*

Αποστολέας Θέμα: Το διδακτικό ωράριο των εκπαιδευτικών. Μύθοι και πραγματικότητα.  (Αναγνώστηκε 11957 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Κοράκι

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 731
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΥΡΥΔΙΚΗ ΞΑΝΑΔΙΟΡΘΩΣΕ ΤΙΣ ΩΡΕΣ. ΣΤΗΝ ΠΙΟ ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΒΕΡΣΙΟΝ ΤΟ ΩΡΑΡΙΟ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΩΣ 16/21. ΧΘΕΣ ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΕΙΔΑ.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Alexhs_27

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
    • Προφίλ
Παράθεση
Έκανα ένα λάθος στη μετάφραση του κωδικού ΕΕ. Όμως το βασικό ζήτημα είναι ότι υπάρχουν αναξιόπιστα στοιχεία στην ελληνική ή στην αγγλική έκδοση ή και στις δύο, γιατί κάποιοι αριθμοί είναι αλλαγμένοι και κάποιοι όχι. Π.χ. όπως προανέφερα έχουν αλλάξει τα στοιχεία για την Εσθονία (ΕΕ), όπως και για τη Γερμανία από 18 σε 24 ώρες, τη Βουλγαρία από 14-15 σε 24, την Τουρκία από 16 σε 30!

Ξέχνα την ελληνική μετάφραση. Αυτός που μετέφρασε την έκθεση έχει βάλει για νούμερα άλλα αντ' άλλων. Ίσως προσπάθησε να φτιάξει πίνακα με τις διδακτικές ώρες και όχι με 60λεπτα παρόλο που και στην ελληνική μετάφραση αναφέρεται ότι οι ώρες του πίνακα είναι 60λεπτες. Ακόμα και αυτό να ήθελε να κάνει, δεν το κάνει για όλες τις χώρες. Πάντως ότι κι αν είχε στο νου του δεν είχε σκοπό να βλάψει τους έλληνες εκπαιδευτικούς αφού βάζει περισσότερες ώρες σε σχέση με την αγγλική έκθεση (16-21 αντί για 16 σκέτο) και επίσης μετατρέπει τις 23 ώρες παραμονής στο σχολείο σε 30. Όπως και να χει η έκθεση δημοσιεύτηκε στα αγγλικά άρα η μόνη έκδοση που έχει σημασία είναι η αγγλική έκδοση. Η ελληνική έκδοση περισσότερο μπερδεύει παρά διαφωτίζει τα πράγματα. Θα άξιζε να τη σχολιάσει κανείς αν φαινόταν κάποια προσπάθεια να εμφανίσει τις ώρες μας μειωμένες κάτι που δεν ισχύει. Ίσα ίσα ισχύει το αντίθετο.


Παράθεση
Επίσης αν κάνεις τις πράξεις, ο μέσος όρος διδασκαλίας την εβδομάδα στις 24 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τις οποίες υπάρχουν στοιχεία για το λύκειο είναι 17 ώρες.

Έκανα τις πράξεις και βρήκα περίπου 18 ώρες περίπου όσες δίνει και η ΟΛΜΕ ως ευρωπαϊκό μέσο όρο για το Λύκειο (18,4). Μικρές αλλαγές μπορεί να υπάρχουν από χρόνο σε χρόνο. Η ΟΛΜΕ δεν αμφισβητεί τα στοιχεία για τις άλλες χώρες. Αμφισβητεί τα στοιχεία για την Ελλάδα.


Παράθεση
Εξάλλου σε όλες τις χώρες που αναφέρεται μείωση ωραρίου με τα χρόνια υπηρεσίας (Γερμανία, Ρουμανία, Κύπρο, Σλοβακία, Πορτογαλία, Μάλτα, Λουξεμβούργο) δεν υπάρχει αντίστοιχο διάστημα ωρών (όπως λες για την Ελλάδα 12-16) αλλά ένας μόνο αριθμός, εκτός από την περίπτωση της Ισπανίας που γράφει 18-21. Άρα προφανώς αναφέρουν το μέγιστο των ωρών για όλες τις χώρες και όπου υπάρχουν διαστήματα αυτά αφορούν σε εκπαιδευτικούς με διαφορετικές ειδικότητες ή με διαφορετικό καθεστώς απασχόλησης που έχουν διαφορετικό αριθμό υποχρεωτικών ωρών. Bέβαια όλως τυχαίως :P παρεισέφρησαν τα στοιχεία για το ελάχιστο μειωμένο ωράριο βάσει διάρκειας υπηρεσίας (12-16 ώρες) ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Και σε άλλες χώρες δείχνει διάστημα ωρών όπως π.χ η Σλοβακία 17/18. Αλλά ας υποθέσουμε ότι η έκθεση αυτή αποτελεί μια συνωμοσία εναντίον των ελλήνων εκπαιδευτικών. Γιατί η έκθεση όλα αυτά τα χρόνια εμφανίζει μόνο το υψηλότερο ωράριο των 16 ωρών εκτός από τη περσινή χρονιά που δίνει μόνο για το Λύκειο 12/16 ώρες; Γιατί η φετινή έκθεση εμφανίζει ξανά μόνο το υψηλότερο ωράριο των 16 ωρών; Και πως είναι δυνατόν να θεωρεί κανείς ότι η έκθεση αδικεί τους έλληνες εκπαιδευτικούς από τη στιγμή που στις περισσότερες χώρες δεν υπάρχει μείωση ωραρίου; Στην ουσία η φετινή έκθεση συγκρίνει το υψηλότερο ωράριο στην Ελλάδα που ισχύει για 6 μόλις χρόνια με το ωράριο που έχουν οι εκπαιδευτικοί άλλων χωρών σε όλη τη καριέρα τους. Αυτό μας αδικεί ή μήπως μας ευνοεί (εμάς και 7-8 χώρες ακόμα που έχουμε μείωση ωραρίου);


Παράθεση
Επίσης επαναφέρει το διαθέσιμο χρόνο στο σχολείο στις 30 ώρες. Στην περσινή έκθεση στην Αγγλική έκδοση έδινε 23 ώρες στο σχολείο, δηλαδή 4,5 ώρες την ημέρα κάτι που μάλλον είναι πιο κοντα στην πραγματικότητα αφού δεν κάθονται όλοι στο σχολείο από τις 8:00 έως τις 2:00. Άρα και σ' αυτό το σημείο η φετινή έκθεση είναι μάλλον πιο ευνοϊκή για εμάς.

Παράθεση
Και πώς βγήκαν αυτές οι 23 ώρες; Πληροφόρησε το υπουργείο ο Big Brother για το πόσο καθόταν ο κάθε εκπαιδευτικός στο σχολείο του και έβγαλαν τη μέση τιμή; Ή μήπως το Overall working time (συνολικός χρόνος δουλειάς=διδακτικός μαζί με δουλειά γραφείου, προετοιμασία, διόρθωση γραπτών κλπ.) που το έχουν κι αυτό στις 30 ώρες είναι αξιόπιστο στοιχείο;

Όσον αφορά το συνολικό χρόνο που ασχολείται κανείς με την εργασία του συμφωνώ μαζί σου ότι στην ουσία δεν μπορεί να μετρηθεί. Αλλάζει από άνθρωπο σε άνθρωπο και εξαρτάται και από την ευσυνειδησία του καθενός. Γι 'αυτό και στην έρευνα σε πολλές χώρες δεν εμφανίζεται καν. Παρόλα αυτά κάποιες χώρες υποτίθεται ότι το καθορίζουν κι αυτό. Οι 30 ώρες που δίνει για την Ελλάδα  αδικούν πολλούς εκπαιδευτικούς που είμαι σίγουρος ότι  δουλεύουν με μεράκι παραπάνω ώρες. Από την άλλη σίγουρα υπάρχουν και αρκετοί που δεν πλησιάζουν καν αυτό το νούμερο. Κατά τη γνώμη μου είναι ένα στοιχείο που δεν μπορεί να μετρηθεί.

Όσον αφορά το διαθέσιμο χρόνο στο σχολείο σε άλλες χώρες καθορίζεται και τηρείται αυστηρά και σε άλλες όπως στην Ελλάδα όχι. Η φετινή έκθεση αναφέρει 30 ώρες παρουσίας στο σχολείο. Ακόμα και σ'αυτό το σημείο η έκθεση όχι μόνο δε μας αδικεί αλλά μάλλον τα παραφουσκώνει υπέρ μας. Πόσοι από μας κάθονται στο σχολείο από τις 8:00 έως τις 2:00; Ας μην κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας. Πολλοί λίγοι το κάνουν. Ακόμα και ο νόμος, δεν μας υποχρεώνει απ' ότι θυμάμαι να παραμένουμε όλες τις ώρες στο σχολείο παρά μόνο αν έχουμε αναλάβει εξωδιδακτικό έργο και εκεί αναφέρει ότι θα πρέπει να παραμένουμε μέχρι 30 ώρες και όχι οπωσδήποτε 30. Οι 23 ώρες που εμφανίζονταν πέρυσι ήταν σίγουρα πιο κοντά στη πραγματικότητα παρόλο που στην Ελλάδα κι αυτό το στοιχείο είναι αρκετά ασαφές.

Πέρα όμως από όλες αυτές τις λεπτομέρειες η ουσία είναι μία. Ότι η ΟΛΜΕ υποστηρίζει ότι το εκπαιδευτικό ωράριο στην Ελλάδα βρίσκεται ακριβώς στο μέσο όρο της ευρωπαϊκής ένωσης κάτι που δεν είναι αληθές σε καμία περίπτωση. Στηρίζει το επιχείρημα της στο γεγονός ότι οι διάφορες έρευνες που γίνονται περιέχουν μόνο το καταληκτικό διδακτικό ωράριο των εκπαιδευτικών ενώ στη πραγματικότητα συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο! Οι έρευνες αυτές περιέχουν μόνο το αρχικό διδακτικό ωράριο των ελλήνων εκπαιδευτικών που είναι 16 ώρες (σε εξηντάλεπτα) και ισχύει μόνο για τα 6 πρώτα χρόνια! Το πιο αστείο είναι ότι ενώ δέχεται τα στοιχεία για όλες τις άλλες χώρες, στην περίπτωση της Ελλάδας αλλοιώνει την έρευνα και μετατρέπει τα 16 εξηντάλεπτα που δίνει το δίκτυο Ευρυδίκη σε 18,5 σαρανταπεντάλεπτα με σκοπό να πιάσει τον ευρωπαϊκό μέσο όρο...
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 10, 2013, 05:53:04 μμ από Alexhs_27 »

Αποσυνδεδεμένος Alexhs_27

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
    • Προφίλ
ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΥΡΥΔΙΚΗ ΞΑΝΑΔΙΟΡΘΩΣΕ ΤΙΣ ΩΡΕΣ. ΣΤΗΝ ΠΙΟ ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΒΕΡΣΙΟΝ ΤΟ ΩΡΑΡΙΟ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΩΣ 16/21. ΧΘΕΣ ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΕΙΔΑ.

Η πιο πρόσφατη έκθεση είναι αυτή εδώ http://eacea.ec.europa.eu/education/eurydice/documents/key_data_series/151EN.pdf (σελ. 75) που βγήκε πριν από μερικές μέρες. Η έκθεση αποκλείεται να αναφέρει για την Ελλάδα 16-21 ώρες γιατί μετατρέπει τις διδακτικές ώρες σε κανονικές ώρες των 60 λεπτών. Κανείς εκπαιδευτικός δευτεροβάθμιας στην Ελλάδα δεν δουλεύει 16-21 ώρες σε εξηντάλεπτα. Μάλλον είδες κάποια ελληνική μετάφραση που τα νούμερα της είναι άλλα αντ' άλλων όπως αυτή εδώ http://eacea.ec.europa.eu/education/eurydice/documents/key_data_series/134EL.pdf (σελ. 120)

Αποσυνδεδεμένος NET DIKTYO

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ03.50
    • Προφίλ
Παράθεση
Όμως το βασικό ζήτημα είναι ότι υπάρχουν αναξιόπιστα στοιχεία στην ελληνική ή στην αγγλική έκδοση ή και στις δύο, γιατί κάποιοι αριθμοί είναι αλλαγμένοι και κάποιοι όχι. Π.χ. όπως προανέφερα έχουν αλλάξει τα στοιχεία για την Εσθονία (ΕΕ), όπως και για τη Γερμανία από 18 σε 24 ώρες, τη Βουλγαρία από 14-15 σε 24, την Τουρκία από 16 σε 30!

Ξέχνα την ελληνική μετάφραση. Αυτός που μετέφρασε την έκθεση έχει βάλει για νούμερα άλλα αντ' άλλων. Ίσως προσπάθησε να φτιάξει πίνακα με τις διδακτικές ώρες και όχι με 60λεπτα παρόλο που και στην ελληνική μετάφραση αναφέρεται ότι οι ώρες του πίνακα είναι 60λεπτες.
Ναι. Mάλλον προσπάθησε να φτιάξει πίνακα με τις διδακτικές ώρες. Το βασικό είναι ότι, ενώ πιο κάτω ο ίδιος γράφει ότι
Παράθεση
δεν εμφανίζεται η ευελιξία μείωσης του αριθμού ωρών βάσει της διάρκειας υπηρεσίας
αυτός το κάνει, (μόνο για την περίπτωση της Ελλάδας) γράφοντας και το ελάχιστο των 16 ωρών (16-21).


Πάντως ότι κι αν είχε στο νου του δεν είχε σκοπό να βλάψει τους έλληνες εκπαιδευτικούς αφού βάζει περισσότερες ώρες σε σχέση με την αγγλική έκθεση (16-21 αντί για 16 σκέτο) και επίσης μετατρέπει τις 23 ώρες παραμονής στο σχολείο σε 30.... Η ελληνική έκδοση περισσότερο μπερδεύει παρά διαφωτίζει τα πράγματα. Θα άξιζε να τη σχολιάσει κανείς αν φαινόταν κάποια προσπάθεια να εμφανίσει τις ώρες μας μειωμένες κάτι που δεν ισχύει.

Μα αφού προσπαθεί να κάνει πίνακα με τις διδακτικές ώρες, θα έπρεπε να βάλει μόνο τις 21 για την Ελλάδα, αφού πιο κάτω αναφέρει ότι
Παράθεση
δεν εμφανίζεται η ευελιξία μείωσης του αριθμού ωρών βάσει της διάρκειας υπηρεσίας
Επίσης την έκθεση στα ελληνικά τη διαβάζουν ως επί το πλείστον Έλληνες, άρα δε θα μπορούσε να γράψει το ατεκμηρίωτο στοιχείο των 23 ωρών, αλλά αυτό που υπάρχει στο νόμο δηλαδή το 30. Αλλιώς θα ήταν προφανές ότι γράφει αναξιόπιστα στοιχεία.

Όπως και να χει η έκθεση δημοσιεύτηκε στα αγγλικά άρα η μόνη έκδοση που έχει σημασία είναι η αγγλική έκδοση.
Ναι αλλά οι Έλληνες διαβάζουν συνήθως την ελληνική έκδοση με τα μπερδεμένα στοιχεία.

Και σε άλλες χώρες δείχνει διάστημα ωρών όπως π.χ η Σλοβακία 17/18
Ξαναγράφω ότι στις χώρες που δείχνει διάστημα ωρών είναι γιατί σύμφωνα με το έγγραφο οι:
Παράθεση
Διακυμάνσεις στα πλαίσια μιας χώρας εμφανίζονται για συγκεκριμένους παράγοντες, όπως το μάθημα που διδάσκει ή  το  καθεστώς απασχόλησής  του. Επίσης διακυμάνσεις στα πλαίσια μιας χώρας  εμφανίζονται όπου αντιπροσωπεύουν  την ευελιξία που έχει το σχολικό επίπεδο να καθορίσει τον αριθμό των διδακτικών ωρών ή τον διαθέσιμο χρόνο στο σχολείο για κάθε εκπαιδευτικό. Δεν εμφανίζονται μειωμένες συνθήκες ωρολογίου προγράμματος για εκπαιδευτικούς που δεν είναι ακόμη πλήρως κατηρτισμένοι ή που μόλις εντάχθηκαν στο επάγγελμα. Επίσης, δεν εμφανίζεται η ευελιξία μείωσης του αριθμού ωρών βάσει της διάρκειας υπηρεσίας ή κατά την ανάληψη άλλων καθηκόντων. 

αλλά και σύμωνα με το
Key Data on Teachers and School Leaders:
Παράθεση
Belgium and Romania: Teaching time varies depending on stages of education.
Bulgaria, Slovenia, Croatia and Norway: The teaching time varies for different subject teachers.
Estonia: Specific teaching time is determined for each teacher by the school head in the employment contract.
http://eacea.ec.europa.eu/education/eurydice/documents/key_data_series/151EN.pdf


Γιατί η έκθεση όλα αυτά τα χρόνια εμφανίζει μόνο το υψηλότερο ωράριο των 16 ωρών εκτός από τη περσινή χρονιά που δίνει μόνο για το Λύκειο 12/16 ώρες; Γιατί η φετινή έκθεση εμφανίζει ξανά μόνο το υψηλότερο ωράριο των 16 ωρών;
Ας τους ρωτήσουμε. Το θέμα δεν είναι γιατί γράφει το 16, αλλά γιατί γράφει το 12, αφού πιο κάτω σαφώς αναφέρει ότι:
Παράθεση
δεν εμφανίζεται η ευελιξία μείωσης του αριθμού ωρών βάσει της διάρκειας υπηρεσίας
και στην αγγλική έκδοση:
Παράθεση
Reduced timetable conditions for teachers who are not yet qualified or who are newly qualified are not shown; neither is the flexibility to reduce the number of hours in accordance with the length of service


Και πως είναι δυνατόν να θεωρεί κανείς ότι η έκθεση αδικεί τους έλληνες εκπαιδευτικούς από τη στιγμή που στις περισσότερες χώρες δεν υπάρχει μείωση ωραρίου; Στην ουσία η φετινή έκθεση συγκρίνει το υψηλότερο ωράριο στην Ελλάδα που ισχύει για 6 μόλις χρόνια με το ωράριο που έχουν οι εκπαιδευτικοί άλλων χωρών σε όλη τη καριέρα τους. Αυτό μας αδικεί ή μήπως μας ευνοεί (εμάς και 7-8 χώρες ακόμα που έχουμε μείωση ωραρίου);

Κατ' αρχήν μείωση ωραρίου με τα χρόνια υπηρεσίας υπάρχει σε 9 από τις 28 ευρωπαϊκές χώρες για τις οποίες υπάρχει υποχρεωτικό διδακτικό ωράριο σύμφωνα με το Key Data on Teachers and School Leaders (2013). Εκεί δεν αναφέρει στοιχεία μειωμένου ωραρίου για καμία από τις 9 χώρες, ούτε για την Ελλάδα όπως είναι και το σωστό. Γιατί στις εκδόσεις του 2012 είχαμε στοιχεία μειωμένου ωραρίου λόγω παλαιότητας μόνο για την Ελλάδα; Μήπως κατάλαβαν το λάθος τους και το διόρθωσαν στην τελευταία έκδοση του 2013;
Επίσης σε πολλές χώρες οι νεότεροι εκπαιδευτικοί όχι μόνο δεν κάνουν περισσότερες ώρες αλλά λιγότερες και οι παλιότεροι εκπαιδευτικοί που αναλαμβάνουν το ρόλο του μέντορα για τους νέους, έχουν κι αυτοί λιγότερες ώρες. Αυτές οι μειωμένες ώρες δεν αναφέρονται στα στοιχεία στα οποία γράφεται το μέγιστο των ωρών σύμφωνα με τις συμβάσεις:
Παράθεση
Reduced timetable conditions for teachers who are not yet qualified or who are newly qualified are not shown; neither is the flexibility to reduce the number of hours in accordance with the length of service or when taking on other duties.
Δεν εμφανίζονται μειωμένες συνθήκες ωρολογίου προγράμματος για εκπαιδευτικούς που δεν είναι ακόμη
πλήρως κατηρτισμένοι ή που μόλις εντάχθηκαν στο επάγγελμα. Επίσης, δεν εμφανίζεται η ευελιξία μείωσης του αριθμού ωρών βάσει της διάρκειας υπηρεσίας ή κατά την ανάληψη άλλων καθηκόντων.
Πηγή: Key Data on Education in Europe 2012


Επίσης επαναφέρει το διαθέσιμο χρόνο στο σχολείο στις 30 ώρες. Στην περσινή έκθεση στην Αγγλική έκδοση έδινε 23 ώρες στο σχολείο, δηλαδή 4,5 ώρες την ημέρα κάτι που μάλλον είναι πιο κοντα στην πραγματικότητα αφού δεν κάθονται όλοι στο σχολείο από τις 8:00 έως τις 2:00. Άρα και σ' αυτό το σημείο η φετινή έκθεση είναι μάλλον πιο ευνοϊκή για εμάς.

Μα στην έκθεση δεν γράφονται στοιχεία που υποτίθεται ότι είναι πιο κοντα στην πραγματικότητα αλλά στοιχεία με βάση τις συμβάσεις και τους νόμους κάθε χώρας. Στην Ελλάδα στο νόμο αναφέρονται οι 30 ώρες. Το 23 είναι εντελώς αυθαίρετο και γι'αυτό το διορθώσανε στην τελευταία έκδοση του 2013 σε 30.

Παράθεση
Και πώς βγήκαν αυτές οι 23 ώρες; Πληροφόρησε το υπουργείο ο Big Brother για το πόσο καθόταν ο κάθε εκπαιδευτικός στο σχολείο του και έβγαλαν τη μέση τιμή;


Παράθεση
Ή μήπως το Overall working time (συνολικός χρόνος δουλειάς=διδακτικός μαζί με δουλειά γραφείου, προετοιμασία, διόρθωση γραπτών κλπ.) που το έχουν κι αυτό στις 30 ώρες είναι αξιόπιστο στοιχείο;

Όσον αφορά το συνολικό χρόνο που ασχολείται κανείς με την εργασία του συμφωνώ μαζί σου ότι στην ουσία δεν μπορεί να μετρηθεί. Αλλάζει από άνθρωπο σε άνθρωπο και εξαρτάται και από την ευσυνειδησία του καθενός. Γι 'αυτό και στην έρευνα σε πολλές χώρες δεν εμφανίζεται καν. Παρόλα αυτά κάποιες χώρες υποτίθεται ότι το καθορίζουν κι αυτό. Οι 30 ώρες που δίνει για την Ελλάδα  αδικούν πολλούς εκπαιδευτικούς που είμαι σίγουρος ότι  δουλεύουν με μεράκι παραπάνω ώρες. Από την άλλη σίγουρα υπάρχουν και αρκετοί που δεν πλησιάζουν καν αυτό το νούμερο. Κατά τη γνώμη μου είναι ένα στοιχείο που δεν μπορεί να μετρηθεί.
Συμφωνώ σε αυτά και άρα θα πρέπει να αφαιρεθεί ο αυθαίρετος αριθμός 30 για τις συνολικές ώρες εργασίας του εκπαιδευτικού στην Ελλάδα.

Όσον αφορά το διαθέσιμο χρόνο στο σχολείο σε άλλες χώρες καθορίζεται και τηρείται αυστηρά και σε άλλες όπως στην Ελλάδα όχι. Η φετινή έκθεση αναφέρει 30 ώρες παρουσίας στο σχολείο. Ακόμα και σ'αυτό το σημείο η έκθεση όχι μόνο δε μας αδικεί αλλά μάλλον τα παραφουσκώνει υπέρ μας.... Οι 23 ώρες που εμφανίζονταν πέρυσι ήταν σίγουρα πιο κοντά στη πραγματικότητα παρόλο που στην Ελλάδα κι αυτό το στοιχείο είναι αρκετά ασαφές.
Στην έκθεση δεν γράφονται στοιχεία που υποτίθεται ότι είναι πιο κοντα στην πραγματικότητα αλλά στοιχεία με βάση τις συμβάσεις και τους νόμους κάθε χώρας. Στην Ελλάδα στο νόμο αναφέρονται οι 30 ώρες. Το 23 είναι εντελώς αυθαίρετο και γι'αυτό το διορθώσανε στην τελευταία έκδοση του 2013 σε 30. Και στις άλλες χώρες αναγράφεται το μέγιστο των ωρών παραμονής στο σχολείο. Σε μερικές χώρες αυτό ταυτίζεται με το ελάχιστο, σε άλλες όχι.

« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 12, 2013, 08:56:20 μμ από NET DIKTYO »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος NET DIKTYO

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ03.50
    • Προφίλ
Παράθεση
Επίσης αν κάνεις τις πράξεις, ο μέσος όρος διδασκαλίας την εβδομάδα στις 24 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τις οποίες υπάρχουν στοιχεία για το λύκειο είναι 17 ώρες.

Έκανα τις πράξεις και βρήκα περίπου 18 ώρες περίπου όσες δίνει και η ΟΛΜΕ ως ευρωπαϊκό μέσο όρο για το Λύκειο (18,4). Μικρές αλλαγές μπορεί να υπάρχουν από χρόνο σε χρόνο.

(17.5+14.5+16+19+18+15,5+22+16+19,5+14+18+18+21+14+18+19,5+20+17+14+22+18+14.5+17.5+14.5)/24=17.42
Το 17,42 στρογγυλοποιείται στο 17.

Πέρα όμως από όλες αυτές τις λεπτομέρειες η ουσία είναι μία. Ότι η ΟΛΜΕ υποστηρίζει ότι το εκπαιδευτικό ωράριο στην Ελλάδα βρίσκεται ακριβώς στο μέσο όρο της ευρωπαϊκής ένωσης κάτι που δεν είναι αληθές σε καμία περίπτωση.
Η ΟΛΜΕ προσπαθεί να απαντήσει σε αυτούς που είναι κορυφαίοι στα greek statistics δηλαδή στο ελληνικό κράτος. Γιατί ενώ το 2003 το υπουργείο έδινε 38 διδακτικές εβδομάδες για την Ελλάδα (ο μέσος όρος του ΟΟΣΑ και της Ευρωπαϊκής Ένωσης ήταν 37), το 2010 έδωσε 31 διδακτικές εβδομάδες για την Ελλάδα (ο μέσος όρος του ΟΟΣΑ και της Ευρωπαϊκής Ένωσης ήταν 38).
Όμως σύμφωνα με το:
Organisation of school time in Europe (Primary and general secondary education) 2012-13
http://eacea.ec.europa.eu/education/eurydice/documents/facts_and_figures/school_calendar_EN.pdf
και τη ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΣΕ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ, ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ, ΤΟΝ ΚΑΝΑΔΑ, ΤΙΣ ΗΠΑ, ΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗ Ν. ΖΗΛΑΝΔΙΑ
http://www.pi-schools.gr/download/programs/erevnes/sxolikos_xronos.doc
το διδακτικό έτος και οι διακοπές και αργίες στην Ελλάδα είναι παρόμοια με τις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες.
Πότε έγινε η μείωση του διδακτικού χρόνου μεταξύ του 2003 και του 2010 κατά 7 εβδομάδες; Ξέρει κανείς;


Η ουσία είναι ότι χρησιμοποιούνται greek statistics για το ... μέσο όρο των χωρών του ΟΟΣΑ για να δικαιολογήσουν τη μνημονιακή υποχρέωση για αύξηση του ωραρίου με όλα τα επακόλουθα που ξέρουμε. Είναι πιο εύκολες οι μαζικές απολύσεις από τον πολυπληθέστερο κλάδο του δημοσίου που είναι οι εκπαιδευτικοί. Είναι δυνατόν να απολυθούν μαζικά στρατιωτικοί, ή μέλη των σωμάτων ασφαλείας ή παπάδες και να μη γίνει χαμός;

Η ουσία είναι ότι αν θέλανε το καλό της παιδείας θα προσπαθούσαν να μελετήσουν και να εφαρμόσουν πετυχημένα συστήματα όπως αυτό της Φινλανδίας, όπου οι εκπαιδευτικοί δουλεύουν με περίπου το ίδιο εβδομαδιαίο διδακτικό ωράριο όπως και στην Ελλάδα. Στη Φινλανδία βέβαια δεν έχουν σχεδόν δύο μήνες εξετάσεις σε γυμνάσιο και λύκειο, αλλά μόνο εξετάσεις εισαγωγής στο πανεπιστήμιο.

Αν θέλανε οπωσδήποτε αύξηση του διδακτικού χρόνου, όπου σύμφωνα με τα στοιχεία του ΟΟΣΑ υπολειπόμαστε αρκετά, θα μπορούσαν να κάνουν αύξηση των διδακτικών ημερών, χωρίς να επιβαρύνουν τους εκπαιδευτικούς με επιπλέον ώρες την εβδομάδα, πράγμα που θα δυσχεράνει πολύ τη σωστή εκτέλεση του έργου τους. Αν δείτε στην Αγγλία όπου έχουν 20,5 ώρες διδακτικό ωράριο (και πολύ καλύτερες υποδομές σε σχέση με την Ελλάδα), οι εκπαιδευτικοί κάνουν κινητοποιήσεις για μείωσή του διδακτικού ωραρίου, γιατί όπως λένε για να προετοιμαστούν σωστά για το σχολείο, δεν τους μένει χρόνος για τον εαυτό τους και την οικογένειά τους...


Αποσυνδεδεμένος utenar

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1545
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ

Προς το παρόν οι Φινλανδοί έχουν και από τα δύο στη χώρα τους και έχουν αναπτυγμένο κράτος και εμείς καλούς επιστήμονες στο εξωτερικό που μέρα με τη μέρα αυξάνονται ΕΚΕΙ.

Ποιο είναι το ελληνικό μοντέλο; Σε ποιες ολυμπιάδες διαπρέπει η Ελλάδα;
Ολυμπιάδες μαθηματικών, φυσικής, αστρονομίας, βιολογίας. Σε όλες έχουμε πρώτες, δεύτερες και τρίτες θέσεις.
Απλά αυτό δεν έχει να κάνει με το ελληνικό σύστημα εκπαίδευσης, αλλά με τις ατομικές προσπάθειες λίγων καθηγητών και μαθητών με τους γονείς τους.

debio, η Ελλαδα δε διαπρεπει στις επιστημονικες Ολυμπιαδες. Στις επιστημονικες Ολυμπιαδες, οπως και στις αθλητικες, οι διαγωνιζομενοι δεν μπορουν να παρουν μονο ενα χρυσο, αργυρο ή χαλκινο μεταλλιο, αλλά περισσοτερα. Γι'αυτο, οταν λεμε οτι η Ελλαδα κατορθωσε να παρει ενα χαλκινο μεταλλιο (οπως περυσι στην Ολυμπιαδα Βιολογιας), σημαινει οτι αλλες χωρες πηραν δεκαδες ή κι εκατονταδες.

Συμφωνω μαζι σου στ'οτι οι ελληνικες επιτυχιες οφειλονται αποκλειστικα στις ατομικες προσπαθειες των μαθητων. Η Ελλαδα ως χωρα δεν εχει να επιδειξει τιποτα σ'αυτους τους διαγωνισμους. Κι αν καποιοι σκεφτουν οτι η Ελλαδα εχει μικρο πληθυσμο, αρα ειναι αναμενομενο να μην εχει πολλες επιτυχιες στις επιστημονικες Ολυμπιαδες, ας συγκρινουν με αλλες χωρες με μικρο πληθυσμο που ομως εχουν πολλες επιτυχιες.

Συμφωνω με τον NET DIKTYO οτι το εβδομαδιαιο διδακτικο ωραριο στην Ελλαδα (17 60λεπτες ωρες) ειναι στο μεσο ορο της Ευρωπης κι οχι απο τα μικροτερα. Αυτο δεν ειναι τυχαιο, οπως δεν ειναι τυχαια τα ωραρια σε αλλες εργασιες! Τοσο αντεχει ο εργαζομενος στη συγκεκριμενη εργασια, η οποια απαιτει μεγαλο χρονο προετοιμασιας και διορθωσης εκτος ωραριου, αλλά και αναπληρωσης ενεργειας! Αλλο ειναι να εργαζεσαι 8 ωρες διεκπεραιωνοντας διοικητικα καθηκοντα στο γραφειο σου κι αλλο να διδασκεις τμηματα 25 μαθητων κι αντι να εχεις το απογευμα στο σπιτι να ηρεμησεις, να πρεπει να διορθωσεις ασκησεις, τεστ και διαγωνισματα.

Ειναι χαρακτηριστικο οτι σε χωρες με μεγαλυτερο διδακτικο ωραριο (π.χ. Αγγλια) υπαρχει ελλειψη εκπαιδευτικων, διοτι οι μαθητες δεν επιλεγουν το επαγγελμα, το οποιο θεωρουν κακοπληρωμενο για το ειδος και το φορτο εργασιας. Προφανως στην Ελλαδα εχει σχηματιστει τις τελευταιες δεκαετιες στην κοινη γνωμη η εντυπωση οτι οι εκπαιδευτικοι "καθονται", ομως αναρωτιεται κανεις γιατι εχει συμβει αυτο. Μηπως εχει σχηματιστει γενικοτερα στην κοινη γνωμη η εντυπωση οτι η δουλεια καποιου πρεπει να ειναι 10ωρη και 6ημερη, οπότε αντι να πολεμουν να βελτιωσουν τις δικες τους συνθηκες εργασιας χαιρονται οταν χειροτερευουν των υπολοιπων; Ειναι γεγονος οτι αν το ωραριο αυξηθει στις 23 διδακτικες ωρες, καποιοι απο εμας που διδασκουμε φυσικες επιστημες θα τα "παιξουμε". (οπως υποθετω κι οι φιλολογοι)

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Εδώ συνάδελφοι κάνεις 5ωρο μία μέρα και φεύγεις από το σχολείο πτώμα! Ας έρθουν να διδάξουν να δουν! Και δε βάζω την προετοιμασία στο σπίτι!

Αποσυνδεδεμένος Alexhs_27

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
    • Προφίλ
Παράθεση
Μα αφού προσπαθεί να κάνει πίνακα με τις διδακτικές ώρες, θα έπρεπε να βάλει μόνο τις 21 για την Ελλάδα, αφού πιο κάτω αναφέρει ότι
Παράθεση
δεν εμφανίζεται η ευελιξία μείωσης του αριθμού ωρών βάσει της διάρκειας υπηρεσίας
Επίσης την έκθεση στα ελληνικά τη διαβάζουν ως επί το πλείστον Έλληνες, άρα δε θα μπορούσε να γράψει το ατεκμηρίωτο στοιχείο των 23 ωρών, αλλά αυτό που υπάρχει στο νόμο δηλαδή το 30. Αλλιώς θα ήταν προφανές ότι γράφει αναξιόπιστα στοιχεία.


Η ελληνική έκδοση λέει ότι οι ώρες είναι 60λεπτες και δίνει για την Ελλάδα 16-21 αντί για 12-16 όπως θα έπρεπε. Αυτό μας ευνοεί ή μας αδικεί; Τουλάχιστον σε εμάς μετατρέπει τις 60λεπτες ώρες σε διδακτικές και φαίνονται περισσότερες. Σε κάποιες άλλες χώρες αφήνει τις ώρες εξηντάλεπτες όπως και στην αγγλική έκδοση και τις αδικεί ξεκάθαρα. Είπαμε ξέχνα την ελληνική έκδοση. Τα νούμερα είναι άλλα αντ' άλλων.

Όσον αφορά το διαθέσιμο χρόνο στο σχολείο σε άλλες χώρες καθορίζεται και τηρείται αυστηρά και σε άλλες όπως στην Ελλάδα όχι. Η φετινή έκθεση αναφέρει 30 ώρες παρουσίας στο σχολείο. Ακόμα και σ'αυτό το σημείο η έκθεση όχι μόνο δε μας αδικεί αλλά μάλλον τα παραφουσκώνει υπέρ μας.... Οι 23 ώρες που εμφανίζονταν πέρυσι ήταν σίγουρα πιο κοντά στη πραγματικότητα παρόλο που στην Ελλάδα κι αυτό το στοιχείο είναι αρκετά ασαφές.
Παράθεση
Στην έκθεση δεν γράφονται στοιχεία που υποτίθεται ότι είναι πιο κοντα στην πραγματικότητα αλλά στοιχεία με βάση τις συμβάσεις και τους νόμους κάθε χώρας. Στην Ελλάδα στο νόμο αναφέρονται οι 30 ώρες. Το 23 είναι εντελώς αυθαίρετο και γι'αυτό το διορθώσανε στην τελευταία έκδοση του 2013 σε 30. Και στις άλλες χώρες αναγράφεται το μέγιστο των ωρών παραμονής στο σχολείο. Σε μερικές χώρες αυτό ταυτίζεται με το ελάχιστο, σε άλλες όχι.

Απ' ότι θυμάμαι ο νόμος στην Ελλάδα μιλάει για παραμονή στο σχολείο μέχρι 30 ώρες και αυτό εαν υπάρχει εξωδιδακτικό έργο και όχι οπωσδήποτε 30 ώρες. Αλλά ακόμα και αν ήταν 30 ώρες σίγουρα αυτό δε τηρείται και αυτό είναι η ουσία του πράγματος. Εκτός κι αν δε μας ενδιαφέρει η ουσία...
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 12, 2013, 05:37:23 μμ από Alexhs_27 »

Αποσυνδεδεμένος Alexhs_27

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
    • Προφίλ
Παράθεση
Επίσης αν κάνεις τις πράξεις, ο μέσος όρος διδασκαλίας την εβδομάδα στις 24 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τις οποίες υπάρχουν στοιχεία για το λύκειο είναι 17 ώρες.

Έκανα τις πράξεις και βρήκα περίπου 18 ώρες περίπου όσες δίνει και η ΟΛΜΕ ως ευρωπαϊκό μέσο όρο για το Λύκειο (18,4). Μικρές αλλαγές μπορεί να υπάρχουν από χρόνο σε χρόνο.

(17.5+14.5+16+19+18+15,5+22+16+19,5+14+18+18+21+14+18+19,5+20+17+14+22+18+14.5+17.5+14.5)/24=17.42
Το 17,42 στρογγυλοποιείται στο 17.

Εγώ βρήκα 17,8 άρα με στρογγυλοποίηση 18.  Το δέκατο νούμερο, που αντιστοιχεί στη Γαλλία, το δίνει 15/18 άρα 16,5 και όχι 14 όπως έχεις εσύ. Δεν έχεις βάλει στο τέλος και τις ώρες της Σκωτίας που είναι 23. Για τις υπόλοιπες χώρες του Ηνωμένου Βασιλείου δεν υπάρχουν στοιχεία αλλά για τη Σκωτία δίνει 23 ώρες.

Όπως και να χει οι διδακτικές ώρες του νεοδιόριστου στην Ελλάδα είναι (21*45) /60= 15,75 άρα περίπου 16 εξηντάλεπτα. Το καταληκτικό ωράριο μετά τα 20 χρόνια υπηρεσίας είναι (16*45)/60 = 12 εξηντάλεπτα. Άρα το μέσο διδακτικό ωράριο στην Ελλάδα είναι (16+12)/2 = 14 ώρες και όχι (16+21)/2 = 18,5 ώρες όπως δίνει η ΟΛΜΕ . Ακόμα και αν λάβουμε υπόψιν μας μόνο το αρχικό ωράριο των 16 εξηντάλεπτων όπως κάνει το δίκτυο Ευρυδίκη υπάρχει σαφής διαφορά σε σχέση με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο.

« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 12, 2013, 05:32:22 μμ από Alexhs_27 »

Αποσυνδεδεμένος Alexhs_27

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
    • Προφίλ

Συμφωνω με τον NET DIKTYO οτι το εβδομαδιαιο διδακτικο ωραριο στην Ελλαδα (17 60λεπτες ωρες) ειναι στο μεσο ορο της Ευρωπης κι οχι απο τα μικροτερα. Αυτο δεν ειναι τυχαιο, οπως δεν ειναι τυχαια τα ωραρια σε αλλες εργασιες! Τοσο αντεχει ο εργαζομενος στη συγκεκριμενη εργασια, η οποια απαιτει μεγαλο χρονο προετοιμασιας και διορθωσης εκτος ωραριου, αλλά και αναπληρωσης ενεργειας! Αλλο ειναι να εργαζεσαι 8 ωρες διεκπεραιωνοντας διοικητικα καθηκοντα στο γραφειο σου κι αλλο να διδασκεις τμηματα 25 μαθητων κι αντι να εχεις το απογευμα στο σπιτι να ηρεμησεις, να πρεπει να διορθωσεις ασκησεις, τεστ και διαγωνισματα.

Συνάδελφε 17 60λεπτες ώρες δεν κάνει ούτε καν ο νεοδιόριστος στη δευτεροβάθμια. Κάνει 16 ώρες. Προφανώς κανείς δεν ζητάει από τους εκπαιδευτικούς να κάνουν 25 ή 30 ώρες. Η μία ώρα στη τάξη είναι αναμφισβήτητα πολύ δυσκολότερη από μια ώρα γραφείου και απαιτεί έξτρα χρόνο και πριν και μετά. Αλλά μία χρεοκοπημένη χώρα δεν έχει την πολυτέλεια να έχει λιγότερες ώρες από τις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες. Και αν τέλος πάντων κάποιος πιστεύει ότι πρέπει να έχουμε λιγότερες ώρες να το λέει ξεκάθαρα και όχι να υποστηρίζει ψευδώς ότι δήθεν βρισκόμαστε στον ευρωπαϊκό μέσο όρο. Δυστυχώς υπάρχουν και αρκετοί συνάδελφοι που δεν συμπληρώνουν καν το ωράριο τους. Ποια είναι η απάντησή μας πάνω σ' αυτό; Συνήθως η απάντηση της ΟΛΜΕ είναι δεν πειράζει, ας υπάρχουν. Καλύψτε τα κενά με διορισμούς...
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 12, 2013, 05:55:23 μμ από Alexhs_27 »

Αποσυνδεδεμένος NET DIKTYO

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ03.50
    • Προφίλ
Παράθεση
Μα αφού προσπαθεί να κάνει πίνακα με τις διδακτικές ώρες, θα έπρεπε να βάλει μόνο τις 21 για την Ελλάδα, αφού πιο κάτω αναφέρει ότι
Παράθεση
δεν εμφανίζεται η ευελιξία μείωσης του αριθμού ωρών βάσει της διάρκειας υπηρεσίας
Επίσης την έκθεση στα ελληνικά τη διαβάζουν ως επί το πλείστον Έλληνες, άρα δε θα μπορούσε να γράψει το ατεκμηρίωτο στοιχείο των 23 ωρών, αλλά αυτό που υπάρχει στο νόμο δηλαδή το 30. Αλλιώς θα ήταν προφανές ότι γράφει αναξιόπιστα στοιχεία.


Η ελληνική έκδοση λέει ότι οι ώρες είναι 60λεπτες και δίνει για την Ελλάδα 16-21 αντί για 12-16 όπως θα έπρεπε. Αυτό μας ευνοεί ή μας αδικεί; Τουλάχιστον σε εμάς μετατρέπει τις 60λεπτες ώρες σε διδακτικές και φαίνονται περισσότερες. Σε κάποιες άλλες χώρες αφήνει τις ώρες εξηντάλεπτες όπως και στην αγγλική έκδοση και τις αδικεί ξεκάθαρα. Είπαμε ξέχνα την ελληνική έκδοση. Τα νούμερα είναι άλλα αντ' άλλων.
Κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις; Σου λέω ότι δε θα πρεπε να γράφει το ελάχιστο νούμερο όπως και να χει, γιατί
Παράθεση
δεν εμφανίζεται η ευελιξία μείωσης του αριθμού ωρών βάσει της διάρκειας υπηρεσίας
ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΧΩΡΑ. Αλλά το κάνει μόνο για την Ελλάδα πράγμα λανθασμένο.
Συμφωνούμε ότι "Τα νούμερα είναι άλλα αντ' άλλων."


Όσον αφορά το διαθέσιμο χρόνο στο σχολείο σε άλλες χώρες καθορίζεται και τηρείται αυστηρά και σε άλλες όπως στην Ελλάδα όχι. Η φετινή έκθεση αναφέρει 30 ώρες παρουσίας στο σχολείο. Ακόμα και σ'αυτό το σημείο η έκθεση όχι μόνο δε μας αδικεί αλλά μάλλον τα παραφουσκώνει υπέρ μας.... Οι 23 ώρες που εμφανίζονταν πέρυσι ήταν σίγουρα πιο κοντά στη πραγματικότητα παρόλο που στην Ελλάδα κι αυτό το στοιχείο είναι αρκετά ασαφές.
Παράθεση
Στην έκθεση δεν γράφονται στοιχεία που υποτίθεται ότι είναι πιο κοντα στην πραγματικότητα αλλά στοιχεία με βάση τις συμβάσεις και τους νόμους κάθε χώρας. Στην Ελλάδα στο νόμο αναφέρονται οι 30 ώρες. Το 23 είναι εντελώς αυθαίρετο και γι'αυτό το διορθώσανε στην τελευταία έκδοση του 2013 σε 30. Και στις άλλες χώρες αναγράφεται το μέγιστο των ωρών παραμονής στο σχολείο. Σε μερικές χώρες αυτό ταυτίζεται με το ελάχιστο, σε άλλες όχι.

Απ' ότι θυμάμαι ο νόμος στην Ελλάδα μιλάει για παραμονή στο σχολείο μέχρι 30 ώρες και αυτό εαν υπάρχει εξωδιδακτικό έργο και όχι οπωσδήποτε 30 ώρες. Αλλά ακόμα και αν ήταν 30 ώρες σίγουρα αυτό δε τηρείται και αυτό είναι η ουσία του πράγματος. Εκτός κι αν δε μας ενδιαφέρει η ουσία...
Ο νόμος λέει για μέχρι 30 ώρες. Και σε αρκετές άλλες χώρες στο νόμο υπάρχει το "μέχρι τάδε ώρες". Η έκθεση γράφει για όλες τις χώρες μόνο το μέγιστο των υποχρεωτικών ωρών παραμονής στο σχολείο.



Αποσυνδεδεμένος NET DIKTYO

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ03.50
    • Προφίλ
Παράθεση
Επίσης αν κάνεις τις πράξεις, ο μέσος όρος διδασκαλίας την εβδομάδα στις 24 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τις οποίες υπάρχουν στοιχεία για το λύκειο είναι 17 ώρες.

Έκανα τις πράξεις και βρήκα περίπου 18 ώρες περίπου όσες δίνει και η ΟΛΜΕ ως ευρωπαϊκό μέσο όρο για το Λύκειο (18,4). Μικρές αλλαγές μπορεί να υπάρχουν από χρόνο σε χρόνο.

(17.5+14.5+16+19+18+15,5+22+16+19,5+14+18+18+21+14+18+19,5+20+17+14+22+18+14.5+17.5+14.5)/24=17.42
Το 17,42 στρογγυλοποιείται στο 17.

Εγώ βρήκα 17,8 άρα με στρογγυλοποίηση 18.  Το δέκατο νούμερο, που αντιστοιχεί στη Γαλλία, το δίνει 15/18 άρα 16,5 και όχι 14 όπως έχεις εσύ. Δεν έχεις βάλει στο τέλος και τις ώρες της Σκωτίας που είναι 23. Για τις υπόλοιπες χώρες του Ηνωμένου Βασιλείου δεν υπάρχουν στοιχεία αλλά για τη Σκωτία δίνει 23 ώρες.

Έκανα τους υπολογισμούς από το Key Data on Education in Europe 2012 (αγγλική έκδοση) που θεωρούσες ότι είναι το σωστό. Εκεί γράφει για τη Γαλλία 14 ώρες. Αντίθετα στο Key Data on Teachers and School Leaders γράφει για τη Γαλλία αυτό που είπες: 15/18. Επίσης στη Λιθουανία στο Key Data on Education in Europe 2012 γράφει για 14 ώρες και στο Key Data on Teachers and School Leaders γράφει για 18 ώρες. Δηλαδή αποδεικνύεται ότι και οι αγγλικές εκδόσεις έχουν αντικρουόμενα και προφανώς αναξιόπιστα στοιχεία...

Επίσης η Σκωτία δεν είναι κράτος αλλά τμήμα του Ηνωμένου Βασιλείου (μαζί με Αγγλία, Ουαλία και Βόρεια Ιρλανδία). Για το Ηνωμένο Βασίλειο δεν έχει συνολικά στοιχεία...
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 12, 2013, 06:23:51 μμ από NET DIKTYO »

Αποσυνδεδεμένος Alexhs_27

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
    • Προφίλ
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 12, 2013, 06:30:33 μμ από Alexhs_27 »

Αποσυνδεδεμένος Alexhs_27

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
    • Προφίλ
Έκανα τους υπολογισμούς από το Key Data on Education in Europe 2012 (αγγλική έκδοση) που θεωρούσες ότι είναι το σωστό. Εκεί γράφει για τη Γαλλία 14 ώρες. Αντίθετα στο Key Data on Teachers and School Leaders γράφει για τη Γαλλία αυτό που είπες: 15/18. Επίσης στη Λιθουανία στο Key Data on Education in Europe 2012 γράφει για 14 ώρες και στο Key Data on Teachers and School Leaders γράφει για 18 ώρες. Δηλαδή αποδεικνύεται ότι και οι αγγλικές εκδόσεις έχουν αντικρουόμενα και προφανώς αναξιόπιστα στοιχεία...

Επίσης η Σκωτία δεν είναι κράτος αλλά τμήμα του Ηνωμένου Βασιλείου (μαζί με Αγγλία, Ουαλία και Βόρεια Ιρλανδία). Για το Ηνωμένο Βασίλειο δεν έχει συνολικά στοιχεία...

Ο δικός μου μέσος όρος είναι από τη φετινή έκθεση του 2013. Από χρόνο σε χρόνο υπάρχουν αλλαγές στο διδακτικό ωράριο κάποιων χωρών. Αυτό είναι λογικό.

Σταματώ τη συζήτηση εδώ. Νομίζω ότι όποιος θέλει να είναι ειλικρινής με τον εαυτό του, όποιος θέλει να γνωρίζει ποια είναι τα πραγματικά στοιχεία για το διδακτικό ωράριο στην Ελλάδα σε σχέση με τις άλλες χώρες έχει βγάλει τα συμπεράσματά του. Σίγουρα είναι πιο βολικό για όλους μας να υπερασπιζόμαστε τους εαυτούς μας ακόμα και παπαγαλίζοντας επιχειρήματα της συνδικαλιστικής μας ηγεσίας τα οποία (για όποιον έχει τη στοιχειώδη λογική) είναι προφανές ότι δεν ισχύουν. Όποιος θέλει μπορεί να συνεχίσει να το κάνει...
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 12, 2013, 06:34:20 μμ από Alexhs_27 »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159839
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 589
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 573
Σύνολο: 581

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.078 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.