0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εσείς, οι εργαζόμενοι-αποσπασμένοι σε δευτεροβάθμιες συνάδελφοι, πληροφορηθήκατε την πρόθεση απόλυσης όσων είναι στη διάθεση ΠΥΣΔΕ;;;κι εσείς που ισχυρίζεστε ότι η οργανική αναφέρεται στο υπουργείο Παιδείας κι όχι σε συγκεκριμένη θέση στο σχολείο, αλήθεια, είστε πεπεισμένοι ότι τους νοιάζει η τήρηση της νομιμότητας και το γράμμα του νόμου ή οι επιταγές της τρόικας;
Τα 1500 άτομα απο το Παιδείας θα είναι διοικητικοί υπάλληλοι ΑΕΙ και ΤΕΙ. Το είπαν το μεσημέρι στις είδήσεις του MEGA.
Για να καταργηθεί συγκεκριμένος αριθμός οργανικότητας ενός κλάδου και να τεθούν σε διαθεσιμότητα εκπαιδευτικοί, προηγείται αξιολόγηση στην οποία συμμετέχουν όλοι ανεξαιρέτως οι εκπαιδευτικοί του κλάδου και όχι μόνο οι μη έχοντες οριστική τοποθέτηση (οργανική) σε σχολείο...Αυτό είναι το πλαίσιο, συνεπώς ηρεμήστε! Δεν μπορούν να βγάλουν σε διαθεσιμότητα τους εκπαιδευτικούς που είναι στη διάθεση, με κριτήριο αυτό και μόνο...
Ρε παιδια διαβάστε το παραπανω μου μήνυμα με τη φυσικη και την εν δυναμει οργανικη και μη λέτε ασυναρτησίες. Το νομικό πλαίσιο ειναι ξεκάθαρο και απορώ γιατι οι συνδικαλιστές δεν ενημερώνουν τους συναδέλφους και αφήνουν να διασπειρονται βλακείες που λενε οι ασχετοι (πιθανον δολιως) των καναλιών!! Η εν δυνάμει οργανικη μπορει να ειναι οπουδήποτε στην ελλαδα. Αυτο που με προβληματίζει ειναι το σχέδιο για τις υποχρεωτικές μεταταξεις. Με ποιο νομοθετικό πλαίσιο καταργείται η εν δυνάμει οργανικη αν αξιολογηθούν μονο μεταξυ τους οι μη έχοντες φυσικη οργανικη και οχι ολοι του κλάδου που συνεπάγεται αναπροσαρμογή οργανικών? οπότε αν αξιολογηθούν ολοι του κλάδου για υποχρεωτικη μετάταξη κάλλιστα μπορουν να βγουν και σε διαθεσιμότητα. Θυμίζω στα κριτηρια μορίων υποχρεωτικής μετατάξης ειναι και τα μορια δυσμενών συνθηκών. Κατι μαγειρεύεται εδω που δε μου αρεσει καθολου
Για την οργανικη που δήθεν η τροικα δε δέχεται εκπαιδευτικούς χωρις οργανικη Οι διορισμένοι εκπαιδευτικοί, ασχέτως αν κατέχουν «φυσική» οργανική θέση, έχουν μονιμότητα, συνταγματικά κατοχυρωμένητου Αθανασίου ΠαντελήΝ. 3528/2007 (Άρθρο 39, παρ. 1): Οι δημόσιοι υπάλληλοι και οι υπάλληλοι των νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου που κατέχουν οργανικές θέσεις είναι μόνιμοι, εφόσον αυτές οι θέσεις υπάρχουν. Ο παραπάνω Νόμος (ΔημοσιοϋπαλληλικόςΚώδικας) αναφέρει επίσης, στο άρθρο 2, παρ. 2: «Υπάλληλοι ή λειτουργοί του κράτους ή νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, οι οποίοι, κατά συνταγματική ή νομοθετική πρόβλεψη διέπονται από ειδικές διατάξεις, καθώς και οι υπάλληλοι των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης, υπάγονται στις διατάξεις του παρόντος για όσα θέματα δεν ρυθμίζονται από τις ειδικές γι’ αυτούς διατάξεις».ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ/2008 (Άρθρο 103, παρ. 4): Οι δημόσιοι υπάλληλοι που κατέχουν οργανικές θέσεις είναι μόνιμοι εφόσον αυτές οι θέσεις υπάρχουν. Αυτοί εξελίσσονται μισθολογικά σύμφωνα με τους όρους του νόμου και, εκτός από τις περιπτώσεις που αποχωρούν λόγω ορίου ηλικίας ή παύονται με δικαστική απόφαση, δεν μπορούν να μετατεθούν χωρίς γνωμοδότηση ούτε να υποβιβαστούν ή να παυθούν χωρίς απόφαση υπηρεσιακού συμβουλίου, που αποτελείται τουλάχιστον κατά τα δύο τρίτα από μόνιμους δημόσιους υπαλλήλους.ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ/2008 (Άρθρο 103, παρ. 2): Κανένας δεν μπορεί να διοριστεί υπάλληλος σε οργανική θέση που δεν είναι νομοθετημένη. Εξαιρέσεις μπορεί να προβλέπονται από ειδικό νόμο, για να καλυφθούν απρόβλεπτες και επείγουσες ανάγκες με προσωπικό που προσλαμβάνεται για ορισμένη χρονική περίοδο με σχέση ιδιωτικού δικαίου.Σύμφωνα με τα παραπάνω προκύπτουν τα εξής:Δεδομένου πως για τους εκπαιδευτικούς-λειτουργούς του κράτους υπάρχουν ειδικές διατάξεις που ρυθμίζουν τα θέματα της οργανικότητάς τους (Ν. 1566/85, Π.Δ. 50/96-100/97) το άρθρο 39, παρ. 1, του Ν. 3528 δεν τους επηρεάζει. Kάθε εκπαιδευτικός (Α/θμιας ή Β/θμιας εκπαίδευσης), ως δημόσιος υπάλληλος, διορίζεται σε νομοθετημένη οργανική θέση (Άρθρο 103, παρ. 2/Σύνταγμα της Ελλάδας). Αυτή την οργανική θέση άλλοτε την έχει ως «φυσική» οργανική θέση του κλάδου του (σε κάποιο σχολείο) άλλοτε ως «εν δυνάμει φυσική» (διάθεση ΠΥΣΔΕ). Το ότι η οργανική θέση στην εκπαίδευση δεν συνδέεται με το «φυσικό της» περιεχόμενο (θέση σε συγκεκριμένο σχολείο) εμφαίνεται από το γεγονός πως στην περίπτωση που κλείσει η σχολική μονάδα που ανήκει οργανικά (ή υπάρξει υπεραριθμία) ο,η εκπαιδευτικός τοποθετείται (μέσω ΠΥΣΔΕ και σύμφωνα με τα Π.Δ. 50/96 & 100/97) σε άλλη σχολική μονάδα. Γι’ αυτό το λόγο, εδώ, δεν έχει εφαρμογή το Άρθρο 103, παρ. 4, του Ελληνικού Συντάγματος. Χάνεται η «φυσική» οργανική θέση αλλά, νομοθετημένα, η οργανική συνεχίζει να υπάρχει.Επομένως, ακόμα και όταν η «φυσική» οργανική θέση παύει να υπάρχει, η μονιμότητα διατηρείται.
Η προισταμενη Δ.Ε. ΠΕΙΡΑΙΑ ενημερωσε την ΕΛΜΕ ΠΕΙΡΑΙΑ οτι : αφου προσπαθησει να καλυψει καποιους που ειναι στη διαθεση ΠΥΣΔΕ σε κενα 6 ωρων α' αναθεσης και που δεν εβγαζαν οργανικο κενο και κρατησει 4-5 καθηγητες (ανολογα και την ειδικοτητα) ως "καβατζα" για τα ενδοχομενα κενα λειτουργικα μπορει να προκυψουν στη διαρκεια της χρονιας, οι υπολοιποι καθηγητες που ειναι στη διαθεση ΠΥΣΔΕ και χωρις ωραριο σε σχολειο πανε οχι σε διαθεσιμοτητα αλλα κατ'ευθειαν για απολυση. Ολα αυτα τα ειπε με δακρια στα ματια....Υ.Γ: αν η "καβατζα" που αναφερω παραπανω στη διαρκεια της χρονιας εξαντληθει, και εμφανιστουν νεα κενα θα καλυφθουν απο αναπληρωτες μειωμενου ωραριου με χρηματοδοτηση ΕΣΠΑ