*

Αποστολέας Θέμα: Η απαξίωση της χημείας  (Αναγνώστηκε 20302 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος aiolos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 29
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Η απαξίωση της χημείας
« Απάντηση #28 στις: Ιούλιος 13, 2013, 06:21:48 μμ »
Το πρόβλημα με την Τεχνολογική κατεύθυνση και την εισαγωγή σε σχολές με Χημεία είναι υπαρκτό και όπως αναφέρει κάποιος παραπάνω είναι δύσκολο να πείσεις γονείς και παιδιά.
Όμως, η απαξίωση της Χημείας δεν γίνεται μόνο στην Δευτεροβάθμια. Στην Τριτοβάθμια το πρόβλημα συνεχίζεται και θα σας δώσω κάποια παρδείγματα:
1) Υπάρχουν σχολές όπως οι Γεωπονικές κ.α. που έχουν ένα μάθημα Χημείας και το ονομάζουν Γενική Χημεία. Η ύλη στον οδηγό σπουδών των σχολών μπορεί να χαρακτηριστεί ως λίγο απ'όλα. Οι φοιτητες το αφήνουν για τελευταίο και βλέπουμε.
2) Υπάρχουν σχολές που μέσα στο μάθημα της Γενικής Χημείας έχει Ανόργανη και Οργανική.
3) Μαθήματα Χημείας στα ΤΕΙ, δεν διδάσκονται μόνο από Χημικούς , αλλά και από άλλες ειδικότητες.
Αυτό δεν είναι απαξίωση;;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Η απαξίωση της χημείας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:26:06 »

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Η απαξίωση της χημείας
« Απάντηση #29 στις: Ιούλιος 13, 2013, 06:24:03 μμ »
Και βέβαια είναι!

Αποσυνδεδεμένος Μαίρη Κ.

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 131
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Η απαξίωση της χημείας
« Απάντηση #30 στις: Ιούλιος 13, 2013, 08:20:42 μμ »
Και να σκεφτείς ότι δε σταματά εκεί η χημεία! Και στο σχολείο με ρωτούσαν στη β λυκείου γενικής! Και ας την είχαν διδαχθεί στο γυμνάσιο σε αυτό το μονόωρο μάθημα που σχεδόν το αγνοούν!

λογικα το ειχαν διδαχτει...αλλα το ειχαν μαθει μονο και μονο για να περασουν τις εξετασεις και μετα το διεγραψαν απο την μνημη τους...
Λατρεμένο το απαγορευμένο.....

“Δεν υπάρχουν ιδέες - υπάρχουν μονάχα άνθρωποι που κουβαλούν τις ιδέες - κι αυτές παίρνουν το μπόι του ανθρώπου που τις κουβαλάει.”
 ― Νίκος Καζαντζάκης, The Fratricides

Αποσυνδεδεμένος thrileontas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 770
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Η απαξίωση της χημείας
« Απάντηση #31 στις: Ιούλιος 13, 2013, 09:08:58 μμ »
όλο το θέμα της απαξίωσης της χημείας έχει ως εξής: πριν κάποια χρόνια στο αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών συνέβηκαν τα εξής κωμικά και τραγικά παράλληλα για το μάθημά μας και τους συναδέλφους χημικούς. στο γυμνάσιο. 1 ώρα στην β γυμνασίου και 1 ώρα στην γ γυμνασίου με τις ευλογίες του εκπρόσωπού μας τότε στο παιδαγωγικό κυρίου Τ......ή. Αποτέλεσμα; Για τα παιδιά να αποκτούν ελλιπή γνώση ενόψη λυκείου και για τους συναδέλφους εικονική μείωση οργανικών θέσεων , γιατί οι γεωλόγοι π. χ. είχαν 4 ώρες σε α και β γυμνασίου , όπως και οι βιολόγοι στην α και γ ( με τις ευλογίες της Περράκη τότε ) και οι φυσικοί στην β και γ. άρα δεν γίνοταν να κατωχυρωθούν οι 12 ώρες για δήλωση κενού για χημικό. αυτό εξισσορροπείται που και που από το υπουργείο αλλά είναι πρόβλημα. στο λύκειο τώρα. εκεί , επίσης την ίδια χρονική περίοδο, συνέβηκαν στη τρίτη λυκείου τρομερές παραδοξότητες. να μπορείς για π.χ. να μπαίνεις σε σχολή με απαιτούμενο την χημεία ( π.χ. χημικό! ) από τεχνολογική κατεύθυνση , να είμαστε το μόνο μάθημα θετικής χωρίς αντικείμενο γενικής παιδείας στην τρίτη λυκείου κλπ. μην ψάχνετε να ερμηνεύετε λογικά τι συμβαίνει. οι αποφάσεις δεν παίρνονται χωρίς σκοπιμότητες. όποιος είναι ισχυρότερος κάποια στιγμή κερδίζει (π.χ. βιολόγοι τότε ). με το τωρινό αναλυτικό , θα ωφεληθούμε στο λύκειο ελαφρά , αλλά παραμένει το αίσχος στο γυμνάσιο που για μένα είναι πιο σοβαρό. δεν γίνεται 4 ώρες γεωγραφία στο πρόγραμμα α και β γυμνασίου και 2 η χημεία στην β και γ, πως να το κάνουμε δηλαδή.για τις πανεπιστημιακές σχολές που γράφετε, αναπαράγετε το πρόγραμμα σπουδών τους και καλά κάνετε , για να δείξετε ότι η χημεία υπάρχει . χαιρετώ.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 13, 2013, 10:19:43 μμ από thrileontas »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Η απαξίωση της χημείας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:26:06 »

Αποσυνδεδεμένος λιθοσφαιριστής

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 800
    • Προφίλ
Απ: Η απαξίωση της χημείας
« Απάντηση #32 στις: Ιούλιος 13, 2013, 09:47:08 μμ »
Μια διόρθωση: Η γεωγραφία είναι στην α' και β' γυμνασίου, όχι β' και γ'.
Κατά τα άλλα, συμφωνώ. Το μονόωρο είναι καταστροφή.
Εγώ στη β' τάξη παίρνω ώρες από τη γεωγραφία...
Τουλάχιστον όταν χάνεται η μέρα της Χημείας.

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3187
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Η απαξίωση της χημείας
« Απάντηση #33 στις: Ιούλιος 13, 2013, 10:59:45 μμ »
απλή λύση. Όπου υπάρχει φυσική γενικής παιδείας, από  2 ώρες για όλες τις θετικές επιστήμες (και τα μαθηματικά)
και μάθημα επιλογής σε όλες τις τάξεις για κάθε μια επιστήμη.
Εννοείται με αναβαθμισμένο περιεχόμενο που να έχει σχέση με τον πραγματικό κόσμο, και full εργαστήρια στα επιλογής.

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Η απαξίωση της χημείας
« Απάντηση #34 στις: Ιούλιος 14, 2013, 01:22:55 πμ »
όλο το θέμα της απαξίωσης της χημείας έχει ως εξής: πριν κάποια χρόνια στο αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών συνέβηκαν τα εξής κωμικά και τραγικά παράλληλα για το μάθημά μας και τους συναδέλφους χημικούς. στο γυμνάσιο. 1 ώρα στην β γυμνασίου και 1 ώρα στην γ γυμνασίου με τις ευλογίες του εκπρόσωπού μας τότε στο παιδαγωγικό κυρίου Τ......ή. Αποτέλεσμα; Για τα παιδιά να αποκτούν ελλιπή γνώση ενόψη λυκείου και για τους συναδέλφους εικονική μείωση οργανικών θέσεων , γιατί οι γεωλόγοι π. χ. είχαν 4 ώρες σε α και β γυμνασίου , όπως και οι βιολόγοι στην α και γ ( με τις ευλογίες της Περράκη τότε ) και οι φυσικοί στην β και γ. άρα δεν γίνοταν να κατωχυρωθούν οι 12 ώρες για δήλωση κενού για χημικό. αυτό εξισσορροπείται που και που από το υπουργείο αλλά είναι πρόβλημα. στο λύκειο τώρα. εκεί , επίσης την ίδια χρονική περίοδο, συνέβηκαν στη τρίτη λυκείου τρομερές παραδοξότητες. να μπορείς για π.χ. να μπαίνεις σε σχολή με απαιτούμενο την χημεία ( π.χ. χημικό! ) από τεχνολογική κατεύθυνση , να είμαστε το μόνο μάθημα θετικής χωρίς αντικείμενο γενικής παιδείας στην τρίτη λυκείου κλπ. μην ψάχνετε να ερμηνεύετε λογικά τι συμβαίνει. οι αποφάσεις δεν παίρνονται χωρίς σκοπιμότητες. όποιος είναι ισχυρότερος κάποια στιγμή κερδίζει (π.χ. βιολόγοι τότε ). με το τωρινό αναλυτικό , θα ωφεληθούμε στο λύκειο ελαφρά , αλλά παραμένει το αίσχος στο γυμνάσιο που για μένα είναι πιο σοβαρό. δεν γίνεται 4 ώρες γεωγραφία στο πρόγραμμα α και β γυμνασίου και 2 η χημεία στην β και γ, πως να το κάνουμε δηλαδή.για τις πανεπιστημιακές σχολές που γράφετε, αναπαράγετε το πρόγραμμα σπουδών τους και καλά κάνετε , για να δείξετε ότι η χημεία υπάρχει . χαιρετώ.
Για άλλη μία φορά συνάδελφε με κάλυψες πλήρως!

Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Η απαξίωση της χημείας
« Απάντηση #35 στις: Ιούλιος 14, 2013, 01:23:17 πμ »
Συνάδελφοι έκανα μία έρευνα στους οδηγούς σπουδών του πολυτεχνείου και πέραν από το τμήμα των χημικών μηχανικών κανένα άλλο τμήμα δεν έχει χημεία! Κάποτε είχαν! Μέχρι που θα φτάσει αυτή η απαξίωση της χημείας;
Στα προγράμματα σπουδών των Ηλεκτρολόγων Μηχανικών υπήρχε ως επιλεγόμενο ως το τέλος της δεκαετίας του 1990,μετά απομακρύνθηκε από τα προγράμματα σπουδών.
Οι χημικοί μηχανικοί λογικό είναι να έχουν χημεία... :)
μηχανολόγοι,ναυπηγοι,μεταλλειολόγοι είδες αν έχουν χημεία και σε τι επίπεδο; ???

Αποσυνδεδεμένος utenar

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1545
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Η απαξίωση της χημείας
« Απάντηση #36 στις: Ιούλιος 14, 2013, 01:57:02 πμ »
μην ψάχνετε να ερμηνεύετε λογικά τι συμβαίνει. οι αποφάσεις δεν παίρνονται χωρίς σκοπιμότητες. όποιος είναι ισχυρότερος κάποια στιγμή κερδίζει (π.χ. βιολόγοι τότε ).

Με τα υπολοιπα που γραφεις συμφωνω, αλλά η παραπανω προταση (οτι οι βιολογοι ηταν ισχυροτεροι) ειναι καταφωρο λαθος γιατι οι ωρες της Βιολογιας ΔΕΝ αυξηθηκαν σε βαρος κανενος: πριν απο 22 χρονια η Βιολογια ηταν διωρη (Βοτανικη-Ζωολογια) στην Α' Γυμνασιου ΚΑΙ στη Β'Γυμνασιου (Βιολογια Ανθρωπου). Αν θελεις να κατηγορησεις καποιον, στρεψου κατα της ΕΕΦ που εχει καταφερει το μαθημα τους να διδασκεται ανελλιπως σε ολες τις ταξεις απο τη Β' Γυμνασιου ως τη Γ'Λυκειου και μαλιστα με 3ωρα που οι Χημικοι και Βιολογοι μονο στα ονειρα μας μπορουμε να τα δουμε. (και παρολο που ειναι υπεραριθμοι και καλυπτουν οργανικα κενα αλλων ειδικοτητων, οι εισακτεοι αυξανονται φετος!)

Το ιδιο προβλημα που εχει η Χημεια στο Γυμνασιο το εχει η Βιολογια στο Λυκειο. Επι χρονια εξηγουσαμε οι Βιολογοι τα μυρια οσα προβληματα ενος μονοωρου μαθηματος και την αναγκη να γινει διωρο. Η Διαμαντοπουλου ειχε πει οτι τα μονοωρα μαθηματα πρεπει να καταργηθουν, γι'αυτο κι οταν εκλεχθηκε ειπαμε οτι σκοπευει να κανει τη Βιολογια διωρη. Δυστυχως, με το "καταργηθουν" δεν εννοουσε "να γινει διωρο", αλλά "να εξαφανιστει" (κατα το "να εξαφανιστουν οι αδιοριστοι εκπαιδευτικοι"), εχοντας τη φαεινη εμπνευση να κανει το μαθημα απο υποχρεωτικο επιλογης! Και μαλιστα απεναντι στην Πληροφορικη, οταν στον 21ο αιώνα μια απο τις ταχυτερα αναπτυσσομενες ειδικοτητες ειναι η Βιοπληροφορικη και δε νοειται αυτος ο επαγγελματιας να μη γνωριζει Βιολογια, οπως κι ο καθε πολιτης!
 
Τουλαχιστον η Χημεια θα εχει καλυτερη μοιρα συντομα. Και προσεξε το αυτο, thrileonta, γιατι οταν συνεχιζεις να λες περι της ανυπαρκτης αδικιας που υπεστην οι Χημικοι απο τους Βιολογους (και μονο να δεις τους αριθμους των μονιμων εκπαιδευτικων και ποσοι Χημικοι καλυπτουν οργανικα κενα Βιολογων, θα καταλαβεις ποσο παραλογο ακουγεται να νιωθεις αδικημενος, οταν η αδικια ειναι καταφωρα αντιθετη!), ετσι χανεις πολυτιμους συμμαχους μια ειδικοτητα που δε ζητησε ποτέ να μειωθουν οι ωρες της Χημειας για ν'αυξηθουν οι δικες της: ο μαθητης της Θετικης Κατευθυνσης στη Β' Λυκειου διδασκεται 4 ωρες Χημεια αλλά μονο μια ωρα Βιολογια κι ομως οι Βιολογοι που παντα ζητουσαν το μαθημα να γινει διωρο, ΠΟΤΕ δε ζητησαν το πιο ευκολο - ν'ανταλλαξουμε μια ωρα κι ο μαθητης να διδασκεται 3 ωρες Χημεια και 2 Βιολογια, που ειναι απειρως δικαιοτερο απο το 4 vs 1. Και γιατι δεν το ζητησαμε; Γιατι ξερουμε οτι η Χημεια ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ και το διωρο της ΓΠ και το διωρο της Κατ για να διδαχθει σωστα... οπως τα χρειαζεται κι η Βιολογια...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 14, 2013, 01:58:34 πμ από utenar »

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Η απαξίωση της χημείας
« Απάντηση #37 στις: Ιούλιος 14, 2013, 02:02:02 πμ »
Συνάδελφοι έκανα μία έρευνα στους οδηγούς σπουδών του πολυτεχνείου και πέραν από το τμήμα των χημικών μηχανικών κανένα άλλο τμήμα δεν έχει χημεία! Κάποτε είχαν! Μέχρι που θα φτάσει αυτή η απαξίωση της χημείας;
Στα προγράμματα σπουδών των Ηλεκτρολόγων Μηχανικών υπήρχε ως επιλεγόμενο ως το τέλος της δεκαετίας του 1990,μετά απομακρύνθηκε από τα προγράμματα σπουδών.
Οι χημικοί μηχανικοί λογικό είναι να έχουν χημεία... :)
μηχανολόγοι,ναυπηγοι,μεταλλειολόγοι είδες αν έχουν χημεία και σε τι επίπεδο; ???
Στην Αθήνα δεν έχουν!

Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Η απαξίωση της χημείας
« Απάντηση #38 στις: Ιούλιος 14, 2013, 11:32:48 πμ »
Συνάδελφοι έκανα μία έρευνα στους οδηγούς σπουδών του πολυτεχνείου και πέραν από το τμήμα των χημικών μηχανικών κανένα άλλο τμήμα δεν έχει χημεία! Κάποτε είχαν! Μέχρι που θα φτάσει αυτή η απαξίωση της χημείας;
Στα προγράμματα σπουδών των Ηλεκτρολόγων Μηχανικών υπήρχε ως επιλεγόμενο ως το τέλος της δεκαετίας του 1990,μετά απομακρύνθηκε από τα προγράμματα σπουδών.
Οι χημικοί μηχανικοί λογικό είναι να έχουν χημεία... :)
μηχανολόγοι,ναυπηγοι,μεταλλειολόγοι είδες αν έχουν χημεία και σε τι επίπεδο; ???
Στην Αθήνα δεν έχουν!

Δεν έχουν οι Ηλεκτρολόγοι ή οι Χημικοί Μηχανικοί;
Από φίλους Ηλεκτρολόγους ίσως είναι και λογικό γιατί οι ίδιοι παρόλο που το είχαν ως επιλεγόμενο,δεν το επέλεγαν αρκετοί.
αν κάποια στιγμή ατόνισε το ενδιαφέρον και δεν υπήρχε ακροατήριο,λογικό δεν είναι να απομακρύνθηκε από τον οδηγό σπουδών;
για τους Χημικούς ίσως ακολουθείται η παρακάτω λογική:
Για παράδειγμα,
υπήρχε η τάση στα προγράμματα σπουδών μηχανικών και φυσικών(χημικών κλπ) από ΣΘΕ(ΦΜΣ) να υπάρχουν ένα ή δύο-συνήθως δύο-εισαγωγικά μαθήματα Γενικής Φυσικής(Μηχανική-Θερμότητα&Θερμοδυναμική-Ηλεκτρισμός-Μαγνητισμός).σε προγράμματα σπουδών Ηλεκτρολογων Μηχανικών το δεύτερο μάθημα Γενικής Φυσικης μπορεί να αποφευχθεί(Ηλεκτρισμός-Μαγνητισμός-Θερμότητα) και έχει πραγματοποιηθεί κάτι τέτοιο.
Η ύλη που διδασκόταν σε αυτό το μάθημα καλύπτεται  στα Πεδία-Επικαλυπτόταν πάντοτε στα Πεδία, σε υψηλότερο επίπεδο βέβαια...

θα μου πεις δεν είναι ακριβώς η ίδια προσέγγιση του αντικειμένου (π.χ. Ηλεκτρισμός-Μαγνητισμός στη Γενική Φυσική ΙΙ  και στο πιο εξειδικευμένο μάθημα πεδίου).δεν θα διαφωνήσω.
αυτό είχε τεθεί και ως θέμα σε εμάς κάποτε,η απάντηση από τους τότε διδάσκοντες (και όχι μόνο) ήταν ακριβώς αυτή που αναφέρω παραπάνω: Δεν είναι ακριβώς η ίδια προσέγγιση και για αυτό τον λόγο υπάρχει.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 14, 2013, 11:38:28 πμ από dpa2006 »

Αποσυνδεδεμένος thrileontas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 770
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Η απαξίωση της χημείας
« Απάντηση #39 στις: Ιούλιος 14, 2013, 12:55:50 μμ »
utenar , το ξέρεις ότι μου αρέσει να αντιπαρατιθόμαστε , γιατί γίνεται έντονα αλλά με κανόνες και σεβασμό. λοιπόν , δεν κατηγόρησα κλάδο και αυτό είναι το ζητούμενο. ΠΡΩΤΑ κατηγόρησα , όπως και πολλοί άλλοι του κλάδου μου που γνωρίζουν, τον εκπρόσωπό μας τότε στο παιδαγωγικό, που έβαλε την υπογραφή του στην κηδεία μας. και βγήκα ευθαρσώς με ονόματα και διευθύνσεις που λέμε. Η Περράκη, καλά έκανε και στήριξε τον κλάδο της , βλέποντας τον δικό μας τον εκπρόσωπο να....ΔΕΝ ζήτησα να μειωθούν οι ώρες σας και κανενός άλλου στο γυμνάσιο , αλλά να εξισωθούν οι δικές μας με τους άλλους , υπάρχει διαφορά. Εμάς να δεις πόσες θέσεις χάνονται άδικα από τα μονόωρα του γυμνασίου , το καταλαβαίνεις -έχω καταλάβει ότι δεν γράφεις ανεύθυνα. Άρα καταλήγουμε στο αυτονόητο ότι δεν υπάρχει πεδίο αντιπαράθεσης τουλάχιστον εδώ. Νομίζω συμφωνούμε διαφωνόντας ;D ;D ;D
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 14, 2013, 12:59:13 μμ από thrileontas »

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3187
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Η απαξίωση της χημείας
« Απάντηση #40 στις: Ιούλιος 14, 2013, 01:23:36 μμ »
utenar , το ξέρεις ότι μου αρέσει να αντιπαρατιθόμαστε , γιατί γίνεται έντονα αλλά με κανόνες και σεβασμό. λοιπόν , δεν κατηγόρησα κλάδο και αυτό είναι το ζητούμενο. ΠΡΩΤΑ κατηγόρησα , όπως και πολλοί άλλοι του κλάδου μου που γνωρίζουν, τον εκπρόσωπό μας τότε στο παιδαγωγικό, που έβαλε την υπογραφή του στην κηδεία μας. και βγήκα ευθαρσώς με ονόματα και διευθύνσεις που λέμε. Η Περράκη, καλά έκανε και στήριξε τον κλάδο της , βλέποντας τον δικό μας τον εκπρόσωπο να....ΔΕΝ ζήτησα να μειωθούν οι ώρες σας και κανενός άλλου στο γυμνάσιο , αλλά να εξισωθούν οι δικές μας με τους άλλους , υπάρχει διαφορά. Εμάς να δεις πόσες θέσεις χάνονται άδικα από τα μονόωρα του γυμνασίου , το καταλαβαίνεις -έχω καταλάβει ότι δεν γράφεις ανεύθυνα. Άρα καταλήγουμε στο αυτονόητο ότι δεν υπάρχει πεδίο αντιπαράθεσης τουλάχιστον εδώ. Νομίζω συμφωνούμε διαφωνόντας ;D ;D ;D
Αυτό που λένε οι αριθμοί είναι ότι η Βιολογία απέκτησε όσες ώρες και η Χημεία. Άρα πριν ήταν άδικο για την Βιολογία και τώρα Βιολογία και Χημεία έχουν εξισωθεί. Όχι για πολύ βέβαια. Δίκαιη η εξίσωση. Δεν είναι θέμα βύσματος Περράκη. Πως είναι δυνατόν να σας πειράζει η Χημεία να είναι μονόωρο, αλλά να θεωρείτε τις μονόωρες Βιολογίες ευννοημένες; Απλά, δεν είναι. Δεν υπήρξε ποτέ θέμα υπέρ της Βιολογίας, είναι μια βολική προπαγάνδα που ακούω και από τοπικούς συνδικαλιστές, και ελπίζω καταλαβαίνετε όλοι ότι εξυπηρετεί συντεχνιακά συμφέροντα. Εννοώ Φυσικούς και όλων των ειδών τους παλιούς, για συμπλήρωση ωραρίου.
Υποβαθμίζουν τις επιστήμες για να μπορούν να τις διδάξουν άσχετοι σε ένα πολύ χαμηλό επίπεδο. Είναι ένα είδος πειρατείας.
Θα εβρισκα λογικό, σιγά σιγά, να γίνει μια εξίσωση με τη φυσική, και έπειτα με τα μαθηματικά. Έπειτα μιας που είμαστε από τις πιο ενδιαφέρουσες γεωλογικά χώρες του πλανήτη, πρέπει να αναβαθμιστεί και η γεωλογία (ή μάλλον να ιδρυθεί).
Επίσης νιώθω την ανάγκη να πω (θα το βρείτε πολλοί άσχετο, αλλά εγώ βλέπω την σύνδεση) το σχολείο δεν είναι κατηχητικό, ούτε μαγαζί του μπαμπά για επαγγελματική αποκατάσταση.
Στάσου δεν τα είπα καλά. Το σχολείο είναι κατηχητικό και απλά εγώ δεν θα ήθελα να είναι! :-[
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 14, 2013, 01:30:35 μμ από gvasilis »

Αποσυνδεδεμένος thrileontas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 770
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Η απαξίωση της χημείας
« Απάντηση #41 στις: Ιούλιος 14, 2013, 01:54:04 μμ »
Βασίλη , το μονόωρο βιολογίας της πρώτης λυκείου -που δεν το σχολίασα, για τον οίκο μου γράφω- δεν σας σκίζει τόσο όσο εμάς σε μείωση θέσεων στο γυμνάσιο. κάτι που δημιουργεί και το είδος πειρατείας που αναφέρεις , που στην ουσία είναι εξισορρόπηση της λαλακίας που έχει γίνει.Το θέμα Περράκη προφανώς δεν το γνωρίζεις-δεν είναι βύσμα η γυναίκα, έκανε πολύ καλά την δουλειά της για τον κλάδο της και μπράβο της.Η παράθεση μιας αλήθειας , δεν είναι προπαγάνδα, είναι απλά τα γεγονότα. συνδικαλιστές; συντεχνίες; τι είναι αυτά; μακριά , πολύ μακριά ευτυχώς από την σκέψη μου. τώρα για το κατηχητικό που λες υπερσυγχώρα με δεν το κατάλαβα. καλό μεσημέρι , ΠΑΩ ΓΙΑ ΜΠΑΝΙΟ :D :D :D

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159817
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 374
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 300
Σύνολο: 302

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.084 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.