0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: alexandr75math στις Ιουλίου 18, 2013, 06:56:40 pmΌταν σε κάθε ΠΥΣΔΕ υπάρχουν περί τους 50-60 γυμναστές τουλάχιστον στην διάθεση?... Τότε τι υποχρεωτικές μεταθέσεις να κάνουν βρε παιδιά? Σε ποιά κενά?... Από παντού και σε όλα τα ΠΥΣΔΕ περισσεύουν...Σωστό, αλλά υπάρχουν ειδικότητες που έχουν κενά. Οι πληροφορικοί και οι Γυμναστές δεν έχουν.
Όταν σε κάθε ΠΥΣΔΕ υπάρχουν περί τους 50-60 γυμναστές τουλάχιστον στην διάθεση?... Τότε τι υποχρεωτικές μεταθέσεις να κάνουν βρε παιδιά? Σε ποιά κενά?... Από παντού και σε όλα τα ΠΥΣΔΕ περισσεύουν...
Να ρωτήσω κάτι συνάδελφοι..λέει η τροπολογία "καθορίζεται ο αριθμός των εκπαιδευτικών ανά ειδικότητα και Δνση Εκπαίδευσης που υποχρεωτικά μετατάσσονται" και ..."επί των αιτηθέντων εκπαιδευτικών συντάσσεται αξιολογικός πίνακας κατάταξης.."1. Αν κάποιος που είναι υπεράριθμος δεν θέλει να μεταταχθεί και κάποιος που δεν είναι υπεράριθμος θέλει...τί γίνεται? 2. Αν κάποιος που είναι υπεράριθμος αποσπαστεί σε φορέα συμμετέχει στη διαδικασία ή όχι?3. Η υποχρεωτική μετάταξη αφορά στην ίδια Δνση?
... Σχεδόν όλα τα ΠΥΣΔΕ έχουν κόσμο στην διάθεση ακόμη... σε όλες σχεδόν τις ειδικότητες...
Χμ, αυτό που δεν φαίνεται ξεκάθαρα είναι ποιοι θεωρούνται υπεράριθμοι; Μήπως γίνει συμφωνία ποσοτική σε πρώτη φάση για ειδικότητες και δ/νσεις (π.χ. 100 πλεονάζοντες στη ρημαδοπληροφορική) και μετά να πει το υπουργείο κάντε "ρε παλληκάρια του πληκτρολογίου" αιτήσεις όποιοι θέλετε και αν ο αριθμός δεν πιάνει το 100 τότε θα βάλω κάτω τα μόρια σε επίπεδο δ/νσης και θα βγάλω τους τελευταίους(άσχετα οργανικής ή όχι)κλπ.Μήπως οι υπεράριθμοι στο υπουργείο είναι μόνο ποσοτικό και τίποτις άλλο;
Παράθεση από: alexandr75math στις Ιουλίου 18, 2013, 07:02:42 pm... Σχεδόν όλα τα ΠΥΣΔΕ έχουν κόσμο στην διάθεση ακόμη... σε όλες σχεδόν τις ειδικότητες...Δεν ξέρω Αλέξανδρε μπορεί να έχεις δίκιο, δεν έχω κοιτάξει κενά πλεονάσματα σε άλλα ΠΥΣΔΕ. Μου φαίνεται παράξενο πάντως να μη βρεθούν θέσεις μαθηματικών ή φιλολόγων πανελλαδικά.
Από αρχές Σεπτέμβρη θα βλέπουν... ο Κύριος ή η κυρία Χ της ΠΕΧΧΧ ειδικότητας-έχει οργανική στο χχ Γυμνάσιο Αθηνών- διδάσκει σε χ τμήματα και τους (ονομαστικά) χψ μαθητές... πάει αυτός... πάμε τώρα σε αυτούς που ανήκουν στην διεύθυνση... πόσοι δεν τοποθετήθηκαν σε λειτουργικά?... Τόσοι?... και απο κει και πέρα παίρνουν φωτιά τα γραφεία των Υπουργείων και αρχίζουν να ξαμολούν την μία χαρτούρα πάνω στην άλλη και εγκύκλιο επί εγκυκλίου...
Παράθεση από: alexandr75math στις Ιουλίου 18, 2013, 07:16:51 pmΑπό αρχές Σεπτέμβρη θα βλέπουν... ο Κύριος ή η κυρία Χ της ΠΕΧΧΧ ειδικότητας-έχει οργανική στο χχ Γυμνάσιο Αθηνών- διδάσκει σε χ τμήματα και τους (ονομαστικά) χψ μαθητές... πάει αυτός... πάμε τώρα σε αυτούς που ανήκουν στην διεύθυνση... πόσοι δεν τοποθετήθηκαν σε λειτουργικά?... Τόσοι?... και απο κει και πέρα παίρνουν φωτιά τα γραφεία των Υπουργείων και αρχίζουν να ξαμολούν την μία χαρτούρα πάνω στην άλλη και εγκύκλιο επί εγκυκλίου...Όταν μιλάει η τροπολογία για υπηρεσιακές ανάγκες εννοεί άρα τα λειτουργικά κενά;