*

Αποστολέας Θέμα: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 1392786 φορές)

0 μέλη και 15 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6622 στις: Αύγουστος 20, 2013, 08:56:55 πμ »
@ ΡΑ, ο συλλογισμός σου είναι σωστός, με μία μικρή λεπτομέρεια που κάνει τη διαφορά: η (ευτυχισμένη) πλειοψηφία δεν γνώριζε οτι η πορεία αυτή ήταν αδιέξοδη και θα είχε κατάληξη σαν αυτή που είχε! Και συνέβαινε αυτό γιατί η άρχουσα ελίτ απέκρυπτε εντέχνως την αλήθεια από το κοινωνικό σύνολο και τους έριχνε στάχτη στα μάτια με μικροπαροχές και άλλα που τα παρουσίαζαν σαν μεγάλες επιτυχίες!

Πιστεύω οτι εάν γνώριζαν την αλήθεια δεν θα ήταν τόσο ευτυχισμένοι και η συμπεριφορά τους θα ήταν διαφορετική!

Υπήρχαν φωνές, αλλά δυστυχώς δεν γινόταν πιστευτές για διάφορους λόγους και η άρχουσα ελίτ φρόντιζε γι'αυτό.

Δεν γίνονταν πιστευτές οιφ ωνές, γιατί η τότε πραγματικότητα τις διέψευδε. Η πραγματικότητα που βιώνεις είναι πάντα το πιο ουσιαστικό επιχείρημα για να διαμορφώσει τη γνώμη σου. Δεν μπορούμε να κατηγορούμε τον κόσμο, επειδή αυτό που βίωνε επιβεβαίωνε τα ψέμματα που του έλεγε η ελίτ. Οπότε λογικό ήταν να επιβραβεύει τα ψέμματα. Όταν η πραγματικότητα του αποκάλυψε τα ψέμματα, λογικό είναι να ψάχνει να βρει λύση για να διορθώσει το προηγούμενο λάθος του. Δικαίωμα της πλειοψηφίας είναι να αναζητά καινούρια λύση ακόμα και σε εντελώς διαφορετική κατεύθυνση.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:28:34 »

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6623 στις: Αύγουστος 20, 2013, 09:57:25 πμ »
 Σίγουρα δεν κατηγορούμε τον κόσμο! Διαπιστώσεις κάνουμε...(δυστυχώς εκ των υστέρων!)
  

Αποσυνδεδεμένος viti

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6624 στις: Αύγουστος 20, 2013, 10:29:09 πμ »
Viti,  ειναι προφανες οτι προπαγανδιζεις υπερ των ελευθερων επαγγελματιων ηθελημενα ή αθελητα δεν μπορω να γνωριζω.
Αποφεύγω τους βαρείς χαρακτηρισμούς και τις αμφίσημες λέξεις(τύπου προπαγάνδα)που ενδεχομένως και συνειρμικά να παραπέμπουν σε άλλες ατραπούς, όταν συνομιλώ επί προσωπικού και κυρίως ανώνυμα.Αλλά αυτό είναι θέμα αγωγής-και ιδιοσυγκρασίας.
.....
Εν πασει περιπτωσει οι παντες γνωριζουν  τι συνεβαινε και τι φταιει στην ελλαδα. Η ελληνικη πραγματικοτητα ειναι ξεκαθαρο παραδειγμα προς αποφυγη,χρονια τωρα, απλα τελευταια ειναι και με τη σφραγιδα IMF .
Δεν προεκυψε τελευταια και εκπλησσομαι που ατομα εχουν ακομη και τωρα θολη και  οχι ξεκαθαρη αποψη. Αν λοιπον το να λεει ο καθενας ξεκαθαρα και χωρις περιστροφες την αποψη του κινδυνευει να χαρακτηριστει αναγωγος (οπως γινεται παραπανω), αυτος που επιχειρηματολογει αναλογα με οτι  θυμαται, χωρις λογικη και χωρις ειρμο  πως πρεπει να χαρακτηριζεται?
Για το ΄΄ανάγωγος΄΄:συ είπας.
Για το ερώτημα που θέτεις στο τέλος:στο διάλογο ( ιδιαιτέρως στο διαδικτυακό και ανώνυμο) σε φόρουμ σοβαρά και έγκυρα όπως αυτό(με την έννοια ότι δεν υπάρχουν τρολαρίσματα ),δε χαρακτηρίζεται ποτέ όχι μόνο η ιδέα αλλά και ο φορέας αυτής.Αντικρούεται με επιχειρήματα και μόνο.Βασικά αρχή της συνομιλίας είναι ο σεβασμός και η αποφυγή χαρακτηρισμων επί προσωπικου.Αν κάποιος συνομιλητής  μιλά δίχως λογική και ειρμό(κατά τη γνώμη μας),απλά τον προσπερνάμε δίχως να τον χαρακτηρίζουμε.Άλλωστε και στο σχολείο έτσι δεν κάνουμε με τους μαθητές;Χαρακτηρίζουμε ποτέ τις απόψεις τους ή τους ίδιους;Είναι άκρως αντιπαιδαγωγικό και υποτιμητικό για τους μαθητές.

Η ωρίμανση (άρα και η αλλαγή πλεύσης)-όπως σωστά είπε κάποιος εδώ-επέρχεται με τον πλουραρισμό απόψεων συνήθως (και όχι πάντα) διαφορετικών απ΄όσων συνήθως υιοθετούνταν από την πλειοψηφία έως τώρα.Και μ΄αρέσει που στο φόρουμ αυτό υπάρχουν όλων των ειδών οι απόψεις.
 Audiatur altera pars λέγανε οι Ρωμαίοι΄΄ας ακουστεί η άλλη άποψη΄΄.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 20, 2013, 10:34:04 πμ από Stelios »

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6625 στις: Αύγουστος 20, 2013, 11:13:31 πμ »
Καλημέρα σε όλους, αν και τα καλά νέα δεν υπάρχουν εδώ και μέρες...
Μαθαίνω πως ο ο υφυπουργός Γιουλέκας ήθελε να ξεκινήσουν οι μετατάξεις από τις αρχές του Αυγούστου και στις 19 Αυγούστου να έχουν παρουσιαστεί οι μεταταγμένοι στις υπηρεσίες τους. Ανάλογα με την υπηρεσία  βέβαια (πχ ιεκ) κάποιος από τους μεταταγμένους θα ορίζονταν και διευθυντής εκεί και αφού θα ενημερωνόταν από τον προηγούμενο θα αναλάμβανε υπηρεσία, ενώ οι αποσπασμένοι στους εκεί φορείς θα επέστρεφαν πίσω στα πυσδε πύσπε που ανήκουν. Ο υπουργός όμως ήταν ανένδοτος και επικαλέστηκε αφερεγγυότητα!!του υπουργείου αν συνέβαινε κάτι τέτοιο. Μαθαίνω (πάντα με επιφύλαξη γιατί το υπουργείο ακολουθεί  φανερά τη λογική άλλα διαρρέω και άλλα έχω σκοπό να κάνω)  πως θα δωθούν αποσπάσεις ελάχιστες σε φορείς 1-2 άτομα σε κάθε φορέα και αυτό γιατί έδωσε δικαίωμα για αίτηση απόσπασης σε φορείς και θέλει τρόπον τινά να κρατήσει τους τύπους. Σε κάποιον φορέα μπορεί και 3 άτομα ανάλογα με το βίσμα που θα έχει κάποιος (πχ υπουργό κτλ).
Επίσης μετά από συζήτηση με φίλο που εργάζεται σε βουλευτικό γραφείο μαθαίνω πως  οι θέσεις σε γραφεία και ιεκ είναι προσωποπαγή, πράγμα που σημαίνει για τα βουλευτικά γραφεία πως η απόλυση είναι πανεύκολη και δεν χρειάζεται κατάργηση της ειδικότητας όπως στα σχολεία αλλά με φωτογραφικές διαδικασίες απομακρύνονται όσοι θεωρούνται περιττοί. Γι αυτό και δεν συστήνουν την εκεί μετάταξη. αφήστε που θα μαζευτούν πάρα πολλοί συνάδελφοι εκεί!
Αυτά μαθαίνω και αναμένουμε την διευκρινιστική εγκύκλιο ότνα θα βγει, ακούγεται για τετάρτη.

Αυτη η πληροφορια ειναι πολυ ενδιαφερουσα και καλο θα ηταν να κανεις αναρτηση στο σχετικο με τις μεταταξεις νημα. Ειναι ομως και εγκυρη; Διοτι στις υπουργικες αποφασεις και το σχετικο νομο δε διευκρινιζεται αν οι θεσεις στους φορεις ειναι προσωποπαγεις. 
Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:28:34 »

Αποσυνδεδεμένος PA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 989
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6626 στις: Αύγουστος 20, 2013, 02:16:20 μμ »
@ ΡΑ, ο συλλογισμός σου είναι σωστός, με μία μικρή λεπτομέρεια που κάνει τη διαφορά: η (ευτυχισμένη) πλειοψηφία δεν γνώριζε οτι η πορεία αυτή ήταν αδιέξοδη και θα είχε κατάληξη σαν αυτή που είχε! Και συνέβαινε αυτό γιατί η άρχουσα ελίτ απέκρυπτε εντέχνως την αλήθεια από το κοινωνικό σύνολο και τους έριχνε στάχτη στα μάτια με μικροπαροχές και άλλα που τα παρουσίαζαν σαν μεγάλες επιτυχίες!

Πιστεύω οτι εάν γνώριζαν την αλήθεια δεν θα ήταν τόσο ευτυχισμένοι και η συμπεριφορά τους θα ήταν διαφορετική!

Υπήρχαν φωνές, αλλά δυστυχώς δεν γινόταν πιστευτές για διάφορους λόγους και η άρχουσα ελίτ φρόντιζε γι'αυτό.

Δεν γίνονταν πιστευτές οιφ ωνές, γιατί η τότε πραγματικότητα τις διέψευδε. Η πραγματικότητα που βιώνεις είναι πάντα το πιο ουσιαστικό επιχείρημα για να διαμορφώσει τη γνώμη σου. Δεν μπορούμε να κατηγορούμε τον κόσμο, επειδή αυτό που βίωνε επιβεβαίωνε τα ψέμματα που του έλεγε η ελίτ. Οπότε λογικό ήταν να επιβραβεύει τα ψέμματα. Όταν η πραγματικότητα του αποκάλυψε τα ψέμματα, λογικό είναι να ψάχνει να βρει λύση για να διορθώσει το προηγούμενο λάθος του. Δικαίωμα της πλειοψηφίας είναι να αναζητά καινούρια λύση ακόμα και σε εντελώς διαφορετική κατεύθυνση.

Πολύ καλά λοιπόν: Θυμάμαι καλά!

Η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων, ήταν ενθουσιασμένοι με την πορεία που ακολουθούσε ο τόπος , και γι' αυτό την επικροτούσε και την αναδείκνυε σε κάθε ευκαιρία.

Και τώρα μία ( ακόμα) απορία:

Όταν ένας  ενήλικας λαμβάνει αποφάσεις και κάνει επιλογές, ποιος του φταίει αν κάποια στιγμή αυτές αποδειχθούν λανθασμένες?
Του φταίει κανείς άλλος πέραν του κεφαλιού του?
Νομίζω πως όχι....

Από εκεί και πέρα, πολύ σωστά αναφέρεται εδώ ότι οποιαδήποτε στιγμή οποιοδήποτε άτομο μπορεί να αλλάξει γνώμη και να αναζητήσει κάτι διαφορετικό!
ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ!
Αλλά αυτό, δεν σημαίνει βέβαια ότι θα αποφύγει να πληρώσει το τίμημα των έως τώρα επιλογών του.

Αλήθεια, τελικά έχετε καταλάβει τι θέλει η πλειοψηφία τώρα?

Να "αλλάξει γνώμη" ( να "μετανοήσει" δηλαδή), να γλιτώσει τις συνέπειες των έως τώρα επιλογών της και.... "να γυρίσει στο...", αλήθεια που θέλει να γυρίσει?
Στην κατάσταση που ήταν?
Δηλαδή να γυρίσει σε αυτό που τώρα "κατάλαβε" ότι ήταν λάθος?
Δηλαδή...
Άλλαξε γνώμη προκειμένου να μπορέσει με μαγικό τρόπο να γυρίσει εκεί που ήταν πριν αλλάξει γνώμη?

Χμμμμμ...

Παράλογο...

Παρ' όλα αυτά, το βλέπω κάθε μέρα μπροστά μου....
Μόνον εγώ το βλέπω?
Όποιος δεν έχει μυαλό, έχει πόδια ( ή αλλιώς: Ας απαντούσαμε ως κλάδος ΕΓΚΑΙΡΩΣ στις παρακμιακές ατάκες και τα εναντίον μας συνθηματάκια).

Αποσυνδεδεμένος ΘΗΣΕΑΣ

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 18
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6627 στις: Αύγουστος 20, 2013, 02:38:21 μμ »
Οι εθελουσιες μετατάξεις αποσπασμενων του 4057 βρισκονται στο διοικ. μεταρυθμισης γιατι καθυστερουν; και υποτιθεται οτι επειγει η κινητικοτητα. δεν μπορει να γινει κατι με προγραμμα και προτεραιοτητα, αυτες οι αιτησεις εκρεμουν πανω απο 1 χρονο. ελεος

[Παρακαλώ χρησιμοποιείτε μόνο πεζά και όχι κεφαλαία. Ευχαριστώ.]
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 20, 2013, 02:51:25 μμ από Stelios »

dd2

  • Επισκέπτης
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6628 στις: Αύγουστος 20, 2013, 05:24:41 μμ »
Βουλευτικές Εκλογές Ιούνιος 2012
http://ekloges.ypes.gr/v2012b/public/index.html#{"cls":"main","params":{}}


dd2

  • Επισκέπτης
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6629 στις: Αύγουστος 20, 2013, 09:25:28 μμ »
Κάλεσμα συσπείρωσης του τομέα Υγείας και Πρόνοιας | AlfaVita - Εκπαιδευτικό Ενημερωτικό Δίκτυο
http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%BA%CE%AC%CE%BB%CE%B5%CF%83%CE%BC%CE%B1-%CF%83%CF%85%CF%83%CF%80%CE%B5%CE%AF%CF%81%CF%89%CF%83%CE%B7%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%84%CE%BF%CE%BC%CE%AD%CE%B1-%CF%85%CE%B3%CE%B5%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%80%CF%81%CF%8C%CE%BD%CE%BF%CE%B9%CE%B1%CF%82

ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΥΓΕΙΑΣ


Στις 9/7/2013 άρχισαν οι ψίθυροι «Ο τομέας υγείας βγαίνει από τα ΕΠΑΛ – ΕΠΑΣ» το απόγευμα επιβεβαιώθηκε δια στόματος Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης, από το ίδιο απόγευμα κάποιοι ήταν στα κάγκελα του ΥΠΕΠΘ (και άλλοι στις κατά τόπους Διευθύνσεις) εκεί ένας λεπτός κύριος με γυαλιά κουστουμαρισμένος αλλά αγωνιστικά μαχόμενος (Φ.ΧΑΤΖΗΦΏΤΗΣ), μας ρώτησε, εμείς γιατί διαμαρτυρόμαστε;

{του είπαν: ότι «είμαστε εκπαιδευτικοί του τομέα υγείας που εν μια νυχτί μας πέταξε στο δρόμο ο Υπουργός και οι σύμβουλοί του γιατί ήθελαν 2000 άτομα να επιδείξουν στον πρωθυπουργό και την τρόϊκα  και ως καλός συνεργάτης Ο κος Αρβανιτόπουλος επέδειξε αρχικά πληροφορικάριους, γυμναστές και θεολόγους, αλλά κάτι τα τμήματα φαντάσματα, κάτι η Κα Χριστοφιλοπούλου και κάτι η Αρχιεπισκοπή, μαζί με το γεγονός ότι: «Δεν έπρεπε να πειραχθούν οι 54.000 ΙΔΑΧ του Κου Παυλόπουλου» (πάλι καλά που το Υπουργείο Ναυτιλίας έπραξε σωστά), συνέβαλαν στο να βρεθούν μόνιμοι εκπαιδευτικοί με προίκα 25.000 μαθητές στο «δρόμο» της διαθεσιμότητας προς απόλυση σύμφωνα με τα άρθρο 90 του πολυνομοσχεδίου}.

Πως έχετε διοριστεί μας ρώτησε: άλλος είπε με Γ.Δ ΑΣΕΠ και άλλος με επετηρίδα, δηλαδή και οι δύο με αξιοκρατικές διαδικασίες είπε έκπληκτός και αποτελείτε μόλις το 18% του δημόσιου τομέα.

Από εκείνη την ημέρα μας υπερασπίζεται σθεναρά και αδιάκοπα μέχρι και σήμερα.  Από το πρωί έως το βράδυ είναι μαζί μας στις διαμαρτυρίες, στο πεζοδρόμιο, στα Υπουργικά Γραφεία, με δικές του πρωτοβουλίες, αλλά πάντα ζητώντας τη γνώμη μας. Γεγονός είναι ότι του οφείλουμε πολλά:

Γνωστοποιήθηκε το πρόβλημα μας και έπαψαν να μας αγνοούν.
Έγιναν με τη σημερινή εννέα παραστάσεις στο ΥΠΕΠΘ, προτάσεις, συζητήσεις, υπομνήματα, έγγραφες διαμαρτυρίες, εξώδικα, κλπ.
Τρείς παραστάσεις στο Υπουργείο Υγείας.
Πέντε παραστάσεις στο Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.
Πολυάριθμες  παρεμβάσεις σε συνδικαλιστικούς φορείς, πολιτικούς παράγοντες και υπηρεσίες.
Νομικές παρεμβάσεις όπου αυτό κρίθηκε αναγκαίο.
Εξαιρετικά σημαντικό είναι πως φέρνει αποτελέσματα όσο κανένας άλλος.
Οι Υπουργικές αποφάσεις και οι εγκύκλιοι ήταν θέμα συντονισμού, επιμονής γνωστοποίησης του προβλήματος, σημαντικών προσπαθειών, νομικών προτάσεων και παραινέσεων του ιδίου και των συνεργατών ενδεχομένως.
και πολλά ακόμη ενδιαφέροντα. Εκείνο ωστόσο εντυπωσιακό ότι αυτός ο άνθρωπος δείχνει ακούραστος και εκεί που εμείς χωλαίνουμε μας παρακινεί και μας ενισχύει.

Επιπλέον είναι αξιοθαύμαστη η ευφυΐα, η στρατηγική και η επιλογή του να επιλύει τα ζητήματα κυρίως εξωδικαστικά, ώστε και αν ακόμη δεν επιτευχθεί απόλυτα ο στόχος και  εκδηλωθούν ανάγκες για δικαστικές προσφυγές να έχει μια σημαντική παρακαταθήκη επιχειρημάτων έναντι του δικαστηρίου που έχει (με πάρα πολύ κόπο και χρόνο βέβαια) δημιουργήσει ουσιαστικά ο ίδιος και που είναι ικανά να συμβάλλουν  στα να κερδίσει την υπόθεση.

Από τις σημαντικότατες νομικές και λοιπές του παρεμβάσεις σήμερα έχουμε ένα μπούσουλα για να ξέρουμε που πηγαίνουμε και τι κάνουμε:

Σήμερα βρισκόμαστε λοιπόν «στον πάτο του κουβά των διαθεσίμων» αγαπητοί συνάδελφοι και από πάνω μας πέφτουν, όσοι θα ενταχθούν σε καθεστώς διαθεσιμότητας τουλάχιστον μέχρι και το Σεπτέμβριο για να ολοκληρωθεί το 1ο κύμα 12.5000 διαθεσίμων, Το 2ο ακολουθεί μέχρι το τέλος του έτους και αν μας βρει ατακτοποίητους αλλοίμονο μας.

Τώρα βρισκόμαστε στο 4ο Βήμα της εγκυκλίου που είναι να συμβάλλουμε όλοι και εννοούμε όλοι με κάθε μέσο να ανοιχτούν θέσεις, δεν πρόκειται κανείς να ασχοληθεί μαζί μας εάν εμείς δεν λιώσουμε τα παπούτσια μας.

Σήμερα διεκδικήσαμε θέσεις στα ΙΕΚ ΜΕ 5ωρή παράσταση στο ΥΠΕΠΘ, όμως δεν μπορεί από τους 2.122 να παρουσιάζονται μόνο οι 70, από τους 200 εγεγραμμένους.

Με δεδομένο ότι η διαδικασία μας αφορά από το 6ο βήμα και μετά και μόνο εάν και όποτε ανοίξουν θέσεις (το Υγείας ενώ διευκρίνισε ότι δεν διαθέτει τόσες θέσεις, δεν αποσαφήνισε εάν αυτές που θα ανοιχθούν, σε Χ μήνες (από την περασμένη Τετάρτη) θα αφορούν τους διαθέσιμους κατ΄ αποκλειστικότητα), αλλιώς ο χρόνος που κυλά για μας είναι «νεκρός».

Απευθύνουμε έκκληση για τη συμμετοχή σας, σε όλα τα επίπεδα σε αυτή την τιτάνια προσπάθεια, σας γνωρίζω ότι η υπόθεση ΝΕΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ δεν έχει χαθεί, όλοι έχουμε ανάγκες και προβλήματα αλλά δεν το βάζουμε κάτω, κανείς άλλος δεν έχει ασχοληθεί στην ουσία της επίλυσης του ζητήματος της δικαίωσης μας, που δεν κερδίζετε απλά στα δικαστήρια, το 95% των υποθέσεων χάνεται, αν δεν ξέρεις τι ζητάς και αν η δικαστική εξουσία δεν έρχεται καλόβολα να συμπληρώσει μικρά κενά ή «ατυχή» λάθη στη βούληση του νομοθέτη.

Να μην χάσουμε αυτή την υπόθεση γιατί δεν συμμετέχουμε ή γιατί νομίζουμε πως θα μεριμνήσει το κράτος για εμάς, «μερίμνησε» είμαστε στο «δρόμο προς απόλυση» τι άλλο πρέπει να γίνει, να φθάσει Νοέμβρης και να μην έχουν ανοίξει θέσεις και να έρχεται και το 2ο κύμα των 25.000 διαθεσίμων.

Αν πιστεύουμε πως αυτοί που τρέχουν καλά τα καταφέρνουν, τότε είναι κρίμα που είμαστε εκπαιδευτικοί, δεν νομίζω να συμβαίνει κάτι τέτοιο, για αυτό είναι επιτακτική ανάγκη:

Την επόμενη φορά που η φωνή μας θα ακουστεί μέσα και έξω από τα Υπουργεία να είμαστε και οι 2.113 (μετράμε ήδη δύο απώλειες συναδέλφων και άλλοι επτά νοσηλεύονται με κατάθλιψη) και να σειστούν τα θεμέλια όσων έπαιξαν την ζωή μας στα χαρτιά και στους αριθμούς.

Η επικοινωνία για τις επόμενες παρεμβάσεις, την ενημέρωση και τη συμμετοχή σας γίνεται στέλνοντας το e-mail και τα στοιχεία σας στο ακόλουθο e-mail:

fhatzifotis@gmail.com η στα τηλέφωνα: 210-3643865, 210-3390917

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΥΓΕΙΑΣ & ΠΡΟΝΟΙΑΣ
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 20, 2013, 10:17:08 μμ από Stelios »

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6630 στις: Αύγουστος 20, 2013, 11:17:31 μμ »
Παρ' όλα αυτά, το βλέπω κάθε μέρα μπροστά μου....
Μόνον εγώ το βλέπω?

Ναι μόνο εσύ το βλέπεις όπως και τα είχες δει όλα από τότε αλλά δεν σε ξέραμε να μας αφυπνίσεις.
Τώρα όμως μετά το τόσο μπούρου μπούρου καταλάβαμε την μέγιστη αλήθεια.

Έχουν λυθεί όλες οι απορίες μου εκτός από μία

πως γίνετε ακόμα άτομα που έχουν διαβάσει τα κοντά 1000 μηνύματα του PA να έχουν απορίες αφού η επανάληψη των κειμένων σου τείνει στο 98,9%. Πολύ αργόστροφος ή μαζόχας κλάδος είμαστε τελικά.

Αρκετά με το αυτο-μαστίγωμα όμως.

Έχουμε καμία πληροφορία αν το Σεπτέμβριο θα γίνει κίνηση για διαθεσιμότητα εκπαιδευτικών;

Αποσυνδεδεμένος jfk259

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6631 στις: Αύγουστος 21, 2013, 01:16:22 πμ »
Να ρωτήσω κάτι μήπως γνωρίζει κανένας;
Πόσες ώρες είναι το υποχρεωτικό ωράριο καθηγητή πληροφορικής στην Α/θμια που θα προκύψει με μετάταξη από τη Β/θμια?? 21 ώρες ή 24?

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6632 στις: Αύγουστος 21, 2013, 01:24:48 πμ »
Να ρωτήσω κάτι μήπως γνωρίζει κανένας;
Πόσες ώρες είναι το υποχρεωτικό ωράριο καθηγητή πληροφορικής στην Α/θμια που θα προκύψει με μετάταξη από τη Β/θμια?? 21 ώρες ή 24?
Πλεον στην ββαθμια ειναι 23 ωρες και αν δεν κανω λάθος παραμένει ετσι και στη Αβαθμια
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

Αποσυνδεδεμένος mariacurie

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 151
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6633 στις: Αύγουστος 21, 2013, 01:26:40 πμ »
Κανονικά αν πας με μετάταξη 24. Αν παραμείνεις στη Ββάθμια και για κάποιο λόγο σε διαθέσουν στην πρωτοβάθμια 23.

Αποσυνδεδεμένος jfk259

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6634 στις: Αύγουστος 21, 2013, 01:35:04 πμ »
Από έξι έως δώδεκα χρόνια στη Β/θμια κατεβαίνεις στις 21 ώρες. Η ίδια μείωση ισχύει και στη Α/θμια (δηλαδή 22 ώρες)?

Αποσυνδεδεμένος mariacurie

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 151
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6635 στις: Αύγουστος 21, 2013, 01:39:42 πμ »
Στις 22 ώρες κατεβαίνεις στην Πρωτοβάθμια στα 12 χρόνια. Αλλά δεν είμαι και σίγουρη. Σίγουρα όμως η μείωση των ωρών δεν είναι στις 23 στα 6 χρόνια.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160929
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 526
Σύνολο: 539

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.127 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.