0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Το λογικό είναι οι υπεραριθμίες να κριθούν το Σεπτέμβριο, αφού γίνουν και οι τοποθετήσεις στα λειτουργικά κενά. Σε αυτό το σημείο θα έπρεπε η ΟΛΜΕ να πιέσει την κυβέρνηση. Εκτός αν στόχος είναι και πάλι να βολευτούν αρκετοί ημέτεροι........
Και μέσα στον χαμό με την απεργία ξεχάσαμε και τις μετατάξεις στην πρωτοβάθμια. Αυτές πότε θα γίνουν καθώς αφορούν μάλλον υπεράριθμους;
Και με τις ειδικότητες που είναι σχεδόν ΠΑΝΤΟΥ υπεράριθμοι (π.χ. γυμναστές, πληροφορικής, γαλλικής...) τι γίνεται; Τα κενά για τις υποχρεωτικές μεταθέσεις φαντάζομαι θα είναι ελάχιστα. Οι υπόλοιποι θα παραμείνουν υπεράριθμοι;
εχει πολλα κενα στα δημοτικα γυμναστων.πληροφορικης και γαλλικων για τις υποχρεωτικες μεταθεσεις....ξερουν αυτοι τι κανουν!!
Παράθεση από: erietta στις Μαΐου 15, 2013, 08:05:20 pmΚαι μέσα στον χαμό με την απεργία ξεχάσαμε και τις μετατάξεις στην πρωτοβάθμια. Αυτές πότε θα γίνουν καθώς αφορούν μάλλον υπεράριθμους;Ενα προχειρο σχεδιασμα των επομενων σταδιων των υπηρεσιακων μεταβολων εντος του θερους:1. Ανακοινωση μεταθεσεων 2. Ανακοινωση μεταταξεων στην Α/θμια3. Οριστικες τοποθετησεις και βελτιωσεις θεσης4. Υποχρεωτικες μεταθεσεις5. Αποσπασεις6. Τοποθετησεις σε λειτουργικα κενα
Σωστά αυτά που γράφεις Damien, τα έχω σκεφτεί κι εγώ και πολύ τα φοβάμαι... Ωστόσο, όπως λέει και ο vaggisΠαράθεση από: vaggis στις Μαΐου 15, 2013, 06:05:34 pmεχει πολλα κενα στα δημοτικα γυμναστων.πληροφορικης και γαλλικων για τις υποχρεωτικες μεταθεσεις....ξερουν αυτοι τι κανουν!!προς το παρόν τουλάχιστον φαίνεται ότι οι ειδικότητες χρειάζονται στην πρωτοβάθμια. Και εκεί είναι (προς το παρόν, το τονίζω) το μπέρδεμα. Θα μείνουν υπεράριθμοι και μετά θα διατεθούν στην α/θμια; 'Η μήπως αυτοί που θα αποτελέσουν την τελική λίστα των υπεραριθμων είναι αυτοί που δεν μπόρεσαν να "βολευτούν" ούτε στην α/θμια; Δλδ, μήπως πρώτα γίνουν οι διαθέσεις σε διαφορετική βαθμίδα και μετά καταρτιστούν οι πίνακες υπεραριθμίας.
Παράθεση από: Damien στις Μαΐου 15, 2013, 08:09:32 pmΠαράθεση από: erietta στις Μαΐου 15, 2013, 08:05:20 pmΚαι μέσα στον χαμό με την απεργία ξεχάσαμε και τις μετατάξεις στην πρωτοβάθμια. Αυτές πότε θα γίνουν καθώς αφορούν μάλλον υπεράριθμους;Ενα προχειρο σχεδιασμα των επομενων σταδιων των υπηρεσιακων μεταβολων εντος του θερους:1. Ανακοινωση μεταθεσεων 2. Ανακοινωση μεταταξεων στην Α/θμια3. Οριστικες τοποθετησεις και βελτιωσεις θεσης4. Υποχρεωτικες μεταθεσεις5. Αποσπασεις6. Τοποθετησεις σε λειτουργικα κεναΕίναι δυνατόν; Υποχρεωτικές μεταθέσεις μετά αποσπάσεις; Να φύγει κάποιος υποχρεωτικά από την περιοχή του και μετά να δουλέψει στη θέση του αποσπασμένος;
6) Το Υπουργείο θέτει αυτό για πρώτη τα κενά και πλεονάσματα με βάσει τα στοιχεία από το «σύστημα καταγραφής Survey» και βοηθητικά στοιχεία που στάλθηκαν στις 10 Μαΐου 2013. Ζητά από τα ΠΥΣΔΕ να δικαιολογήσουν πιθανές αλλαγές! Ουσιαστικά αφαιρεί απ’ αυτά τη κύρια αρμοδιότητα να έχουν αυτοτελή απόφαση, αλλά αυτή την έχει ουσιαστικά και ελέγχει το Υπ. Παιδείας – υπό την εποπτεία της τρόικας -, το οποίο βάζει και τους απόλυτους όρους (κάτι ως «Καλλικράτης» κενών και πλεονασμάτων).
14) Τα οργανικά κενά για τους υπεράριθμους του κάθε σχολείου θα είναι πολύ λιγότερα, ενώ αντίστροφα φέτος θα είναι πολύ περισσότεροι (με βάση τα προηγούμενα). Πιθανά η «τάση επιθυμίας» για να επιδιώξουν να βγουν οι συνάδελφοι υπεράριθμοι, να είναι αντίστροφη απ’ ό,τι τα προηγούμενα χρόνια, λόγω του κινδύνου του 60% και της πιθανής υποχρεωτικής μετάθεσης. Αυτό σημαίνει μείωση της ζήτησης για «άρση της υπεραριθμίας» και επομένως χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή σε κάθε σχολείο μεταξύ των συναδέλφων, αλλά και των Διευθυντών ώστε να μη δημιουργηθούν «φαινόμενα ανθρωποφαγίας».
http://esos.gr/article/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/14-shmaia-aitima-kena-pleonasmataΚάποιοι έχουν μπλέξει σε αυτή τη χώρα την αυτοτελή δράση με την ανεξέλεγκτη δράση. Τα ίδια λέγανε και οι πρυτάνεις των Πανεπιστημίων όταν τους ζητούσε το κράτος λογοδοσία πού πήγανε οι κρατικοί πόροι για αυτά. Καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται. Αν είσαι σωστό ΠΥΣΔΕ, δεν σε ανησυχεί κανένας έλεγχος.Εδώ συμπυκνώνεται όλο το εμπόριο ελπίδας που ασκούσαν οι αιρετοί. Η «τάση επιθυμίας» για να επιδιώξουν να βγουν οι συνάδελφοι υπεράριθμοι παρουσιάζεται ως προϊόν («άρση της υπεραριθμίας»), του οποίου η ζήτηση εμφανίζεται μειωμένη προς απογοήτευση του "έμπορα" (αιρετού). Τουτέστιν: ο πελάτης προσέγγιζε τον έμπορα ζητώντας του καλή πραμάτια (π.χ. τοποθέτηση σε μονάδα στην οποίο αντίστοιχης ειδικότητας εκπαιδευτικός θα επέστρεφε την επόμενη χρονιά λόγω λήξης της θητείας του - και ένα σωρό άλλα κόλπα) με αντάλλαγμα: μνήσθητι μου κύριε κατά τας αρχαιρεσίας. Τώρα η πραμάτια πάει περίπατο και απλώς προσέχτε πελάτες τα «φαινόμενα ανθρωποφαγίας». Η ξεφτίλα των αιρετών σε όλο της το μεγαλείο.
"Το λάθος στην περίπτωση της δεύτερης ειδικότητας έγινε με το που την απόδωσε στους Πληροφορικούς που διορίστηκαν με τα σεμινάρια. Αυτοί οι άνθρωποι δεν έχουν δύο πτυχία που να δικαιολογούν την δεύτερη ειδικότητα. Και από την μια μεριά πήραν τις καλύτερες θέσεις των ανθρώπων που έχουν όλα τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα και τώρα έρχονται να πάρουν και ώρες από ανθρώπους που δώσαν εξετάσεις με ένα πάρα πολύ δύσκολο ΑΣΕΠ. Κανείς βέβαια δεν μίλησε για όλη αυτή την κατάσταση όλοι το έχουν κάνει γαργάρα. Γιατί άμα το σκεφτείς εκεί είναι το πλήθος με την δεύτερη ειδικότητα. Λες και είναι εύκολο να παίρνεις δύο πτυχία."Εδώ έχουν γίνει σημεία και τέρατα με την πληροφορική...επί Αρσένη σε μια βραδιά έγιναν αιτήσεις για διορισμό πληροφορικών αναπληρωτών από μαθηματικούς, φιλολόγους,...(βήσματα), που πήραν τα μορια του αναπληρωτή και στο τέλος μονιμοποιήθηκαν λαμβάνοντας θέσεις της ειδικότητάς τους χωρίς ασεπ, χωρίς κόπο! οι υπόλοιποι ήταν τα κορόϊδα! αν θυμάμαι καλά στην περιφέρειά μου έγιναν εκείνη τη βραδιά 40 αιτήσεις τέτοιου είδους!.... η κατάσταση αυτή με τον ένα ή τον άλλο τρόπο μας οδήγησε εδώ! κάποιοι πάντα δούλευαν εις βάρος άλλων!