0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
σου διαφεύγει μια λεπτομέρεια : η συγκεκριμένη διάταξη αναφέρεται και στο αρ. 1 του ΠΔ για τις υποχρεωτικές μεταθέσεις. Επειδή όμως στο ΠΔ των υποχρεωτικών μιλάμε για ΠΥΣΔΕ εφαρμόζεις ως διοίκηση διασταλτικά ( και αυτό ειναι σύνηθες και έννομο ) την συγκεκριμένη διάταξη - δηλαδή αντί να την εφαρμόζεις για σχολική μονάδα, την εφαρμόζεις για την περιοχή του ΠΥΣΔΕ ή για όλο το ΠΥΣΔΕ.
Παράθεση από: bitch στις Ιουνίου 12, 2013, 11:40:05 pmΜΗΧΜΗΧ αντιγράφω απο το αρ 1 περ.2 του ΠΔ των υποχρεωτικών μεταθέσεων 2. Οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν σε σχολικές μονάδες (εφεξής και σχολεία) της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης πλεονάζουν εξολοκλήρου στην περιοχή μετάθεσης που υπηρετούν εφόσον, ύστερα από την εφαρμογή των διατάξεων των παραγράφων 12 του άρθρου 15, 7 και 12 του άρθρου 14 του π.δ. 50/1996 (Α’ 45) ΕΚΕΙ ειναι που λέει για τους τελευταίους τοποθετηθέντες κτλ.... Οι συγκεκριμένες διατάξεις δεν αναφέρονται σε "τελευταίους τοποθετηθέντες":ΠΔ 50/96, άρθρο 14 παρ. 77. Οι εκπαιδευτικοί που εξακολουθούν να είναι υπεράριθμοι μετά τις παραπάνω ρυθμίσεις [εννοεί κρίση-άρση οργανικής υπεραριθμίας σε επίπεδο ομάδας σχολείων και οριστικές τοποθετήσεις-βελτιώσεις] παραμένουν στο σχολείο όπου κρίθηκαν ως υπεράριθμοι και διατίθενται σε άλλες σχολικές μονάδες για τη συμπλήρωση του ωραρίου τους σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 παρ. 14 του Ν. 1566/1985. Για το σκοπό αυτό ανακοινώνονται από τις αρμόδιες Διευθύνσεις τα σχολεία στα οποία υπάρχουν ανάγκες και καλούνται οι εκπαιδευτικοί με αίτησή τους να δηλώσουν κατά σειρά προτίμησης όλα τα παραπάνω σχολεία. Η διάθεση αυτών γίνεται με τη σειρά προτίμησης και το σύνολο των μονάδων μετάθεσής τους. ΠΔ 100/97, άρθρο 14 παρ. 12 (προσθήκη στο ΠΔ 50/96)[Αναφέρεται σε υπεραριθμίες σε ειδικές κατηγορίες σχολείων (μουσικά, ΣΜΕΑΕ κλπ)]ΠΔ 50/96, άρθρο 15 παρ. 1212. Οι εκπαιδευτικοί που δεν τοποθετήθηκαν σε σχολεία της προτίμησής τους τοποθετούνται προς το συμφέρον της υπηρεσίας στις υπόλοιπες κενές θέσεις. Σε περίπτωση που οι εκπαιδευτικοί αυτοί είναι περισσότεροι από τις οργανικές θέσεις, παραμένουν ως υπεράριθμοι στη διάθεση των περιφερειακών υπηρεσιακών συμβουλίων και τοποθετούνται προσωρινά ή διατίθενται για τη συμπλήρωση ωραρίου σύμφωνα με τη διαδικασία του εδαφίου β' της παρ. 7 του άρθρου 14 σε σχολεία της συγκεκριμένης περιοχής. Από αυτά εγώ καταλαβαίνω ότι, αφού προηγηθούν οι διαδικασίες που ορίζει το ΠΔ/96, δηλαδή κατά σειρά:α) κρίση-άρση οργανικής υπεραριθμίας σε επίπεδο σχολείου και ομάδας σχολείων (υπεράριθμος κρίνεται ο τελευταίος τοποθετηθείς στο σχολείο και τοποθετείται κατά προτεραιότητα, αν θέλει, σε οργανικό κενό της ίδιας ή όμορης ομάδας σχολείων)β) βελτιώσεις και οριστικές τοποθετήσειςγ) ρύθμιση λειτουργικών υπεραριθμιών (και για όσους δεν έκαναν άρση οργανικής υπεραριθμίας), με βάση τα μόριαδ) τοποθετήσεις των υπεράριθμων στην περιοχή (δηλ. των εναπομεινάντων "σε διάθεση") σε λειτουργικά κενά, με βάση τα μόριαστη συνέχεια μπαίνει σε εφαρμογή το ΠΔ για τις υποχρεωτικές μεταθέσεις:- Καταρχάς, όλοι οι σε διάθεση καθώς και όσοι παραμένουν οργανικά υπεράριθμοι θεωρούνται εξολοκλήρου πλεονάζοντες, ανεξάρτητα από το αν έχουν τοποθετηθεί σε λειτουργικό κενό ή όχι (άρθρο 1 παρ. 2). Ωστόσο, δεν κρίνονται όλοι αυτοί ολικά υπεράριθμοι προς υποχρεωτική μετάθεση.- Από τους παραπάνω κρίνονται ολικά υπεράριθμοι όσοι α) δεν έχουν ωράριο σε κανένα σχολείο ή έχουν λιγότερο από το 60% του ωραρίου και β) έχουν κάτω από 12 χρόνια προϋπηρεσίας (άρθρο 2). Αυτοί εντάσσονται σε πίνακα ολικά υπεράριθμων σε επίπεδο περιφέρειας. Τα κριτήρια κατάταξης στον πίνακα αυτόν αναφέρονται στο άρθρο 6 του ΠΔ των υποχρεωτικών μεταθέσεων:Κριτήρια και μονάδες κατάταξης ολικά υπεράριθμων εκπαιδευτικών στους πίνακες υποχρεωτικής μετάθεσης1. Για την κατάταξη των ολικά υπεράριθμων εκπαιδευτικών στους πίνακες υποχρεωτικών μεταθέσεων εφαρμόζονται τα κριτήρια και η αποτίμησή τους που προβλέπονται στις περιπτώσεις α), γ) και δ) της παραγράφου 1 και στις παραγράφους 3, 4, 7 και 8 του άρθρου 16 π.δ. 50/1996, καθώς και στο πρώτο εδάφιο της παραγράφου 5 του άρθρου 30 και στην παράγραφο 2 του άρθρου 31 του ν. 3848/2010 (Α’ 71). ΠΔ 96, άρθρο 16, παρ. 11. Κριτήρια για τις μεταθέσεις και τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών αρμοδιότητας ΚΥΣΠΕ - ΚΥΣΔΕ σύμφωνα με τις διατάξεις αυτού του Π.Δ. είναι: α) η συνολική υπηρεσία ...γ) οι οικογενειακοί λόγοι δ) οι συνθήκες διαβίωσης στις έδρες των σχολείων όπου υπηρέτησαν ή υπηρετούν ...δηλαδή τα γνωστά μόρια (συνυπηρέτηση και εντοπιότητα μετράνε σε περίπτωση ισοβαθμίας).Επομένως:-κρίνονται ολικά υπεράριθμοι προς υποχρεωτική μετάθεση όσοι έχουν λιγότερα από 12 χρόνια και, μετά και τις τοποθετήσεις στα λειτουργικά κενά, έχουν λιγότερο από το 60% του ωραρίου (άρα η σειρά αρχαιότητας στο ΠΥΣΔΕ δεν παίζει κανένα ρόλο).-αυτοί κατατάσσονται με βάση τα μόρια, άρα από αυτά εξαρτάται ποιοι θα φύγουν με υποχρεωτική μετάθεση εντός περιφέρειας ή θα μπουν στον πανελλαδικό πίνακα
ΜΗΧΜΗΧ αντιγράφω απο το αρ 1 περ.2 του ΠΔ των υποχρεωτικών μεταθέσεων 2. Οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν σε σχολικές μονάδες (εφεξής και σχολεία) της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης πλεονάζουν εξολοκλήρου στην περιοχή μετάθεσης που υπηρετούν εφόσον, ύστερα από την εφαρμογή των διατάξεων των παραγράφων 12 του άρθρου 15, 7 και 12 του άρθρου 14 του π.δ. 50/1996 (Α’ 45) ΕΚΕΙ ειναι που λέει για τους τελευταίους τοποθετηθέντες κτλ....
Παράθεση από: knkn στις Ιουνίου 12, 2013, 11:01:47 pmΣενάριο :1) Είμαι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ . 2) Έφεραν με μετάθεση και άλλον . 3) Κανένας δεν παίρνει οργανική .4) Το Σεπτέμβρη υπάρχει ένα λειτουργικό και το παίρνει αυτός γιατί έχει πιο πολλά μόρια .Ερωτήσεις :α) Μπορεί να συμβεί το παραπάνω ή δεν θα είχε πάρει μετάθεση ο άλλος αν υπήρχε 1 λειτουργικό και κανένα οργανικό; β) Υποχρεωτική μετάθεση μπορούν να μου δώσουν σε αυτήν την περίπτωση ; Παράθεση από: bitch στις Ιουνίου 12, 2013, 11:10:34 pmοι υπεραριθμίες για υποχρεωτική μετάθεση θα βγουν πριν τις λειτουργικές τοποθετήσεις ( γιατί έτσι ειναι η σειρά - δηλαδή θα πουν πχ έχουμε 100 λειτουργικες ώρες που καλύπτονται απο Χ εκπ/κους και περισσεύουν και λίγες ακόμα και άρα οι υπόλοιποι υπεράριθμοι ) οπότε αν κανείς σας δεν επιθυμεί να κριθεί υπεράριθμος, υπεράριθμος στην περίπτωση αυτή θα βγει ο τελευταίος τοποθετηθείς ( και άρα αυτός που ήρθε με μετάθεση) και εσύ θα καλύψεις τις λίγες ώρες που θα μείνουν και θα συμπληρώσεις με β ανάθεση ή β ειδικότητα κτλ.Δηλαδή :- Αν γίνει μια υποχρεωτική μετάθεση , θα φύγει αυτός γιατί ήρθε στο ΠΥΣΔΕ μετά από εμένα ( θα φύγει αυτός παρά το γεγονός ότι έχει πιο πολλά μόρια ) .- Αν υπάρχουν 2 λειτουργικά κενά και επιθυμούμε το ίδιο σχολείο , θα το πάρει αυτός γιατί έχει περισσότερα μόρια . - Αν υπάρχει μια οργανική την οποία επιθυμούμε και οι δύο , την παίρνει αυτός γιατί έχει πιο πολλά μόρια . Στην συνέχεια αν δεν υπάρχει λειτουργικό κενό , τρώω εγώ την υποχρεωτική μετάθεση στη μάπα . Σωστά ?
Σενάριο :1) Είμαι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ . 2) Έφεραν με μετάθεση και άλλον . 3) Κανένας δεν παίρνει οργανική .4) Το Σεπτέμβρη υπάρχει ένα λειτουργικό και το παίρνει αυτός γιατί έχει πιο πολλά μόρια .Ερωτήσεις :α) Μπορεί να συμβεί το παραπάνω ή δεν θα είχε πάρει μετάθεση ο άλλος αν υπήρχε 1 λειτουργικό και κανένα οργανικό; β) Υποχρεωτική μετάθεση μπορούν να μου δώσουν σε αυτήν την περίπτωση ;
οι υπεραριθμίες για υποχρεωτική μετάθεση θα βγουν πριν τις λειτουργικές τοποθετήσεις ( γιατί έτσι ειναι η σειρά - δηλαδή θα πουν πχ έχουμε 100 λειτουργικες ώρες που καλύπτονται απο Χ εκπ/κους και περισσεύουν και λίγες ακόμα και άρα οι υπόλοιποι υπεράριθμοι ) οπότε αν κανείς σας δεν επιθυμεί να κριθεί υπεράριθμος, υπεράριθμος στην περίπτωση αυτή θα βγει ο τελευταίος τοποθετηθείς ( και άρα αυτός που ήρθε με μετάθεση) και εσύ θα καλύψεις τις λίγες ώρες που θα μείνουν και θα συμπληρώσεις με β ανάθεση ή β ειδικότητα κτλ.
αν κανένας από αυτούς δεν υποβάλλει αίτηση ότι θέλει να κριθεί υπεράριθμος τότε το ΠΥΣΔΕ θα κρίνει υπεράριθμο τον "τελευταίο τοποθετηθέντα" όπως ορίζεται στο ΠΔ50. ( εφαρμόζοντας επίσης όσα προβλέπονται σε περίπτωση "ταυτόχρονης τοποθέτησης" )
Ρε παιδιά πριν ή μετά τα λειτουργικά κενά θα γίνουν οι υποχρεωτικές μεταθέσεις τελικά;Και τι σημαίνει ο τελευταίος τοποθετηθείς που θα φύγει;
Με τους υπεράριθμους που θα παραμείνουν.Με 12ετία ή χωρίς(δε θα φύγουν όλοι οι υπεράρθμοι).Μιλάμε για μεταθέσεις .Άρα δεν υπάρχει καμία σχέση με λειτουργικά κενά παρα μόνο με οργανικά.Τα λειτουργικά κενά καλύπτονται με αποσπάσεις,προσωρινές τοποθετήσεις και αναπληρωτές.