0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: telhina στις Ιουλίου 10, 2013, 12:38:54 pmΣ΄ευχαριστώ για την απάντηση. Μήπως γνωρίζεις κάποιο τηλέφωνο γιατί σ΄αυτό που παίρνω δεν το σηκώνουν.Δες παρακάτωhttp://www.minedu.gov.gr/geniki-dieythynsi-dioikisis-protobathmias-kai-deyterobathmias-ekpaideysis/dieythynsi-prosopikoy-deyterobathmias-ekpaideysis/tmima-g-prosopikoy-metatheseon-apospaseon.htmlhttp://www.minedu.gov.gr/geniki-dieythynsi-dioikisis-protobathmias-kai-deyterobathmias-ekpaideysis/dieythynsi-prosopikoy-deyterobathmias-ekpaideysis/tmima-b-prosopikoy-metatakseon-proagogon-paraitiseon.htmlΕπίσης μια συμβουλή :Φτιάξε μια αίτηση πρόχειρη και ζήτα τώρα μετάταξη στον κλάδο του 2ου πτυχίου σου. Χρειάζεσαι και το αντίγραφο πτυχίου μαζί και πάρε οπωσδήποτε ενα πιστοποιητικό υπηρεσιακών μεταβολών από την διεύθυνση στην οποία ανήκεις. Εξήγησέ τους την κατάσταση, αν έχουν κατανόηση θα στο βγάλουν γρήγοραΣυννενοήσου με το τμήμα μετατάξεων.Δεν έχει σημασία αν η αίτησή σου είναι εκπρόθεσμη, θα εξεταστεί στις επόμενες μετατάξεις τον Οκτώβριο ή κατ'εξαίρεση. Γενικά πρέπει να τρέξεις λιγο για να προλάβεις την εξελίξεις.Εύχομαι καλή επιτυχία και όλα να πάνε καλά.ΥΓ. Προς όλες όσες έχουν δεύτερο πτυχίο νηπιαγωγού. Ζητήστε τώρα μεταταξη.Να μην μείνει καμιά οργανική κενή στα νηπιαγωγεία
Σ΄ευχαριστώ για την απάντηση. Μήπως γνωρίζεις κάποιο τηλέφωνο γιατί σ΄αυτό που παίρνω δεν το σηκώνουν.
Η παρακάτω δήλωση (αν όντως έγινε έτσι) σας θυμίζει κάτι;http://www.inews.gr/267/stin-kinitikotita-2500-ypalliloi-tou-ypourgeiou-ygeias.htm
Πεζή, πολύ πεζή η απορία μου, αλλά θα την διατυπώσω. Με βάση τα νέα δεδομένα που ήρθαν στη δημοσιότητα (non paper Υπουργείου Παιδείας, πολυνομοσχέδιο) συμφέρει να κάνει κάποιος αίτηση στο ΠΥΣΔΕ για να κριθεί ονομαστικά υπεράριθμος στο σχολείο του (εφόσον βεβαίως έχει διαπιστωθεί υπεραριθμία στην ειδικότητά του); Ή είναι γενικώς επικίνδυνο να έχει κανείς πάνω του αυτή τη "στάμπα" (=υπεράριθμος);
Sas parakalw, as apantisei kapoios pou kserei sigoura!!! Eimai sti dia8esi tis deyterova8mias kai vasei moriwn mporei isws na parw twra organiki...an kanw aitisi gia oristiki topothetisi (pou den kserw an me symferei) kai telika mou dwsoun organiki, prepei na ypiretisw ypoxrewtika ekei (san na epairna metathesi) kai an nai, gia posa xronia? Eimai ΠE19 - diorismeni to 2006, tritekni kai epeidi exw kapoia provlimata, 8a mou htan poly poly poly dyskolo (ews akator8wto) na eimai toso makrya gia kana 2-3 xronia (einai krisima xronia!!!)....8a mou einai poly dyskolo an den ginoun 'h an den parw apospasi, me liga logia! :-/
Προς katjath:Και προς επίρρωσιν των όσων λες:περίμενα άμεση αντίδραση και γραπτή διαμαρτυρία της ένωσης ξενόγλωσσων για την καρατόμηση ξενόγλωσσων συναδέλφων που εκμηδενίζει την όποια επιλογή δυνητικά θα είχε ο μαθητής της Α΄Γυμνασίου να μάθει ,πέρα από τα αγγλικά,ισπανικά και ιταλικά και οδηγεί στη διαθεσιμότητα ξενόγλωσσους.Διότι παρατήρησα εξαιρετική κινητικότητα εναντίον π.χ της Πανελλήνιας Ενωσης Φιλολόγων για την ανάθεση επιστημονικού αντικειμένου για το οποίο δεν είναι καταρτισμένοι(ιστορία), με έωλα επιχειρήματα και φλογερές αναρτήσεις σε εκπαιδευτικά μπλογκ όπου οι φιλόλογοι παρουσιάζονταν περίπου ως οι δακοκτόνοι της δημόσιας ξενόγλωσσης εκπαίδευσης .Τώρα ξενόγλωσσοι μπαίνουν στο κάδρο,οι επιλογές ξενης γλώσσας απομειώνονται(άρα υποβαθμίζεται ο πλουραλισμός στη δημόσια εκπαίδευση-αυτό δεν είναι άλλωστε δεν είναι το ζητούμενο(sic);-ανακοίνωση ,έστω συμπαράστασης δε διάβασα.Γιατί;(ρητορικό ερώτημα)
@typos72Είχες πει για ειδικές κατηγορίες γενικά. Οι άνθρωποι με αναπηρία δεν μπαίνουν καν σε διαθεσιμότητα όπως και αυτοί με μεταπτυχιακές σπουδές.
Παράθεση από: ΠΑΣΑΣ στις Ιουλίου 10, 2013, 01:07:38 pmΠρος katjath:Και προς επίρρωσιν των όσων λες:περίμενα άμεση αντίδραση και γραπτή διαμαρτυρία της ένωσης ξενόγλωσσων για την καρατόμηση ξενόγλωσσων συναδέλφων που εκμηδενίζει την όποια επιλογή δυνητικά θα είχε ο μαθητής της Α΄Γυμνασίου να μάθει ,πέρα από τα αγγλικά,ισπανικά και ιταλικά και οδηγεί στη διαθεσιμότητα ξενόγλωσσους.Διότι παρατήρησα εξαιρετική κινητικότητα εναντίον π.χ της Πανελλήνιας Ενωσης Φιλολόγων για την ανάθεση επιστημονικού αντικειμένου για το οποίο δεν είναι καταρτισμένοι(ιστορία), με έωλα επιχειρήματα και φλογερές αναρτήσεις σε εκπαιδευτικά μπλογκ όπου οι φιλόλογοι παρουσιάζονταν περίπου ως οι δακοκτόνοι της δημόσιας ξενόγλωσσης εκπαίδευσης .Τώρα ξενόγλωσσοι μπαίνουν στο κάδρο,οι επιλογές ξενης γλώσσας απομειώνονται(άρα υποβαθμίζεται ο πλουραλισμός στη δημόσια εκπαίδευση-αυτό δεν είναι άλλωστε δεν είναι το ζητούμενο(sic);-ανακοίνωση ,έστω συμπαράστασης δε διάβασα.Γιατί;(ρητορικό ερώτημα)Συμφωνώ απολύτως με το σκεπτικό σου και συνεχίζω να προβληματίζομαι...Όταν στις συγκεντρώσεις των δημοτικών υπαλλήλων για τη διαθεσιμότητα σχολικών φυλάκων και δημοτικών αστυνομικών παίρνουν μέρος μόνο οι ίδιοι οι ενδιαφερόμενοι και όχι όλοι οι υπάλληλοι του δήμου (αναφέρομαι σε συγκεκριμένη περίπτωση και δεν γενικεύω) και όταν ο καθένας από μας ενδιαφέρεται μόνο για την ειδικότητά του (ΠΕ02 είμαι κι εγώ) δεν υπάρχει περίπτωση να διεκδικήσουμε τίποτε και φυσικά ούτε να κερδίσουμε κάτι όντας διαιρεμένοι... Φέτος σε όλες τις απεργίες τις χρονιάς δεν ήταν τυχαίο ότι στο σχολείο που ήμουν αναπληρώτρια κανένας μόνιμος δεν συμμετείχε στις κινητοποιήσεις...