*

Αποστολέας Θέμα: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 1392862 φορές)

0 μέλη και 13 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος glianna

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 371
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3738 στις: Ιούλιος 15, 2013, 05:13:13 μμ »
Για να λέμε την αλήθεια, οι ειδικότητες που είναι υπό κατάργηση - πλην της ισπανικής και ιταλικής φιλολογίας - δεν θα είχαν θέση σε ένα ενιαίο 12τάξιο σχολείο. Περισσότερο ταιριάζουν σε σχολές ΟΑΕΔ ή/και ΙΕΚ. Αλλά οι αλλαγές και καταργήσεις που προωθούν, δεν είναι στα πλαίσια της βελτίωσης της παιδείας, ή μήπως όχι;

Υ.Γ. Δεν νομίζω να έχουν πρόβλημα να βρουν δουλειά ιατροί, οδοντίατροι, νοσηλευτές κλπ, ε; Φρόντισαν 3 χρόνια τώρα να βελτιώσουν τον υπέροχο ιδιωτικό τομέα της χώρας...

Υ.Γ.2 Κουιζάκι: Βρείτε τις μισθολογικές διαφορές (ακόμα καλύτερα τους μισθούς) νοσηλευτών ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ στα δημόσια νοσοκομεία. Όταν το ίδιο το κράτος φροντίζει....
Δεν είχαν θέση στα γενικά λύκεια, είχαν όμως σημαντική θέση στα επαγγελματικά λύκεια! Με τη λογική σου θα πρέπει να καταργηθούν γενικά τα ΕΠΑ.Λ.  και να παρέχεται κατάρτιση, όχι εκπαιδευση πλέον, από άλλους φορείς με αμφιβόλου ποιότητας προγράμματα σπουδών, διδακτικά συγγράμματα, διδακτικό προσωπικό και υλικοτεχνική υποδομή.Τα ΕΠΑ.Λ. είναι ο καλύτερα οργανωμένος φορέας παροχής επαγγελματικής και παράλληλα γενικής εκπαίδευσης και τον διαλύουν τμηματικά. Αντιληφθείτε το, συνάδελφοι, και συνταχτείτε στο πλευρό μας.

Φυσικά και θα έχουν πρόβλημα να βρουν δουλειά οι συνάδελφοι του τομέα υγείας και πρόνοιας. Υπάρχουν οδοντίατροι, νοσηλευτές, βρεφονηπιοκόμοι, φυσικοθεραπευτές κ.α. που εξαρχής και συνειδητά, δεν εργάστηκαν πουθενά αλλού πέρα από την εκπαίδευση. Αλλά ακόμη και να εργάστηκαν σε άλλο επαγγελματικό χώρο, επέλεξαν την εκπαίδευση. Ακολούθησαν τις προβλεπόμενες διαδικασίες, παιδαγωγική κατάρτιση, μεταπτυχιακά στα παιδαγωγικά, ΑΣΕΠ, συλλογή προυπηρεσίας. Εκπαιδεύτηκαν, έμαθαν να λειτουργούν με συγκεκριμένο τρόπο, οργάνωσαν υποστηρικτικό διδακτικό υλικό κ.λ.π. Το σημαντικότερο όμως είναι ότι τους στερούν τη δυνατότητα να ασκούν το λειτούργημα που τους χαρίζει ηθική ικανοποίηση και αγαπούν  ...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 15, 2013, 08:19:00 μμ από glianna »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:49:29 »

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3739 στις: Ιούλιος 15, 2013, 05:17:45 μμ »
Δυο σχόλια.
Θίχτηκε το θέμα των αναπληρωτών. Εγώ θα αντιστρέψω το ερώτημα. Ποια ήταν η παρέμβαση των αναπληρωτών και οι πρωτοβουλίες τους; Η αντίδραση τους; Επαναλαμβάνω κάτι που το έχω πει πολλές φορές. Για να στηρίξεις κάποιον πρέπει να τον δεις να κάνει κάτι. Στήριξα τους εργαζομένους της ΕΡΤ, γιατί είδα οτι αγωνίστηκαν. Εμείς ως κλάδος λάμπουμε δια της απουσίας μας και μόνιμοι και αναπληρωτές. Στις κινητοποιήσεις που γίνονται αυτές τις ημέρες, το 50% είναι συνάδελφοι που βγήκαν σε διαθεσιμότητα, το άλλο 40% είναι συνάδελφοι άλλων ειδικοτήτων από τα σχολέια που είχαν αυτές τις ειδικότητες και το 10% οι γνωστοί συνδικαλιστές και κάποιοι κλασσικοί θαμώνες των συνελεύσεων και των κινητοποιήσεων. Αν είχε γίνει αυτό που έγινε φέτος με τους αναπληρωτές πριν 10 χρόνια η ΠΕΑΕ δεν θα περίμενε την ΟΛΜΕ θα είχε κλείσει όλες τις ΔΔΕ και ΔΠΕ μόνη της. Όταν δρας προκαλείς αντιδράσεις, είτε στήριξης και συμπαράστασης, είτε και αρνητικές αντιδράσεις. Όταν δεν δρας όμως, τότε ούτε και αυτός που θέλει να σε βοηθήσει το μπορεί. Εδώ όμως ακόμα και στους αναπληρωτές είχαμε το εξής φαινόμενο: "ε φιλολόγους σίγουρα θα πάρουνε, δεν γίνεται να μην χρειαστούν. Και φυσικοί, έχουν πολλές ελλείψεις". Η ίδια διάσπαση που υπάρχει και τώρα στους μόνιμους δηλαδή "εμάς δεν μας αγγίζει".

Αν όντως τους ενδιάφερε η σωστή αξιοποίηση του προσωπικού και όχι να απολύσουν κόσμο και να διαλύσουν τη δημόσια εκπαίδευση, όπως σωστά ειπώθηκε, αντί αν βγουν σε διαθεσιμότητα, γιατροί, οδοντίατροι, νοσηλευτές θα αναλάμβαναν ως σχολίατροι, σχολικές νοσοκόμες κλπ και θα αναλάμβαναν προληπτικές δράσεις, ενημερώσεις και εξετάσεις των παιδιών. Αντί να συνοστίζονται κάθε χρόνο στα νονοκομεία και τα ιατρεία του ΙΚΑ κατά χιλιάδες οι μαθητές, θα λύνονταν το θέμα εσωτερικά από τις Διευθύνσεις και τους σχολίατρους που θα είχαν στη διάθεση (φοβόμαστε να χρησιμοποιήσουμε και τη λέξη) τους.

Αποσυνδεδεμένος nikitas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1394
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση. Εκείνη όμως;
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3740 στις: Ιούλιος 15, 2013, 05:26:13 μμ »
Αληθεύει ότι οι της Ολυμπιακής Παιδείας προσλήφθηκαν από το υπουργείο πολιτισμού; Όποια κι αν είναι η αλήθεια, κάνα-δυο σε τούτο το thread επισημαίναμε τη... μυστήρια απουσία του υπουργείου πολιτισμού από τις λίστες της διαθεσιμότητας, αφού όταν ο Άρβι έκανε την... περιβόητη πλέον αξιολόγηση δομών, υπουργείο παιδείας και υπουργείο πολιτισμού ήταν ένα, άρα, λογικά, θα έπρεπε να υπάρξει πλεονάζον προσωπικό και από τα δύο υπουργεία. Σκεφτείτε πόσο 'βολική' είναι γι' αυτόν η άξαφνη διχοτόμηση του υπουργείου του -γιατί άραγε; ιδίως σ' εποχή που του υπουργικό σχήμα πρέπει να είναι μικρό κι ευέλικτο- Αν θέσει σε διαθεσιμότητα, ο μη γένοιτο, τους προαναφερθέντες εκπαιδευτικούς και κάποιος τον ρωτήσει:
"Καλά, ρε φίλε, εσύ δε μας έλεγες ότι περισσεύουν μόνο 2.000; Και τώρα βγάζεις στο σφυρί άλλους τόσους";
Θα μπορούσε κάλλιστα ν' απαντήσει:
"Μα, κύριέ μου, δε μιλάμε για εργαζόμενους του υπουργείου παιδείας, αλλά του υπουργείου πολιτισμού"!
Και το χειρότερο είναι ότι θα 'χει και δίκιο! Απλά σατανικό!!
Henry V
We few, we happy few, we band of brothers;
For he to-day that sheds his blood with me
Shall be my brother!
William Shakespeare

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3741 στις: Ιούλιος 15, 2013, 05:29:47 μμ »
glianna το ίδιο λέμε στην ουσία, απλά με διαφορετικές ονομασίες. Αυτά δεν έχουν και τόση σημασία, όσο η ουσία την απλής κατάργησης σε μία μέρα.
(το σχόλιό μου για το πόσο εύκολα θα βρουν εργασία γιατροί κλπ μετά, προφανώς ήταν ειρωνικό..)
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:49:29 »

Αποσυνδεδεμένος panos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 187
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3742 στις: Ιούλιος 15, 2013, 05:46:07 μμ »
Για να λέμε την αλήθεια, οι ειδικότητες που είναι υπό κατάργηση - πλην της ισπανικής και ιταλικής φιλολογίας - δεν θα είχαν θέση σε ένα ενιαίο 12τάξιο σχολείο. Περισσότερο ταιριάζουν σε σχολές ΟΑΕΔ ή/και ΙΕΚ. Αλλά οι αλλαγές και καταργήσεις που προωθούν, δεν είναι στα πλαίσια της βελτίωσης της παιδείας, ή μήπως όχι;

Υ.Γ. Δεν νομίζω να έχουν πρόβλημα να βρουν δουλειά ιατροί, οδοντίατροι, νοσηλευτές κλπ, ε; Φρόντισαν 3 χρόνια τώρα να βελτιώσουν τον υπέροχο ιδιωτικό τομέα της χώρας...

Υ.Γ.2 Κουιζάκι: Βρείτε τις μισθολογικές διαφορές (ακόμα καλύτερα τους μισθούς) νοσηλευτών ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ στα δημόσια νοσοκομεία. Όταν το ίδιο το κράτος φροντίζει....

Aυτή η αντίληψή σου φαντάζομαι πηγάζει από τη παιδαγωγική κατάρτιση που υποτίθεται πως με ένα ή κανένα παιδαγωγικό μάθημα αποκτάς σε αντίθεση με γιατρούς, νοσηλευτές, φαρμακοποιούς κλπ παράλληλα με άλλες υποχρεώσεις και πολλές φορές μακριά από το σπίτι τους απέκτησαν.
Είναι αυτονόητο ένα σχολείο που θα γιγαντώνει φροντιστήρια σε μαθήματα όπως φυσική ας πουμε για να επιτευχθεί το ποθητό όνειρο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.
Επίσης ένας μαθητής πρέπει να υποχρεωθεί να πράσει από το γενικό λύκειο και φροντιστήρια όπως προανέφερα για να εισαχθεί στο ΤΕΙ ιατρικών εργαστηρίων, νοσηλευτικής ή κοινωνικής εργασίας ενώ μπορεί να να βιώσει, να προετοιμαστεί και να εισαχθεί πιο στοχευμένα και όχι επειδή ανεβοκατέβηκαν οι βάσεις εισαγωγής.
Επίσης διαφαίνεται ότι είναι πιο ιδανικό ένα σχολείο που θα προετοιμάζει υποψήφιους δικηγόρους, αρχιτέκτονες, οικονομολόγους κλπ προκειμένου να παράγει εξειδικευμένους επαγγελματίες του πρωτογενούς τομέα με παιδεία και μόρφωση...
Ίσως μεταξύ μας το ανήκεις στις λεγόμενες "καθηγητικές σχολές" πιθανόν να σου χορηγεί ανευ κόπου τον τίτλο σε σχέση με άλλους αλλά δε σε χρήζει παράλληλα και απαξιωτή μεγάλου τμήματος της επαγγελματικής εκπαίδευσης αν έχεις περάσει έξω από ΕΠΑΛ ποτέ...Μεταξύ μας πάντα... :)

Αποσυνδεδεμένος glianna

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 371
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3743 στις: Ιούλιος 15, 2013, 05:52:43 μμ »
Χαίρομαι που λες ότι συμφωνούμε στην ουσία. Μακάρι να συμφωνούσαν και οι ιθίνοντες...
Είμαστε ιδιαίτερα ευαίσθητοι αυτές τις μέρες.
Καταλαβαίνετε, ελπίζω, τι κεραμίδα μας ήρθε στο κεφάλι...
Αισθάνεσαι ματαιότητα. Σκέφτεσαι ότι πρέπει να αλλάξεις σχεδιασμό ζωής :(
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 15, 2013, 05:54:27 μμ από glianna »

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3744 στις: Ιούλιος 15, 2013, 05:53:04 μμ »
panos δεν κατάλαβες τίποτα από όσα (λίγα, είναι η αλήθεια) προανέφερα, και έχεις απολύτο.. άδικο σε όσα μου προσάπτεις. Αλλά θα ξεφύγουμε πολύ από το θέμα, οπότε δεν το συνεχίζω εδώ (σε άλλο θέμα ευχαρίστως να αναλύσουμε όλα αυτά)  ;)

Υ.Γ. Και δεν υπάρχουν πραγματικά "καθηγητικές" σχολές, πλην δασκάλων και νηπιαγωγών. Όλα τα υπόλοιπα είναι επιλογές στη ζωή  8)
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος kourakpe

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 56
  • ΜΑΥΡΗ ΘΥΕΛΛΑ
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3745 στις: Ιούλιος 15, 2013, 07:26:00 μμ »
Από το σχέδιο νόμου:

Άρθρο 90
∆ιαθεσιμότητα

2. Εάν καταργηθούν ορισμένες θέσεις του ίδιου κλάδου ή και ειδικότητας, η επιλογή του προσωπικού που τίθεται σε διαθεσιμότητα λόγω κατάργησης θέσης σύμφωνα με την παράγραφο Ζ.2 της παραγράφου Ζ του άρθρου πρώτου του ν. 4093/2012, κατά τα ανωτέρω διενεργείται με βάση την αποτίμηση των προσόντων όλων των υπαλλήλων του κλάδου ή και της ειδικότητας που ανήκουν οι υπό κατάργηση θέσεις του φορέα, εφόσον
υπηρετούν σε υπηρεσίες ή μονάδες που αξιολογήθηκαν σύμφωνα με την παρ.1 του παρόντος.

Καμία ειδικότητα δεν είναι εξασφαλισμένη. Μπορούν να διώξουν και Φιλολόγους και Μαθηματικούς κλπ...;;;;;;
και μετά να τους πάρουν κοψοτιμής ως ωρομίσθιους;;;;
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 15, 2013, 07:32:12 μμ από kourakpe »

Αποσυνδεδεμένος emnaypli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 251
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3746 στις: Ιούλιος 15, 2013, 07:27:51 μμ »
Για να λέμε την αλήθεια, οι ειδικότητες που είναι υπό κατάργηση - πλην της ισπανικής και ιταλικής φιλολογίας - δεν θα είχαν θέση σε ένα ενιαίο 12τάξιο σχολείο. Περισσότερο ταιριάζουν σε σχολές ΟΑΕΔ ή/και ΙΕΚ. Αλλά οι αλλαγές και καταργήσεις που προωθούν, δεν είναι στα πλαίσια της βελτίωσης της παιδείας, ή μήπως όχι;
Παρόλα αυτά τα τεχνικά λύκεια των περισσότερων ευρωπαικών κρατών έχουν τομέα Υγείας και Πρόνοιας.

Ίσως, δε γνωρίζω. Απλά έχω ένα άλλο σύστημα στο μυαλό μου, όπου οι περισσότερες από αυτές τις ειδικότητες θα υπήρχαν σε ειδικές τεχνικές σχολές (τύπου ΟΑΕΔ ή ΙΕΚ εδώ) και όχι ως "τεχνικά λύκεια" κλπ. Επίσης, θα ήθελα να υπήρχαν γιατροί/οδοντρίατροι και ψυχολόγοι σε κάθε σχολείο (όχι ως διδάσκοντες, αλλά ως επαγγελματίες), όπως σε αρκετές χώρες. Και κάποιες τεχνικές ειδικότητες να υπήρχαν στα γενικά λύκεια με ειδικά εργαστήρια για όλους (όχι μόνο θεωρία όπως τώρα). Αλλά τι λέμε τώρα  ::)

Δες λίγο στην Ευρώπη και τον υπόλοιπο κόσμο.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 15, 2013, 08:05:22 μμ από MARKOS »

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3747 στις: Ιούλιος 15, 2013, 07:59:30 μμ »
Αντίπαλος μας στα πλαίσια του διαλόγου δεν είναι ο συνομιλητής μας αλλά το συζητούμενο πρόβλημα.

Εδω θέλω να πω την αποψη μου γυρω απο την επαγγελματικη-τεχνικη εκπαιδευση. Θαυμαζα εδω και μερικά χρόνια (όχι τοσα πολλα πίσω) οταν μαθητες σε ερώτηση μου τί θελουν να σπουδάσουν, μου έλεγαν καποια επαγγελματα οπως αισθητικός, κομμωτική, μαγειρική, κλπ. Εμενα σχεδον αναυδος! Αριστοι μαθητες και ελεγα μεσα μου"δεν είναι δυνατόν".... Ομως τους θαύμαζα γιατι ξεπερνουσαν το δικο μου σκεπτικο ή αν θελετε, συντηρητική σκέψη, αντίληψη,στεροτυπο κλπ που για μενα ηταν σπουδες στο πανεπιστήμιο. Κρίμα, λοιπόν, που εφεραν ετσι τα πράγματα. Κρίμα για τους καθηγητες, κριμα για τους μαθητες, κριμα για το εκπαιδευτικό συστημα.


Landau, καθηγητική σχολη ειναι και το ΦΠΨ(δες προγραμμα σπουδων Παιδαγωγικής κατ/νσης.... αλλά αυτό ειναι αλλο θέμα...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 15, 2013, 08:11:27 μμ από MARKOS »
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3748 στις: Ιούλιος 15, 2013, 08:11:42 μμ »
Η εμμονή του έλληνα με τα πτυχία (με απώτερο σκοπό να μπει βέβαια στο δημόσιο), ακόμα και αν το παιδί του δεν "τράβαγε" για επιστήμονας (γι' αυτό υπάρχουν εξάλλου και οι Βουλγαρίες-Ρουμανίες), αποδείχτηκε καταστροφική. Κάποιοι πρέπει να γίνουν και τεχνίτες και τεχνικοί σε αυτή τη χώρα, δεν χωράνε όλοι πίσω από ένα γραφείο. Και στην τεχνική εκπαίδευση όμως τα κάναμε θάλασσα, τόσο για το τι ειδικότητες επιλέξαμε να παράγουμε μαζικά, όσο και για το ότι την καταντήσαμε τη χωματερή της εκπαίδευσης συναθροίζοντας απλά μαθητές χαμηλών δυνατοτήτων και κατ' ουσίαν αδιάφορους για τεχνική εξειδίκευση. 
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 15, 2013, 08:16:03 μμ από Green »

Αποσυνδεδεμένος emnaypli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 251
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3749 στις: Ιούλιος 15, 2013, 08:12:29 μμ »
Και αυτοί που απέλυσαν ίσως ήταν από αυτούς  που έπρεπε να μείνουν στην εκπαιδευση, λόγω παιδαγωγικής επάρκειας από ΑΣΠΑΙΤΕ.Αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 15, 2013, 08:28:45 μμ από emnaypli »

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3750 στις: Ιούλιος 15, 2013, 08:55:58 μμ »
Nαι, ισως,...αλλά εγώ εχω μια διαφορετικη γνωμη με τους πολλους. Δεν πολυ-πιστευω στα πτυχια παιδαγωγικής επάρκειας με την εννοια πως ΟΚ παρακολουθησες 2 χρόνια παιδαγωγικά, αλλά αν μεσα σου δεν το χεις, ο σπόρος της "γνωσης των παιδαγωγικων θα μεινει τζούφιος-στείρος" δεν θα "πιάσει". Για μενα ο παιδαγωγος ειναι πρώτα απο ολα ή το'χεις ή δεν το'χεις, οπως και αλλα επαγγελματα π.χ. του ηθοποιου. Αν καποιος δεν εχει την εφεση να γουσταρει αυτο το επαγγελμα, δεν μπα να κανεις 10 χρονια θεατρολογιες και δραματικες σχολες με πρακτικές. θα αποτυχεις. Το ιδιο ειναι και για τον δασκαλο. Γιατι νομιζετε πως αρκετοι δεν αντεχουν? ειναι μόνο το στρες? ειναι η ελλειψη του "γουστάρω".... Αν λοιπον εχεις αυτο, τοτε τα παιδαγωγικα θα βρουν προσφορο εδαφος. Να γιατι στην τελικη ειμαι υπερ της αξιολογησης μεσα στην ταξη, απροειδοποίητα μάλιστα.   
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος panos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 187
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3751 στις: Ιούλιος 15, 2013, 09:35:27 μμ »

Ο κ. Αρβανιτόπουλου συναντήθηκε με βουλευτές της ΝΔ. Με τους απολυόμενους καθηγητές δεν ασχολήθηκε κανείς!

Σε πολύ καλό κλίμα πραγματοποιήθηκε συνάντηση του υπουργού Παιδείας Κωνσταντίνου Αρβανιτόπουλου, με βουλευτές της ΝΔ, στα γραφεία του κόμματος, σύμφωνα με πηγές του υπουργείου Παιδείας.

Όπως αναφέρει το ΑΜΠΕ, τα ζητήματα που φάνηκε να απασχολούν τους βουλευτές της ΝΔ, σχετικά με την κινητικότητα των εκπαιδευτικών ήταν δύο: Τι μέλλει γενέσθαι με τους μαθητές που φοιτούν στα Επαγγελματικά Λύκεια (ΕΠΑΛ) και τις Επαγγελματικές Σχολές (ΕΠΑΣ) από τη μία πλευρά και ποιες είναι οι προβλέψεις από το υπουργείο Παιδείας για τις ειδικότητες που καταργούνται.

Ο υπουργός , σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, εξήγησε στους βουλευτές ότι όσοι φοιτούν στα ΕΠΑΛ και τα ΕΠΑΣ δεν πρόκειται να αντιμετωπίσουν το παραμικρό πρόβλημα, καθώς όσοι έχουν επιλέξει ειδικότητες που καταργούνται, θα ολοκληρώσουν απρόσκοπτα τις σπουδές τους και τα κενά θα καλύψουν ωρομίσθιοι καθηγητές.

Επίσης, σε ό,τι αφορά στις ειδικότητες, ο Κ. Αρβανιτόπουλος αποσαφήνισε ότι ανάλογες ειδικότητες επαγγελμάτων παρέχονται στα 91 Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΔΙΕΚ) σε υψηλότερο μάλιστα επίπεδο εκπαιδευτικής διαδικασίας και με τη δρομολογούμενη αναβάθμιση των ΔΙΕΚ θα δοθεί δυνατότητα εισαγωγής και σε αποφοίτους Γυμνασίου.

Να σημειώσω εγώ ότι ανάλογες ειδικότητες παρέχονται πέραν από τα δημόσια ΙΕΚ και στα ιδιωτικά ΙΕΚ σε πολύ πολύ υψηλότερο επίπεδο!!!!!Που είναι και το ζουμί της υπόθεσης...  :-X

Πηγή: http://ipaideia.gr/o-k-arvanitopoulou-sinantithike-me-vouleutes-tis-nd-me-tous-apoliomenous-kathigites-den-asxolithike-kanei.16ed79f7e9a29827334e0773d1f5d05c.html

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160929
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 578
Σύνολο: 591

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.061 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.