0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Έκανα ένα λάθος στη μετάφραση του κωδικού ΕΕ. Όμως το βασικό ζήτημα είναι ότι υπάρχουν αναξιόπιστα στοιχεία στην ελληνική ή στην αγγλική έκδοση ή και στις δύο, γιατί κάποιοι αριθμοί είναι αλλαγμένοι και κάποιοι όχι. Π.χ. όπως προανέφερα έχουν αλλάξει τα στοιχεία για την Εσθονία (ΕΕ), όπως και για τη Γερμανία από 18 σε 24 ώρες, τη
ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΥΡΥΔΙΚΗ ΞΑΝΑΔΙΟΡΘΩΣΕ ΤΙΣ ΩΡΕΣ. ΣΤΗΝ ΠΙΟ ΠΡΟΣΦΑΤΗ
ΠαράθεσηΌμως το βασικό ζήτημα είναι ότι υπάρχουν αναξιόπιστα στοιχεία στην ελληνική ή στην αγγλική έκδοση ή και στις δύο, γιατί κάποιοι αριθμοί είναι αλλαγμένοι και κάποιοι όχι. Π.χ. όπως προανέφερα έχουν αλλάξει τα στοιχεία για την Εσθονία (ΕΕ), όπως και για τη Γερμανία από 18 σε 24 ώρες, τη
Όμως το βασικό ζήτημα είναι ότι υπάρχουν αναξιόπιστα στοιχεία στην ελληνική ή στην αγγλική έκδοση ή και στις δύο, γιατί κάποιοι αριθμοί είναι αλλαγμένοι και κάποιοι όχι. Π.χ. όπως προανέφερα έχουν αλλάξει τα στοιχεία για την Εσθονία (ΕΕ), όπως και για τη Γερμανία από 18 σε 24 ώρες, τη
Παράθεση Επίσης αν κάνεις τις πράξεις, ο μέσος όρος διδασκαλίας την εβδομάδα στις 24 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τις οποίες υπάρχουν στοιχεία για το λύκειο είναι 17 ώρες. Έκανα τις πράξεις και βρήκα περίπου 18 ώρες περίπου όσες δίνει και η ΟΛΜΕ ως ευρωπαϊκό μέσο όρο για το Λύκειο (18,4). Μικρές αλλαγές μπορεί να υπάρχουν από χρόνο σε χρόνο.
Επίσης αν κάνεις τις πράξεις, ο μέσος όρος διδασκαλίας την εβδομάδα στις 24 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τις οποίες υπάρχουν στοιχεία για το λύκειο είναι 17 ώρες.
Πέρα όμως από όλες αυτές τις λεπτομέρειες η ουσία είναι μία. Ότι η ΟΛΜΕ υποστηρίζει ότι το εκπαιδευτικό ωράριο στην Ελλάδα βρίσκεται ακριβώς στο μέσο όρο της ευρωπαϊκής ένωσης κάτι που δεν είναι αληθές σε καμία περίπτωση.
Παράθεση από: NET DIKTYO στις Μαΐου 10, 2013, 01:34:25 pmΠρος το παρόν οι Φινλανδοί έχουν και από τα δύο στη χώρα τους και έχουν αναπτυγμένο κράτος και εμείς καλούς επιστήμονες στο εξωτερικό που μέρα με τη μέρα αυξάνονται ΕΚΕΙ.Ποιο είναι το ελληνικό μοντέλο; Σε ποιες ολυμπιάδες διαπρέπει η Ελλάδα;Ολυμπιάδες μαθηματικών, φυσικής, αστρονομίας, βιολογίας. Σε όλες έχουμε πρώτες, δεύτερες και τρίτες θέσεις.Απλά αυτό δεν έχει να κάνει με το ελληνικό σύστημα εκπαίδευσης, αλλά με τις ατομικές προσπάθειες λίγων καθηγητών και μαθητών με τους γονείς τους.
Προς το παρόν οι Φινλανδοί έχουν και από τα δύο στη χώρα τους και έχουν αναπτυγμένο κράτος και εμείς καλούς επιστήμονες στο εξωτερικό που μέρα με τη μέρα αυξάνονται ΕΚΕΙ.Ποιο είναι το ελληνικό μοντέλο; Σε ποιες ολυμπιάδες διαπρέπει η Ελλάδα;
Μα αφού προσπαθεί να κάνει πίνακα με τις διδακτικές ώρες, θα έπρεπε να βάλει μόνο τις 21 για την Ελλάδα, αφού πιο κάτω αναφέρει ότι Παράθεσηδεν εμφανίζεται η ευελιξία μείωσης του αριθμού ωρών βάσει της διάρκειας υπηρεσίαςΕπίσης την έκθεση στα ελληνικά τη διαβάζουν ως επί το πλείστον Έλληνες, άρα δε θα μπορούσε να γράψει το ατεκμηρίωτο στοιχείο των 23 ωρών, αλλά αυτό που υπάρχει στο νόμο δηλαδή το 30. Αλλιώς θα ήταν προφανές ότι γράφει αναξιόπιστα στοιχεία.
δεν εμφανίζεται η ευελιξία μείωσης του αριθμού ωρών βάσει της διάρκειας υπηρεσίας
Όσον αφορά το διαθέσιμο χρόνο στο σχολείο σε άλλες χώρες καθορίζεται και τηρείται αυστηρά και σε άλλες όπως στην Ελλάδα όχι. Η φετινή έκθεση αναφέρει 30 ώρες παρουσίας στο σχολείο. Ακόμα και σ'αυτό το σημείο η έκθεση όχι μόνο δε μας αδικεί αλλά μάλλον τα παραφουσκώνει υπέρ μας.... Οι 23 ώρες που εμφανίζονταν πέρυσι ήταν σίγουρα πιο κοντά στη πραγματικότητα παρόλο που στην Ελλάδα κι αυτό το στοιχείο είναι αρκετά ασαφές.
Στην έκθεση δεν γράφονται στοιχεία που υποτίθεται ότι είναι πιο κοντα στην πραγματικότητα αλλά στοιχεία με βάση τις συμβάσεις και τους νόμους κάθε χώρας. Στην Ελλάδα στο νόμο αναφέρονται οι 30 ώρες. Το 23 είναι εντελώς αυθαίρετο και γι'αυτό το διορθώσανε στην τελευταία έκδοση του 2013 σε 30. Και στις άλλες χώρες αναγράφεται το μέγιστο των ωρών παραμονής στο σχολείο. Σε μερικές χώρες αυτό ταυτίζεται με το ελάχιστο, σε άλλες όχι.
Παράθεση από: Alexhs_27 στις Μαΐου 10, 2013, 05:13:21 pmΠαράθεση Επίσης αν κάνεις τις πράξεις, ο μέσος όρος διδασκαλίας την εβδομάδα στις 24 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τις οποίες υπάρχουν στοιχεία για το λύκειο είναι 17 ώρες. Έκανα τις πράξεις και βρήκα περίπου 18 ώρες περίπου όσες δίνει και η ΟΛΜΕ ως ευρωπαϊκό μέσο όρο για το Λύκειο (18,4). Μικρές αλλαγές μπορεί να υπάρχουν από χρόνο σε χρόνο. (17.5+14.5+16+19+18+15,5+22+16+19,5+14+18+18+21+14+18+19,5+20+17+14+22+18+14.5+17.5+14.5)/24=17.42Το 17,42 στρογγυλοποιείται στο 17.
Συμφωνω με τον NET DIKTYO οτι το εβδομαδιαιο διδακτικο ωραριο στην Ελλαδα (17 60λεπτες ωρες) ειναι στο μεσο ορο της Ευρωπης κι οχι απο τα μικροτερα. Αυτο δεν ειναι τυχαιο, οπως δεν ειναι τυχαια τα ωραρια σε αλλες εργασιες! Τοσο αντεχει ο εργαζομενος στη συγκεκριμενη εργασια, η οποια απαιτει μεγαλο χρονο προετοιμασιας και διορθωσης εκτος ωραριου, αλλά και αναπληρωσης ενεργειας! Αλλο ειναι να εργαζεσαι 8 ωρες διεκπεραιωνοντας διοικητικα καθηκοντα στο γραφειο σου κι αλλο να διδασκεις τμηματα 25 μαθητων κι αντι να εχεις το απογευμα στο σπιτι να ηρεμησεις, να πρεπει να διορθωσεις ασκησεις, τεστ και διαγωνισματα.
ΠαράθεσηΜα αφού προσπαθεί να κάνει πίνακα με τις διδακτικές ώρες, θα έπρεπε να βάλει μόνο τις 21 για την Ελλάδα, αφού πιο κάτω αναφέρει ότι Παράθεσηδεν εμφανίζεται η ευελιξία μείωσης του αριθμού ωρών βάσει της διάρκειας υπηρεσίαςΕπίσης την έκθεση στα ελληνικά τη διαβάζουν ως επί το πλείστον Έλληνες, άρα δε θα μπορούσε να γράψει το ατεκμηρίωτο στοιχείο των 23 ωρών, αλλά αυτό που υπάρχει στο νόμο δηλαδή το 30. Αλλιώς θα ήταν προφανές ότι γράφει αναξιόπιστα στοιχεία. Η ελληνική έκδοση λέει ότι οι ώρες είναι 60λεπτες και δίνει για την Ελλάδα 16-21 αντί για 12-16 όπως θα έπρεπε. Αυτό μας ευνοεί ή μας αδικεί; Τουλάχιστον σε εμάς μετατρέπει τις 60λεπτες ώρες σε διδακτικές και φαίνονται περισσότερες. Σε κάποιες άλλες χώρες αφήνει τις ώρες εξηντάλεπτες όπως και στην αγγλική έκδοση και τις αδικεί ξεκάθαρα. Είπαμε ξέχνα την ελληνική έκδοση. Τα νούμερα είναι άλλα αντ' άλλων.
Παράθεση από: Alexhs_27 στις Μαΐου 10, 2013, 05:13:21 pmΌσον αφορά το διαθέσιμο χρόνο στο σχολείο σε άλλες χώρες καθορίζεται και τηρείται αυστηρά και σε άλλες όπως στην Ελλάδα όχι. Η φετινή έκθεση αναφέρει 30 ώρες παρουσίας στο σχολείο. Ακόμα και σ'αυτό το σημείο η έκθεση όχι μόνο δε μας αδικεί αλλά μάλλον τα παραφουσκώνει υπέρ μας.... Οι 23 ώρες που εμφανίζονταν πέρυσι ήταν σίγουρα πιο κοντά στη πραγματικότητα παρόλο που στην Ελλάδα κι αυτό το στοιχείο είναι αρκετά ασαφές.ΠαράθεσηΣτην έκθεση δεν γράφονται στοιχεία που υποτίθεται ότι είναι πιο κοντα στην πραγματικότητα αλλά στοιχεία με βάση τις συμβάσεις και τους νόμους κάθε χώρας. Στην Ελλάδα στο νόμο αναφέρονται οι 30 ώρες. Το 23 είναι εντελώς αυθαίρετο και γι'αυτό το διορθώσανε στην τελευταία έκδοση του 2013 σε 30. Και στις άλλες χώρες αναγράφεται το μέγιστο των ωρών παραμονής στο σχολείο. Σε μερικές χώρες αυτό ταυτίζεται με το ελάχιστο, σε άλλες όχι.Απ' ότι θυμάμαι ο νόμος στην Ελλάδα μιλάει για παραμονή στο σχολείο μέχρι 30 ώρες και αυτό εαν υπάρχει εξωδιδακτικό έργο και όχι οπωσδήποτε 30 ώρες. Αλλά ακόμα και αν ήταν 30 ώρες σίγουρα αυτό δε τηρείται και αυτό είναι η ουσία του πράγματος. Εκτός κι αν δε μας ενδιαφέρει η ουσία...
Παράθεση από: NET DIKTYO στις Μαΐου 11, 2013, 11:21:23 pmΠαράθεση από: Alexhs_27 στις Μαΐου 10, 2013, 05:13:21 pmΠαράθεση Επίσης αν κάνεις τις πράξεις, ο μέσος όρος διδασκαλίας την εβδομάδα στις 24 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τις οποίες υπάρχουν στοιχεία για το λύκειο είναι 17 ώρες. Έκανα τις πράξεις και βρήκα περίπου 18 ώρες περίπου όσες δίνει και η ΟΛΜΕ ως ευρωπαϊκό μέσο όρο για το Λύκειο (18,4). Μικρές αλλαγές μπορεί να υπάρχουν από χρόνο σε χρόνο. (17.5+14.5+16+19+18+15,5+22+16+19,5+14+18+18+21+14+18+19,5+20+17+14+22+18+14.5+17.5+14.5)/24=17.42Το 17,42 στρογγυλοποιείται στο 17. Εγώ βρήκα 17,8 άρα με στρογγυλοποίηση 18. Το δέκατο νούμερο, που αντιστοιχεί στη Γαλλία, το δίνει 15/18 άρα 16,5 και όχι 14 όπως έχεις εσύ. Δεν έχεις βάλει στο τέλος και τις ώρες της Σκωτίας που είναι 23. Για τις υπόλοιπες χώρες του Ηνωμένου
Έκανα τους υπολογισμούς από το Key Data on Education in Europe 2012 (αγγλική έκδοση) που θεωρούσες ότι είναι το σωστό. Εκεί γράφει για τη Γαλλία 14 ώρες. Αντίθετα στο Key Data on Teachers and School Leaders γράφει για τη Γαλλία αυτό που είπες: 15/18. Επίσης στη Λιθουανία στο Key Data on Education in Europe 2012 γράφει για 14 ώρες και στο Key Data on Teachers and School Leaders γράφει για 18 ώρες. Δηλαδή αποδεικνύεται ότι και οι αγγλικές εκδόσεις έχουν αντικρουόμενα και προφανώς αναξιόπιστα στοιχεία...Επίσης η Σκωτία δεν είναι κράτος αλλά τμήμα του Ηνωμένου