0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Για δείτε και αυτό για το τι μέλλει γενέσθαι : http://ipaideia.gr/septemvris-kautos-erxetai.a862ed971e61a3bc24c32e925129eabb.htm
Παράθεση από: Demek στις Ιουλίου 19, 2013, 09:45:51 amΤελικα οι εκπαιδευτικοι που εργαζονται σε Ειδικα ΤΕΕ ή ΕΕΕΕΚ και αυτοι που κατεχουν 2ο πτυχιο δεν εξαιρεθηκανΌντως δεν εξαιρέθηκαν; Ερώτηση κάνεις ή επισήμανση;
Τελικα οι εκπαιδευτικοι που εργαζονται σε Ειδικα ΤΕΕ ή ΕΕΕΕΚ και αυτοι που κατεχουν 2ο πτυχιο δεν εξαιρεθηκαν
Παράθεση από: passatembo στις Ιουλίου 19, 2013, 07:21:13 pmΓια δείτε και αυτό για το τι μέλλει γενέσθαι : http://ipaideia.gr/septemvris-kautos-erxetai.a862ed971e61a3bc24c32e925129eabb.htmτο 4 δεν έχω καταλάβει τι σημαίνει.Δηλαδή μπορούν να διενεργηθούν οι μετατάξεις και σε κλάδο κατώτερης κατηγορίας..
Παράθεση από: jfk1976 στις Ιουλίου 20, 2013, 05:15:39 amΠαράθεση από: passatembo στις Ιουλίου 19, 2013, 07:21:13 pmΓια δείτε και αυτό για το τι μέλλει γενέσθαι : http://ipaideia.gr/septemvris-kautos-erxetai.a862ed971e61a3bc24c32e925129eabb.htmτο 4 δεν έχω καταλάβει τι σημαίνει.Δηλαδή μπορούν να διενεργηθούν οι μετατάξεις και σε κλάδο κατώτερης κατηγορίας..Φυσικά συνάδελφε...Αφού η κύρια επιδίωξη των "εθνοσωτήρων", δεν είναι η λειτουργικότητα και το ξεσκαρτάρισμα στο δημόσιο, αλλά η όσο μικρότερη δαπάνη, για να μένουν λεφτά για τους δανειστές...!!!Καλημέρα όλη μέρα σ' όλες και όλους...
Παράθεση από: vasbio στις Ιουλίου 18, 2013, 11:06:45 amΤο γεγονός ότι υπήρχαν (και ορισμένα ακόμα υπάρχουν) παράθυρα για απόκτηση προϋπηρεσίας και επομένως , έως πρόσφατα τουλάχιστο , προϋποθέσεων διορισμού, δεν αλλάζει την ουσία του πράγματος, ότι δηλαδή οι διορισμοί των εκπαιδευτικών στη συντριπτική τους πλειοψηφία έγιναν με κάποιο αδιάβλητο (όχι απαραίτητα αξιοκρατικό) σύστημα. Το ποσοστό όλων αυτών που διορίστηκαν μέσω...παραθύρων (εκκλησιαστικά , ΠΔΣ , Σιβιτανίδειο ,γενικής παιδείας ΟΑΕΔ κ.λ.π.) είναι πολύ μικρό (σημαντικό όμως αν ήσουν από ...τους άλλους) στο σύνολο των εκπαιδευτικών , συγκρινόμενο πάντα με τις "αξιοκρατικότατες" προσλήψεις στον υπόλοιπο ευρύτερο Δημόσιο Τομέα (Δήμοι , ΔΕΚΟ κ.λ.π.). Αυτό είναι κάτι που πρέπει να τονιστεί προς τα έξω, δεν είναι τόσο γνωστό όσο νομίζουμε οι περισσότεροι και είναι κάτι που μπορεί να αντισταθμίσει εν μέρει τη λαίλαπα αυτών που ακούγονται εναντίον μας. Σε τελική ανάλυση , ας γίνει και στατιστική επεξεργασία των ποσοστών ανά τρόπο διορισμού για να αποδειχθεί αυτό που αναφέρω (από το '98 και μετά άρχισαν οι πολλαπλοί τρόποι διορισμού, ως τότε υπήρχε επετηρίδα). Αν και το τελευταίο είναι επικίνδυνο στις εποχές που ζούμε με τη διαθεσιμότητα πάνω από το κεφάλι.Εσύ πιστεύεις ότι το 60-40 που θεσμοθετήθηκε το 1998, έμεινε ως είχε; Γιατί εγώ ξέρω ότι με κάτι 30μηνα, κάτι ολυμπιακές παιδείες, κάτι μαζικούς διορισμούς πολυτέκνων, κάτι ΙΔΑΧ, έγινε τελικά 30-70. Έχεις δικίο, ας βγούν τα στοιχεία της τελευταίας 15ετίας να δούμε επιτέλους πόσοι διορίστηκα μέσω ΑΣΕΠ και πόσοι εκτός στην εκπαίδευση, για να σταματήσει η παραφιλολογία.
Το γεγονός ότι υπήρχαν (και ορισμένα ακόμα υπάρχουν) παράθυρα για απόκτηση προϋπηρεσίας και επομένως , έως πρόσφατα τουλάχιστο , προϋποθέσεων διορισμού, δεν αλλάζει την ουσία του πράγματος, ότι δηλαδή οι διορισμοί των εκπαιδευτικών στη συντριπτική τους πλειοψηφία έγιναν με κάποιο αδιάβλητο (όχι απαραίτητα αξιοκρατικό) σύστημα. Το ποσοστό όλων αυτών που διορίστηκαν μέσω...παραθύρων (εκκλησιαστικά , ΠΔΣ , Σιβιτανίδειο ,γενικής παιδείας ΟΑΕΔ κ.λ.π.) είναι πολύ μικρό (σημαντικό όμως αν ήσουν από ...τους άλλους) στο σύνολο των εκπαιδευτικών , συγκρινόμενο πάντα με τις "αξιοκρατικότατες" προσλήψεις στον υπόλοιπο ευρύτερο Δημόσιο Τομέα (Δήμοι , ΔΕΚΟ κ.λ.π.). Αυτό είναι κάτι που πρέπει να τονιστεί προς τα έξω, δεν είναι τόσο γνωστό όσο νομίζουμε οι περισσότεροι και είναι κάτι που μπορεί να αντισταθμίσει εν μέρει τη λαίλαπα αυτών που ακούγονται εναντίον μας. Σε τελική ανάλυση , ας γίνει και στατιστική επεξεργασία των ποσοστών ανά τρόπο διορισμού για να αποδειχθεί αυτό που αναφέρω (από το '98 και μετά άρχισαν οι πολλαπλοί τρόποι διορισμού, ως τότε υπήρχε επετηρίδα). Αν και το τελευταίο είναι επικίνδυνο στις εποχές που ζούμε με τη διαθεσιμότητα πάνω από το κεφάλι.
Παράθεση από: Green στις Ιουλίου 18, 2013, 12:30:03 pmΕσύ πιστεύεις ότι το 60-40 που θεσμοθετήθηκε το 1998, έμεινε ως είχε; Γιατί εγώ ξέρω ότι με κάτι 30μηνα, κάτι ολυμπιακές παιδείες, κάτι μαζικούς διορισμούς πολυτέκνων, κάτι ΙΔΑΧ, έγινε τελικά 30-70. Έχεις δικίο, ας βγούν τα στοιχεία της τελευταίας 15ετίας να δούμε επιτέλους πόσοι διορίστηκα μέσω ΑΣΕΠ και πόσοι εκτός στην εκπαίδευση, για να σταματήσει η παραφιλολογία.Αρχικά ν ' αναφέρω ότι ίσχυε το 75%-25% για τους πρώτους ΑΣΕΠ , έως και το 2005(ΑΣΕΠ 2004) αν δεν κάνω λάθος (ως προς τη χρονιά που άλλαξε έχω αμφιβολία). Στη συνέχεια να πω ότι δεν αναφέρομαι σε αυτούς που μπήκαν αποκλειστικά μέσω ΑΣΕΠ. Το 40% στην αναλογία 60-40 είναι νόμιμος και αδιάβλητος τρόπος διορισμού, καθώς επίσης και το 30μηνο και το 24μηνο+ΑΣΕΠ, με την προϋπόθση ότι όλη η προϋπηρεσία αποκτήθηκε από πίνακες κατάταξης (όχι δηλ. μέσω των παραθύρων που αναφέρθηκαν). Δεν προσλήφθηκε κάποιος από αυτούς ονομαστικά , φωτογραφικά , μέσω γνωστού , όπως θέλετε πείτε το , αλλά χρησιμοποίησαν την εκάστοτε νομοθεσία (πάντα εφόσον ισχύει η προηγούμενη προϋπόθεση) που ίσχυε για όλους. Όσον αφορά τους υπόλοιπους τρόπους διορισμού που αναφέρεις (και δεν αναφέρω εγώ), συμφωνώ σε γενικές γραμμές. Το θέμα είναι το ποσοστό αυτών στο σύνολο των διορισμένων στην εκπαίδευση(μην ξεχνάς πως πριν το 1998 όλοι οι διορισμοί ήταν από την επετηρίδα που ήταν αδιάβλητος τρόπος διορισμού).
Εσύ πιστεύεις ότι το 60-40 που θεσμοθετήθηκε το 1998, έμεινε ως είχε; Γιατί εγώ ξέρω ότι με κάτι 30μηνα, κάτι ολυμπιακές παιδείες, κάτι μαζικούς διορισμούς πολυτέκνων, κάτι ΙΔΑΧ, έγινε τελικά 30-70. Έχεις δικίο, ας βγούν τα στοιχεία της τελευταίας 15ετίας να δούμε επιτέλους πόσοι διορίστηκα μέσω ΑΣΕΠ και πόσοι εκτός στην εκπαίδευση, για να σταματήσει η παραφιλολογία.
ΕΘΝΟΣΚριτήρια για τις μετατάξεις, υπολογισμός μορίων. Η διαδικασία βήμα βήμαhttp://xenesglosses.eu/2013/07/kritiria-gia-tis-metataxeis-ypologis/