Σύνολο ψηφοφόρων: 432
0 μέλη και 35 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καποιοι εριξαν τις τιμες τους. Ξερω μαθηματικο μονιμο που κανει 4 ωρες κατευθυνση και παιρνει 15 ευρω/ωρα. Αλλα υπαρχει βιολογος που συνεχιζει να παιρνει 20 ευρω απο καθε παιδι(κανει γκρουπ των 3 μαθητων).Γενικα οι καθηγητες που κανουν μονο γ' λυκειου προγραμματισμο, διοικηση, οικονομια παιρνουν ακομη 20 ευρω και παντα σε γκρουπ.Δεν ξερω πως τα καταφερνουν οι μονιμοι και σχηματιζουν γκρουπ και γω σε οποιον το προτεινω αρνειται κατηγορηματικα.
Εγώ έχω να πω ότι υπάρχουν μαθητές του 20, για τους οποίους μικρή διαφορά θα είχε ποιον καθηγητή έχουν, κι από την άλλη υπάρχουν μαθητές που βαριούνται κ επίσης όποιος κ να τους έκανε μάθημα τα αποτελέσματα θα ήταν ίδια. Το κακό είναι ότι οι διορισμένοι έχουν την πολυτέλεια να επιλέξουν μαθητές (τους άριστους)... ενώ οι αδιόριστοι συνήθως όχι, γτ δεν έχουν τόσες προτάσεις.Σήμερα άκουσα ότι οι διορισμένοι είναι πανάκριβοι αλλά σίγουρα θα πετύχεις αν τους έχεις γτ έχουν εμπειρία κ περισσότερες γνώσεις!
Παράθεση από: bania στις Σεπτέμβριος 24, 2012, 09:03:15 μμΕγώ έχω να πω ότι υπάρχουν μαθητές του 20, για τους οποίους μικρή διαφορά θα είχε ποιον καθηγητή έχουν, κι από την άλλη υπάρχουν μαθητές που βαριούνται κ επίσης όποιος κ να τους έκανε μάθημα τα αποτελέσματα θα ήταν ίδια. Το κακό είναι ότι οι διορισμένοι έχουν την πολυτέλεια να επιλέξουν μαθητές (τους άριστους)... ενώ οι αδιόριστοι συνήθως όχι, γτ δεν έχουν τόσες προτάσεις.Σήμερα άκουσα ότι οι διορισμένοι είναι πανάκριβοι αλλά σίγουρα θα πετύχεις αν τους έχεις γτ έχουν εμπειρία κ περισσότερες γνώσεις!Σ'αυτο εχεις απολυτο δικιο.Το θεμα ομως ειναι να κανεις το μετριο μαθητη να αριστευσει κι οχι αυτον που ειναι ηδη αριστος! Το αν θα πετυχει ενας μαθητης δεν ειναι παντα σιγουρο γιατι εξαρταται απο πολλους παραγοντες(εξωτερικους, εσωτερικους κτλ.).Βεβαια ο δρομος προς την επιτυχια για καποιους μαθητες ειναι πιο ''βατος'' σε σχεση με αλλους.
Πάντως, εάν είχα να διαλέξω ανάμεσα σε εργασία που να πληρώνεται εξευτελιστικά χαμηλά και σε εργασία εθελοντική (για διδασκαλία αγγλικών μιλάω πάντα) θα διάλεγα τη δεύτερη. Γιατί τουλάχιστον στον εθελοντισμό αισθάνεσαι ότι προσφέρεις ανιδιοτελώς κάνοντας καλά τη δουλειά σου χωρίς να αμοίβεσαι. Αντίθετα, όταν κάνεις καλά τη δουλειά σου, κοπιάζεις, κτλ και ξέρεις ότι στο τέλος θα σε πληρώσουν ψίχουλα ή θα σου καθυστερούν πληρωμές και θα σου κάνουν τη ζωή μαύρη, το νιώθεις και το βιώνεις ως εκμετάλλευση... οπότε λες "why bother?" και αδιαφορείς για το μάθημα.Αυτό πιστεύω, και επειδή φοβάμαι πως ισχύει.. δε δέχομαι εξευτελιστικές τιμές και έχω απορρίψει αρκετά ιδιαίτερα γιατί μου κάνανε παζάρια στο τηλ. Δε θέλω να πέσω σε αυτό το "τρυπάκι".