0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Συνάδελφοι είναι ντροπή να μην δεχόμαστε την αξιόλογηση...την έχουμε δαιμονοποιήσει δίχως λόγο...δηλ. τί ακριβώς νομίζετε ότι θα γίνει αν κάνεις το μάθημά σου σωστά? Θέλω πραγματικά κάποιος να μου το αναλύσει αυτό...Υποτίθεται ότι θα βγουν κάποιοι στόχοι που θα ναι υπό αξιολόγηση..και κάποια στιγμή μια μέρα θα έλθει ο σύμβουλός σου να παρακολουθήσει το μάθημα..(όπως έγινε φέτος στο Δημοτικό που ήμουν Ολοήμερο)....και μάλιστα η δασκάλα στην οποία ήλθε ο Σύμβουλος μου είπε χαρακτηριστικά "Ευτυχώς που ο Κωστάκης και ο Πετράκης ήταν αρκετά ανήσυχοι και υπερκινητικοί ώστε να φανούν ακριβώς τα προβλήματα στην εκπαιδευτική διαδικασία.......’ψογη αντιμετώπιση κατά την άποψή μου!Ας σταματήσουμε να έχουμε χαμηλή αυτοεκτίμηση σε αυτό που κάνουμε...ας βγούμε μπροστά με αυτοπεποίθηση...δεν αντέχω άλλο να ακούω ποιός θα με αξιολογήσει..ο συμβουλός μου θα το κάνει..σιγά τα αβγά!
Για τις υποχρεωτικές μετατάξεις γράφει ότι καλούνται οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί να υποβάλλουν αίτηση. Αν δε συμπληρωθούν οι θέσεις, πώς θα αξιολογηθούν όλοι οι εκπαιδευτικοί του κλάδου χωρίς να υποβάλλουν αίτηση;
όλοι οι εκπαιδευτικοί αξιολογούνται στην περίπτωση που καταργούνται ορισμένες οργανικές του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας,
Παράθεση από: Garcia4 στις Ιούλιος 25, 2013, 10:23:44 μμΣυνάδελφοι είναι ντροπή να μην δεχόμαστε την αξιόλογηση...την έχουμε δαιμονοποιήσει δίχως λόγο...δηλ. τί ακριβώς νομίζετε ότι θα γίνει αν κάνεις το μάθημά σου σωστά? Θέλω πραγματικά κάποιος να μου το αναλύσει αυτό...Υποτίθεται ότι θα βγουν κάποιοι στόχοι που θα ναι υπό αξιολόγηση..και κάποια στιγμή μια μέρα θα έλθει ο σύμβουλός σου να παρακολουθήσει το μάθημα..(όπως έγινε φέτος στο Δημοτικό που ήμουν Ολοήμερο)....και μάλιστα η δασκάλα στην οποία ήλθε ο Σύμβουλος μου είπε χαρακτηριστικά "Ευτυχώς που ο Κωστάκης και ο Πετράκης ήταν αρκετά ανήσυχοι και υπερκινητικοί ώστε να φανούν ακριβώς τα προβλήματα στην εκπαιδευτική διαδικασία.......’ψογη αντιμετώπιση κατά την άποψή μου!Ας σταματήσουμε να έχουμε χαμηλή αυτοεκτίμηση σε αυτό που κάνουμε...ας βγούμε μπροστά με αυτοπεποίθηση...δεν αντέχω άλλο να ακούω ποιός θα με αξιολογήσει..ο συμβουλός μου θα το κάνει..σιγά τα αβγά!Δε θέλω να σου χαλάσω την ονειρική εικόνα που έχεις για την αξιολόγηση, αλλά:- Δεν είναι όλοι οι σχολικοί σύμβουλοι σαν αυτόν που περιγράφεις. Υπάρχουν αμέτρητοι κομπλεξικοί και ανεπαρκείς που υπηρετούν σε αυτή τη θέση και μόνο βοήθεια δεν προσφέρουν. Τώρα που θα έχουν στα χέρια τους και εξουσία, αντιλαμβάνεσαι πως θα καταντήσουν.- Κάθε σχολικός σύμβουλος θα δέχεται πιέσεις να βρει "ανεπαρκείς" συναδέλφους για να τεθούν σε διαθεσιμότητα και να "βγουν" οι αριθμοί της τρόικας. Και ποιοι θα κριθούν "ανεπαρκείς"; Προφανώς αυτοί που δεν έβαλαν τον τάδε διευθυντή ΔΔΕ, αιρετό ή οποιονδήποτε μπάρμπα στην Κορώνη να τηλεφωνήσει στο σύμβουλο και να του εφιστήσει την προσοχή για τον "τάδε καλό συνάδλεφο που δεν πρέπει να πειραχτει". Στην Ελλάδα ζούμε, και μάλιστα στην Ελλάδα του μνημονίου και της χρεοκοπίας. Όποιος νομίζει ότι η αξιολόγηση γίνεται για να βοηθηθεί το εκπαιδευτικό έργο, μάλλον δεν έχει αντιληφθεί τι έχει συμβεί τα τελευταία τρία χρόνια...
Αντισυνταγματική η διαθεσιμότητα, κρίνουν τέσσερα δικαστήρια - Ειδήσεις - Ελλάδα - in.gr
Αντισυνταγματική η διαθεσιμότητα, κρίνουν τέσσερα δικαστήρια - Ειδήσεις - Ελλάδα - in.grhttp://news.in.gr/greece/article/?aid=1231244148
Μοριοδότηση για τους εκπαιδευτικούς της τεχνικής εκπαίδευσης που κατέχουν μεταπτυχιακό ή διδακτορικό δίπλωμα, προανήγγειλε ο υφυπουργός Παιδείας Συμεών Κεδίκογλου.Όπως είπε , οι συγκεκριμένοι εκπαιδευτικοί τέθηκαν σε διαθεσιμότητα "κατ' απαίτηση της τρόικας, προκειμένου να προχωρήσει η διαδικασία με τη δόση". «Για τους εκπαιδευτικούς αυτούς που έμειναν με τη σημερινή τροπολογία εκτός του καθεστώτος προστασίας, θα υπάρξει μια μοριοδότηση, ένα bonus, ώστε να έχουν ένα προβάδισμα στην απορρόφηση προσωπικού, που θα γίνει κατά την περίοδο της διαθεσιμότητάς τους», τόνισε ο κ. Κεδίκογλου."Το προεδρείο εκφράζει την έκπληξή του ότι νομοθετούμε επειδή μας το ζητάει η τρόικα...Προχωρούμε παρακάτω", σχολίασε ο αντιπρόεδρος της βουλής Γιάννης Δραγασάκης.http://www.youtube.com/watch?v=60A3XdZ9XNM&feature=player_embedded&t=0
Ας τ' αφήσει αυτά ο "σεμνός και μελαγχολικός" κ. Κεδίκογλου. Αν θέλανε να κάνουνε πράξη αυτό που λένε θα αλλάζανε στο άρθρο 91 (Κινητικότητα) το:"Οι τρίτεκνοι υπάλληλοι ΅ετατάσσονται ή ΅εταφέρονται κατά προτεραιότητα."και θα συμπεριλαμβάνανε και τους κατόχους μεταπτυχιακών/διδακτορικών. Όλα τ' άλλα...Αλλά αυτό δεν το ζήτησε η τρόικα, έτσι δεν είναι κ. Κεδίκογλου;
Παράθεση από: Patreas στις Ιούλιος 26, 2013, 01:36:32 πμΑς τ' αφήσει αυτά ο "σεμνός και μελαγχολικός" κ. Κεδίκογλου. Αν θέλανε να κάνουνε πράξη αυτό που λένε θα αλλάζανε στο άρθρο 91 (Κινητικότητα) το:"Οι τρίτεκνοι υπάλληλοι ΅ετατάσσονται ή ΅εταφέρονται κατά προτεραιότητα."και θα συμπεριλαμβάνανε και τους κατόχους μεταπτυχιακών/διδακτορικών. Όλα τ' άλλα...Αλλά αυτό δεν το ζήτησε η τρόικα, έτσι δεν είναι κ. Κεδίκογλου;αυτό με τους τρίτεκνους ήταν προϋπόθεση, για να ψηφίσει το νομοσχέδιο ένας βουλευτής. Αν δεν είχε γίνει αυτό, μάλλον θα έβγαιναν τα νούμερα και δε θα χρειαζόταν άλλοι 80, που τους πήρε από τους κατέχοντες μεταπτυχιακούς τίτλους.
Οταν ακουσα πριν μερικα χρονια για το ΔΝΤ και την 'βοηθεια' που προσφερε στην Ρουμανια,θυμαμαι με ειχε σοκαρει το γεγονος οτι το πρωτο μετρο που πηρε ηταν η απολυση 100.000 δημοσιων υπαλληλων. Τωρα τα ζω ..... δυστυχως και τα χειροτερα ερχονται!
Aυτο το κλαμα σημερα μονο για τους μεταπτυχιακους οτι ειναι ανωτεροι απο τους αλλους με αναγουλιασε.....ολοι ισαξιοι ειναι και βρισκονται στην ιδια μοιρα που εχασαν την εργασια τους,και δεν πιστευω στο προσοντολογιο (ασε που ειναι και ακριβο και καποιος πρεπει να στο παρεχει....ευκαταστατοι μαμα μπαμπας γνωριμιες με πανεπιστιμιακους...)