*

Αποστολέας Θέμα: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 1392824 φορές)

0 μέλη και 24 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος vadi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 565
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3290 στις: Ιούλιος 11, 2013, 02:47:10 μμ »
Περισσότερο τους ενδιαφέρει η απόλυση από τη διαθεσιμότητα. Για να το ξεκαθαρίσω δε μου είπαν για πληροφορικούς ΠΕ ή ΤΕ, όμως επειδή είναι ανεπίσημο ή εκτίμηση του πληροφοριοδότη καλύτερα, μη με αναγκάσετε σας παρακαλώ να πω.

Προσπαθούν να σώσουν ως είθισται κομματικό στρατό, δεν τους βγαίνουν τα νούμερα.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 11, 2013, 02:50:20 μμ από vadi »
Κανείς δε μπορεί να μάθει ό,τι νομίζει πώς ξέρει ήδη. Επίκτητος

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:38:40 »

Αποσυνδεδεμένος nikitas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1394
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση. Εκείνη όμως;
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3291 στις: Ιούλιος 11, 2013, 02:48:11 μμ »
Ρε σεις, μην το παίζετε... Πυθίες! Πείτε ότι υποψιάζεστε ή ότι έχετε μάθει! Τι φοβάστε; Μην κακοχαρακτηριστείτε; Τόσα και τόσα σενάρια έχουν παίξει εδώ μέσα... λίστες, προγραφές, 2005 κοκ. Τι είναι ένα ακόμα; ΟΚ, η υποχρεωτική εκπαίδευση είναι 9χρονη. Τι σημαίνει αυτό; Ότι τα σχέδια του υπουργείου για το... Νέο Λύκειο μπορεί να μας αφήσουν άφωνους; Μπορεί να καταργηθούν ειδικότητες;
Henry V
We few, we happy few, we band of brothers;
For he to-day that sheds his blood with me
Shall be my brother!
William Shakespeare

Αποσυνδεδεμένος Massimoap

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 85
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3292 στις: Ιούλιος 11, 2013, 03:02:13 μμ »
@vadi
αυτή τη στιγμή πάντως όλοι οι κλάδοι προς μετάταξη ... αναρωτιούνται. Για αυτό πιστεύω πως με κάθε επιφύλαξη από την στιγμή που έβγαλες το πιστόλι...use it...έτσι προκαλείς μεγαλύτερη αναστάτωση... αποψη μου παντα

Αποσυνδεδεμένος vadi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 565
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3293 στις: Ιούλιος 11, 2013, 03:05:42 μμ »
Δεν μου είπαν ( εκτός για τους πληροφορικούς που ρώτησα ), και προσωπικά θεωρώ από τη στιγμή που υπάρχει το πολυνομοσχέδιο ότι δεν ισχύει. Μόνο αν κάτι αλλάξει σ'αυτό θα έχει βάση η πληροφορία.
Να ζητήσω συγγνώμη για την αναστάτωση.
Κανείς δε μπορεί να μάθει ό,τι νομίζει πώς ξέρει ήδη. Επίκτητος

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:38:40 »

dd2

  • Επισκέπτης
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3294 στις: Ιούλιος 11, 2013, 03:06:05 μμ »
http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=220623&catid=3
Εξακολουθούν να προκαλούν! Εξαιρούν τους αποσπασμένους υπαλλήλους στα υπουργεία από την κινητικότητα!

Εξαιρούνται και οι αποσπασμένοι σε βουλευτικά και κομματικά γραφεία!
- Η διάταξη μπήκε σφήνα στα προαπαιτούμενα για την εκταμίευση της δόσης
- Την ίδια ώρα χιλιάδες υπάλληλοι του Δημοσίου αντιμετωπίζονται ως παιδιά κατώτερου Θεού και απολύονται!
Χιλιάδες άνθρωποι μένουν στον δρόμο από το Δημόσιο, εκτός τελικά από τα δικά τους παιδιά! Όπως αποκαλύφθηκε σήμερα, με μια διάταξη - πρόκληση, αφήνουν εκτός κινητικότητας εκείνους τους υπαλλήλους που είναι αποσπασμένοι στα υπουργεία!

Κάθε βουλευτής έχει δικαίωμα να απασχολεί έως και τέσσερις συνεργάτες αποσπασμένους από υπηρεσίες του Δημοσίου
Επίσης, εκτός μένουν και οι υπάλληλοι που είναι αποσπασμένοι σε βουλευτικά και κομματικά γραφεία!

Παρά τις πομπώδεις και βαρύγδουπες δηλώσεις του πρωθυπουργού και των υπουργών του για τέλος στο πελατειακό κράτος, η πραγματικότητα δείχνει άλλα πράγματα!

Η συγκεκριμένη διάταξη μπήκε μεταξύ των προαπαιτούμενων για την εκταμίευση της δόσης που εξαιρεί από την κινητικότητα εκείνους τους δημόσιους υπαλλήλους που έχουν αποσπαστεί σε υπουργικά γραφεία. Είναι η διάταξη στο άρθρο 90 παράγραφος 2.

Κάθε βουλευτής έχει δικαίωμα να απασχολεί έως και τέσσερις συνεργάτες αποσπασμένους από υπηρεσίες του Δημοσίου, ενώ μεγάλο αριθμό υπαλλήλων απασχολούν οι κοινοβουλευτικές ομάδες.

Αυτή η διάταξη ίσως να είναι ακόμα ένα λιθαράκι το οποίο θα γείρει την πλάστιγγα σε αρκετούς βουλευτές των δυο κομμάτων της συγκυβέρνησης για το αν θα υπερψηφίσουν ή όχι το πολυνομοσχέδιο.

dd2

  • Επισκέπτης
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3295 στις: Ιούλιος 11, 2013, 03:07:30 μμ »
http://www.alfavita.gr/arthra/%CE%BF%CE%B9%CE%B5%CE%BB%CE%B5-%CE%B5%CE%BA%CF%87%CF%89%CF%81%CE%BF%CF%8D%CE%BD-%CF%84%CE%B7-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CF%8C%CF%83%CE%B9%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CE%AF%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%B1-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%87%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CF%83%CF%85%CE%BC%CF%86%CE%AD%CF%81%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B1
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ

(Ο.Ι.Ε.Λ.Ε.)

Αρθ. Ιδρ. Απόφασης Πρωτοδ. Αθηνών 20376/58

Χαλκοκονδύλη 13, 104-32, Αθήνα

Τηλ: 5238148, 5230819

Fax: 5230819

e-mail: oiele@otenet.gr

 site:          www.oiele.gr

Αθήνα,25/4/2013

Αριθμ. Πρωτ: 35263

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΕΤΣΙ ΕΚΧΩΡΕΙΤΑΙ Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ - ΛΟΥΚΕΤΟ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΚΧΩΡΗΣΗ ΤΩΝ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΣΕ ΙΔΙΩΤΕΣ - ΑΠΟΛΥΟΝΤΑΙ 2.000 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΒΟΡΑ ΣΤΗΝ ΑΠΛΗΣΤΙΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ 20.000 ΜΑΘΗΤΕΣ

Η ΟΙΕΛΕ έχει προειδοποιήσει εδώ και χρόνια πως βρίσκεται σε πλήρη ανάπτυξη σχέδιο εκποίησης των μεριδίων της δημόσιας εκπαίδευσης σε επιχειρηματικούς ομίλους, ανεξάρτητο από την όποια «μνημονιακή υποχρέωση» της χώρας. Ο ακρωτηριασμός της δημόσιας τεχνικής εκπαίδευσης, που προχθές εξαγγέλθηκε, έχει ως μοναδικό στόχο να τροφοδοτήσει με πελατεία την αγορά των ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων. Τη στιγμή που δημόσια τεχνικά σχολεία απειλούνται με λουκέτο, πολυτελείς ιδιωτικοί όμιλοι καραδοκούν να υφαρπάξουν δίδακτρα  από αιφνιδιασμένους και χωρίς επιλογή γονιούς που μοχθούν με στερήσεις για μια επαγγελματική διέξοδο των παιδιών τους από το φαύλο κύκλο της ανεργίας και της φτώχειας. Η νεοφιλελεύθερη επιδημία, που έκανε δειλά την εμφάνισή της στην εκπαίδευση πριν από 10 περίπου χρόνια, τώρα εξαπλώνεται μεταλλάσσοντας κάθε κοινωνικό αγαθό σε εμπορεύσιμο αγαθό και υπηρεσία.

2005-2006: Η ΟΙΕΛΕ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ - ΠΛΑΣΤΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΣΤΕΓΑΣΗΣ  ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΤΕΕ

Οι καμπάνες της έλλειψης εποπτείας, της διαπλοκής και της αποσάθρωσης στο χώρο της Τεχνικής Εκπαίδευσης άρχισαν να χτυπούν από τις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας. Η ΟΙΕΛΕ το 2005 έφερε στη δημοσιότητα γιγαντιαία σκάνδαλα που αφορούσαν στην έκδοση χιλιάδων πλαστών τίτλων σπουδών σε ιδιωτικά ΤΕΕ της επαρχίας (Άρτα, Λάρισα). Περισσότεροι από 3.000 μαθητές με ελλιπή -ή και μηδενική φοίτηση- αποφοιτούσαν, με την ανοχή των εποπτικών οργάνων της πολιτείας, με απολυτήριους τίτλους «αριστείας», αποκτώντας έτσι λαθραία το δικαίωμα πρόσληψης στο Δημόσιο λόγω της υψηλής μοριοδότησής τους στον ΑΣΕΠ.  Δεκάδες ακόμη ιδιωτικά ΤΕΕ, κυρίως στην περιοχή του κέντρου της Αθήνας, βρέθηκαν να λειτουργούν σε κτήρια επικίνδυνα για την υγεία και την ασφάλεια των μαθητών και απολύτως ακατάλληλα για λειτουργία σύγχρονου και με εργαστηριακή υποδομή εκπαιδευτηρίου τεχνικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης. Ωστόσο, το πανηγύρι του ασύδοτου κέρδους εις βάρος της ισοτιμίας των απολυτήριων τίτλων των μαθητών των δημόσιων και των ιδιωτικών τεχνικών σχολείων έλαβε τέλος το 2006, χάρη στις γενναίες πολιτικές και θεσμικές παρεμβάσεις της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας.

2006-2007: ΚΑΙΡΙΕΣ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΜΑΡΙΕΤΤΑΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ  ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΣΗ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Η τότε Υπουργός Παιδείας δεν παρέμεινε αδρανής στις καταγγελίες της Ομοσπονδίας για τα σκάνδαλα των ιδιωτικών ΤΕΕ. Το 2006 μετά από εντολή της ο τότε Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας κ. Καραμάνος απαίτησε με εγκύκλιο την ανάκληση όλων των τίτλων από ιδιωτικά ΤΕΕ που είχαν υποπέσει σε παρανομίες. Στη συνέχεια αναβάθμισε αποφασιστικά το ρόλο των δημόσιων ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ με την ψήφιση του Νόμου  3475/2006 παρέχοντας ισοτιμία με τη δημόσια εκπαίδευση και άμεση πρόσβαση στην αγορά εργασίας στους απόφοιτούς τους, υποχρεώνοντας ταυτόχρονα των ιδιωτικό τομέας της τεχνικής εκπαίδευσης να διασφαλίσει τις ίδιες προδιαγραφές (υλικοτεχνικής υποδομής, εργαστηρίων, προσωπικού και προγραμμάτων σπουδών) με τις αντίστοιχες των δημόσιων εκπαιδευτηρίων . Οι γονείς, πλέον, δεν ήταν υποχρεωμένοι να καταβάλλουν πακτωλό χρημάτων στους αετονύχηδες επιχειρηματίες για να δώσουν προοπτική για τα παιδιά τους. Επιπλέον,  με την ψήφιση του Νόμου 3577/2007 οι μαθητές ιδιωτικών ΤΕΕ που έχουν υποπέσει σε παρανομίες (παράνομο προσωπικό, μη τήρηση αναλυτικού προγράμματος, μη τήρηση επίσημων βιβλίων κ.λπ.) υποχρεώνονται να δώσουν ειδικές πτυχιακές εξετάσεις για να κριθεί, εάν είναι ικανοί για την απονομή τίτλου.

Η ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ: ΞΕΚΙΝΑ ΤΟ ΞΗΛΩΜΑ ΤΟΥ ΠΟΥΛΟΒΕΡ – ΤΟ ΔΟΓΜΑ ΦΡΗΝΤΜΑΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Η εποχή των Μνημονίων έφερε την αλλαγή πλεύσης στην εκπαίδευση. Ο Άνχελ Γκουρία, Γενικός Γραμματέας του ΟΟΣΑ, καταθέτει στην πολιτική ηγεσία του τόπου το σχέδιο για την «εξυγίανση» της Παιδείας στη χώρα μας. Κύριοι άξονες της νέας πολιτικής η συρρίκνωση της δημόσιας εκπαίδευσης, η δραστική μείωση του μισθολογικού κόστους με την ταυτόχρονη αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών και η «απελευθέρωση» της ιδιωτικής εκπαίδευσης από τους «περιορισμούς» του παρελθόντος. Η πολιτική αυτή, την οποία ολοπρόθυμα εφαρμόζει η σημερινή πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, δεν είναι τίποτε άλλο από την εφαρμογή του δόγματος Φρήντμαν στην εκπαίδευση, η εισαγωγή δηλαδή των πιο σκληρών όρων της αγοράς στον πιο ευαίσθητο, ίσως, δημόσιο χώρο. Η ψήφιση του Ενιαίου Μισθολογίου που μείωσε τις αποδοχές των  εκπαιδευτικών μέχρι και 35%, η συγχώνευση των σχολικών μονάδων και η πρόσφατη αύξηση του ωραρίου σε συνδυασμό με τις χιλιάδες απολύσεις αναπληρωτών ήταν τα πρώτα ορατά αποτελέσματα της πολιτικής. Στην ιδιωτική εκπαίδευση στοχευμένα ελαστικοποιήθηκαν οι εργασιακές σχέσεις και μειώθηκε δραματικά το μισθολογικό κόστος, ώστε οι ιδιώτες να κερδίσουν δεκάδες εκατομμύρια ευρώ (η εφαρμογή του Ενιαίου Μισθολογίου και της αύξησης του ωραρίου τους χαρίζει περίπου 50 εκατομμύρια ευρώ ετησίως) και να μπορούν να εκβιάζουν με απόλυση εκπαιδευτικούς που μέχρι πρότινος είχαν την ελευθερία να καταγγέλλουν σοβαρές παραβιάσεις της εκπαιδευτικής νομοθεσίας στα σχολεία τους.

Στην τεχνική εκπαίδευση η νεοφιλελεύθερη επέλαση ξεκίνησε πριν από ένα χρόνο με την εφαρμογή του επικίνδυνου, νεοφιλελεύθερου θεσμού των  vouchers και συνεχίστηκε με την ψήφιση του Μνημονίου 3 (νόμος 4093/2012) όπου αίρονται ρυθμιστικοί όροι για τη λειτουργία ιδιωτικών ΤΕΕ (ιδιοκτήτης πρέπει να είναι εκπαιδευτικός, συγκεκριμένοι όροι ποιότητας και ελέγχου των δομών τους), με αποτέλεσμα πλέον ιδιωτικές εκπαιδευτικές μονάδες να μπορούν ανενόχλητα να λειτουργούν χωρίς όρια και έλεγχο.

2013: Ο ΑΡΒΑΝΙΤΟΠΟΥΛΟΣ ΓΚΡΕΜΙΖΕΙ Ο, ΤΙ ΕΧΤΙΣΕ Η ΜΑΡΙΕΤΤΑ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ – ΧΑΡΙΖΕΙ ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΙΣ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ, ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΚΑΤΑΡΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ

Με την ψήφιση των μνημονιακών νόμων, το έδαφος ήταν πια εύφορο για να δοθεί το οριστικό χτύπημα στη δημόσια τεχνική εκπαίδευση. Πριν από μία εβδομάδα ο Υπουργός Παιδείας ανακοίνωσε μέσω του ΕΟΠΠΕΠ και με τη σύμφωνη γνώμη των -ανυποψίαστων - κοινωνικών εταίρων (ΓΣΕΕ και ΓΣΕΒΕ) την αναβάθμιση, των ειδικότητες της Δημόσιας Τεχνικής Εκπαίδευσης (ΕΠΑΛ & ΕΠΑΣ) δίνοντας τη δυνατότητα σε απόφοιτούς τους να αποκτούν επαγγελματικά δικαιώματα και άμεση πρόσβαση στην αγορά εργασίας. Ωστόσο, με τη χθεσινή απόφαση του Υπουργού Παιδείας οι περισσότερες από τις πιο σημαντικές, δημοφιλείς και αναβαθμισμένες με επαγγελματικά προσόντα, πλέον, ειδικότητες με άμεση ανταπόκριση στην αγορά εργασίας («Αισθητικής Τέχνης», «Κομμωτικής Τέχνης» , «Βοηθών Νοσηλευτών», «Βοηθών Γενικής Νοσηλείας», «Βοηθών Φαρμακείων», «Βοηθών Βρεφονηπιοκόμων» του Τομέα Υγείας και Πρόνοιας», «Βοηθών Νοσηλευτών» του Τομέα Υγείας και Πρόνοιας», «Βοηθών Γενικής Βρεφονηπιοκομίας») ουσιαστικά χαρίζονται σε επιχειρηματικούς ομίλους και καταργούνται από το δημόσιο. Σύμφωνα με εκτίμηση του κλαδικού ινστιτούτου ΙΝΕ-ΓΣΕΕ/ΟΙΕΛΕ μέχρι χθες το 99,3% των μονάδων της ΤΕΕ ήταν δημόσια εκπαιδευτήρια και μόλις το 0,7% ιδιωτικά. Με την απόφαση Αρβανιτόπουλου αναμένεται το μερίδιο των ιδιωτών στο χώρο της τεχνικής εκπαίδευσης να ανέλθει στο 15% περίπου, το υψηλότερο μεταξύ όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης!

ΠΑΡΤΥ ΓΙΑ ΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ, ΚΗΔΕΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Μερικές φορές μια εικόνα ισούται με χίλιες λέξεις (ή και παραπάνω). Το τελευταίο διάστημα ο Υπουργός Παιδείας περιοδεύει ως επίτιμος καλεσμένος και ομιλητής εορταστικών εκδηλώσεων σε ιδιωτικά εκπαιδευτήρια (Ελληνογερμανική Αγωγή, Εκπαιδευτήρια Δούκα κ.λπ.). Τις εκδηλώσεις αυτές – και κατά συνέπεια τα σχολεία - δεν διστάζει να διαφημίσει δωρεάν μέσω έκδοσης δελτίων τύπου από το Υπουργείο Παιδείας, τον θεσμικό εγγυητή της δημόσιας εκπαίδευσης.  Όποιος, ωστόσο, παρακολούθησε δελτία ειδήσεων προχθές βράδυ έγινε μάρτυρας μιας κορυφαίας εκπαιδευτικής πρόκλησης.  Από τη μια παρακολούθησε σκηνές ρωμαϊκού θριάμβου στα εγκαίνια του ιδιωτικού εκπαιδευτικού ομίλου ΙΕΚ Ακμή στον Πειραιά, ενώ λίγα λεπτά αργότερα πληροφορήθηκε για την κατάργηση 46 (στην ουσία 50) ειδικοτήτων στην τεχνική εκπαίδευση, την απόλυση (εμείς δεν θα χρησιμοποιήσουμε τον κατ΄ ευφημισμόν όρο «διαθεσιμότητα») 2.000 περίπου εκπαιδευτικών και τη μετάταξη άλλων 500. Κι επειδή κανείς δεν νοιάζεται και δεν μέτρησε τους μαθητές και το μέλλον τους, 20.000 περίπου μαθητές (οι φετινοί απόφοιτοι της Α’ τάξης των ΕΠΑΣ και της Α’ και της Β’ των ΕΠΑΛ) βρίσκονται πια στον «αέρα» και εκτός δημόσιας εκπαίδευσης, ενώ αν επιμείνουν να φοιτήσουν στον τομέα της ΤΕΕ που επέλεξαν, θα αναγκαστούν να εγγραφούν σε ιδιωτικές εκπαιδευτικές μονάδες που αναμένεται να ξεφυτρώσουν σαν μανιτάρια προκειμένου  να καλύψουν την «θεόσταλτη» αύξηση της ζήτησης στις ειδικότητες που ο Υπουργός Παιδείας χωρίς σκέψη και σχέδιο κατάργησε πραξικοπηματικά από τη δημόσια τεχνική εκπαίδευση.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ ΠΛΑΣΤΩΝ ΤΙΤΛΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ-ΚΛΟΥΒΙΩΝ

Το 2005 που η ΟΙΕΛΕ αποκάλυπτε τα σκάνδαλα στο χώρο των ιδιωτικών ΤΕΕ υπήρχε ακόμη κάποια στοιχειώδης εποπτεία των ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων και το νομικό πλαίσιο προστάτευε το δημόσιο αγαθό της εκπαίδευσης. Στη σημερινή μνημονιακή πραγματικότητα με κουτσουρεμένο τον εποπτικό έλεγχο και την «απελευθέρωση» από κάθε είδους ρύθμιση των ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων είναι μαθηματικά βέβαιο ότι επιστρέφουμε ολοταχώς στην εποχή των πλαστών τίτλων σπουδών, των σχολείων-κλουβιών, της μαύρης εργασίας «εκπαιδευτικών» χωρίς προσόντα.

Με λίγα λόγια, πρόσβαση στα εκπαιδευτικά αγαθά και κατά συνέπεια στην αγορά εργασίας θα έχουν μόνο όσοι μαθητές είναι γόνοι οικογενειών με οικονομική δυνατότητα. Η δεκαετία του ’50 επανέρχεται. Πλήρωσε για να σπουδάσεις, πλήρωσε για να εργαστείς. Η διαιώνιση και γιγάντωση των οικονομικών, των εκπαιδευτικών και των κοινωνικών ανισοτήτων επικυρώνεται πλέον και επίσημα από έναν Υπουργό δέσμιο ακραίων επιχειρηματικών συμφερόντων.

Είναι βέβαιο ότι μπαίνουμε σε μια κρίσιμη και ιστορική φάση για την ελληνική εκπαίδευση. Οι εκπαιδευτικοί, οι εργαζόμενοι, οι άνεργοι, οι νέοι άνθρωποι οφείλουν να αντιμετωπίσουν με κάθε πρόσφορο μέσο την επίθεση ενάντια στα δημόσια αγαθά και να πείσουν την παραζαλισμένη από την προπαγάνδα ελληνική κοινωνία ότι το ξεπούλημα της εκπαίδευσης υπονομεύει το μέλλον της και καταδικάζει τα παιδιά της σε αιώνια φτώχεια και ανέχεια. Ο αγώνας πρέπει να ξεκινήσει άμεσα και δεν είναι αγώνας μόνο για να περισώσουμε το δημόσιο αγαθό της παιδείας, αλλά την ίδια τη δημοκρατία και τους θεσμούς που κινδυνεύουν από τις ασύδοτες δυνάμεις των δήθεν ελεύθερων αγορών.

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ Ο.Ι.Ε.Λ.Ε.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΟΥΡΟΥΤΟΣ                                                   ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΑΡΡΗΣ
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 12, 2013, 01:04:11 πμ από Lasid »

dd2

  • Επισκέπτης
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3296 στις: Ιούλιος 11, 2013, 03:10:08 μμ »
Ρε σεις, μην το παίζετε... Πυθίες! Πείτε ότι υποψιάζεστε ή ότι έχετε μάθει! Τι φοβάστε; Μην κακοχαρακτηριστείτε; Τόσα και τόσα σενάρια έχουν παίξει εδώ μέσα... λίστες, προγραφές, 2005 κοκ. Τι είναι ένα ακόμα; ΟΚ, η υποχρεωτική εκπαίδευση είναι 9χρονη. Τι σημαίνει αυτό; Ότι τα σχέδια του υπουργείου για το... Νέο Λύκειο μπορεί να μας αφήσουν άφωνους; Μπορεί να καταργηθούν ειδικότητες;
Συνάδελφε μήπως γνωρίζεις κάτι συγκεκριμένο, έχεις ακούσει κάτι;

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3297 στις: Ιούλιος 11, 2013, 03:17:45 μμ »
@dd2

χαλαρώστε παίδες. Το μόνο σίγουρο (αν και θα επιθυμούσα να αλλάξουν τα πράγματα προς το καλύτερο στο τελικό νομοσχέδιο, εννοώ αν είναι δυνατόν να μην είναι κανένας συνάδελφος) είναι αυτο που εμφανίστηκε στο προσχέδιο Νόμου. Επίσης μια παράκληση δείτε λίγο πριν τι έχουν αναρτήσει οι συνάδελφοι γιατι αυτό με τις αποσπάσεις σε βουλ. γραφεία - αν και είναι πολύ σοβαρό - τρίτωσε.

Αποσυνδεδεμένος makos13

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3298 στις: Ιούλιος 11, 2013, 03:31:17 μμ »
Συνάδελφος ειδικότητας που καταργείται, διορισμένη με ΑΣΕΠ, έχει εντωμεταξύ αποκτήσει δευτερο πτυχίο (φιλολόγου), το οποίο έχει αναγνωριστεί από τη Δευτεροβάθμια. Μετά από την αλλαγή που έγινε στο πρώτο nonpaper που την εξαιρούσε, εκτιμάτε πως ο μόνος τρόπος για να παραμείνει στην εκπαίδευση είναι να το κυνηγήσει με κάποιον εργατολόγο; Πιστεύετε πως θα έχει πιθανότητες; Η έτσι κι αλλιώς να επιχειρήσει να κάνει έστω και εκπρόθεσμη αίτηση μετάταξης στους φιλολόγους; Από όσο γνωρίζω μπορεί να δεχτούν την κατάθεση της εκπρόθεσμης αίτησής της, όμως δεδομένου ότι την Τετάρτη μπορεί να έχει βγει σε διαθεσιμότητα, θα έχει κανένα νόημα;
 

Αποσυνδεδεμένος rataplan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 446
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3299 στις: Ιούλιος 11, 2013, 03:34:13 μμ »
Συνάδελφος ειδικότητας που καταργείται, διορισμένη με ΑΣΕΠ, έχει εντωμεταξύ αποκτήσει δευτερο πτυχίο (φιλολόγου), το οποίο έχει αναγνωριστεί από τη Δευτεροβάθμια. Μετά από την αλλαγή που έγινε στο πρώτο nonpaper που την εξαιρούσε, εκτιμάτε πως ο μόνος τρόπος για να παραμείνει στην εκπαίδευση είναι να το κυνηγήσει με κάποιον εργατολόγο; Πιστεύετε πως θα έχει πιθανότητες; Η έτσι κι αλλιώς να επιχειρήσει να κάνει έστω και εκπρόθεσμη αίτηση μετάταξης στους φιλολόγους; Από όσο γνωρίζω μπορεί να δεχτούν την κατάθεση της εκπρόθεσμης αίτησής της, όμως δεδομένου ότι την Τετάρτη μπορεί να έχει βγει σε διαθεσιμότητα, θα έχει κανένα νόημα;
ας  κάνει  την  αίτηση  απόδοσης  β΄ειδικότητας  όσο  πιο  γρήγορα  γίνεται. μπορεί  στη  συζήτηση  του  πο(υ)λονομοσχεδίου :o  να  ληφθεί  κάποια  πρόνοια  για  τους  έχοντες  κ  β΄ ειδικότητα. ΑΣ  ΤΡΕΞΕΙ.

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2005
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3300 στις: Ιούλιος 11, 2013, 03:42:17 μμ »
Patrea εννοείς τις ειδικότητες που καταργούνται ή αυτες που περισσευουν πληροφορικοι γυμναστες;

Αιτήσεις πληροφορήθηκα ότι γίνονται και από τις ειδικότητες που συμπεριλαμβάνονται στο σχέδιο νόμου (προφανώς καίγονται να γίνει κάτι άμεσα) αλλά και από άλλες ειδικότητες που θέλουν να έχουν και αυτή τη δυνητική προοπτική.

Αποσυνδεδεμένος dem

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 58
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3301 στις: Ιούλιος 11, 2013, 04:34:00 μμ »
Κάποιοι αυτές τις μέρες μοχθούν για να ενεργοποιηθεί η περσινή εγκύκλιος (ΦΕΚ 54 Α’ /14-03-2012) για τη μετάταξη αποσπασμένων τακτικών υπαλλήλων δημοσίων υπηρεσιών, Ν.Π.Δ.Δ. και Ο.Τ.Α. α’ και β΄ βαθμού. Αν τα καταφέρουν θα πετύχουν ακόμα ένα ισχυρό χτύπημα στην ισονομία και την ισοπολιτεία 

Αποσυνδεδεμένος mmmm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1718
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3302 στις: Ιούλιος 11, 2013, 05:05:27 μμ »
Αν είναι να ενεργοποιηθεί ας ενεργοποιηθεί αρκεί να το ξέρουν όλοι και όχι να στέλνει αίτηση όποιος θέλει όποτε θέλει. Από την άλλη αυτό δε γίνεται γιατί έλεγε ότι πρέπει να το κάνεις σε 2 μήνες (μέχρι 14-05-2012).
Πρέπει να το περάσουν σε νόμο για να μπορεί να κάνει αίτηση κάποιος τώρα, δηλαδή να λέει τα ίδια με πέρυσι και να λέει αιτήσεις μέχρι 31/08/13 ας πούμε.

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3303 στις: Ιούλιος 11, 2013, 05:15:12 μμ »
Καμιά απόφαση από την ΟΛΜΕ υπάρχει; καμιά κινητοποίηση για το θέμα της διαθεσιμότητας έχει ανακοινωθεί;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160929
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 592
Σύνολο: 609

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.056 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.