0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, στο σχολείο μου το κάναμε ανάποδα βολέψαμε την αποσπασμένη φιλόλογο πρώτα...Αν υπάρχει και φιλόλογος με οργανική και ξενόγλωσσος με οργανική ποιος παίρνει την ιστορία πρώτος; Ο φιλόλογος ή αυτός που πήρε πιο παλιά οργανική ακόμη κι αν είναι ξενόγλωσσος;
Στα Γιάννενα πλεονάζουμε 19 και υπάρχουν άλλοι έξι με μειωμένο ωράριουπάρχει το ίδιο πρόβλημα σε άλλους νομούς;( εκτός από την Καρδίτσα)
Πρώτα συμπληρώνουν οι φιλόλογοι το ωράριο τους και μετά, αν περισσέψουν ώρες Ιστορίας τις παίρνουν οι ξενόγλωσσοι και οι υπόλοιπες ειδικότητες.
Παράθεση από: knkn στις Σεπτεμβρίου 13, 2013, 03:55:17 pmΠερίεργα πράγματα ... Γιατί τόσο πλεόνασμα σε φιλόλογους ; 1.δύο έξτρα ώρες στο ωράριο κάθε εκπ/κού2.μη δυνατότητα ανάθεσης project σε φιλολόγους (παρά μόνο εάν είναι ο τελευταίος στο σχολείο και του λείπουν 2 ώρες για να κλείσει το υποχρεωτικό ωράριο) για 2013-20143.αύξηση ωρών διδασκαλίας διευθυντών/υποδιευθυντών4.β΄ ανάθεση ιστορίας σε ξενόγλωσσους/ θεολόγους/ κοινωνιολόγους κι έτσι, δημιουργείς τεχνητό πλεόνασμα σε μια ειδικότητα που γενικά είχε περισσότερα κενά παρά πλεονάσματα
Περίεργα πράγματα ... Γιατί τόσο πλεόνασμα σε φιλόλογους ;
επιτρεπεται να τοποθετηθεις σε κενο που δεν εχεις δηλωσει;και χωρις να ανακοινωθουν τα λειτουργικα κενα με τη δικαιολογια οτι θελουμε να γεμισουμε τα σχολεια αυτης της περιοχης του νομου;
Συμφωνώ ότι είναι μόνιμη πρακτική αυτό,ποιος νόμος όμως ορίζει κάτι τέτοιο? ότι δηλαδή παίρνει π.χ 6 ώρες ιστορίας ο θεολόγος με οργανική και ψάχνεται να δει τι θα κάνει ο αποσπασμένος φιλόλογος. Υπάρχει νόμος, υπουργική απόφαση, ο,τιδήποτε;