0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν υφίσταται αξιολόγηση 1 ή αξιολόγηση 2,συνάδελφοι.Την αξιολόγηση ή την δέχεσαι σε όλα τα επίπεδα ή όχι και αυτό είναι το πρόβλημα της ΟΛΜΕ.Η ΟΛΜΕ δεν έθεσε θέμα κριτηρίων αξιολόγησης ή μεθόδου αξιολόγησης,αλλά αρνείται την δυνατότητα του κράτους να αξιολογεί μία ομάδα υπαλλήλων του,όπως η εκπαιδευτικοί.Θα ήταν ορθό να αρνείται την σύνδεση αξιολόγησης και απόλυσης ή μείωσης μισθού,αλλά ούτε αυτό κάνει.Απορρίπτει την οποιαδήποτε αξιολόγηση,όπως και αν αυτή γίνεται γιατί ζητάει ακύρωση των υπουργικών αποφάσεων και όχι τροποποίηση ή έλεγχο της συγκεκριμένης διαδικασίας.Το λάθος είναι ολέθριο και θα έχει συνέπειες.Η κριτική στην κυβέρνηση είναι θεμιτή,αλλά η πλήρη άρνηση είναι αθέμιτη!!!
ελεοςςςςτι σχεση εχει η ΑΤΟΜΙΚΗ προσφυγη στο ΣΤΕ εναντιον της διαθεσιμοτητας (ΑΤΟΜΙΚΗ επειδη καποιος/α που εχει τεθει σε διαθεσιμοτητα εχει εννομο συμφερον)με την (ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ) προσφυγη της ΟΛΜΕ/ΔΟΕ εναντιον της συγκεκριμενης ΕΓΚΥΚΛΙΟΥ του θεσμου της αυτοαξιολογησης της σχολικης μοναδας.ΩΡΑΙΑ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΣΤΡΑΦΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΡΩΕΙ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΑΣΑΜΕ
Η ΟΛΜΕ δεν έθεσε θέμα κριτηρίων αξιολόγησης ή μεθόδου αξιολόγησης,αλλά αρνείται την δυνατότητα του κράτους να αξιολογεί μία ομάδα υπαλλήλων του,όπως η εκπαιδευτικοί.Θα ήταν ορθό να αρνείται την σύνδεση αξιολόγησης και απόλυσης ή μείωσης μισθού,αλλά ούτε αυτό κάνει.
ΩΡΑΙΑ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΣΤΡΑΦΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΡΩΕΙ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΑΣΑΜΕ
Εδω κανεις λαθος. Η ολμε απο την αρχη εθιξε αρκετα κομματια της αξιολογησης και ιδιαιτερα της ποσοστωσης. Η απαντηση ηταν τοτε οτι το μονο πραγμα για το οποιο δε μπορει να τεθει καν συζητηση ειναι το 15%. Τελικα μετα απο τις μαζικες παραιτησεις διευθυντων το υπουργειο παιδειας ζητησε της εξαιρεση της ποσοστοσης απο το ΥΠΓΔΜ. Αυτο βεβαια οφειλετε κατα κυριο λογο στις πιεσεις της αβαθμιας και της Δοε
Αν θέλεις την προσωπική άποψη,η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών πάσχει λόγω απουσίας αξιολόγησης των αξιολογητών.Οι αξιολογήσεις των διευθυντών είναι διοικητικές πράξεις αναιρέσιμες λόγω του ότι οι ίδιοι δεν έχουν αποδείξει την ικανότητα τους να αξιολογούν!
Εδω κανεις λαθος. Η ολμε απο την αρχη εθιξε αρκετα κομματια της αξιολογησης και ιδιαιτερα της ποσοστωσης. Η απαντηση ηταν τοτε οτι το μονο πραγμα για το οποιο δε μπορει να τεθει καν συζητηση ειναι το 15%. Τελικα μετα απο τις μαζικες παραιτησεις διευθυντων το υπουργειο παιδειας ζητησε της εξαιρεση της ποσοστοσης απο το ΥΠΓΔΜ. Αυτο βεβαια οφειλετε κατα κυριο λογο στις πιεσεις της αβαθμιας και της Δοε.
Προφανώς δεν αναφέρεσαι στο δικόγραφο,το οποίο συνιστά αίτηση ακύρωσης επι του συνόλου των υπουργικών αποφάσεων.Αν έχει γίνει κάτι άλλο,δεν το γνωρίζω.Προσωπικά αναφέρομαι αποκλειστικά στο δικόγραφο που διάβασα.Τώρα,αν πάνε στην δίκη και αναφερθούν σε αυτά που λές,αυτό θα το δούμε στο μέλλον.Αν θέλεις την προσωπική άποψη,η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών πάσχει λόγω απουσίας αξιολόγησης των αξιολογητών.Οι αξιολογήσεις των διευθυντών είναι διοικητικές πράξεις αναιρέσιμες λόγω του ότι οι ίδιοι δεν έχουν αποδείξει την ικανότητα τους να αξιολογούν!
( το 15% υποχρεωτικά κάτω από τη βάση) δεν αφορούν τους εκπαιδευτικούς