0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Επιπλέον, η α'θμια δε φαίνεται να αγγίζεται καθόλου από τον... κακό χαμό που γίνεται περί κινητικότητας-διαθεσιμότητας στην εκπαίδευση.
Παράθεση από: nikitas στις Ιούνιος 30, 2013, 01:32:55 μμΕπιπλέον, η α'θμια δε φαίνεται να αγγίζεται καθόλου από τον... κακό χαμό που γίνεται περί κινητικότητας-διαθεσιμότητας στην εκπαίδευση.Η Πρωτοβάθμια όχι μόνο δεν έχει υπεραριθμίες, αλλά μετά τις τελευταίες συγχωνεύσεις-καταργήσεις σχολείων έχουν καταγραφεί 533 οργανικά κενά δασκάλων και 492 οργανικά κενά νηπιαγωγών.Προφανώς τόσα χρόνια οι διορισμοί γίνονταν με ποιο συνετό τρόπο.Σου παραθέτω και σχετικό link.Δημήτρης Μπράτης
Η προσωπική μου εμπειρία λέει ότι οι διορισμοί δε γίνονταν με καθόλου συνετό τρόπο. Θυμάμαι χρονιές που οι χιλιάδες διοριστέοι δάσκαλοι του ΑΣΕΠ δεν έφταναν και προσλαμβάνονταν πολλές χιλιάδες από τον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών.
Παράθεση από: nikitas στις Ιούνιος 30, 2013, 01:56:59 μμΗ προσωπική μου εμπειρία λέει ότι οι διορισμοί δε γίνονταν με καθόλου συνετό τρόπο. Θυμάμαι χρονιές που οι χιλιάδες διοριστέοι δάσκαλοι του ΑΣΕΠ δεν έφταναν και προσλαμβάνονταν πολλές χιλιάδες από τον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών.Θα το διατυπώσω διαφορετικά για να συννενοηθούμε.Οι διορισμοί στην πρωτοβάθμια γίνονταν τόσα χρόνια με τέτοιο τρόπο, ώστε σήμερα όχι μόνο δεν καταγράφονται υπεραριθμίες και πλεονάσματα, αλλά ελλείψεις και κενά, οπότε σε καμία περίπτωση με τα υπάρχοντα δεδομένα δεν μπορούμε καν να συζητάμε για κινητικότητα στην πρωτοβάθμια.
Κι ένα σχολιάκι για την τρόικα. Αφού οι δανειστές μας 'κόπτονται' για τη γενικότερη αναμόρφωση του ελληνικού κράτους, κι όχι μόνο για να βγαίνουν τα... νούμερα, έτσι ώστε να μπορούμε ν' αποπληρώνουμε τη 'δανειάρα' των πολλών δισεκατομμυρίων που μας χορήγησαν για να μας... σώσουν, τότε γιατί φαίνονται τόσο αρνητικοί στο ενδεχόμενο παράτασης για την εφαρμογή της κινητικότητας με οργανωμένο και αξιοκρατικό τρόπο; Τροφή για σκέψη.