Σύνολο ψηφοφόρων: 23
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: dose_pono στις Ιουνίου 04, 2013, 10:21:32 pmμε αγωνια περιμενουμε τις μεταθεσεις - τοποθετησεις - λειτουργικα κενα (ιδιως τα λειτουργικα- οργανικα κενα). Και επειδη ο πρωην προισταμενος πρωταβαθμιας εκπαιδευσης Αιτ/νιας ισως θελει παρεα .......... το νους σαςΣε αργία τέθηκε πριν από λίγες μέρες και συγκεκριμένα από τις 14 Μαίου 2013, ο πρώην Διευθυντής της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης νομού Αιτωλοακαρνανίας, μετά από εισήγηση του Περιφερειακού Διευθυντή ΠΕΔΕ Δυτικής Ελλάδας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και παραπέμπεται στο Δευτεροβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο. Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του AgrinioNet.gr ο πρώην Διευθυντής της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κατηγορείται για παράβαση καθήκοντος, πλαστογραφία και χρήση πλαστού εγγράφου, χορήγηση ψευδούς βεβαίωσης και κατάχρηση εξουσίας, άρνηση παροχής στοιχείων. Τα παραπάνω αδικήματα αφορούν υπόθεση εκπαιδευτικού από τη Ναύπακτο, η οποία στις επιλογές διευθυντών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης το 2010, κατέθεσε πλαστό δίπλωμα διδακτορικής διατριβής για το οποίο ο τότε προϊστάμενος καλέστηκε να ελέγξει τη γνησιότητα και να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες σε συνεργασία με το υπηρεσιακό Συμβούλιο, για την απόδοση ευθυνών στη συγκεκριμένη εκπαιδευτικό. Δυστυχώς μετά το διάστημα της ΕΔΕ και της απόφασης που πάρθηκε διαπιστώθηκαν τα παραπάνω σοβαρά πειθαρχικά αδικήματα τα οποία βαραίνουν τον τότε διευθυντή εκπαίδευσης. Ο Περιφερειακός Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης νομού Αιτωλοακαρνανίας σύμφωνα με πληροφορίες του AgrinioNet.gr, λέγεται ότι έδωσε εντολή να πάει η υπόθεση στη δικαιοσύνη και να διωχθεί ποινικά από την Εισαγγελία Μεσολογγίου. Άλλες πληροφορίες αναφέρουν πως όταν ο πρώην Διευθυντής της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης παραιτήθηκε από τη θέση του τα Χριστούγεννα για να πάει στο ΚΕΔΥ ο αντικαταστάτης του βρήκε στα συρτάρια του γραφείου του φακέλους για των οποίων τις υποχρεώσεις δεν είχε μεριμνήσει και ο νέος Διευθυντής προχώρησε σε έρευνα και διαπίστωσε όλα τα παραπάνω. Ο έλεγχος του υπουργείου στη δασκάλα από τη Ναύπακτο με το πλαστό δίπλωμα Το περιστατικό συνέβη το 2010 όταν δασκάλα κατέθεσε πλαστό πτυχίο από το πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Η υπόθεση της πλαστογραφίας αποκαλύφθηκε όταν η εν λόγω εκπαιδευτικός παρουσίασε πλαστό τίτλο διδακτορικού και η απάτη αποκαλύφθηκε όταν αυτοί που έκαναν τους ελέγχους είδαν ότι στο λογότυπο του διδακτορικού αναγράφονταν “ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΔΙΛΠΩΜΑ” και όχι δίπλωμα. Αυτό κίνησε την περιέργεια σε αυτούς που έκαναν τον έλεγχο και λέγεται ότι επικοινώνησαν με τον πανεπιστήμιο όπου εκεί αποκαλύφθηκε η απάτη. Το Υπουργείο ενημερώθηκε και προχώρησε σε ΕΔΕ για να διαπιστωθεί εάν υπήρχε πλαστό διδακτορικό. Στη συνέχεια αφού αποκαλύφθηκε η απάτη το Υπηρεσιακό Συμβούλιο της επέβαλλε 3 μήνες παύση, όμως η ποινή δεν εφαρμόστηκε γιατί ο τότε Διευθυντής παραποίησε το έγγραφο και το άλλαξε σε δυνητική αργία. Πληροφορίες αναφέρουν πως ο διευθυντής ενημέρωσε τον Περιφερειακό Διευθυντή ΠΕΔΕ Δυτικής Ελλάδας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για την αργία και το Υπουργείο για δυνητική αργία. Ο έλεγχος όμως συνεχίστηκε και αποκαλύφθηκε η ενέργεια του την οποία όπως ακούγεται στους εκπαιδευτικούς κύκλους τελικά αναγκάστηκε να το παραδεχτεί. Αυτό που ακούγεται έντονα στην εκπαιδευτική κοινότητα είναι πως πρέπει να ελεγχθούν κάποιες ακόμη περιπτώσεις εκπαιδευτικών που φέρονται να έχουν παρανομήσει όπως δάσκαλος που λέγεται ότι παρουσίασε πλαστό πτυχίο ξένης γλώσσας… Νεότερη ενημέρωση Προς διερεύνηση είναι η υπόθεση του πρώην διευθυντή από την υπηρεσία. Κύκλοι της εκπαιδευτικής κοινότητας αναφέρουν ότι ο πρώην διευθυντής έχει ανακαλύψει από την πλευρά του στοιχεία για ατασθαλίες εκπαιδευτικών και πλαστά πτυχία τα οποία έχει αποστείλει στην αρμόδια αρχή προς διερεύνηση και η εξέλιξη της υπόθεσης αναμένεται με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον.
με αγωνια περιμενουμε τις μεταθεσεις - τοποθετησεις - λειτουργικα κενα (ιδιως τα λειτουργικα- οργανικα κενα). Και επειδη ο πρωην προισταμενος πρωταβαθμιας εκπαιδευσης Αιτ/νιας ισως θελει παρεα .......... το νους σας
πολυ φασαρια ανουσια κατα την γνωμη μου. ολοι μας προσπαθουμε να λειτουργησουν τα σχολεια με γνωμονα το καλυτερο για τα παιδια. τωρα Α,
εχεις δικιο φιλε Νερων. τι λαθη και τυχαια και μπαρμπουτσαλα και υπεραρυθμοι και τι να κανουμε και τι χρειαζονται οι αναπληρωτες κτλ απο δικαιολογιες. Ο νομος ειναι ξεκαθαρος και πρεπει να διαβαζεται με το ιδιο ματι απο ολους. Αλλιως ολοι μπορουν να παρουν μια τσαπα να πανε κηπουρικη, ολοι μπορουν να παρουν εναν Η/Υ να κανουν πληροφορικη, ολοι ενα πινελο να κανουν ζωφραφικη, ολοι ενα ταψι να κανουν μαγειρικη. ΟΧΙ ο καθε ενας στην ειδικοτητα του.
Ας μη κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας. Οι φετινοί χιλιάδες υπεράριθμοι θα μπουν από τα ΠΥΣΔΕ οπουδήποτε μπορεί να "κουμπώσει" η ειδικότητά τους. Εκτός αν κάποιος πιστεύει θα υπάρχουν πχ 5 πλεονάζοντες γυμναστές σε ένα νομό, θα υπάρχει κενή θέση στο ειδικό σχολείο, και θα πουν του μόνιμου κάτσε χωρίς ώρες και κοίτα το ταβάνι, ή ακόμα χειρότερα σε απολύουμε, για να πάρουν αναπληρωτή για το κενό. Τώρα όσο για τα προσόντα, επιτρέψτε μου να αμφιβάλω για το πρακτικό αντίκρισμα πολλών χαρτιών που δόθηκαν αφειδώς τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα (βλ. σεμινάρια)... Αν δεν υπάρξει αξιολόγηση για το τι γίνεται ΜΕΣΑ στην τάξη, καλύτερα να μη μιλάμε για την καταλληλότητα του να αποκαλείται κάποιος «παιδαγωγός». Τα υπόλοιπα είναι απλά για να γεμίζουμε σελίδες στα fora…
Δεν μπορεί να ληφθεί καμία τέτοια επιμόρφωση στα σοβαρά, όταν δεν έχει καμία διαδικασία εισαγωγής, καμία διαδικασία πιστοποίησης της παρακολούθησης της και καμία διαδικασία αξιολόγησης για την αποφοίτηση. Γνωρίζω περιπτώσεις που δεν πάτησαν καν το πόδι τους στο σεμινάριο και τώρα δουλεύουν αναπληρωτές σε ειδικά σχολεία. Και ούτως ή άλλως τη μεγάλη μπάζα με τα σεμινάρια δεν την έκανε το ελληνικό κράτος, αλλά συγκεκριμένοι πανεπιστημιακοί κύκλοι και οι κολλητοί τους επιχειρηματίες. Ώσπου το ίδιο το Υπουργείο τα κατάργησε ως αναξιόπιστα. Αυτά δεν είναι σοβαρά πράγματα, αυτά είναι καταστάσεις μπανανίας. Αν το Υπουργείο Παιδείας θέλει καταρτισμένους εκπαιδευτικούς, να θεσπίσει το ίδιο επιμορφώσεις, υπό την επίβλεψή του , με κανόνες και με συγκεκριμένες προϋποθέσεις (βλ. ΕΠΠΑΙΚ της ΑΣΠΑΙΤΕ), όχι να στρώνει το δρόμο για να κάνουν την αρπαχτή τους διάφοροι ημέτεροι επιχειρηματίες και καθηγητές, και μετά να λέει "Α, συγγνώμη, έκανα λάθος...". Στην ειδική αγωγή δεν φτάνει πλέον ούτε το μεταπτυχιακό για να δουλέψεις αναπληρωτής σε κάποιες ειδικότητες (βλ. φιλόλογοι). Τα πτυχία ξεφτιλίζονται έτσι από μόνα τους, όταν παρέχονται τόσο άκριτα και μαζικά. Για αυτό καταλήγω στην αρχική θέση μου. Αξιολόγηση του τι κάνει ο καθένας ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ. Τολμάνε να το κάνουν;
εεεεεεε ?? πρρρρρρ ενημερωθείτε και λιγο που ζουμε στο μικροκοσμο μας...Ψηφίστηκε ο νόμος S510 στην Αμερική που απαγορεύει την οικιακή κηπουρική. μετα θα απαγορευτει γενικοτερα η καλλιεργεια γης.....το μετρο θα ερθει στην Ευρώπη και θα εφαρμοστει και στην Ελλάδα, οποτε χαλαρωστε! θα κλεισουν τα τμηματα κηπουρικης στα ΕΕΕΕΚ!!!!!!!! αλλα θα δημιουργηθούν θεσεις αστυνομικων τροφιμων. Συμπερασμα! αφηστε τα σεμιναρια και τα μεταπτυχιακα ΕΑΕ και τρεχτε να κανετε cross fit. προετοιμαστείτε για τις επικειμενες εξετασεις για να μπουμε στο σωμα. θα κυνηγανε καλλιεργητες στα χωραφια με γαλοτσες, γουρουνες και τρακτερ, ροπαλα, μαστιγια. (να παρω ενα MOLOT λετε... , Ελπιζω να μην κλωτσαει πολυ ) σταματηστε να φτιαχνετε θερμοκηπια-υπαιθρειες καλλιεργιες. σταματηστε και τις παραγγελιες για τα εργαστηρια Κηπουρικης. παλιοεργαστηρια ασε που ι δεν μπορουν να ανταπεξερθουν λογω τετραγωνικων και εργατικων χεριων να τροφοδοτουν ....ποιους καλε? ολους οσους εργαζονται στα ΕΕΕΕΚ αλλα και τις οικογενειες αυτων? δεν παμε καλα δεν ειναι αυτος ο στοχος των εργαστηριων. ειναι μονο για εκπαιδευτικους λογους σοβαρευτειτε. μια τοματα ναι. ενα κρεμμυδι ναι.σταματηστε να μορφωνεστε. οχι οπως ξερατε... οπως βρηκατε νεουδια εκπαιδευτικοι.... Τι με τρας;;;; ειναι ανουφελο σου λιεου. παααψιε! παω για τρεξιμου, γειας!