0 μέλη και 11 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
κανει τον ψοφιο κοριο ο μπρατης γτ δεν τον συμφερει....κανονικα πρεπει να παρουμε εμεις τις πιστωσεις των ζεπ και της παραλληλης!!!
Δεν είμαι αγγλικών, δουλεύω απο την πρώτη φάση ειδικοτήτων σε μεγάλο ΕΑΕΠ και δεν έχουμε αγγλικών ενώ σίγουρα χρειάζονται 2 γιατί είναι πολλά τα τμήματα. Οι ειδικότητες συμπληρώνουμε μόνο στο πρωϊνό γιατί έχουν πάρει για το ολοήμερο 2 δασκάλους (οι οποίοι συμπληρώνουν και στο πρωινό τις ώρες των αγγλικών όπως κ εμείς) οπότε δεν μπορούμε να πάμε εκεί. Η διευθύντρια μας είπε οτι δεν θα καλέσουν αγγλικών γιατί της λένε συνέχεια οτί δεν έχουν μείνει πιστώσεις. Αυτό το ξέρω από τη μέρα που παρουσιάστηκα στο σχολείο πριν ένα μήνα.... Πιστέυω πως όλα αυτά θα διαψευστούν γιατί τα κενά είναι πάρα πολλά! Τη ζημιά την έκαναν για τα καλά οι δάσκαλοι που κάλεσαν για τα ολοήμερα γιατί κάλεσαν παραπάνω απ' όσους χρειάζονταν.
Τί να πω, απλά τραγικό.Και για να καταλάβουν όλοι πως έχουν τα πράγματα. Στα μεγάλα δημοτικά (ΕΑΑΠ) καθε τάξη παρακολουθεί την εβδομάδα κάποιες ώρες ειδικοτήτων. Αυτό αφαιρεί ώρες από τον δάσκαλο της τάξης με αποτέλεσμα με την ολοκλήρωση του εβδομαδιαίου προγράμματος να του λείπουν κάποιες ώρες (θα πρέπει να τις συμπληρώσει - 2,3,4 εξαρτάται από την τάξη).Μέχρι πέρυσι, η τακτική που ακολουθούνταν ήταν να συμπληρώνουν αυτές τις ώρες κάνοντας ενισχυτική σε κάποιους μαθητές τους. Αυτό όμως δεν ήταν και πολύ νόμιμο, επειδη το σχολείο είχε ήδη έναν δάσκαλο για αυτό τον σκοπο (τμήμα ένταξης), χώρια που επιπλέον οι μαθητές για την ενισχυτική "αρπάζονταν" τις ώρες που κανονικά θα έπρεπε να παρακολουθούν τα μαθήματα των ειδικτήτων.Φέτος, στην αρχή της χρονιάς το υπουργείο είπε ότι τις ώρες που χρειάζονται οι δάσκαλοι/ες για κάλυψη του ωραρίου τους, θα καλύπτονται από την συμμετοχή τους στο ωρολόγιο προγραμμα του ολοημέρου (φαγητό + 14.00-16.15). Άρα δεν θα χρειαζόταν η πρόσληψη δασκάλων αναπληρωτών για αυτό το σκοπό.Εκεί υπήρξε η μεγάλη αντιδραση των μονίμων δασκάλων(και εκεί οφείλεται κατά την γνώμη μου η αλλαγή στον προγραμματισμό των προσλήψεων - δεν ήθελαν να ξεβολευτούν οι μόνιμοι).Το αποτέλεσμα πιο είναι. Σχολεια με:1)ενισχυτική από τον δάσκαλο της τάξης2)ενισχυτική από τον δάσκαλο του τμήματος ένταξης3)ενισχυτική απο τον δάσκαλο της παράλληλης4)δάσκαλος για το ολοήμερο (που γιανα συμληρώσει το ωράριο του κάνει μαθήματα ειδικοτήτων) αλλα συνήθως κάθεται στην αυλή και αφήνει τα παιδιά να τρέχουν κανα δίωρο μέχρι να σχολάσει.5)δάσκαλος για το ΖΕΠ (άλλο φρούτο και αυτό)(ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ)Σουπερ σχολεία θα έλεγε κανεις. Μόνο που ξεχνα μια λεπτομέρεια. Λείπουν οι καθηγητές των ειδικοτήτων.