0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: kopan στις Αύγουστος 03, 2013, 08:36:10 πμΒρε παιδιά...Επετηρίδα...5ΑΣΕΠ...30 Το καταλάβαμε ότι μας χωρίζει σε εκπαιδευτικούς και "σκουπίδια"...;;; Εγώ προσωπικά, δεν το δέχομαι με τίποτε... Βρε αδερφε, δες το ολοκληρο: ολα αυτα τα κριτηρια αφορουν αυτους που τιθενται σε διαθεσιμοτητα προκειμενου να καλυψουν νεα θεση. Πιστευεις οτι θα υπαρξουν θεσεις προς καλυψη; Πιστευεις οτι κ αν υπαρξουν δε θα ειναι με φωτογραφικη προκηρυξη; Πιστευεις οτι οταν θα ερθουν οι διαθεσιμοτητες των παραδοσιακων καθηγητικων σχολων-γιατι θα ερθουν αργα η' γρηγορα- θα ανοιξει θεση φυσικου, χημικου, φιλολογου, δασκαλου, νηπιαγωγου; Οποιος περναει την πορτα της εξοδου δεν επιστρεφει. Κι ολα τα αλλα ειναι μπριγιολ για τις τριχες...
Βρε παιδιά...Επετηρίδα...5ΑΣΕΠ...30 Το καταλάβαμε ότι μας χωρίζει σε εκπαιδευτικούς και "σκουπίδια"...;;; Εγώ προσωπικά, δεν το δέχομαι με τίποτε...
Πολύ καλό άρθρο, που δείχνει την αθλιότητα των "κριτιρίων"...!!!http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%BF-%CE%B8%CE%B1%CF%85%CE%BC%CE%B1%CF%83%CF%84%CF%8C%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CE%BD%CE%BF%CF%8D%CF%81%CE%B3%CE%B9%CE%BF%CF%82-%CE%BA%CF%8C%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%82-%CF%84%CE%B7%CF%82-%C2%AB%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B5%CE%B9%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82%C2%BB-%CE%B1%CE%BE%CE%B9%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CF%8C%CF%83%CE%B9%CE%BF-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%BC%CE%B1%CF%81%CE%AF%CE%B1%CF%82Υ.Γ.Για να μην παρεξηγηθώ...Να ξεκαθαρίσω ότι "τα χω" με την αθλιότητα των "σωτήρων" και ΟΧΙ με τους συναδέλφους που διορίστηκαν με ΑΣΕΠ...!!!Πιστεύω στην ενότητα και όχι στη διαίρεση...!!!
Παράθεση από: jfk1976 στις Αύγουστος 03, 2013, 04:12:44 πμνα και οι πρώτες οι μετατάξεις! ναι αυτές οι φωτογραφικές που λέγαμε με τον νόμο Διαμαντοπούλου που επέτρεπε μονο στους αποσπασμένους να κάνουν αίτηση μετάταξης στο φορέα που εργάζονται...http://dide.lar.sch.gr/arx_dief/metataksi_ekp.docΔεν ειναι οι πρωτες, οι πρωτες ηταν με τους αποσπασμενους στη Σιβιτανιδειο περυσι που μεταταχθηκαν αμεσως μετα την αποσπαση κι ετσι γλυτωσαν φετος που οι υπολοιποι μπηκαν σε διαθεσιμοτητα!
να και οι πρώτες οι μετατάξεις! ναι αυτές οι φωτογραφικές που λέγαμε με τον νόμο Διαμαντοπούλου που επέτρεπε μονο στους αποσπασμένους να κάνουν αίτηση μετάταξης στο φορέα που εργάζονται...http://dide.lar.sch.gr/arx_dief/metataksi_ekp.doc
Ολα καλα με τα παραπανω αλλα εκ των πραγμάτων οι χρονικές συγκυρίες παίζουν καθοριστικό ρόλο. Να μην ξανα αναφέρω για πολλοστή φορα την αξιοκρατία του μη γραπτού ΑΣΕΠ στο υπόλοιπο δημοσιο έναντι του πολυ αντικειμενικοτερου ενιαίου πίνακα η επετηρηδας στους εκπαιδευτικούς. Και αυτο γιατι θα γινει σύγκριση όλων για τις ίδιες θεσεις ( πχ του απολυμένους γράφιστα και του διοικητικού στους ΟΤΑ) για μια θεση ας πουμε στο δήμο Συμης.
Με τη λογική σου Βίτι κάθε χρόνο σε όλες τις δουλειές, δημοσίου και ιδιωτικού πρέπει να απολύεται το προσωπικό και να ξαναπροσλαμβάνεται. ...........Με όλο το σεβασμό,μάλλον επιθυμείς να οδηγήσεις το συλλογισμό μου εκεί που εσύ θέλεις να καταλήξεις ΄΄βιάζοντάς΄΄τον και βάζεις στο στόμα μου απαγωγικά δικά σου συμπεράσματα.Καθόλου δεν είπα αυτό ούτε καν αναφέρθηκα στον ιδωτικό τομέα. Είναι γελοίο να συζητάμε ποιος πρέπει και ποιος δεν πρέπει να εργάζεται. ΟΛΟΙ πρέπει να εργάζονται, γιατί η εργασία είναι μέσο επιβίωσης και δικαίωμα στην επιβίωση (και μάλιστα την αξιοπρεπή όχι σκέτη επιβίωση), έχουν όλοι ο άνθρωποι και μια κοινωνία πρέπει σε όλους να παρέχει αυτή τη δυνατότητα. Αλλιώς όσοι δεν έχουν τη δυνατότητα της επιβίωσης και μάλιστα της αξιοπρεπούς επιβίωσης νομοτελειακά δεν θα σέβονται και τους στοιχειώδεις κανόνες συμβίωσης των ανθρώπων σε μια κοινωνία (τους νόμους θα τους αγνοούν 100%).Σωστές οι κοινωνιολογικές παρατηρήσεις σου όμως διευκρινίζω: δεν αναφέρθηκα στο ποιος πρέπει να δουλεύει και ποιος όχι -μακράν εμού τέτοιες απόψεις.Αναλύω την αδικία που αφορά συγκεκριμένο κλάδο εργαζομένων για συγκεκριμένες θέσεις στο δημόσιο τομέα και την καταστρατήγηση του θεσμικού πλαισίου αξιολόγησης τους για διορισμό.Επίσης, δεν αναφέρθηκα στο δικαίωμα της εργασίας γενικά δημόσιου και ιδιωτικού τομέα άλλα μόνο στον τρόπο που δόθηκε η ευκαιρία σε κάποιους να εργαστούν στη δημόσια εκπαίδευση και μάλιστα από τη στιγμή που από το 1998 υπήρχαν θεσμοθετημένα και νομοθετημένα κριτήρια αρχικής αξιολόγησης για το διορισμό στη δημόσια εκπαίδευση.