*

Αποστολέας Θέμα: ΥΠΕΠΘ - Απολογισμός Πεπραγμένων 2004-2007- Τα ψευτικά τα λόγια τα μεγάλα...  (Αναγνώστηκε 10627 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Rwxanh

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1501
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση -ΠΕ02
    • Προφίλ
Παιδιά ενδεικτικό όλων αυτών που λέτε είναι ότι αν συγκρίνουμε τα χρήματα π.χ. που βγάζω την ημέρα από τον ιδιωτικό τομέα τις πρωινές ώρες (κανονικά 8ωρο) τα απογεύματα τα βγάζω με 2 ώρες μαθήματα... Κι αυτό γιατί στον ιδιωτικό τομέα πολύ σπάνια σου αναγνωρίζουν πτυχία, ξένες γλώσσες, διπλώματα Η/Υ κλπ... Αυτό, όμως, δε σημαίνει ότι η τακτική του δημοσίου είναι λάθος αλλά ότι ο ιδιωτικός τομέας θα πρέπει να κάνει βήματα εμπρός και τα μισθολόγια ιδιωτικών και δημοσίων υπαλλήλων να μην έχουν τις τόσο μεγάλες διαφορές που έχουν σήμερα...
Μονάχη έγνοια η γλώσσα μου στις αμμουδιές του Ομήρου...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος thlemaxos355

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 270
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Παιδιά ενδεικτικό όλων αυτών που λέτε είναι ότι αν συγκρίνουμε τα χρήματα π.χ. που βγάζω την ημέρα από τον ιδιωτικό τομέα τις πρωινές ώρες (κανονικά 8ωρο) τα απογεύματα τα βγάζω με 2 ώρες μαθήματα... Κι αυτό γιατί στον ιδιωτικό τομέα πολύ σπάνια σου αναγνωρίζουν πτυχία, ξένες γλώσσες, διπλώματα Η/Υ κλπ... Αυτό, όμως, δε σημαίνει ότι η τακτική του δημοσίου είναι λάθος αλλά ότι ο ιδιωτικός τομέας θα πρέπει να κάνει βήματα εμπρός και τα μισθολόγια ιδιωτικών και δημοσίων υπαλλήλων να μην έχουν τις τόσο μεγάλες διαφορές που έχουν σήμερα...

όλοι μας θελουμε μισθούς 1500 ευρω και πάνω αυτό δεν σημαίνει ότι είναι και εφικτό...κανείς αλλωστε πρωτοτοδιόριστος στο δημόσιο δεν παίρνει τέτοιο μισθό..δεν μπορείς να κλείνεις τα σχολεία για τόσο μεγάλο διάστημα με τέτοια αιτήματα.Αν δούμε και τα θετικά του κλάδου μας (ωράριο,καλοκαιρινές διακοπές κτλ) αντισταθμίζει εν μέρει τον κακό μισθό.όσο για τον ιδιωτικό τομέα έχει τα στραβά του αλλά εκεί τουλάχιστον υπάρχει μια στοιχειώδης αξιολόγηση των υπάλληλων..ο άχρηστος παίρνει πόδι( γιατί προέχει το καλό της επιχείρησης)..σε μας ο ευσυνείδητος εκπαιδευτικός που κοπιάζει αμείβεται το ίδιο με τον αδιάφορο και βαρεμένο(προφανώς γιατί δεν προέχει το καλό του σχολείου)

Αποσυνδεδεμένος heren

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 654
  • live your life
    • Προφίλ
προς pana: με την  αναφορα μου στην καταργηση του πολυτονικου ηθελα να δωσω ενα "βαρυ" παραδειγμα για το τι συνεβη  τη δεκαετια του 80 στην Παιδεια μας. και πιο αναλυτικα: ενας ηγετης κανει κουμαντο εναν λαο που εχει πολυ χαμηλο μορφωτικο επιπεδο και λειτουργει σαν κοπαδι απο προβατα και πως θα καταντησει ενας λαος προβατο ΜΟΝΟ αν απαξιωσεις και υποβαθμισεις αυτα που χαρακτηριζουν το εθνος, ξεκινωντας απο τη γλωσσα!!!απλοποιεις τη γλωσσα, ισοπεδωνεις --απλοποιεις τη γραφη για να ρηξεις το επιπεδο και να φαινεσαι ηγετης...ολα μεσα απο την παιδεια του λαου ξεκιναν
Αλλαξαν ριζικα ολα τα βιβλια της πρωτοβαθμιας και το αποτελεσμα το βλεπεις χρονια αργοτερα οταν οι σημερινοι μαθητες χρησιμοποιουν 20 λεξεις καθημερινα....και τα παλια βιβλια εξεκολουθουν να πουλαν σαν συλλεκτικες εκδοσεις!!!

Αποσυνδεδεμένος lazarefa

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Παιδιά ενδεικτικό όλων αυτών που λέτε είναι ότι αν συγκρίνουμε τα χρήματα π.χ. που βγάζω την ημέρα από τον ιδιωτικό τομέα τις πρωινές ώρες (κανονικά 8ωρο) τα απογεύματα τα βγάζω με 2 ώρες μαθήματα... Κι αυτό γιατί στον ιδιωτικό τομέα πολύ σπάνια σου αναγνωρίζουν πτυχία, ξένες γλώσσες, διπλώματα Η/Υ κλπ... Αυτό, όμως, δε σημαίνει ότι η τακτική του δημοσίου είναι λάθος αλλά ότι ο ιδιωτικός τομέας θα πρέπει να κάνει βήματα εμπρός και τα μισθολόγια ιδιωτικών και δημοσίων υπαλλήλων να μην έχουν τις τόσο μεγάλες διαφορές που έχουν σήμερα...

όλοι μας θελουμε μισθούς 1500 ευρω και πάνω αυτό δεν σημαίνει ότι είναι και εφικτό...κανείς αλλωστε πρωτοτοδιόριστος στο δημόσιο δεν παίρνει τέτοιο μισθό..δεν μπορείς να κλείνεις τα σχολεία για τόσο μεγάλο διάστημα με τέτοια αιτήματα.Αν δούμε και τα θετικά του κλάδου μας (ωράριο,καλοκαιρινές διακοπές κτλ) αντισταθμίζει εν μέρει τον κακό μισθό.όσο για τον ιδιωτικό τομέα έχει τα στραβά του αλλά εκεί τουλάχιστον υπάρχει μια στοιχειώδης αξιολόγηση των υπάλληλων..ο άχρηστος παίρνει πόδι( γιατί προέχει το καλό της επιχείρησης)..σε μας ο ευσυνείδητος εκπαιδευτικός που κοπιάζει αμείβεται το ίδιο με τον αδιάφορο και βαρεμένο(προφανώς γιατί δεν προέχει το καλό του σχολείου)
Ας με συγχωρήσει ο φίλος αλλά αυτό περί αξιοκρατίας του ιδιωτικού τομέα εν Ελλάδι κλπ, περισσότερο ως ανέκδοτο μου φαντάζει...Δε λέω ότι παντού και πάντα είναι φουλ αναξιοκρατία κλπ, αλλά σίγουρα αφενός οι καλές θέσεις και στον ιδιωτικό τομέα καταλαμβάνονται κατά 90% βυσματικά και αφετέρου η ανέλιξη μέσα στην εταιρεία συνήθως προυποθέτει γλύψιμο, τσατσιλίκι, ρουφιανιά και κάρφωμα συναδέλφων, και άλλα πολλά όμορφα....Αλήθεια δε σας έχει τύχει ποτέ να γνωρίζετε σοβαρά, εργατικά και αξιόλογα άτομα που μετά από ένα σύντομο (ή και όχι τόσο σύντομο) πέρασμα από τη made in greece οικονομία της αγοράς κυνηγάνε με τα χίλια το κωλοδημόσιο (έκφραση των και καλά επικριτών του), όχι απαραίτητα για να λουφάρουν αλλά γιατί τουλάχιστον εκεί κατά βάση μπορούν να διασφαλίσουν ένα Minimoum εργασιακής αξιοπρέπειας (μίνιμουμ είπα, μην παρανοήσει κανείς). Στην τελική στο δημόσιο, αν σε γειώσουν χονδρά υπάρχουν και δημοσιουπαλληλικοί κώδικες και υπηρεσιακά συμβούλια και γραποί κανονισμοί με ισχύ νόμων στους οποίους στηριζόμενος κάποιος μπορεί να δικαιωθεί από διοικητικά δικαστήρια. Στον ιδιωτικό τομέα τι υπάρχει; Εν κατακλείδι, κατεμέ δε φταίει κατά βάση έτσι ξερά το δημόσιο ή ιδιωτικό για τα χάλια της ελληνικής κοινωνίας. Φταίνε οι άνθρωποι που δεν έχουν παιδεία, δεν έχουν κουλτούρα, δεν έχουν ήθος κλπ, όταν βέβαια αυτοί είναι σε πόστα εξουσίας, και βέβαια φταίει η σάπια ελληνική κοινωνία που ελέγχεται από σάπιους και στον ιδιωτικό (στην πλειονότητα) αλλά και στο δημόσιο (στην πλειονότητα) τομέα, πρακτικά ανεξαρτήτως κυβέρνησης...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Panos25m

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 415
  • Φύλο: Άντρας
  • O- E- O
    • Προφίλ
http://www.alfavita.gr/typos/typos070912e.php
Σε νέο σοβαρό ιστορικό και εθνικό ατόπημα υπέπεσε και πάλι το υπουργείο Παιδείας, εμφανίζοντας στο βιβλίο της ιστορίας της Γ λυκείου, το οποίο διανεμήθηκε χθες σε πολλά σχολεία, χάρτη στον οποίο βορείως της Ελλάδας φιγουράρει η... «Μακεδονία», και τα ελληνικά σύνορα συρρικνώνονται σχεδόν μέχρι τις Σέρρες.
και η φωτογραφια απ τη σελιδα    http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/anak20070912b.php




do it!

Αποσυνδεδεμένος Panos25m

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 415
  • Φύλο: Άντρας
  • O- E- O
    • Προφίλ
Πανελλήνια Ένωση Γονέων Μουσικών Σχολείων
Αθήνα, 11 Σεπτεμβρίου 2007
Τ.Θ. 3804 - 102 10 ΑΘΗΝΑ
www.musika.gr
 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Χωρίς καθηγητές άνοιξαν τα Μουσικά Σχολεία
 
Με εκδηλώσεις διαμαρτυρίας αντί εορταστικού κλίματος ξεκίνησε η νέα σχολική χρονιά στα Μουσικά Σχολεία της χώρας, αφού το Υπουργείο Παιδείας «φρόντισε» - και πάλι - για την ερήμωσή τους από καθηγητές, σε σημείο που το χαιρετιστήριο μήνυμα της Υπουργού να ηχεί ειρωνικά στα αυτιά μαθητών, γονέων και καθηγητών.

Από τα 35 δημόσια Μουσικά Γυμνάσια - Λύκεια της χώρας εκτιμάται ότι απουσιάζουν περί τους 900 καθηγητές, η αργοπορημένη τοποθέτηση των οποίων θα κοστίζει στους μαθητές περί τις 12.500 (ολογράφως: δωδεκάμισι χιλιάδες) χαμένες ώρες μαθημάτων ανά εβδομάδα.

Επισημαίνεται ότι, σύμφωνα με πληροφορίες από την αρμόδια Διεύθυνση Διορισμών του Υπουργείου Παιδείας, τα κενά σε καθηγητές θα αρχίσουν να καλύπτονται (κατά το πλέον αισιόδοξο σενάριο) μετά από ένα μήνα. Ενώ η εμπειρία των προηγουμένων ετών δείχνει ότι οι καθηγητές μπορεί να μην είναι στις θέσεις τους ούτε μετά από δύο, τρεις ή και τέσσερις μήνες!
Ακόμη, όμως, και με το «αισιόδοξο» σενάριο, γίνεται αντιληπτό ότι οι μαθητές των Μουσικών Σχολείων τιμωρούνται από την «υπεύθυνη» Πολιτεία να χάσουν το λιγότερο 50.000 ώρες μαθημάτων!

Ενδεικτικά αναφέρονται τα παραδείγματα:
- Μουσικό Σχολείο Αγρινίου: κενά 1.100 ωρών μαθημάτων εβδομαδιαίως
(300 σε μαθήματα Γενικής Παιδείας και 800 σε μουσικά μαθήματα)
- Μουσικό Σχολείο Σερρών: κενά 1.000 ωρών εβδομαδιαίως στα μουσικά μαθήματα
- Μουσικό Σχολείο Σιάτιστας: το Σχολείο ξεκίνησε διαθέτοντας μόνο πέντε (5) καθηγητές τοποθετημένους με οργανική θέση, ενώ θα έχει απώλειες 556 διδακτικών ωρών εβδομαδιαίως
(223 σε μαθήματα γενικής παιδείας και 333 σε μουσικά μαθήματα).

Ενώπιον του επαναλαμβανόμενου και απαράδεκτου αυτού φαινομένου, που συνιστά εμπαιγμό προς τους μαθητές των Μουσικών Σχολείων και τους γονείς τους, η Πανελλήνια Ένωση Γονέων Μουσικών Σχολείων δηλώνει ότι - με τρόπους-έκπληξη - θα επιδώσει τα κατάλληλα μηνύματα τόσο στην απερχόμενη και οικτρά αποτυχούσα στο έργο της Υπουργό Παιδείας όσο και στον όποιο διάδοχό της.
 
do it!

Αποσυνδεδεμένος heren

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 654
  • live your life
    • Προφίλ
Πανελλήνια Ένωση Γονέων Μουσικών Σχολείων
Αθήνα, 11 Σεπτεμβρίου 2007
Τ.Θ. 3804 - 102 10 ΑΘΗΝΑ
www.musika.gr
 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Χωρίς καθηγητές άνοιξαν τα Μουσικά Σχολεία
 
Με εκδηλώσεις διαμαρτυρίας αντί εορταστικού κλίματος ξεκίνησε η νέα σχολική χρονιά στα Μουσικά Σχολεία της χώρας, αφού το Υπουργείο Παιδείας «φρόντισε» - και πάλι - για την ερήμωσή τους από καθηγητές, σε σημείο που το χαιρετιστήριο μήνυμα της Υπουργού να ηχεί ειρωνικά στα αυτιά μαθητών, γονέων και καθηγητών.

Από τα 35 δημόσια Μουσικά Γυμνάσια - Λύκεια της χώρας εκτιμάται ότι απουσιάζουν περί τους 900 καθηγητές, η αργοπορημένη τοποθέτηση των οποίων θα κοστίζει στους μαθητές περί τις 12.500 (ολογράφως: δωδεκάμισι χιλιάδες) χαμένες ώρες μαθημάτων ανά εβδομάδα.

Επισημαίνεται ότι, σύμφωνα με πληροφορίες από την αρμόδια Διεύθυνση Διορισμών του Υπουργείου Παιδείας, τα κενά σε καθηγητές θα αρχίσουν να καλύπτονται (κατά το πλέον αισιόδοξο σενάριο) μετά από ένα μήνα. Ενώ η εμπειρία των προηγουμένων ετών δείχνει ότι οι καθηγητές μπορεί να μην είναι στις θέσεις τους ούτε μετά από δύο, τρεις ή και τέσσερις μήνες!
Ακόμη, όμως, και με το «αισιόδοξο» σενάριο, γίνεται αντιληπτό ότι οι μαθητές των Μουσικών Σχολείων τιμωρούνται από την «υπεύθυνη» Πολιτεία να χάσουν το λιγότερο 50.000 ώρες μαθημάτων!

Ενδεικτικά αναφέρονται τα παραδείγματα:
- Μουσικό Σχολείο Αγρινίου: κενά 1.100 ωρών μαθημάτων εβδομαδιαίως
(300 σε μαθήματα Γενικής Παιδείας και 800 σε μουσικά μαθήματα)
- Μουσικό Σχολείο Σερρών: κενά 1.000 ωρών εβδομαδιαίως στα μουσικά μαθήματα
- Μουσικό Σχολείο Σιάτιστας: το Σχολείο ξεκίνησε διαθέτοντας μόνο πέντε (5) καθηγητές τοποθετημένους με οργανική θέση, ενώ θα έχει απώλειες 556 διδακτικών ωρών εβδομαδιαίως
(223 σε μαθήματα γενικής παιδείας και 333 σε μουσικά μαθήματα).

Ενώπιον του επαναλαμβανόμενου και απαράδεκτου αυτού φαινομένου, που συνιστά εμπαιγμό προς τους μαθητές των Μουσικών Σχολείων και τους γονείς τους, η Πανελλήνια Ένωση Γονέων Μουσικών Σχολείων δηλώνει ότι - με τρόπους-έκπληξη - θα επιδώσει τα κατάλληλα μηνύματα τόσο στην απερχόμενη και οικτρά αποτυχούσα στο έργο της Υπουργό Παιδείας όσο και στον όποιο διάδοχό της.
 

αυτα γινονται καθε χρονο εδω και πολλα πολλα χρονια

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Δύο άρθρα που δημοσιεύονται στα ΝΕΑ σήμερα νομίζω ότι είναι μια ακόμη αντιπροσωπευτική εικόνα για "Τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα.."

1. [ ΤΟ ΣΤΙΓΜΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ] Εξόριστη η Παιδεία από τον Αϊ-Στράτη Της Ειρήνης Δ. Καρανασοπούλου (http://www.tanea.gr/ColumnCategory.aspx?d=20070912&nid=5961199&sn=ΕΛΛΑΔΑ&spid=876)

2. [ ΣΕ ΠΡΩΤΟ ΕΝΙΚΟ ] Καλή χρονιά, ταλαίπωρα, ημιμαθή παιδάκια μας! Της Μαίρης Κατσανοπούλου mari@dolnet.gr
(http://www.tanea.gr/ColumnCategory.aspx?d=20070912&nid=5961213&sn=ΕΛΛΑΔΑ&spid=876)


"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα

Αποσυνδεδεμένος Panos25m

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 415
  • Φύλο: Άντρας
  • O- E- O
    • Προφίλ
αγαπητη/ε heren ναι γινονται πολλα χρονια αυτα..

ποτε κ ποιος θα τα διορθωσει?   αυτη η τελευταια κυβερνηση ειχε κανει σημαια το πολιτισμο και τη παιδεια.

τα τελευταια 2 χρονια ομως καλουν ωρομισθιους καθηγητες μουσικης στα Μουσικα σχολεια λιγο πριν τις γιορτες Χριστουγεννων ( ξεκινανε τις ωρες τον Ιανουαριο).
περισυ ενας συναδελφος καθηγητης μουσικης στο μουσικο Ροδου εγινε ωρομισθιος, μετα απο 2 χρονια αναπληρωτης..
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 13, 2007, 10:24:29 am από Panos25m »
do it!

Αποσυνδεδεμένος PANAS

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 176
  • Φύλο: Άντρας
  • Run to the hills, run for your lives
    • Προφίλ
προς pana: με την  αναφορα μου στην καταργηση του πολυτονικου ηθελα να δωσω ενα "βαρυ" παραδειγμα για το τι συνεβη  τη δεκαετια του 80 στην Παιδεια μας. και πιο αναλυτικα: ενας ηγετης κανει κουμαντο εναν λαο που εχει πολυ χαμηλο μορφωτικο επιπεδο και λειτουργει σαν κοπαδι απο προβατα και πως θα καταντησει ενας λαος προβατο ΜΟΝΟ αν απαξιωσεις και υποβαθμισεις αυτα που χαρακτηριζουν το εθνος, ξεκινωντας απο τη γλωσσα!!!απλοποιεις τη γλωσσα, ισοπεδωνεις --απλοποιεις τη γραφη για να ρηξεις το επιπεδο και να φαινεσαι ηγετης...ολα μεσα απο την παιδεια του λαου ξεκιναν
Αλλαξαν ριζικα ολα τα βιβλια της πρωτοβαθμιας και το αποτελεσμα το βλεπεις χρονια αργοτερα οταν οι σημερινοι μαθητες χρησιμοποιουν 20 λεξεις καθημερινα....και τα παλια βιβλια εξεκολουθουν να πουλαν σαν συλλεκτικες εκδοσεις!!!
Η άποψή σου είναι σεβαστή, θα μου επιτρέψεις όμως να διαφωνήσω. Η κατάργηση του πολυτονικού δε θεωρώ ότι έβλαψε σε τίποτα τη γλώσσα μας ή την παιδεία μας. Ήμουν πιτσιρικάς τότε (μαθητής δημοτικού) και ακόμα θυμάμαι με ανακούφιση την απαλλαγή από το πολυτονικό. Πέρασαν χρόνια πολλά από τότε, τέλειωσα το σχολείο, το πανεπιστήμιο, έκανα μεταπτυχιακά και δε νομίζω ότι με έβλαψε κάπου το ότι δεν ξέρω που μπαίνει η περισπωμένη.
Τώρα για τα υπόλοιπα που λες...τι να πω...νομίζω ότι ξεφεύγουν από το συγκεκριμένο topic. Εγώ δε θεωρώ πάντως ότι οι σημερινοί νέοι είναι πιο αμόρφωτοι από ότι πριν 20-30 χρόνια. Ας μη τα βλέπουμε όλα μαύρα. Είναι πρόοδος το ότι σήμερα οι σπουδές στο πανεπιστήμιο θεωρούνται αυτονόητες από τους περισσότερους, κσι το ότι η γνώση είναι προσιτή σε όλους. Μπορεί ο μέσος πτυχιούχος πριν 30 χρόνια να είχε καλύτερο επίπεδο από το μέσο σημερινό πτυχιούχο. Τότε σπούδαζε όμως ένας στους 10 ενώ σήμερα ένας στους δύο.
Μια που μας γύρισες πίσω στη δεκαετία του 1980 δε θα αντισταθώ στον πειρασμό να υπογραμμίσω 2-3 πραγματάκια που έχουν σχέση με την Παιδεία και τις αλλαγές που συντελέστηκαν τότε: το σχολείο του 1970 ήταν το αυταρχικό σχολείο της σωματικής τιμωρίας, των έξι ημερών τη βδομάδα, των 60 μαθητών ανά τάξη, της ποδιάς, του επιθεωρητή μπαμπούλα, του ωραρίου των 36 ωρών εβδομαδιαίως για τους καθηγητές κλπ. Τη δεκαετία του 1980 το σχολείο έγινε πιο δημοκρατικό, καθιερώθηκε το πενθήμερο, το ωράριο των καθηγητών μειώθηκε και οι μισθοί τους αυξήθηκαν σημαντικά. Αντίστοιχες αλλαγές έγιναν στη Τριτοβάθμια εκπαίδευση με το νόμο πλαίσιο του 1982, την κατάργηση της Καθηγητικής έδρας, τη δημιουργία των ΤΕΙ, τη δημιουργία περιφερειακών Πανεπιστημίων κλπ.

Αποσυνδεδεμένος thlemaxos355

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 270
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Τη δεκαετία του 1980 το σχολείο έγινε πιο δημοκρατικό

Mε τα άλλα που αναφέρεις μπορώ σε γενικές γραμμές να συμφωνήσω...Η δημοκρατικότητα όμως στο σχολείο με την μορφή τουλάχιστον που έγινε τότε  αποτελεί την μέγιστη αιτία παρακμής και σήψης του σημερινού σχολείου..Σήμερα υπάρχει διαχωριστική γραμμή καθηγητή-μαθητή;υπάρχει κανένας σεβασμός;αντίθετα έχουμε γεμίσει περιστατικά ξυλοδαρμού καθηγητών απο μαθητές,απείλων ,καταστροφές αυτοκινήτων ,σεξουαλικές παρενοχλήσεις και πάμπολλα άλλα παρακμιακά φαινόμενα ..Η ότι όποτε γουστάρει ο καθένας κάνει κατάληψη στο σχολείο κάτι που αντιβαίνει κατάφωρα τους νόμους τους κράτους.Σε λίγο δεν θα μπορούμε να κάνουμε καν μάθημα στις τάξεις..Αυτά είναι τα αποτελέσματα της ασύδοτης ελευθερίας-ατιμωρησίας και ''δημοκρατικότητας'' που ξεκίνησε την δεκαετία του 1980...Και το κακό είναι ότι αυτά τα φαινόμενα δεν περιορίζονται μόνο μέσα στο σχολείο αλλά μεταφέρονται και στην κοινωνική καθημερινότητα ακριβώς γιατί τα μηνύματα που παίρνει το παιδί στο σχολείο είναι η έλλειψη παντελούς σεβασμού και η ασυδοσία..Δεν λέω ότι πρέπει να επικρατεί η κατάσταση αυταρχισμού του 1970 αλλά όχι και αυτό το σημερινό χάλι συνάδελφοι...

Αποσυνδεδεμένος Panos25m

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 415
  • Φύλο: Άντρας
  • O- E- O
    • Προφίλ
μαλιστα..
το 80.., το 70.... το χρυσο αιωνα του Περικλη που γραφανε σε δερματα και σε "πετρινες στυλες"
Συναδελφοι εκπαιδευτικοι, εχουμε 2007 (τελειωνει οπου να ναι)
Συναδελφοι εκπαιδευτικοι, βαρεθηκα να συγκρινονται με τους χειροτερους για να λενε "μα να εμεις δεν ειμαστε ετσι,κατι καναμε"

 ...διψασαμε το μεσημερι και το νερο γλυφο.
do it!

Αποσυνδεδεμένος PANAS

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 176
  • Φύλο: Άντρας
  • Run to the hills, run for your lives
    • Προφίλ
Μια ενδιαφέρουσα συζήτηση για θέματα παιδείας υπάρχει στο:
http://www.in.gr/debate/

Αποσυνδεδεμένος vasilis1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 295
  • Φύλο: Άντρας
  • Φανάριοι Νήσοι
    • Προφίλ
Ευτυχώς που ο λαός αναγνώρισε το πόσο κακή ήταν η κυβέρνηση της ΝΔ, και πόσο ψεύτικα λόγια ήταν τα πεπραγμένα της τετραετίας.Και έδωσε δύναμη στον ΓΑΠ να μας σώσει.
Ειλικρινά ελπίζω να μην ξαναανοίξει τέτοιου επιπέδου συζήτηση σε εκπαιδευτικό πόρταλ με κακίστου είδους επιθέσεις.
Αν θέλουμε να μιλάμε να μιλάμε ΜΕ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΜΝΗΜΗ
Όταν το λέω νομίζουν ότι είμαι  προκατειλημμένος με τους γυμναστές.Κανονισαν ραντεβού συνάντησης που?

Εκεί που υπάρχουν μαζεμένες πολλές καφετέριες
http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank18_10_08_2021.php

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182687
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 656
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 597
Σύνολο: 600

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.058 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.