0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Όποιος δεν χρειάζεται… και είναι πλεονασματικός να πάει ΣΠΙΤΙ του…. Απλά τα πράγματα… και όποιος γκρινιάζει για τα χρήματα και δεν του αρέσει ας παραιτηθεί…. Να βρει αλλού με περισσότερα (όσα πιστεύει ότι αξίζει)… επειδή έβαζαν μέσα στο δημόσιο τα λαμόγια οι πολιτικοί χιλιάδες καθηγητές που δεν υπήρχε λόγος να μπουν πρέπει να τους κρατήσουμε δηλαδή? Να τους πληρώνει ο Έλληνες φορολογούμενος? Επιτέλους ας μιλήσουμε πως θα κάνουμε καλύτερη την παιδεία και όχι πως θα ‘ξεκουραζόμαστε’ στην δουλειά με υπεράριθμους κλπ.
ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ:οι γονείς δεν νοιαστηκαν. ΔΕΝ νοιαστηκαν.Σε τετοια κοινωνια λοιπον βαδιζουμε που η εννοια τους ειναι ο βαθμός 15 ή 18 ή 20 ανεξαρτητα απο το εαν και τι αξιζει το παιδι τους .Καπου τους βολευε να μην εχουν πολλες ωρες τα παιδια ακομα κ αν δεν διδάσκονταν την Νεα Ελληνική Γλώσσα ή Ιστορια! ή Χημεία! ή Βιολογία.Υποβιβαστηκε η αξια της Εκπαιδευσης, και στο μονο που εκπαιδευτηκε επί σειρά ετων ήταν η απεχθεια για το σχολείο κ τον δασκαλο! Περιμενουμε στηριγμα απο την κοινωνια!!ουτε το σχολειο των παιδιων τους δεν σκεφτονται, νομιζουν οτι τα σωζουν με τα φροντιστήρια!
Αγαπητέ pskouras μάλλον είσαι εκτός εκπαίδευσης και δεν γνωρίζεις τι συμβαίνει στην εκπαίδευση !!!!Αφου ήταν πλεονάζον το εκπαιδευτικό προσωπικό, γιατί δεν ενημέρωσε το υπουργείο κατά την διάρκεια της σχολικής χρονιάς;Και ακόμα μεγαλύτερο ερώτημα είναι το εξείς : Λέει ότι περίσεύουν 2500 Πληροφορικοί. Ωραία μπορεί να μας εξηγήσει το υπουργείο γιατί προσέλαβε γύρω στους 300αναπληρωτές και ωρομίσθίους πληροφορικής και πάνω από το 1/3 από τα ολοήμερα δημοτικά δεν είχαν καθηγητή ΤΠΕ.Το ξέρεις ότι υπήρχε Λύκειο στη Κυψέλη που ο καθηγητής Πληροφορικής πήγε τον Δεκέμβριο.Ο στόχος του υπουργείου είναι να περιορίσει την Δημόσια εκπαίδευση. Αν θα σου πουν πάρε το παίδι σου από το σχολέιο του και να το πας σε άλλο γιατί επιτρέπονται μονο τμήματα με 25-27 έλα να το συζητήσουμε μετά !!!