*

Αποστολέας Θέμα: Διαμαρτυρία φιλολόγων για την ανάθεση της Ιστορίας  (Αναγνώστηκε 79205 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ: Διαμαρτυρία φιλολόγων για την ανάθεση της Ιστορίας
« Απάντηση #112 στις: Ιουλίου 03, 2013, 03:54:18 pm »
@  eva 7
Kαι ενημερωτικά..όλα κατοχυρώνονται με επαναστάσεις. Απλά ο κλάδος μας είχε βολευτεί τόσα χρόνια. Επιτρέψαμε να συμβούν πολλά. Γι'αυτό και τώρα οι μισοί από εμάς από αύριο θα στηθούν στην ουρά του ΟΑΕΔ και οι άλλοι σκέφτονται σοβαρά την αλλαγή πλεύσης..αλλαγή εργασίας (αν και όπου υπάρχει..) ή και αλλαγή χώρας. Απλά λυπάμαι τόσους πολλούς από εμάς που μετά από κόπο χρόνων διαπιστώνουμε ότι τελικά κάναμε μια τρύπα στο νερό.

@  Dorea

Η ερώτηση είναι μόνο ΜΙΑ
θα θέλατε έχοντας  μόνο με την ιδιότητα του γονέα τα παιδιά σας να διδάσκονται ιστορία απο φιλόλογο ή απο κάποια άλλη ειδικότητα;
Εννοείται οτι η προέχει  το συμφέρον των παιδιών και μάλλον αυτό το ξεχνούν όλοι....


Eχετε δικιο και οι δυο, στα παραπανω......

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Διαμαρτυρία φιλολόγων για την ανάθεση της Ιστορίας
« Απάντηση #113 στις: Ιουλίου 03, 2013, 04:37:39 pm »
Το θέμα κλειδώνεται.
Θα διαγράφουν μηνύματα. Μάθετε να μένετε στο θέμα χωρις αντιπαραθέσεις. Μάθετε , ως εκπαιδευτικοι τουλάχιστον, να εκφράζεστε "σωστά" με τις αρχες ενός γόνιμου διαλόγου και με τους κανόνες σεβασμού προς τον συνομιλήτη/συνάδελφο.



Το θέμα ξεκλειδώθηκε. Μπορείτε να συνεχίσετε....
Θα παρακαλούσα να αποφεύγετε, όσο είναι δυνατόν, τις παραθέσεις στα μηνύματα σας.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος GERMANOS

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1706
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαμαρτυρία φιλολόγων για την ανάθεση της Ιστορίας
« Απάντηση #114 στις: Ιουλίου 04, 2013, 10:08:31 am »
Αρθρογράφος:
Χρήστος Κυργιάκης

Με τα μάτια ενός περιπλανώμενου εκπαιδευτικού

Ένας απολυμένος-Όλοι απολυμένοι

Από τον Χρήστο Επαμ. Κυργιάκη

Του είχε γίνει πλέον βίωμα.

Αποσυνδεδεμένος eva7

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1415
    • Προφίλ
Απ: Διαμαρτυρία φιλολόγων για την ανάθεση της Ιστορίας
« Απάντηση #115 στις: Ιουλίου 04, 2013, 10:09:00 pm »
Με θλίβει το άρθρο...με θλίβει η όλη κατάσταση..Απλά αναρωτιέμαι...πώς είναι δυνατόν να υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που να κυνηγάνε το διορισμό και τη μονιμότητα όταν τριγύρω τους επικρατεί το χάος...Πώς είναι δυνατόν να υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που τρέχουν και πληρώνουν φροντιστήρια για τον "επερχόμενο" ΑΣΕΠ όταν τριγύρω τους επικρατεί η αβεβαιότητα. Δυστυχώς η παιδεία στη χώρα μας τελείωσε..πέθανε. Μαζί με τόσα άλλα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ: Διαμαρτυρία φιλολόγων για την ανάθεση της Ιστορίας
« Απάντηση #116 στις: Ιουλίου 04, 2013, 10:21:10 pm »
Φρόντισε πρώτα να τους χωρίσει σε ΑΣΕΠολάτρες και ΑΣΕΠομάχους. Είχε επίγνωση η Άννα τι έλεγε και τι έπραττε. Δεν χρειάστηκαν παρά τέσσερα μόνο χρόνια για να βγει αληθινή η προφητεία της περί εξαφάνισης των αναπληρωτών και των ωρομίσθιων. Όσοι μιλούσαν τότε για το τι θα ακολουθούσε χαρακτηρίζονταν ως σεναριογράφοι επιστημονικής φαντασίας, λαϊκιστές και Κασσάνδρες.


Ετσι ακριβως ηταν και ειναι.........

Αποσυνδεδεμένος Dorea

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 423
    • Προφίλ
Απ: Διαμαρτυρία φιλολόγων για την ανάθεση της Ιστορίας
« Απάντηση #117 στις: Ιουλίου 04, 2013, 10:34:09 pm »
Το ερώτημα είναι ΑΛΛΟ.
Σε τί διαφέρει πια η ιστορία που διδάσκονται οι φοιτητές στη φιλοσοφική από εκείνη που διδάσκονται οι φοιτητές στις πολιτικές και κοινωνικές σπουδές;
Εχουν αναρωτηθεί οι ίδιοι οι απόφοιτοι του Ιστορικού-Αρχαιολογικού,που κομπάζουν ως οι πλέον αρμόδιοι για την ανάθεση του μαθήματος,στηριζόμενοι αποκλειστικά και μόνο στον αριθμό των μαθημάτων που διδάχτηκαν;
Εγώ δεν βλέπω καμιά διαφορά να προκύπτει ανάμεσα σε αυτές τις δύο κατηγορίες επιστημών ως προς τη θέαση της ιστορίας.Φαίνεται αυτό από τα όσα διαβάζω.
Γιατί,ας πούμε,να μην τη διδάσκει την Ιστορία ένας απόφοιτος π.χ. της Παντείου,αφού δεχτεί και την κατάλληλη επιμόρφωση πάνω στην ειδική διδακτική του μαθήματος;Θα ήθελα μια απάντηση πάνω σε αυτό το ζήτημα δεδομένου και του αριθμού των ιστορικών μαθημάτων που διδάσκονται οι φοιτητές της Παντείου.

Την απάντηση την έδωσες μόνος σου! Οι φιλόλογοι και δη οι του ιστορικού αρχαιολογικού και όσοι εδωσαν ασεπ εχουν ασχοληθεί με την ειδική διδακτική
σημειωτεον δεν έχω κἀτι με κανέναν συνάδελφο άλλης ειδικότητας,μακάρι να επαιρναν τις ωρες της δικής τους ειδικότητας
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 04, 2013, 10:39:17 pm από Dorea »

Αποσυνδεδεμένος vasoulals

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1122
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ07 + ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Διαμαρτυρία φιλολόγων για την ανάθεση της Ιστορίας
« Απάντηση #118 στις: Ιουλίου 04, 2013, 11:16:31 pm »
Η ερώτηση είναι μόνο ΜΙΑ
θα θέλατε έχοντας  μόνο με την ιδιότητα του γονέα τα παιδιά σας να διδάσκονται ιστορία απο φιλόλογο ή απο κάποια άλλη ειδικότητα;
Εννοείται οτι η προέχει  το συμφέρον των παιδιών και μάλλον αυτό το ξεχνούν όλοι....

Απαντώντας στο συγκεκριμένο ερώτημα θα έλεγα ότι σαν γονέας θα ήθελα το παιδί μου να διδαχθεί ιστορία από κάποιον που την  ξέρει. Από κάποιον που έκανε τον κόπο να το ψάξει λίγο παραπάνω το συγκεκριμένο κεφάλαιο που θα κληθεί να διδάξει, που θα μπορεί να απαντήσει σε κάποια ερώτηση και δεν θα αποφύγει με απαντήσεις τύπου "Δεν χρειάζεται αυτό", "Κοίταξε να μάθεις τι λέει το βιβλίο και άσε τα υπόλοιπα" και άλλα τέτοια ωραία. Έχω βρεθεί σε τάξη με φιλόλογο, που δεν ήξερε ούτε τα βασικά, απλά κοίταζε από το βιβλίο, έκανε ανάγνωση και έλεγε κάθε τόσο "Το καταλάβατε;" και αν αποφάσιζες να τον ρωτήσεις κάτι που δεν το είχε μέσα συνέχιζε χωρίς να σου δώσει καν σημασία. Έχω δει, όμως, και άλλη ειδικότητα να κάνει την ιστορία και να μαθαίνουμε, γιατί δεν έμενε σε αυτό που έλεγε το βιβλίο, αλλά το έψαχνε. Μακάρι τα παιδιά μου να πέσουν σε ανθρώπους που το ψάχνουν είτε είναι φιλόλογοι είτε ξένων γλωσσών. Τα θεωρητικά θεωρώ κατά την δική μου προσωπική άποψη ότι μπορούν να διδαχθούν και από τις ειδικότητες των ξένων γλωσσών, μιας που και σαν απόφοιτη ξενόγλωσσου τμήματος, έχουμε κάνει ιστορία, λογοτεχνία και έχουμε μπει στην διαδικασία να το ψάχνουμε λίγο παραπάνω. Για τα θετικά από την άλλη, δεν θα τολμούσα να σκεφτώ κάποια άλλη ειδικότητα θεωρητικής κατεύθυνσης να κάνει μαθηματικά ή φυσική ή όποιο άλλο μάθημα.
Να με συγχωρέσετε που σας κούρασα. Είναι κρίμα να σφαζόμαστε μεταξύ μας. Εξάλλου η ανάθεση της ιστορίας γίνεται σε άλλες ειδικότητες μόνο εφόσον αυτοί δεν έχουν ώρες να καλύψουν στην περιοχή που βρίσκονται. Δεν διορίζονται για την θέση αυτή.
Μην ονειρεύεσαι την ζωή σου, ΖΗΣΕ τα όνειρά σου!!!

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διαμαρτυρία φιλολόγων για την ανάθεση της Ιστορίας
« Απάντηση #119 στις: Ιουλίου 05, 2013, 09:27:45 am »
Η ερώτηση είναι μόνο ΜΙΑ
θα θέλατε έχοντας  μόνο με την ιδιότητα του γονέα τα παιδιά σας να διδάσκονται ιστορία απο φιλόλογο ή απο κάποια άλλη ειδικότητα;
Εννοείται οτι η προέχει  το συμφέρον των παιδιών και μάλλον αυτό το ξεχνούν όλοι....

Απαντώντας στο συγκεκριμένο ερώτημα θα έλεγα ότι σαν γονέας θα ήθελα το παιδί μου να διδαχθεί ιστορία από κάποιον που την  ξέρει. Από κάποιον που έκανε τον κόπο να το ψάξει λίγο παραπάνω το συγκεκριμένο κεφάλαιο που θα κληθεί να διδάξει, που θα μπορεί να απαντήσει σε κάποια ερώτηση και δεν θα αποφύγει με απαντήσεις τύπου "Δεν χρειάζεται αυτό", "Κοίταξε να μάθεις τι λέει το βιβλίο και άσε τα υπόλοιπα" και άλλα τέτοια ωραία. Έχω βρεθεί σε τάξη με φιλόλογο, που δεν ήξερε ούτε τα βασικά, απλά κοίταζε από το βιβλίο, έκανε ανάγνωση και έλεγε κάθε τόσο "Το καταλάβατε;" και αν αποφάσιζες να τον ρωτήσεις κάτι που δεν το είχε μέσα συνέχιζε χωρίς να σου δώσει καν σημασία. Έχω δει, όμως, και άλλη ειδικότητα να κάνει την ιστορία και να μαθαίνουμε, γιατί δεν έμενε σε αυτό που έλεγε το βιβλίο, αλλά το έψαχνε. Μακάρι τα παιδιά μου να πέσουν σε ανθρώπους που το ψάχνουν είτε είναι φιλόλογοι είτε ξένων γλωσσών. Τα θεωρητικά θεωρώ κατά την δική μου προσωπική άποψη ότι μπορούν να διδαχθούν και από τις ειδικότητες των ξένων γλωσσών, μιας που και σαν απόφοιτη ξενόγλωσσου τμήματος, έχουμε κάνει ιστορία, λογοτεχνία και έχουμε μπει στην διαδικασία να το ψάχνουμε λίγο παραπάνω. Για τα θετικά από την άλλη, δεν θα τολμούσα να σκεφτώ κάποια άλλη ειδικότητα θεωρητικής κατεύθυνσης να κάνει μαθηματικά ή φυσική ή όποιο άλλο μάθημα.
Να με συγχωρέσετε που σας κούρασα. Είναι κρίμα να σφαζόμαστε μεταξύ μας. Εξάλλου η ανάθεση της ιστορίας γίνεται σε άλλες ειδικότητες μόνο εφόσον αυτοί δεν έχουν ώρες να καλύψουν στην περιοχή που βρίσκονται. Δεν διορίζονται για την θέση αυτή.
ΝΑι αλλά κλέβουν την θέση κάποιου που θα έπρεπε να διοριστεί στην θέση αυτή, έναν αναπληρωτή δηλαδή, που τώρα τον απέλυσαν λέγοντας ότι δεν τον χρειάζονται και από πάνω. Θάνατος στον αναπληρωτή φιλόλογο, διάσωση  στο μόνιμο ξενόγλωσσο. Η ευθύνη είναι στην διοίκηση, όχι στους ξενόγλωσσους ! 
Αν γίνει α αναθεση για άλλες ειδικότητες, μπορεί να επηρεάσει και τους μόνιμους φιλόλογους που διορίστηκαν για ακριβώς αυτή τη θέση.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 05, 2013, 09:29:37 am από gvasilis »

Αποσυνδεδεμένος viti

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
    • Προφίλ
Απ: Διαμαρτυρία φιλολόγων για την ανάθεση της Ιστορίας
« Απάντηση #120 στις: Ιουλίου 05, 2013, 10:19:34 am »
Με το ΄΄ψάχνω λίγο παραπάνω΄΄δεν αποδεικνύεται  η επιστημονικότητα και η επάρκεια ενός καθηγητή.Η μόνοι που διαθέτουν συνολικά το θεωρητικό υπόβαθρο να διδάξουν την επιστήμη της ιστορίας είναι οι φιλόλογοι όλων των ειδικεύσεων διότι ακόμη και ο κλασικός φιλόλογος δεν μπορει να κατανοήσει τις παραμέτρους του αντικειμένου του αν δεν έχει μελετήσει το ιστορικό υπόβαθρο και κοινωνικοπολιτικές συνθήκες βάση των οποίων αναπτύχθηκε ή εκφυλίστηκε ένα λογοτεχνικό είδος.Γι΄αυτό και η ιστορία είναι προαπαιτούμενο στον ΑΣΕΠ για τους φιλολόγους.Διάβασα επίσης επικλήσεις στα προγράμματα σπουδών των ξενόγλωσσων.Μα και οι φιλόλογοι υποχρεωτικά εξετάστηκαν σε ξένη γλώσσα για τέσσερα εξάμηνα στο πανεπιστήμιο και μάλιστα σε λογοτεχνικό επίπεδο..Ας μην αναφερω και τη χρήση ξενόγλωσσης βιβλιογραφίας για εργασίες και διπλωματικές.Μήπως να διδάξουν αγγλικά/γαλλικά ή γερμανικά στα σχολεία;Επίσης  σε ξενη γλώσσα υποχρεωτικά εξετάστηκαν αρκετά εξάμηνα όλοι οι απόφοιτοι πανεπιστημίων/τει-γιατροί,φυσικοί,οικονομολόγοι,αισθητικοί,κλπ-.Μήπως να βουλώσουμε καμιά τρύπα και με αυτές τις ειδικότητες-εξάλλου αναδουλειά υπάρχει. Σε ό,τι αφορά αφοριστικά επιχειρήματα του τύπου΄΄είδα φιλόλογο να μην προεκτείνει το μάθημα της ιστορίας....ενώ ο ξενόγλωσσος το έκανε...΄΄φυσικά και δεν στέκουν διότι παντού και πάντα υπάρχουν ανεπαρκείς και κάποιοι που επιθυμούν να είναι επαρκείς αλλά δεν έχουν τα τυπικά προσόντα.Δηλαδή,αν κάποιος χειρουργός αποτύχει σε εγχείρηση ας αφαιρέσουμε την άδεια χειρουργείου από τους χειρουργούς γενικά και να την εκχωρήσουμε στους ψυχιάτρους ή και στους παθολόγους -σάμπως τα ίδια μαθήματα δεν διδάχθηκαν όλοι στο πανεπιστήμιο και σε πολλές περιπτώσεις και στην ειδικότητα.....   

Αποσυνδεδεμένος marion

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1867
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Διαμαρτυρία φιλολόγων για την ανάθεση της Ιστορίας
« Απάντηση #121 στις: Ιουλίου 05, 2013, 02:31:38 pm »
Θεωρώ ότι η συζήτηση γίνεται σε τελείως λάθος βάση. Προσπαθούμε ως κλάδος να αποδείξουμε τα αυτονόητα ενώ δεν είμαστε υποχρεωμένοι. Και η ιστορία και η λογοτεχνία θα πρέπει να διδάσκονται από τους φιλολόγους και μόνο. Ούτε το υπουργείο προχωρά στο να δώσει το μάθημα της ιστορίας και ίσως αργότερα και της λογοτεχνίας -ποιος ξέρει;- σε άλλες ειδικότητες, γιατί θεωρεί ότι είναι περισσότερο επαρκείς. Όλα γίνονται διότι δε βγαίνουν τα νούμερα. Με τους περισσότερους ξενόγλωσσους και θεολόγους που έχω μιλήσει δε θέλουν οι άνθρωποι να διδάσκουν ιστορία. Αλλά τι να κάνουν; Αντί λοιπόν να γίνονται προχειρότητες ως προς το σχεδιασμό, ας υπάρξουν επιτέλους σοβαρές προτάσεις.
" Κάθε χώρα έχει την κυβέρνηση που της αξίζει. "

Αποσυνδεδεμένος Dorea

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 423
    • Προφίλ
Απ: Διαμαρτυρία φιλολόγων για την ανάθεση της Ιστορίας
« Απάντηση #122 στις: Ιουλίου 05, 2013, 02:55:40 pm »
Για τελευταία φορά επιμένω πως
στην Ελλάδα είσαι ο τι δηλώσεις
ακόμη και για τα  αυτονόητα κανείς δεν έχει το θάρρος να πει την αλήθεια...
είναι η αλήθεια των σοφιστών και όχι του Σωκράτη

Αποσυνδεδεμένος GERMANOS

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1706
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαμαρτυρία φιλολόγων για την ανάθεση της Ιστορίας
« Απάντηση #123 στις: Ιουλίου 08, 2013, 10:22:34 am »


ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ

Ν.ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ

sfmagnesias@gmail.com

ΨΗΦΙΣΜΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ

ΘΕΜΑ : Διατήρηση των πρώτων αναθέσεων

 Η Έκτακτη Γενική Συνέλευση Συνδέσμου Φιλολόγων Ν Μαγνησίας καταθέτει την ανησυχία και την  έντονη διαμαρτυρία της στη συζήτηση του ενδεχομένου να δίδεται ως αντικείμενο πρώτης ανάθεσης το μάθημα της Ιστορίας σε καθηγητές άλλων ειδικοτήτων (ξενόγλωσσους, θεολόγους ,κοινωνιολόγουςκλπ). Συμμεριζόμενοι και την από 30-5-2013 διαμαρτυρία της ΠΕΦ εκφράζουμε την εντονότατη αντίθεσή μας στη υλοποίηση του σχεδιασμού αυτού που θα οδηγήσει σε περαιτέρω υποβάθμιση το πολύπαθο μάθημα της Ιστορίας αλλά και στην ολοένα και περισσότερο διαδεδομένη πρακτική που ακολουθείται στα σχολεία Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε όλη την Ελλάδα να ανατίθενται και να διδάσκονται μαθήματα της φιλολογικής ζώνης από καθηγητές άλλων ειδικοτήτων, εφαρμόζοντας σχετικές υπουργικές αποφάσεις για την κάλυψη του υποχρεωτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών .

Είναι αδιανόητο οι ανωτέρω τάσεις και πρακτικές να υποβαθμίζουν μείζονος μορφωτικής και διαπαιδαγωγικής αξίας μαθήματα. Φαινόμενα όπως η αρνητική στάση των Ελλήνων μαθητών απέναντι στο μάθημα της Ιστορίας ή το έλλειμμα ιστορικής παιδείας που χαρακτηρίζει μεγάλο τμήμα των Ελλήνων πολιτών έχουν άμεση σχέση με τον τρόπο διδασκαλίας της Ιστορίας και πρέπει να αντιμετωπιστούν με ιδιαίτερη σοβαρότητα. Σε αυτή την κατεύθυνση και στις σημερινές κρίσιμες συνθήκες ,η διδασκαλία από εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς και η νηφάλια κριτική προσέγγιση του παρελθόντος στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση καθίσταται επιτακτική και είναι προϋπόθεση για τη διαμόρφωση πολιτών με ενεργή ιστορική συνείδηση και για την αναβάθμιση του διαλόγου στη δημόσια σφαίρα στην οποία η Ιστορία διαδραματίζει έναν όλο και πιο σημαντικό ρόλο. Αξίζει, επίσης, να σημειωθεί ότι στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ από όλες τις άλλες ειδικότητες μόνο οι υποψήφιοι για διορισμό φιλόλογοι εξετάζονται στο μάθημα της Ιστορίας. Επιπρόσθετα, οι ανωτέρω πρακτικές αγνοούν, περιθωριοποιούν και ακυρώνουν μεγάλη μερίδα αποφοίτων Πανεπιστημιακών Τμημάτων Ιστορίας και Αρχαιολογίας.

Υπογραμμίζουμε ότι η διαμαρτυρία μας δεν έχει συντεχνιακό χαρακτήρα και δε στρέφεται εναντίον συναδέλφων που δικαίως επιθυμούν να εργαστούν στη θέση στην οποία διορίστηκαν, διδάσκοντας το αντικείμενο που επέλεξαν να σπουδάσουν. Όμως αυτό ακριβώς διακυβεύεται με την προχειρότητα και την  επιπολαιότητα που επιδεικνύεται στην ανάθεση των διδακτικών αντικειμένων.

Αντιδρούμε στην προωθούμενη λογική των ευέλικτων εργαζόμενων που θα πρέπει να προσαρμόζονται σε ανεδαφικές αλλαγές στα προγράμματα σπουδών ,τα ωράρια διδασκαλίας και το «νέο » σχολικό χάρτη.

Διεκδικούμε, αξιώνουμε και απαιτούμε να διατηρηθεί η υφιστάμενη κατάσταση σε όλα τα μαθήματα πρώτης ανάθεσης του κλάδου ΠΕ2-Φιλολόγων

Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/arthra/%CF%83%CF%8D%CE%BD%CE%B4%CE%B5%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%82-%CF%86%CE%B9%CE%BB%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CF%89%CE%BD-%CE%BD-%CE%BC%CE%B1%CE%B3%CE%BD%CE%B7%CF%83%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CF%80%CF%81%CF%8E%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B8%CE%AD%CF%83%CE%B5%CF%89%CE%BD#ixzz2YR7M5JAR
Follow us: @alfavita on Twitter | alfavita.gr on Facebook

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Διαμαρτυρία φιλολόγων για την ανάθεση της Ιστορίας
« Απάντηση #124 στις: Ιουλίου 08, 2013, 10:53:23 am »
Και ο Φυσικος κανει Χημεια και ο Χημικος κανει φυσική και ο βιολογος κανει χημεια και ο μαθηματικος κανει φυσική και ο φυσικος κανει μαθηματικα και ο βιολογος κανει φυσικη....
Αλλά αυτο με την Ιστορια: φιλολογοι εναντιον θεολογων και ξενόγλωσσων ειναι  το κατι άλλο ....  ;D ;D

Απλη απορία  ::)
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος GERMANOS

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1706
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαμαρτυρία φιλολόγων για την ανάθεση της Ιστορίας
« Απάντηση #125 στις: Ιουλίου 08, 2013, 10:58:38 am »
Λογικά Μάρκο δεν θα έπρεπε να έχεις απορία αλλά μήπως το marketing επιβάλλει να την έχεις; Καλη σου μέρα! Με φιλική διάθεση.. αλλά κάποιες απορίες πρέπει να λύνονται.....

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182559
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 617
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 553
Σύνολο: 555

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.