0 μέλη και 23 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
καποιος απο εσας μήπως εχει πληροφόρηση για εμας τους σε διαθεσιμότητα που όμως εχουμε πτυχία και διοριστήκαμε αξιοκρατικα;
Παράθεση από: kopan στις Αύγουστος 06, 2013, 04:00:02 μμΥπάρχει και πιθανότητα να τα σταματήσουμε αυτά στα δικαστήρια συνέδελφοι...http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%B1%CF%81%CE%BA%CE%B5%CF%84%CE%BF%CE%AF-%CE%BF%CE%B9-%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%BF%CE%B9-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%BD%CE%B1-%CE%BA%CF%81%CE%B9%CE%B8%CE%BF%CF%8D%CE%BD-%CE%AC%CE%BA%CF%85%CF%81%CE%B5%CF%82-%CE%BF%CE%B9-%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B3%CE%B5%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%B5%CF%82Συνάδελφοι,η διαθεσιμότηατα των τεχνικών ειδικοτήτων σε δικαστική διαμάχη θα έχει αρνητικό αποτέλεσμα.Αρκεί να μάθουν οι δικαστές πως απόφοιτοι γυμνασίου έγιναν καθηγητές και πως διορίστηκαν και θα ανοίξει ο ασκός του αιόλου.Γενικώς,στα δικαστήρια πας όταν είσαι νόμιμός και όχι όταν για δεκαετία έχεις κάνει το σύνταγμα κουλερόχαρτο.Πάντως,η προσφυγή στα δικαστήρια των συνδικαλιστών της ΟΛΜΕ είναι πολύ ενδιαφέρουσα εξέλιξη,θα γελάσουν τα χείλια του κάθε πικραμένου...οι άνθρωποι είναι παράβαση απο μόνοι τους!!!
Υπάρχει και πιθανότητα να τα σταματήσουμε αυτά στα δικαστήρια συνέδελφοι...http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%B1%CF%81%CE%BA%CE%B5%CF%84%CE%BF%CE%AF-%CE%BF%CE%B9-%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%BF%CE%B9-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%BD%CE%B1-%CE%BA%CF%81%CE%B9%CE%B8%CE%BF%CF%8D%CE%BD-%CE%AC%CE%BA%CF%85%CF%81%CE%B5%CF%82-%CE%BF%CE%B9-%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B3%CE%B5%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%B5%CF%82
Παράθεση από: typos72 στις Αύγουστος 06, 2013, 05:04:13 μμΠαράθεση από: kopan στις Αύγουστος 06, 2013, 04:00:02 μμΥπάρχει και πιθανότητα να τα σταματήσουμε αυτά στα δικαστήρια συνέδελφοι...http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%B1%CF%81%CE%BA%CE%B5%CF%84%CE%BF%CE%AF-%CE%BF%CE%B9-%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%BF%CE%B9-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%BD%CE%B1-%CE%BA%CF%81%CE%B9%CE%B8%CE%BF%CF%8D%CE%BD-%CE%AC%CE%BA%CF%85%CF%81%CE%B5%CF%82-%CE%BF%CE%B9-%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B3%CE%B5%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%B5%CF%82Συνάδελφοι,η διαθεσιμότηατα των τεχνικών ειδικοτήτων σε δικαστική διαμάχη θα έχει αρνητικό αποτέλεσμα.Αρκεί να μάθουν οι δικαστές πως απόφοιτοι γυμνασίου έγιναν καθηγητές και πως διορίστηκαν και θα ανοίξει ο ασκός του αιόλου.Γενικώς,στα δικαστήρια πας όταν είσαι νόμιμός και όχι όταν για δεκαετία έχεις κάνει το σύνταγμα κουλερόχαρτο.Πάντως,η προσφυγή στα δικαστήρια των συνδικαλιστών της ΟΛΜΕ είναι πολύ ενδιαφέρουσα εξέλιξη,θα γελάσουν τα χείλια του κάθε πικραμένου...οι άνθρωποι είναι παράβαση απο μόνοι τους!!!ΑΝ ήταν παράνομες οι προσλήψεις αυτές, ας το μάθουμε και με τη "βούλα" και ας διωχθούν και οι πολιτικάντηδες που τις έκαναν...Δε νομίζω πάντως, να γελάσει κανένας, διότι και αυτοί οι άνθρωποι, πέρσαν κάποια διαδικασία για να γίνουν καθηγητές...Δεν εγιναν έτσι αυθαίρετα...Δε νομίζω να χρειάζεται και διδακτορικό, για να διδάξεις στο παιδί κάποια πράγματα στα εργαστήρια...Άλλωστε είχαν και "επόπτη", νομίζω, πτυχιούχο...
Θα το θέσω λίγο διαφορετικά με δύο μικρά προβλήματα.1. Έστω δύο διαφορετικοί εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕΧΧ, ο Α και ο Β, αποφασίζουν να γράψουν στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ το έτος 20ΧΧ. Ο Α έχει μηδενική προϋπηρεσία και γράφει καθαρό βαθμό στην εξέταση 72,35, ενώ ο Β 71,93 αλλά έχει και 0,73 μόρια από προϋπηρεσία τα οποία αθροίζονται και φτάνει τα 72,66. Για λόγους απλοποίησης ας υποθέσουμε ότι πήραν και οι 2 πτυχίο με 5 και δεν έχουν μεταπτυχιακό. Δεν έχουν με άλλα λόγια καμία άλλη προσαύξηση στο βαθμό. Η βάση διορισμού διαμορφώνεται στο 72,56. Ο Β διορίζεται. Ο Α είναι στους επιλαχόντες και τα βάζει με τη ρουφιάνα την τύχη του που έχασε το διορισμό για 0,19 μόρια. Δεν έχει το κουράγιο να περιμένει άλλα δύο χρόνια για να ξαναγράψει ΑΣΕΠ μετά από αυτή τη νίλα. Αξιοποιεί όμως την πλασματική προϋπηρεσία των 72,35-55=17,35 μορίων για να ανέβει στον πίνακα των αναπληρωτών και την επόμενη χρονιά ξεκινάει να δουλεύει σαν αναπληρωτής. Μετά απο Χ χρόνια διορίζεται και αυτός από τον πίνακα του 24μήνου ή τον Ενιαίο Πίνακα Διορισμών. 2. Έστω τώρα ένας άλλος εκπαιδευτικός Γ του κλάδου ΠΕΨΨ ο οποίος είναι διοστέος του ΑΣΕΠ αλλά παράλληλα διορίζεται και από τον Ενιαίο Πίνακα Διορισμών και κατά συνέπεια μπορεί να επιλέξει. Φυσιολογικά επιλέγει το διορισμό του από τον Ενιαίο που του εξασφαλίζει καλύτερη τοποθέτηση. Η επιλογή του αυτή αποτελεί αναπάντεχο δώρο για τον εκπαιδευτικο Δ, ο οποίος είναι πρώτος επιλαχών του διαγωνισμού και ο οποίος βλέπει το όνομά του στους συμπληρωματικούς διορισμούς για να συμπληρωθεί το 60% από τον πίνακα του ΑΣΕΠ.Τα παραπάνω αποτελούν τυχαία παραδείγματα, αλλά αντικατοπτρίζουν πραγματικές περιπτώσεις. Έρχεται τώρα ένας δικαστής να αποφασίσει με κριτήριο τον τρόπο διορισμού ποιος από τους παραπάνω πρέπει να πάρει πόδι και ποιος όχι. Πως αντιμετωπίζει τους Α,Β,Γ,Δ; Πιστεύει κάνείς ότι υπάρχει τρόπος να ξετυλιχτεί αυτό το κουβάρι; typos72 περιμένω με αγωνία την απάντησή σου, γιατί εγώ ο άσχετος περί τα νομικά δε βρίσκω τρόπο...
Υ.Γ: δεν πρεπει να ντρεπομαστε (οπως γραφουν αλλοι) που αποφοιτοι γυμνασιου εγιναν καθηγητες.....λες και οι καθηγητες κομμωτικης επρεπε να εχουν πανεπιστημιακο πτυχιο για να διδασκουν....εργαζομενοι ειναι και αυτοι και οπως εμεις. το δικαιο μας και συγκεκριμενα η μονιμοτητα εκ του συνταγματος και η σταθερη εργασια δεν κρινεται απο το πλουτο των πτυχιων
Παράθεση από: svouras στις Αύγουστος 03, 2013, 08:22:07 μμΘα το θέσω λίγο διαφορετικά με δύο μικρά προβλήματα.1. Έστω δύο διαφορετικοί εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕΧΧ, ο Α και ο Β, αποφασίζουν να γράψουν στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ το έτος 20ΧΧ. Ο Α έχει μηδενική προϋπηρεσία και γράφει καθαρό βαθμό στην εξέταση 72,35, ενώ ο Β 71,93 αλλά έχει και 0,73 μόρια από προϋπηρεσία τα οποία αθροίζονται και φτάνει τα 72,66. Για λόγους απλοποίησης ας υποθέσουμε ότι πήραν και οι 2 πτυχίο με 5 και δεν έχουν μεταπτυχιακό. Δεν έχουν με άλλα λόγια καμία άλλη προσαύξηση στο βαθμό. Η βάση διορισμού διαμορφώνεται στο 72,56. Ο Β διορίζεται. Ο Α είναι στους επιλαχόντες και τα βάζει με τη ρουφιάνα την τύχη του που έχασε το διορισμό για 0,19 μόρια. Δεν έχει το κουράγιο να περιμένει άλλα δύο χρόνια για να ξαναγράψει ΑΣΕΠ μετά από αυτή τη νίλα. Αξιοποιεί όμως την πλασματική προϋπηρεσία των 72,35-55=17,35 μορίων για να ανέβει στον πίνακα των αναπληρωτών και την επόμενη χρονιά ξεκινάει να δουλεύει σαν αναπληρωτής. Μετά απο Χ χρόνια διορίζεται και αυτός από τον πίνακα του 24μήνου ή τον Ενιαίο Πίνακα Διορισμών. 2. Έστω τώρα ένας άλλος εκπαιδευτικός Γ του κλάδου ΠΕΨΨ ο οποίος είναι διοστέος του ΑΣΕΠ αλλά παράλληλα διορίζεται και από τον Ενιαίο Πίνακα Διορισμών και κατά συνέπεια μπορεί να επιλέξει. Φυσιολογικά επιλέγει το διορισμό του από τον Ενιαίο που του εξασφαλίζει καλύτερη τοποθέτηση. Η επιλογή του αυτή αποτελεί αναπάντεχο δώρο για τον εκπαιδευτικο Δ, ο οποίος είναι πρώτος επιλαχών του διαγωνισμού και ο οποίος βλέπει το όνομά του στους συμπληρωματικούς διορισμούς για να συμπληρωθεί το 60% από τον πίνακα του ΑΣΕΠ.Τα παραπάνω αποτελούν τυχαία παραδείγματα, αλλά αντικατοπτρίζουν πραγματικές περιπτώσεις. Έρχεται τώρα ένας δικαστής να αποφασίσει με κριτήριο τον τρόπο διορισμού ποιος από τους παραπάνω πρέπει να πάρει πόδι και ποιος όχι. Πως αντιμετωπίζει τους Α,Β,Γ,Δ; Πιστεύει κάνείς ότι υπάρχει τρόπος να ξετυλιχτεί αυτό το κουβάρι; typos72 περιμένω με αγωνία την απάντησή σου, γιατί εγώ ο άσχετος περί τα νομικά δε βρίσκω τρόπο...@typos 72 μιας και σε πέτυχα: δε μου έχεις απαντήσει στο παραπάνω εδώ και τόσες μέρες. Υποθέτω ότι δεν το είδες (δε θέλω να υποθέσω κάτι άλλο). Σε παρακαλώ, μοιράσω τις πολύτιμες νομικές σου γνώσεις μαζί μας και μη μας αφήνεις σε αγωνία...
Συνάδελφε,η νομική είναι θετική και όχι θεωρητική επιστήμη γιατι στηρίζεται στα ντοκουμέντα.Αν κάποιος ήταν διοριστέος ασεπ και επέλεξε να διοριστεί με άλλο τρόπο,δεν θα πάρει τα μόρια του ασεπ στην αξιολόγηση.Για το δικαστήριο σημασία έχει πως το φεκ του διορισμού του δεν λέει ασεπ.Φταίει;Βέβαια,φταίει,γιατί όταν αποφασίζεις για την ζωή σου δεν ρωτάς την ΟΛΜΕ,ρωτάς την αρμόδια υπηρεσία.Η κυρία Καρδαμίτση,υπεύθηνη διορισμών μου έχει απαντήσει 8 φορές πως ο ασεπ είναι ο πλέον ισχυρός νομικά τρόπος διορισμού.Γι αυτό το λέω κι εγώ συνεχώς.Στο δικαστήριο δεν υπάρχει δεν ξέρω τον νόμο.Προσωπικά σε δίκη εκπαιδευτικού,όταν ειπώθηκε κάτι σχετικό,η δικαστής του απάντησε πως ο πολίτης που έχει σωάς τας φρένας,κόβει τον λαιμό του και μαθαίνει,γιατί υπάρχούν και ευθύνες.Όσοι λοιπόν άλλαξαν το φεκ του διορισμού τους με κάτι άλλο για να έχουν καλύτερη τοποθέτηση,ας αναλάβουν τις ευθήνες τους!
Συνάδελφε,η νομική είναι θετική και όχι θεωρητική επιστήμη
όταν αποφασίζεις για την ζωή σου δεν ρωτάς την ΟΛΜΕ,ρωτάς την αρμόδια υπηρεσία
Παράθεση από: typos72 στις Αύγουστος 06, 2013, 05:57:50 μμΣυνάδελφε,η νομική είναι θετική και όχι θεωρητική επιστήμη γιατι στηρίζεται στα ντοκουμέντα.Αν κάποιος ήταν διοριστέος ασεπ και επέλεξε να διοριστεί με άλλο τρόπο,δεν θα πάρει τα μόρια του ασεπ στην αξιολόγηση.Για το δικαστήριο σημασία έχει πως το φεκ του διορισμού του δεν λέει ασεπ.Φταίει;Βέβαια,φταίει,γιατί όταν αποφασίζεις για την ζωή σου δεν ρωτάς την ΟΛΜΕ,ρωτάς την αρμόδια υπηρεσία.Η κυρία Καρδαμίτση,υπεύθηνη διορισμών μου έχει απαντήσει 8 φορές πως ο ασεπ είναι ο πλέον ισχυρός νομικά τρόπος διορισμού.Γι αυτό το λέω κι εγώ συνεχώς.Στο δικαστήριο δεν υπάρχει δεν ξέρω τον νόμο.Προσωπικά σε δίκη εκπαιδευτικού,όταν ειπώθηκε κάτι σχετικό,η δικαστής του απάντησε πως ο πολίτης που έχει σωάς τας φρένας,κόβει τον λαιμό του και μαθαίνει,γιατί υπάρχούν και ευθύνες.Όσοι λοιπόν άλλαξαν το φεκ του διορισμού τους με κάτι άλλο για να έχουν καλύτερη τοποθέτηση,ας αναλάβουν τις ευθήνες τους!ελεος πια! και η ελιτιστικη κριτικη στην ΟΛΜΕ εχει και τα ορια της.....δεν εφταιγε καμια ΟΛΜΕ που η πολιτικη ηγεσια νομοθετησε με τετοιο τροπο που να δινει κινητρα σε καποιον που ειχε την δυνατοτητα να επιλεξει μεταξυ των δυο επιλογων να κανει την επιλογη του πινακα και οχι του ΑΣΕΠ. Η Καρδαμιτση που αναφερεις που το φανταζοτανε οπως και ολοι οτι μετα απο χ χρονια θα φταναμε στη σημερινη κατασταση των διαθεσιμοτητων. Η συγκεκριμενη ειναι ενα πολιτικο στελεχος (ΝΔ) και υλοποιει χωρις αντιρρηση την πιο αντιλαικη πολιτικη προς χαρη του τιτλου της γενικης διευθυντριας....οποτε θεωρω οτι δεν πρεπει να αναφερεται ως η "ιερη αγελαδα" περι κοινωνικης δικαιοσυνης