0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
έχω κάνει αίτηση για μετάταξη από κλάδο σε κλάδο στις 30/4/2013, διευκολύνομαι στην παρουσίση στην οργανική στις 5/9/2013, σύμφωνα με το έγγραφο Αρβανιτόπουλου ή αφορά μόνο τις νέες μετατάξεις ( διοικητικές & από β/θμια σε α/θμια) ;Αν μπορεί κάποιος να με διαφωτίσει, ευχαριστώ για την απάντηση
Παράθεση από: Commando στις Αυγούστου 31, 2013, 02:43:48 pmΠαράθεση από: greedo στις Αυγούστου 31, 2013, 02:41:59 pmΠαράθεση από: Commando στις Αυγούστου 31, 2013, 02:34:01 pmΟ λόγος είναι πολύ απλός: στις βασικές ειδικότητες υπάρχουν πλέον απίστευτα κενά. Είναι προτιμότερο λοιπόν να καλύψεις ένα Λύκειο 300 μαθητών σε μία επαρχιακή πόλη παρά Γυμνάσιο με λυκειακές τάξεις 8 μαθητών σε βραχονησίδα.Καλά, υπάρχουν ακόμη τέτοια; Εδώ ετοιμάζονται να κλείσουν - συγχωνεύσουν σχολεία με πολύ περισσότερους μαθητές!Μπαα;;; εγώ που νομίζεις ότι παρουσιάζομαι τη Δευτέρα;;; Η νησιωτική Ελλάδα αντέχει. Οι οροσειρές έχουν θέμα....Προφανώς προτασσονται εθνικοί λόγοι για τη διατήρησή τους! Οι ίδιοι εθνικοί λόγοι δεν θα έπρεπε να δίνουν και στον εκπ/κό που τρέχει εκεί κάποιες παροχές, όπως: γενναία μείωση σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια, επιδότηση ενοικίου ή απευθείας παροχή στέγης, φορολογικές απαλλαγές, γενναίο επίδομα παραμεθορίου κλπ; (Δεν αναφέρομαι σε αυτόν που υπηρετεί στο κέντρο της Ρόδου, αλλά στα άλλα νησιά, με τα σχολεία των 8 κλπ μαθητών)
Παράθεση από: greedo στις Αυγούστου 31, 2013, 02:41:59 pmΠαράθεση από: Commando στις Αυγούστου 31, 2013, 02:34:01 pmΟ λόγος είναι πολύ απλός: στις βασικές ειδικότητες υπάρχουν πλέον απίστευτα κενά. Είναι προτιμότερο λοιπόν να καλύψεις ένα Λύκειο 300 μαθητών σε μία επαρχιακή πόλη παρά Γυμνάσιο με λυκειακές τάξεις 8 μαθητών σε βραχονησίδα.Καλά, υπάρχουν ακόμη τέτοια; Εδώ ετοιμάζονται να κλείσουν - συγχωνεύσουν σχολεία με πολύ περισσότερους μαθητές!Μπαα;;; εγώ που νομίζεις ότι παρουσιάζομαι τη Δευτέρα;;; Η νησιωτική Ελλάδα αντέχει. Οι οροσειρές έχουν θέμα....
Παράθεση από: Commando στις Αυγούστου 31, 2013, 02:34:01 pmΟ λόγος είναι πολύ απλός: στις βασικές ειδικότητες υπάρχουν πλέον απίστευτα κενά. Είναι προτιμότερο λοιπόν να καλύψεις ένα Λύκειο 300 μαθητών σε μία επαρχιακή πόλη παρά Γυμνάσιο με λυκειακές τάξεις 8 μαθητών σε βραχονησίδα.Καλά, υπάρχουν ακόμη τέτοια; Εδώ ετοιμάζονται να κλείσουν - συγχωνεύσουν σχολεία με πολύ περισσότερους μαθητές!
Ο λόγος είναι πολύ απλός: στις βασικές ειδικότητες υπάρχουν πλέον απίστευτα κενά. Είναι προτιμότερο λοιπόν να καλύψεις ένα Λύκειο 300 μαθητών σε μία επαρχιακή πόλη παρά Γυμνάσιο με λυκειακές τάξεις 8 μαθητών σε βραχονησίδα.
Παράθεση από: guestteacher στις Αυγούστου 31, 2013, 01:22:02 pmΠαράθεση από: rataplan στις Αυγούστου 31, 2013, 01:17:49 pmαπό ό,τι φαίνεται, μάλλον το πρώτο 15/μερο σεπτεμβρίου θα το ''φάμε'' στις οργανικές μας...Εκτός αν γίνουν σε ειδικότητες και περιοχές που τα κενά (λόγω συνταξιοδοτήσεων, μετατάξεων και αποσπάσεων σε Φορείς) είναι κραυγαλέα και δεν καλύπτονται με δεύτερες ειδικότητες και κυρίως δεύτερες αναθέσεις (ακόμα και μεταταχθέντων ή ήδη υπάρχοντων στην αβθμια)...Εκτίμηση πάντως είναι ότι θα είναι με το σταγονόμετρο. Τουλάχιστον στην αρχή (βλέπε λίγα χρήματα για αναπληρωτές σε σχέση με παλιότερα).Εκτίμηση ήταν και ότι θα γινόντουσαν 1000 άντε 1200 συνολικά (φορείς και σχολεία) σε Αθμια και
Παράθεση από: rataplan στις Αυγούστου 31, 2013, 01:17:49 pmαπό ό,τι φαίνεται, μάλλον το πρώτο 15/μερο σεπτεμβρίου θα το ''φάμε'' στις οργανικές μας...Εκτός αν γίνουν σε ειδικότητες και περιοχές που τα κενά (λόγω συνταξιοδοτήσεων, μετατάξεων και αποσπάσεων σε Φορείς) είναι κραυγαλέα και δεν καλύπτονται με δεύτερες ειδικότητες και κυρίως δεύτερες αναθέσεις (ακόμα και μεταταχθέντων ή ήδη υπάρχοντων στην αβθμια)...Εκτίμηση πάντως είναι ότι θα είναι με το σταγονόμετρο. Τουλάχιστον στην αρχή (βλέπε λίγα χρήματα για αναπληρωτές σε σχέση με παλιότερα).
από ό,τι φαίνεται, μάλλον το πρώτο 15/μερο σεπτεμβρίου θα το ''φάμε'' στις οργανικές μας...
Εγώ - αν και νομίζω δεν αναφέρεσαι σε μένα - είπα ότι αρχικά θα είναι με το σταγονόμετρο. Οι βασικές ειδικότητες που λες έμπαιναν και σε τμήματα ειδικοτήτων στο Λύκειο με ότι συνεπάγεται αυτό. επίσης δεν είδες κάτι ακόμα που λέω (αύξηση ωραρίου, διπλή ειδικότητα, δεύτερη ανάθεση, διαθέσεις από αβθμια σε ββθμια).
Ok. Στο παιχνίδι των αποσπάσεων λοιπόν παίζουν ΕΛΜΕ, ΠΥΣΔΕ, Δ/ντης Εκπαίδευσης, Δ/ντες Σχολείων, Περιφερειαοί Δ/ντες και το Υπουργείο.επίσης δεν είναι μόνο θέμα ειδικοτήτων (μην τα μπλέκετε γιατί σχεδόν όλες οι ειδκότητες έχουν άπλυτα) αλλά κυρίως ειδικότητες ανα ΠΥΣΔΕ και ειδικότητα ανα σχολείο και ωράριο αυτών. Με λίγα λόγια δεν είναι όλα κεντρικά. Απίστευτο παιχνίδι παίζεται και σε τοπικό επίπεδο. ακόμα και σε επίπεδο σχολείου. Παλιότερα (μπορεί κα ακόμα) παιζόταν απίστευτο παιχνίδι ακόμα και με τους αναπληρωτές. ΠΥΣΔΕ ξεσκίζονταν να διώξουν κόσμο για να πάρουν αναπληρωτές....
Συμφωνώ σε όλα. Έτσι ακριβώς είναι. Απλά με συνεχιζόμενες φουλ συνταξιοδοτήσεις και μηδέν διορισμούς ακούμε πλέον τις λαμαρίνες του υποβρυχίου να τρίζουν δυνατά.Επιπλέον για τις υπόλοιπες αποσπάσεις που αναφέρθηκες, είδα πριν λίγο ότι το Υπουργείο τις έβγαλε σε συγκεντρωτικό link. Μήπως καλύφθηκε ο μαγικός αριθμός 1200;;;
Παράθεση από: guestteacher στις Αυγούστου 31, 2013, 03:47:36 pmOk. Στο παιχνίδι των αποσπάσεων λοιπόν παίζουν ΕΛΜΕ, ΠΥΣΔΕ, Δ/ντης Εκπαίδευσης, Δ/ντες Σχολείων, Περιφερειαοί Δ/ντες και το Υπουργείο.επίσης δεν είναι μόνο θέμα ειδικοτήτων (μην τα μπλέκετε γιατί σχεδόν όλες οι ειδκότητες έχουν άπλυτα) αλλά κυρίως ειδικότητες ανα ΠΥΣΔΕ και ειδικότητα ανα σχολείο και ωράριο αυτών. Με λίγα λόγια δεν είναι όλα κεντρικά. Απίστευτο παιχνίδι παίζεται και σε τοπικό επίπεδο. ακόμα και σε επίπεδο σχολείου. Παλιότερα (μπορεί κα ακόμα) παιζόταν απίστευτο παιχνίδι ακόμα και με τους αναπληρωτές. ΠΥΣΔΕ ξεσκίζονταν να διώξουν κόσμο για να πάρουν αναπληρωτές....Συμφωνώ σε όλα. Έτσι ακριβώς είναι. Απλά με συνεχιζόμενες φουλ συνταξιοδοτήσεις και μηδέν διορισμούς ακούμε πλέον τις λαμαρίνες του υποβρυχίου να τρίζουν δυνατά.Επιπλέον για τις υπόλοιπες αποσπάσεις που αναφέρθηκες, είδα πριν λίγο ότι το Υπουργείο τις έβγαλε σε συγκεντρωτικό link. Μήπως καλύφθηκε ο μαγικός αριθμός 1200;;;
Μην βιάζεσαι.Τα σχολεία ουσιαστικά οριστικοποιούνται στις 30/9 με 15/10.Μην ξεχνάς ότι βασικές ειδικότητες (αυτοί που έχουν τις πιο πολλές ώρες και το περσσότερο προσωπικό στην ββθμια - χωρίς να το λέω ως κάποιου είδους μομφη) έκαναν πέρσι Ερευν. Εργασία και μαθήματα επιλογής. Φέτος μπορέι να πέσει γραμμή (στο μιλητό) να μην γίνει αυτό.Σου ξαναλέω από το περσινό μου σχολείο ήταν αναστατωμένοι για τα τμήματα των ειδικοτήτων.Επίσης μην ξεχνάς ότι φάγαμε το +2 στο κεφάλι.Δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα 2 αναθέσεις για τα "νέα" (και καλά) σχολεία.Τέλος μην ξεχνάς 2000 αναπληρωτές + πόσοι ΕΣΠΑ.Αν είμαστε και καλά παιδιά τα παραπάνω νούμερα μπορούν να αυξηθούν.Κακά τα ψέμματα και λυπάμαι που το λέω. Τα όσα ζούμε το τελευταίο διάστημα είναι μια επίδειξη δύναμης ή για να το πω πιο απλά ποιος θα κάνει κουμάντο στα ρουσφέτια...(με παράπλευρες απώλειες ξέρεις ποιους...χρόνια τώρα υτο ίδιο γίνεται...)ΥΓ. Κλείνω όμως γιατί είμαστε σε forum και πρέπει να μιλήσουν και άλλοι. Αν θες γράψε μου αλλά επέτρεψε μου να μην συνεχίσω τον διάλογο.
Παράθεση από: guestteacher στις Αυγούστου 31, 2013, 04:12:57 pmΜην βιάζεσαι.Τα σχολεία ουσιαστικά οριστικοποιούνται στις 30/9 με 15/10.Μην ξεχνάς ότι βασικές ειδικότητες (αυτοί που έχουν τις πιο πολλές ώρες και το περσσότερο προσωπικό στην ββθμια - χωρίς να το λέω ως κάποιου είδους μομφη) έκαναν πέρσι Ερευν. Εργασία και μαθήματα επιλογής. Φέτος μπορέι να πέσει γραμμή (στο μιλητό) να μην γίνει αυτό.Σου ξαναλέω από το περσινό μου σχολείο ήταν αναστατωμένοι για τα τμήματα των ειδικοτήτων.Επίσης μην ξεχνάς ότι φάγαμε το +2 στο κεφάλι.Δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα 2 αναθέσεις για τα "νέα" (και καλά) σχολεία.Τέλος μην ξεχνάς 2000 αναπληρωτές + πόσοι ΕΣΠΑ.Αν είμαστε και καλά παιδιά τα παραπάνω νούμερα μπορούν να αυξηθούν.Κακά τα ψέμματα και λυπάμαι που το λέω. Τα όσα ζούμε το τελευταίο διάστημα είναι μια επίδειξη δύναμης ή για να το πω πιο απλά ποιος θα κάνει κουμάντο στα ρουσφέτια...(με παράπλευρες απώλειες ξέρεις ποιους...χρόνια τώρα υτο ίδιο γίνεται...)ΥΓ. Κλείνω όμως γιατί είμαστε σε forum και πρέπει να μιλήσουν και άλλοι. Αν θες γράψε μου αλλά επέτρεψε μου να μην συνεχίσω τον διάλογο.Ξέρεις σε τι αφορούν οι δυο αναθέσεις που εκκρεμουν;