτα και θα κρατήσω από όλα αυτά το BYOB. Ίσως την επόμενη χρονιά το δοκιμάσω αντί για το Scratch αν διαπιστώσω ότι θα με βοηθήσει περισσότερο. Ευχαριστώ για την πρόταση.

Αποσυνδεδεμένος dooodl

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 41
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΤΠΕ: περιεχόμενο και κατευθύνσεις διδασκαλίας
« Απάντηση #47 στις: Απριλίου 28, 2013, 01:28:40 am »
Επαναλαμβάνω ότι η εκπαίδευση χρήσης του ιντερνετ μπορεί να γίνει άνετα με ακριβώς τα ίδια εργαλεία μέσα στο Lan του εργαστηρίου.

Nαι, να τους βάλω οpen-source εργαλεία, να τα συνηθίσουν και τα ίδια ακριβώς να αναζητήσουν και να βρουν και στο ιντερνετ αργότερα ή στο σπίτι τους με την επίβλεψη των γονιών τους. Αλλά εγώ θα τους έχω πάντα μέσα στο Lan, δεν θα τα πετάξω να αρχίσουν να κολυμπανε στα βαθιά χωρίς να ξέρουν κολύμπι. Δεν μπορώ να ελέγξω πάνω από δυο-τρία παιδιά σε αυτό, και η τάξη μου έχει πολύ περισσότερα.

Δεν θα τα οδηγήσω να γίνουν καταναλωτές σε δικτυακές εταιρίες κλειστου κώδικα, ή σε εταιρίες που μαζεύουν στοιχεία και συμπεριφορές (ναι, συμπεριλαμβανομένου και του Scratch, όσο καλό και αν είναι αυτό ως πρόγραμμα).

Και θα συνεχίζω να επαναλαμβάνω "μην δίνετε προσωπικά στοιχεία" με τον ίδιο τόνο που λέω "μην βάζετε το χέρι στην πρίζα". Αν η παιδαγωγική που έχεις διαβάσει είχε δίκιο στο να λέει να μην επαναλαμβάνουμε, τότε όλα τα παιδία θα είχαν πεθάνει από ηλεκτροπληξία.
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 28, 2013, 01:32:45 am από dooodl »
Δεν υπάρχει μεγαλύτερο διδακτικό λάθος, από το να βάζεις ίδια θέματα σε ανόμοιους μαθητές.

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: ΤΠΕ: περιεχόμενο και κατευθύνσεις διδασκαλίας
« Απάντηση #48 στις: Απριλίου 28, 2013, 03:50:52 am »
Τελικά κάνεις εκπαίδευση χρήσης του Internet ή όχι; Με έχεις μπερδέψει! Πιο πάνω έλεγες ότι δεν κάνεις καθόλου Internet και κάνεις μόνο BYOB.

Είναι λίγο άκυρο το παράδειγμα με την ηλεκτροπληξία γιατί ο άνθρωπος αντιλαμβάνεται πιο εύκολα τον άμεσο και σωματικό κίνδυνο από τον έμμεσο ψυχικό. Το παιδί καταλαβαίνει ότι αν βάλει το χέρι του στην πρίζα θα νιώσει πόνο ή θα σκοτωθεί, όπως αντιλαμβάνεται ότι αν γράψει το ονοματεπώνυμο και τη διεύθυνσή του στο Stardoll σε έναν άγνωστο, δεν θα πονέσει, ούτε θα βγει ένα χέρι από την οθόνη να τον κοπανήσει. Ίσα ίσα θα ξεκινήσει να παίζει ένα παιχνίδι που θα του προσφέρει ευχαρίστηση, οπότε θα το κάνει πολύ πιο εύκολα ακόμα κι αν ακούει συχνά ότι "απαγορεύεται". Ακόμα και στο facebook θα γραφτεί δηλώνοντας ψεύτικη ηλικία για να φανεί in στα κορίτσια της τάξης, το κορίτσι θα ανεβάσει την προκλητική φωτογραφία για να κεντρίσει το ενδιαφέρον των αγοριών, οι γονείς θα καμαρώνουν που τα βλαστάρια τους "ξέρουν να λειτουργούν αυτά τα μαραφέτια" και θα είναι όλοι ευτυχισμένοι. Ούτε πόνος, ούτε άμεσος κίνδυνος, εκτός από κάποιες λίγες περιπτώσεις, που μπορεί να πληγωθούν πολύ βαθιά σε μια τόσο ευαίσθητη ηλικία.

Επίσης, να τονίσω ότι δεν είναι μόνο το ζήτημα των προσωπικών δεδομένων στην ασφάλεια στο Internet. Είναι οι ιοί, η επικοινωνία με αγνώστους, το cyberbullying, ο εθισμός, το ακατάλληλο περιεχόμενο και πολλά άλλα. Δεν είναι δυνατόν να μπαίνεις κάθε μέρα στην τάξη, να φτιάχνουν τα παιδιά παιχνίδια και στο ενδιάμεσο να τους επαναλαμβάνεις απαγορεύσεις για όλα τα παραπάνω, όταν δεν τα έχεις εντάξει καν στο πρόγραμμα ως διδακτικά αντικείμενα... Άσε που υπάρχουν παιδιά που δεν ξέρουν καν τι είναι το Internet, ποια δεδομένα θεωρούνται προσωπικά, τι είναι οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, τι είναι το e-mail, τι είναι γενικά η ιστοσελίδα και πολλά άλλα... Θα ακούνε το "μη δίνετε προσωπικά στοιχεία" και θα φαντάζεται ο καθένας κάτι διαφορετικό...

Το γράφω για τελευταία φορά και σταματάω πριν γίνω γραφικός. Το πρόγραμμα σπουδών έχει άπειρα προβλήματα, είναι περισσότερο ΤΠΕ παρά Πληροφορική, δε λαμβάνει υπόψη αντικειμενικές δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε με τις υποδομές, αλλά οφείλουμε να το ακολουθάμε έστω ως κατευθυντήρια αρχή, γιατί διαφορετικά μπορεί να γίνουμε ακόμα και επικίνδυνοι για τα παιδιά ειδικά αν δεν κατέχουμε τα στοιχειώδη της παιδαγωγικής. Και στο κάτω κάτω, υπάρχει και η δευτεροβάθμια ή και άλλες δομές εκπαίδευσης με περισσότερο άρτιο πρόγραμμα σπουδών, στις οποίες ίσως μπορούμε να κάνουμε τη δουλειά μας όπως εμείς θέλουμε και όχι όπως θέλουν αυτοί που μας προσλαμβάνουν.

Αποσυνδεδεμένος dooodl

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 41
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΤΠΕ: περιεχόμενο και κατευθύνσεις διδασκαλίας
« Απάντηση #49 στις: Απριλίου 28, 2013, 11:08:25 am »
Τελικά κάνεις εκπαίδευση χρήσης του Internet ή όχι; Με έχεις μπερδέψει! Πιο πάνω έλεγες ότι δεν κάνεις καθόλου Internet και κάνεις μόνο BYOB.
Όχι δεν κάνω, αλλά θα μπορούσα να κάνω προσομοίωση internet αν χρειαστεί, μέσα στο lan του εργαστηρίου , για εκμάθηση της χρήσης κάποιων οpensource προγραμμάτων.


Είναι λίγο άκυρο το παράδειγμα με την ηλεκτροπληξία γιατί ο άνθρωπος αντιλαμβάνεται πιο εύκολα τον άμεσο και σωματικό κίνδυνο από τον έμμεσο ψυχικό. Το παιδί καταλαβαίνει ότι αν βάλει το χέρι του στην πρίζα θα νιώσει πόνο ή θα σκοτωθεί, όπως αντιλαμβάνεται ότι αν γράψει το ονοματεπώνυμο και τη διεύθυνσή του στο Stardoll σε έναν άγνωστο, δεν θα πονέσει, ούτε θα βγει ένα χέρι από την οθόνη να τον κοπανήσει. Ίσα ίσα θα ξεκινήσει να παίζει ένα παιχνίδι που θα του προσφέρει ευχαρίστηση, οπότε θα το κάνει πολύ πιο εύκολα ακόμα κι αν ακούει συχνά ότι "απαγορεύεται". Ακόμα και στο facebook θα γραφτεί δηλώνοντας ψεύτικη ηλικία για να φανεί in στα κορίτσια της τάξης, το κορίτσι θα ανεβάσει την προκλητική φωτογραφία για να κεντρίσει το ενδιαφέρον των αγοριών, οι γονείς θα καμαρώνουν που τα βλαστάρια τους "ξέρουν να λειτουργούν αυτά τα μαραφέτια" και θα είναι όλοι ευτυχισμένοι. Ούτε πόνος, ούτε άμεσος κίνδυνος, εκτός από κάποιες λίγες περιπτώσεις, που μπορεί να πληγωθούν πολύ βαθιά σε μια τόσο ευαίσθητη ηλικία.

Επίσης, να τονίσω ότι δεν είναι μόνο το ζήτημα των προσωπικών δεδομένων στην ασφάλεια στο Internet. Είναι οι ιοί, η επικοινωνία με αγνώστους, το cyberbullying, ο εθισμός, το ακατάλληλο περιεχόμενο και πολλά άλλα. Δεν είναι δυνατόν να μπαίνεις κάθε μέρα στην τάξη, να φτιάχνουν τα παιδιά παιχνίδια και στο ενδιάμεσο να τους επαναλαμβάνεις απαγορεύσεις για όλα τα παραπάνω, όταν δεν τα έχεις εντάξει καν στο πρόγραμμα ως διδακτικά αντικείμενα... Άσε που υπάρχουν παιδιά που δεν ξέρουν καν τι είναι το Internet, ποια δεδομένα θεωρούνται προσωπικά, τι είναι οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, τι είναι το e-mail, τι είναι γενικά η ιστοσελίδα και πολλά άλλα... Θα ακούνε το "μη δίνετε προσωπικά στοιχεία" και θα φαντάζεται ο καθένας κάτι διαφορετικό...

Δεν μπορείς να ελέγξεις 25 παιδιά! Εκτός και αν γίνεις χαφιές. Πάρτο χαμπάρι, αυτό που λες είναι δουλειά του γονέα που πρέπει να κάτσει δίπλα στο παιδί του. Αυτά που λες είναι ιδιαίτερο μάθημα, δεν γίνεται μέσα σε τάξη.

Ή μήπως θες να συνηθίσουν τα παιδία ότι ότιδήποτε και να κάνουν, υπάρχει ένας χαφιές και τους βλέπει; Όχι, δεν ισχύει αυτό παντού στο ιντερνετ, υπάρχει και άλλο ιντερνετ που δεν μας βλέπουν, αλλά άντε να το εξηγήσεις αυτό στα παιδιά! Υπάρχουν πράγματα που είναι απαγορευμένα για παιδιά, και καλώς είναι. Αυτά τα εξαφανίζουμε, και όταν μεγαλώσουν αρκετά και μπορούν να τα χειριστούν τότε τους τα λέμε.

Το γράφω για τελευταία φορά και σταματάω πριν γίνω γραφικός. Το πρόγραμμα σπουδών έχει άπειρα προβλήματα, είναι περισσότερο ΤΠΕ παρά Πληροφορική, δε λαμβάνει υπόψη αντικειμενικές δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε με τις υποδομές, αλλά οφείλουμε να το ακολουθάμε έστω ως κατευθυντήρια αρχή, γιατί διαφορετικά μπορεί να γίνουμε ακόμα και επικίνδυνοι για τα παιδιά ειδικά αν δεν κατέχουμε τα στοιχειώδη της παιδαγωγικής. Και στο κάτω κάτω, υπάρχει και η δευτεροβάθμια ή και άλλες δομές εκπαίδευσης με περισσότερο άρτιο πρόγραμμα σπουδών, στις οποίες ίσως μπορούμε να κάνουμε τη δουλειά μας όπως εμείς θέλουμε και όχι όπως θέλουν αυτοί που μας προσλαμβάνουν.

Το γράφω για τελευταία φορά. Πρόγραμμα σπουδών που έχει προκύψει από την πλειοψηφία των επιστημόνων που έχουν πρακτική γνώση σε σχολεία πρέπει να γίνεται απόλυτα σεβαστό από όλους.
ΑΠΣ στο οποίο τα θέματα της επιστήμης μας τα έχουν επεξεργαστεί δασκαλάκοι και μαθηματικάκοι ή πανεπιστημιακοί χωρίς πραγματική εμπειρία σε τάξη, δεν χαίρει κανενός σεβασμού.
Η αξιοπρέπειά μας είναι πανω από όλα, και δεν θα την πουλήσουμε για ένα κομμάτι ψωμί.
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 28, 2013, 11:50:24 am από dooodl »
Δεν υπάρχει μεγαλύτερο διδακτικό λάθος, από το να βάζεις ίδια θέματα σε ανόμοιους μαθητές.

Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: ΤΠΕ: περιεχόμενο και κατευθύνσεις διδασκαλίας
« Απάντηση #50 στις: Απριλίου 28, 2013, 12:29:22 pm »
Συγνώμη που το σχολιάζω, αλλά αυτή η συζήτηση έχει γίνει πολύ κουραστική .... έχουν γραφτεί κατά καιρούς και άλλοι που επειδή πήραν ένα πτυχίο πληροφορικής καβάλησαν το καλάμι και πίστεψαν ότι τίποτα άλλο δεν χρειάζεται η κοινωνία (θυμάστε το Πληροφορικοί με κεφαλαίο;). Το φόρουμ δεν μπορεί να αντικαταστήσει τη ψυχανάλυση και πάλι καλά τελικά που είναι χωριστά τα τόπικ, θα ήταν κρίμα να μπαχαλευόταν το άλλο με τη συζήτηση για το υλικό.


Υ.Γ.: και η αξιολόγηση τελικά ίσως σε κάποιες περιπτώσεις να είναι απαραίτητη...
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 28, 2013, 12:31:42 pm από elia »

Αποσυνδεδεμένος dooodl

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 41
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΤΠΕ: περιεχόμενο και κατευθύνσεις διδασκαλίας
« Απάντηση #51 στις: Απριλίου 28, 2013, 12:41:52 pm »
Συγνώμη που το σχολιάζω, αλλά αυτή η συζήτηση έχει γίνει πολύ κουραστική .... έχουν γραφτεί κατά καιρούς και άλλοι που επειδή πήραν ένα πτυχίο πληροφορικής καβάλησαν το καλάμι και πίστεψαν ότι τίποτα άλλο δεν χρειάζεται η κοινωνία (θυμάστε το Πληροφορικοί με κεφαλαίο;). Το φόρουμ δεν μπορεί να αντικαταστήσει τη ψυχανάλυση και πάλι καλά τελικά που είναι χωριστά τα τόπικ, θα ήταν κρίμα να μπαχαλευόταν το άλλο με τη συζήτηση για το υλικό.


Υ.Γ.: και η αξιολόγηση τελικά ίσως σε κάποιες περιπτώσεις να είναι απαραίτητη...

H δουλειά μας είναι να διδάσκουμε πληροφορική. Τα υπόλοιπα που χρειάζεται η κοινωνία είναι δουλειά άλλων.
Είναι πάγια τακτική οι ανάξιοι όταν δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις της εργασίας τους, να κατηγορούν τους άξιους για τρελούς επειδή θέλουν να δουλέψουν πραγματικά και ωφέλιμα, και να μην κοροιδεύουν ή να καταστρέφουν με αυτά που κάνουν την κοινωνία.
Δεν υπάρχει μεγαλύτερο διδακτικό λάθος, από το να βάζεις ίδια θέματα σε ανόμοιους μαθητές.

Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: ΤΠΕ: περιεχόμενο και κατευθύνσεις διδασκαλίας
« Απάντηση #52 στις: Απριλίου 28, 2013, 03:59:02 pm »
H δουλειά μας είναι να διδάσκουμε πληροφορική. Τα υπόλοιπα που χρειάζεται η κοινωνία είναι δουλειά άλλων.
Είναι πάγια τακτική οι ανάξιοι όταν δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις της εργασίας τους, να κατηγορούν τους άξιους για τρελούς επειδή θέλουν να δουλέψουν πραγματικά και ωφέλιμα, και να μην κοροιδεύουν ή να καταστρέφουν με αυτά που κάνουν την κοινωνία.
Εσύ αποφάσισες ότι η κοινωνία μας στέλνει να διδάσκουμε επί 6 χρόνια δύο ώρες κάθε εβδομάδα προγραμματισμό; Γιατί εμένα με προσέλαβαν να διδάσκω Νέες Τεχνολογίας. Και πάνω από όλα δεν είμαι πληροφορικός, προσπαθώ να είμαι εκπαιδευτικός.

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: ΤΠΕ: περιεχόμενο και κατευθύνσεις διδασκαλίας
« Απάντηση #53 στις: Απριλίου 28, 2013, 05:30:26 pm »
elia και dooodl για την προσωπική σας συζήτηση υπάρχουν τα πμ.

Αποσυνδεδεμένος dooodl

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 41
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΤΠΕ: περιεχόμενο και κατευθύνσεις διδασκαλίας
« Απάντηση #54 στις: Απριλίου 30, 2013, 12:18:10 pm »
H δουλειά μας είναι να διδάσκουμε πληροφορική. Τα υπόλοιπα που χρειάζεται η κοινωνία είναι δουλειά άλλων.
Είναι πάγια τακτική οι ανάξιοι όταν δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις της εργασίας τους, να κατηγορούν τους άξιους για τρελούς επειδή θέλουν να δουλέψουν πραγματικά και ωφέλιμα, και να μην κοροιδεύουν ή να καταστρέφουν με αυτά που κάνουν την κοινωνία.
Εσύ αποφάσισες ότι η κοινωνία μας στέλνει να διδάσκουμε επί 6 χρόνια δύο ώρες κάθε εβδομάδα προγραμματισμό; Γιατί εμένα με προσέλαβαν να διδάσκω Νέες Τεχνολογίας. Και πάνω από όλα δεν είμαι πληροφορικός, προσπαθώ να είμαι εκπαιδευτικός.

Δεν μας στέλνει η κοινωνία. Η τρόικα μας στέλνει και τα επιχειρηματικά συμφέροντα, με ένα ΑΠΣ που θέλει να αποβλακώσει τα παιδιά, να τα φακελώσει και να τα κάνει καταναλωτές προϊόντων πληροφορικής.

Η αξιοπρέπειά μου μου επιβάλει να μην επιτρέψω κάτι τέτοιο να συμβεί, στους δικούς μου μαθητές. Και αν έρθουν εξαγορασμένοι από την τρόικα σύμβουλοι και αξιολογητές, θα τους στείλω από εκεί που ήρθαν.

Η μόνη μου ελπίδα, η πλειοψηφία των επιστημόνων που δουλεύουν στην πράξη στα σχολεία. Από αυτούς περιμένω, και αυτών μόνο σέβομαι τις αποφάσεις τους.  Αν είσαι επιστήμονας πληροφορικής και δουλεύεις στο δημοτικό η γνώμη σου είναι σεβαστή. Πρέπει όμως να μπει στο καζάνι με την γνώμη την δικιά μου και την γνώμη των άλλων, καθώς και με τις (αποκλειστικά) παιδαγωγικού περιεχομένου συμβουλές των δασκάλων, για να βγάλουμε την σωστή σούπα. Ή αν τελικά διαλέξουμε κάποιον έγκριτο επιστήμονα πανεπιστημιακό, τότε το αποτέλεσμά που θα βγάλει θα πρέπει πρώτα να περάσει από εξονυχιστικό έλεγχο και κρίση από τους επιστήμονες πληροφορικής που δουλεύουν πρακτικά στα δημοτικά, και μετά να καθιερωθεί ως επίσημο ΑΠΣ. Και αυτό το ΑΠΣ το οποίο θα προκύψει με τις παραπάνω διαδικασίες, αυτό πρέπει να είμαστε υποχρεωμένοι να ακολουθάμε.
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 30, 2013, 12:30:59 pm από dooodl »
Δεν υπάρχει μεγαλύτερο διδακτικό λάθος, από το να βάζεις ίδια θέματα σε ανόμοιους μαθητές.

Αποσυνδεδεμένος lzdg

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 649
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 1010110
    • Προφίλ
Απ: ΤΠΕ: περιεχόμενο και κατευθύνσεις διδασκαλίας
« Απάντηση #55 στις: Απριλίου 30, 2013, 09:51:17 pm »
H δουλειά μας είναι να διδάσκουμε πληροφορική. Τα υπόλοιπα που χρειάζεται η κοινωνία είναι δουλειά άλλων.
Είναι πάγια τακτική οι ανάξιοι όταν δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις της εργασίας τους, να κατηγορούν τους άξιους για τρελούς επειδή θέλουν να δουλέψουν πραγματικά και ωφέλιμα, και να μην κοροιδεύουν ή να καταστρέφουν με αυτά που κάνουν την κοινωνία.
Εσύ αποφάσισες ότι η κοινωνία μας στέλνει να διδάσκουμε επί 6 χρόνια δύο ώρες κάθε εβδομάδα προγραμματισμό; Γιατί εμένα με προσέλαβαν να διδάσκω Νέες Τεχνολογίας. Και πάνω από όλα δεν είμαι πληροφορικός, προσπαθώ να είμαι εκπαιδευτικός.

Δεν μας στέλνει η κοινωνία. Η τρόικα μας στέλνει και τα επιχειρηματικά συμφέροντα, με ένα ΑΠΣ που θέλει να αποβλακώσει τα παιδιά, να τα φακελώσει και να τα κάνει καταναλωτές προϊόντων πληροφορικής.

Η αξιοπρέπειά μου μου επιβάλει να μην επιτρέψω κάτι τέτοιο να συμβεί, στους δικούς μου μαθητές. Και αν έρθουν εξαγορασμένοι από την τρόικα σύμβουλοι και αξιολογητές, θα τους στείλω από εκεί που ήρθαν.

Η μόνη μου ελπίδα, η πλειοψηφία των επιστημόνων που δουλεύουν στην πράξη στα σχολεία. Από αυτούς περιμένω, και αυτών μόνο σέβομαι τις αποφάσεις τους.  Αν είσαι επιστήμονας πληροφορικής και δουλεύεις στο δημοτικό η γνώμη σου είναι σεβαστή. Πρέπει όμως να μπει στο καζάνι με την γνώμη την δικιά μου και την γνώμη των άλλων, καθώς και με τις (αποκλειστικά) παιδαγωγικού περιεχομένου συμβουλές των δασκάλων, για να βγάλουμε την σωστή σούπα. Ή αν τελικά διαλέξουμε κάποιον έγκριτο επιστήμονα πανεπιστημιακό, τότε το αποτέλεσμά που θα βγάλει θα πρέπει πρώτα να περάσει από εξονυχιστικό έλεγχο και κρίση από τους επιστήμονες πληροφορικής που δουλεύουν πρακτικά στα δημοτικά, και μετά να καθιερωθεί ως επίσημο ΑΠΣ. Και αυτό το ΑΠΣ το οποίο θα προκύψει με τις παραπάνω διαδικασίες, αυτό πρέπει να είμαστε υποχρεωμένοι να ακολουθάμε.

Φίλε dooodl, είσαι λίγο απόλυτος. Είναι ωραίο που κάνεις στα παιδιά προγραμματισμό, συμφωνώ μαζί σου ότι δεν πρέπει να τα κάνουμε καταναλωτές και χρήστες τον προϊόντων της M$ και πιστεύω ότι είμαστε πολλοί συνάδελφοι υπέρ του open source και free software. Όμως.... το να κάνουμε στα παιδιά και λίγο office δεν μας κάνει πιόνια και υπηρέτες μιας μαύρης μαφίας κλειστού λογισμικού που σχεδιάζει μυστικά τα ΑΠΣ μαζί με την τρόικα για να αποβλακώσει τα παιδιά ( :)).Τι να κάνουμε, τα παιδιά χρειάζεται να μάθουν και λίγο Office, δεν θα αποβλακωθούν κιόλας. Ας μην βλέπουμε στο κλειστό λογισμικό το πρόσωπο του σατανά ( :)).

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182559
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 617
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 454
Σύνολο: 454

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.052 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.