0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τις δυο μέρες που ήμουν απών από το κλεινόν άστυ έκανα κάποιες σκέψεις. Πριν από μερικούς μήνες ακούγαμε για αύξηση ωραρίου στην εκπαίδευση (γενικά). Τελικά, το ωράριο αυξήθηκε μόνο στη β'θμια. Θα ήθελα ν' ακούσω τις απόψεις των συναδέλφων γι' αυτό, γιατί, δηλαδή, το ωράριο αυξήθηκε μόνο στη μία βαθμίδα εκπαίδευσης. Κάποιος θ' απαντούσε ότι οι δάσκαλοι έχουν ήδη παραπάνω ώρες από τους καθηγητές. Είναι όμως τόσο απλή η απάντηση; Επιπλέον, η α'θμια δε φαίνεται να αγγίζεται καθόλου από τον... κακό χαμό που γίνεται περί κινητικότητας-διαθεσιμότητας στην εκπαίδευση.
Παράθεση από: nikitas στις Ιουνίου 30, 2013, 02:26:03 pmΚι ένα σχολιάκι για την τρόικα. Αφού οι δανειστές μας 'κόπτονται' για τη γενικότερη αναμόρφωση του ελληνικού κράτους, κι όχι μόνο για να βγαίνουν τα... νούμερα, έτσι ώστε να μπορούμε ν' αποπληρώνουμε τη 'δανειάρα' των πολλών δισεκατομμυρίων που μας χορήγησαν για να μας... σώσουν, τότε γιατί φαίνονται τόσο αρνητικοί στο ενδεχόμενο παράτασης για την εφαρμογή της κινητικότητας με οργανωμένο και αξιοκρατικό τρόπο; Τροφή για σκέψη.Και μερικές δικές μου απορίες συνάδελφε:Αφού εμείς "κοπτόμαστε" για την γενικότερη αναμόρφωση του ελληνικού κράτους ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ, τότε γιατί δεν φροντίσαμε να οργανώσουμε αυτά τα 3 χρόνια την εφαρμογή της κινητικότητας με οργανωμένο και αξιοκρατικό τρόπο?Εμείς δεν υποτίθεται ότι ενδιαφερόμαστε για την οργανωμένη και αξιοκρατική αναμόρφωση του δικού μας κράτους?Εμείς δεν έχουμε ξεκαθαρίσει ότι ανεξαρτήτως του μνημονίου πρέπει να υλοποιήσουμε κάποιες μεταβολές έτσι ώστε να μετατρέψουμε το κράτος μας σε παράγοντα ανανέωσης και προόδου από χώρο δράσεως κομματικών πυρήνων που είναι τώρα?
Κι ένα σχολιάκι για την τρόικα. Αφού οι δανειστές μας 'κόπτονται' για τη γενικότερη αναμόρφωση του ελληνικού κράτους, κι όχι μόνο για να βγαίνουν τα... νούμερα, έτσι ώστε να μπορούμε ν' αποπληρώνουμε τη 'δανειάρα' των πολλών δισεκατομμυρίων που μας χορήγησαν για να μας... σώσουν, τότε γιατί φαίνονται τόσο αρνητικοί στο ενδεχόμενο παράτασης για την εφαρμογή της κινητικότητας με οργανωμένο και αξιοκρατικό τρόπο; Τροφή για σκέψη.
Δείτε και αυτό...Αρκετά ψαγμένο θα έλεγαhttp://www.inews.gr/286/pos-o-kyriakos-tha-kanei-praxi-tin-yposchesi-gia-apolyseis-sto-dimosio.htm
Θα πρότεινα να διαβάζετε τα κείμενα πιο ποιοτικά.Εκπαίδευση δεν είναι μόνο η αβθμια και η βθμια...1000 περίπου θα μετακινηθούν από βθμια σε αβθμια και μερικές εκατοντάδες έχουν ζητήσει ήδη από εκπαίδευση σε διοικητικές θέσεις.Για την ιστορία ο Αδωνις είπε θα κλείσουν Νοσοκομεία αλλά δεν θα γίνουν απολύσεις. Αρα πάλι μετατάξεις.Αυτό που είπε ο Υπουργός και δεν θέλουμε κάποιοι να το καταλάβουμε είναι το εξής.Εθελοντικές μετάθεσεις --- έγινανΕθελοντικές Μετατάξεις --- έγινανΥποχρεωτικές Μετατάξεις --- θα γίνουνΥποχρεωτικές Μεταθέσεις --- θα γίνουνΟταν λοιπόν κάποιες ειδικότητες (για ποιον χτυπάει η καμπάνα;; ζητάνε να μην δοθούν α αναθέσεις αλλού τότε χωρίς προσλήψεις και με μειωμένες αποσπάσεις θα βρεθούν να κάνουν μάθημα σε ανεπιθύμητες για αυτούς περιοχές. Οπως στρώσεις θα κοιμηθείς... (υποθέτω ότι αναφέρεσαι στους φιλολόγους, αλλά να θυμίσω ότι η ταμπακιέρα στο θέμα της επανάστασης που έχουν ξεκινήσει οι φίλτατοι συνάδελφοι για την ανάθεση της ιστορίας, είναι να διδάσκουν εκείνοι το μάθημα για να συμπληρώνουν ωράριο, έτσι ώστε να μη χάσουν την οργανική τους και βρεθούν στην ανάγκη να πάνε στην επαρχία, μέσω υποχρεωτικής μετάθεσης).ΥΓ. Τα άλλα Υπουργεία από εμπειρία μου έχουν κάνει συγχωνεύσεις στα χαρτιά και μόνο...καιρός να πληρώσουν και αυτοί το τίμημα που πλήρωσε η Εκπαίδευση διότι 80.000*2/21=7600 οργανικές (προσλήψεις) χαμένες σε μία χρονιά. Χωρίς τις συγχωνεύσεις. Καιρός κύριοι των άλλων Υπουργείων να συνεισφέρετε και εσείς. Τhe party is over!!! (Συμφωνώ απολύτως)
Διάβασε κανείς το άρθρο της Κυριακάτικης Ελευθεροτυπίας; Από που στα κομμάτια προκύπτουν αυτά τα νούμερα; Πάνε να μας τρελάνουν; Τι σόι μαθηματικά είναι αυτά; Υπάρχουν σε ολόκληρη τη β'θμια εκπαίδευση 7.000 καθηγητές πληροφορικής;
Σε παλιότερο μήνυμα (αρχές Ιούνη) είχα γράψει τα παρακάτω...ΣτοιχείαΙούλιος 2010 Μαιος 2013Μονιμοι 625768 Μονιμοι 560.037 = - 65731ΙΔΑΧ 53833 ΙΔΑΧ 53770 = -63Προσθέτω νεότερα (27/06/2013) Διαφορές με 05/2013Μόνιμοι 557298 -2739ΙΔΑΧ 53674 -96 Η ερώτηση είναι η εξής Οι της ΕΡΤ είχαν απογραφεί;;; και αν ναι γιατί οι ΙΔΑΧ του Δημοσίου μειώθηκαν μόνο κατά περίπου 100 άτομα...Τελικά τι γίνεται με τις εφημερίδες και τι παιχνίδι παίζεται γενικώς;;;YΓ. Επίσης και μια παρατήρηση γενική...κάποιοι που βγάζουν δηλητήριο για κάποιες ειδικότητες...να προσέξουν μην αυτοδαγκωθούν...
Αρα αφού η ΕΡΤ δεν περιλαμβάνεται όπως και άλλες ΔΕΚΟ αλλά πληρώνονται από το Δημόσιο τότε καταλαβαίνουμε ότι τα νούμερα των απολύσεων και τις κινητικότητας δεν μπορούννα αναφέρονται μόνο στο στενό δημόσιο τομέα, πόσο μάλλον στην Εκπαίδευση...