*

Αποστολέας Θέμα: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο  (Αναγνώστηκε 168436 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #224 στις: Αύγουστος 11, 2013, 12:02:23 μμ »
Δεν πειράζει συνάδελφε, ας δυσκολέψουν λιγάκι, μέχρι τώρα για να μείνεις (για το Σεπτέμβρή όπου σίγουρα θα περάσεις τότε...όχι τίποτε το ουσιαστικό δηλαδή) θα έπρεπε να έχεις μέσον στο υπουργείο!!!
Συμφωνώ. Φέτος συνάντησα γονιό που έρχονταν στο σχολείο και αρχικά μας δήλωσε ότι ο κανακάρης του όπως και αυτός δεν τα πάει καλά με τα γράμματα γι αυτό και αν δει ότι το παιδί του έχει κάτω από τη βάση θα το σταματήσει (α γυμνασίου ο μικρός). Αφού είδε ότι δεν ίδρωνε το αυτί μας με την απειλή ότι θα το σταματήσει άρχισε να ρωτά αν έχουμε  "ηθικό πρόβλημα" να του βάλουμε τη βάση έτσι ίσα, ίσα για να περάσει την τάξη, να τελειώσει το σχολείο να πάρει το "χαρτί". Όλη τη χρονιά ερχόταν με το ίδιο τροπάριο στο στόμα. Φυσικά καταλαβαίνετε ότι ο μικρός δεν έκανε καμία προσπάθεια αφού είχε τον μπαμπά να έρχεται να "καθαρίσει" για λογαριασμό του, το αποτέλεσμα ήταν να μείνει για Σεπτέμβρη. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι ο μικρός θα μάθει ότι δεν έμαθε μια ολόκληρη χρονιά αλλά, ότι θα πάρει ένα μάθημα ζωής: πως χρειάζεται κόπος για να καταφέρεις κάτι και πως δεν είναι δυνατόν να βασίζεσαι στις "πλάτες" άλλων...
Στο Λύκειο είχαμε μαθητές που έκαναν "φιλότιμες" προσπάθειες για να μείνουν αλλά με το υπάρχον σύστημα δεν τα κατάφερναν. Η κυρίαρχη νοοτροπία για μερικά παιδιά είναι πως ότι και να γίνει θα περάσουν γι αυτό και δεν χρειάζεται να καταβάλουν καμία προσπάθεια. Δεν είναι λοιπόν κακό, καθόλου κακό να τεθούν κάποια όρια...
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:38:03 »

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #225 στις: Αύγουστος 11, 2013, 12:13:57 μμ »
 Εγώ παλιά, όταν έκανα ιδιαίτερα, είχα μαθητή που ήταν μετεξεταστέος κάθε καλοκαίρι στα μαθηματικά, ερχόταν για ιδιαίτερα και έλεγε οτι δεν διάβαζε όλη τη χρονιά, γιατί τον Σεπτέμβριο περνούσε διαβάζοντας μόνον τα SOS!!
 Αυτό γινόταν από την 1η Γυμνασίου μέχρι την Γ των τότε ΤΕΕ!  8)
 Σήμερα είναι αγρότης, πολύ ευχαριστημένος από τη δουλειά του και καλός οικογενειάρχης!
  

Αποσυνδεδεμένος spyrosk

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 53
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #226 στις: Αύγουστος 11, 2013, 12:25:32 μμ »
Επιτέλους το σχέδιο νόμου βγήκε στην δημοσιότητα και οι απορίες άρχισαν……Θα ήθελα μια διευκρίνιση που ίσως μπορέσουν να βοηθήσουν οι ξενόγλωσσοι συνάδελφοι.


Σε κάποιο σημείο στην Α τάξη γράφει, ότι τα μαθήματα του κοινού εκπαιδευτικού προγράμματος και γενικής παιδείας είναι:
……………………………………………
στ) Ξένη γλώσσα, δύο (2) ωρών, (δεύτερη ξένη γλώσσα Αγγλικά, ή Γαλλικά, ή Γερμανικά)
……………………………………………

τι θέλει να πει ο ποιητής;

α) Ο μαθητής έρχεται από το γυμνάσιο με πρώτη γλώσσα πχ Αγγλικά και επιλέγει μια από τις άλλες δύο ως δεύτερη γλώσσα και διδάσκεται, ενώ αν στο γυμνάσιο του είχε ως πρώτη γλώσσα Γαλλικά επιλέγει μια από τις Αγγλικά ή Γερμανικά;

β) Ο μαθητής επιλέγει ως ξένη γλώσσα για να διδαχθεί μια από τις Αγγλικά, Γαλλικά ή Γερμανικά ανεξάρτητα από το ποια γλώσσα έκανε στο γυμνάσιο;

γ) Άλλο;

Τελικά με τα Αγγλικά τι γίνεται με το νέο λύκειο, κανένας ξενόγλωσσος να μας διαφωτίσει;;;

Αποσυνδεδεμένος Don Quixote

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 339
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #227 στις: Αύγουστος 11, 2013, 12:28:27 μμ »
<a href="https://www.youtube.com/v/zHyi7Pr_roY" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/zHyi7Pr_roY</a>

Για να προλάβω τυχόν αντιδράσεις του στυλ, τα παιδιά μόνο αυτά δεν μαθαίνουν και ώρα του παιδιού. Όποιοι εκπαιδευτικοί πληροφορικής δεν ξέρουν, δεν θέλουν, δεν μπορούν, βαριούνται... ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ. Τόσο απλά.
Μακάρι να ξεκινήσει η αξιολόγηση και να γίνουν τα σχολεία τόπος γνώσης και μάθησης και όχι το σημερινό χάλι όπου καθένας κάνει ότι θέλει, όπως το θέλει και δεν λογοδοτεί σε κανένα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:38:03 »

Αποσυνδεδεμένος tzhna

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 800
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 06 & TE16
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #228 στις: Αύγουστος 11, 2013, 12:34:05 μμ »
Δυστυχώς οι ξενόγλωσσοι ξέρουν οτι ξέρουν και οι μη ξενόγλωσσοι!
Το σίγουρο είναι οτι υπήρξε συνατηση στο υπουργείο, αλλα ποιος μπορεί να είναι σίγουρος;
Πιθανολογώ οτι θα παραμείνει ως εχει. Διαλέγουν ενα από τα τρία- φυσικά στα μεγαλα σχολεία όπου υπάρχει επιλογή. Στα υπολοιπα " επιλέγουν" τη ειδικότητα του καθηγητη της οργανικής.

Αποσυνδεδεμένος petrosp_13

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #229 στις: Αύγουστος 11, 2013, 01:22:17 μμ »
Τελικά, όλα τα μαθήματα και οι ειδικότητες βρήκαν την θέση τους στο νέο (αρχαιότατο) Λύκειο και μόνο ο προγραμματισμός την πλήρωσε γιατί παραείναι σύγχρονος στον βωμό του φθηνού σχολείου
Και βρισκόμαστε σε θέση να ψάχνουμε να βρούμε επιχειρήματα και αποδείξεις για τα αυτονόητα
Ότι η Πληροφορική έχει θέση στο σχολείο
Την επόμενη φορά, βάλτε έναν 80χρονο να δημιουργήσει ένα σχέδιο για την παιδεία. Μπορεί να αφαιρέσει την βιολογία, την ιστορία μετά το 1940, την Φυσική μετά τον Αινστάιν

Αποσυνδεδεμένος demeb

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 948
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #230 στις: Αύγουστος 11, 2013, 01:31:47 μμ »
Τελικά, όλα τα μαθήματα και οι ειδικότητες βρήκαν την θέση τους στο νέο (αρχαιότατο) Λύκειο και μόνο ο προγραμματισμός την πλήρωσε γιατί παραείναι σύγχρονος στον βωμό του φθηνού σχολείου
Και βρισκόμαστε σε θέση να ψάχνουμε να βρούμε επιχειρήματα και αποδείξεις για τα αυτονόητα
Ότι η Πληροφορική έχει θέση στο σχολείο
Την επόμενη φορά, βάλτε έναν 80χρονο να δημιουργήσει ένα σχέδιο για την παιδεία. Μπορεί να αφαιρέσει την βιολογία, την ιστορία μετά το 1940, την Φυσική μετά τον Αινστάιν
Την αφαίρεσε τη βιολογία:από δίωρο γίνεται μονόωρο και φεύγει από την Α γυμνασίου. Επίσης φεύγει από τη Γ λυκείου το μονόωρο γενικής. Επίσης εξαφανίζεται από το ΕΠΑΛ:ούτε μία ώρα!!Άρα ο 80χρονος υπάρχει, και είναι πε02 ή πε03 ή πε04.01, αφού μόνο αυτές οι ειδικότητες μπορούν να γίνουν προϊστάμενοι του γραφείου στρατηγικής και πολιτικού σχεδιασμού. Οι άλλες ειδικότητες δεν έχουν τέτοιες ικανότητες, γιατί σπούδασαν κάτι κατώτερο.

Αποσυνδεδεμένος mariacurie

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 151
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #231 στις: Αύγουστος 11, 2013, 01:32:37 μμ »
Γιατί στο Δημόσιο οι σύμβουλοι των υπουργών τι ηλικία νομίζεις ότι έχουν;

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #232 στις: Αύγουστος 11, 2013, 01:53:45 μμ »
 Ως πότε η γεροντοκρατία θα βασανίζει αυτό τον τόπο??  >:( >:(
  

Αποσυνδεδεμένος Μαίρη Κ.

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 131
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #233 στις: Αύγουστος 11, 2013, 01:56:33 μμ »
Δεν πειράζει συνάδελφε, ας δυσκολέψουν λιγάκι, μέχρι τώρα για να μείνεις (για το Σεπτέμβρή όπου σίγουρα θα περάσεις τότε...όχι τίποτε το ουσιαστικό δηλαδή) θα έπρεπε να έχεις μέσον στο υπουργείο!!!
Συμφωνώ. Φέτος συνάντησα γονιό που έρχονταν στο σχολείο και αρχικά μας δήλωσε ότι ο κανακάρης του όπως και αυτός δεν τα πάει καλά με τα γράμματα γι αυτό και αν δει ότι το παιδί του έχει κάτω από τη βάση θα το σταματήσει (α γυμνασίου ο μικρός). Αφού είδε ότι δεν ίδρωνε το αυτί μας με την απειλή ότι θα το σταματήσει άρχισε να ρωτά αν έχουμε  "ηθικό πρόβλημα" να του βάλουμε τη βάση έτσι ίσα, ίσα για να περάσει την τάξη, να τελειώσει το σχολείο να πάρει το "χαρτί". Όλη τη χρονιά ερχόταν με το ίδιο τροπάριο στο στόμα. Φυσικά καταλαβαίνετε ότι ο μικρός δεν έκανε καμία προσπάθεια αφού είχε τον μπαμπά να έρχεται να "καθαρίσει" για λογαριασμό του, το αποτέλεσμα ήταν να μείνει για Σεπτέμβρη. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι ο μικρός θα μάθει ότι δεν έμαθε μια ολόκληρη χρονιά αλλά, ότι θα πάρει ένα μάθημα ζωής: πως χρειάζεται κόπος για να καταφέρεις κάτι και πως δεν είναι δυνατόν να βασίζεσαι στις "πλάτες" άλλων...
Στο Λύκειο είχαμε μαθητές που έκαναν "φιλότιμες" προσπάθειες για να μείνουν αλλά με το υπάρχον σύστημα δεν τα κατάφερναν. Η κυρίαρχη νοοτροπία για μερικά παιδιά είναι πως ότι και να γίνει θα περάσουν γι αυτό και δεν χρειάζεται να καταβάλουν καμία προσπάθεια. Δεν είναι λοιπόν κακό, καθόλου κακό να τεθούν κάποια όρια...



Είναι απίστευτη η συμπεριφορά μερικών γονιών!Ζητιανεύουν βαθμούς που τα παιδιά τους δεν αξίζουν σε καμία περίπτωση,κλαίγονται στους καθηγητές και επιστρατεύουν κάθε μέσο που θα μπορούσε να οδηγήσει στην εξυπηρέτηση του συμφέροντός τους!Ας ελπίσουμε με το νέο σύστημα να δυσκολέψουν τα πράγματα μήπως και μπει μια σειρά επιτέλους στα δημόσια σχολεία! χλωμό βέβαια αλλα η ελπιδα πεθαίνει παντα τελευταία!
Λατρεμένο το απαγορευμένο.....

“Δεν υπάρχουν ιδέες - υπάρχουν μονάχα άνθρωποι που κουβαλούν τις ιδέες - κι αυτές παίρνουν το μπόι του ανθρώπου που τις κουβαλάει.”
 ― Νίκος Καζαντζάκης, The Fratricides

Αποσυνδεδεμένος Μαίρη Κ.

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 131
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #234 στις: Αύγουστος 11, 2013, 02:00:41 μμ »
Τελικά, όλα τα μαθήματα και οι ειδικότητες βρήκαν την θέση τους στο νέο (αρχαιότατο) Λύκειο και μόνο ο προγραμματισμός την πλήρωσε γιατί παραείναι σύγχρονος στον βωμό του φθηνού σχολείου
Και βρισκόμαστε σε θέση να ψάχνουμε να βρούμε επιχειρήματα και αποδείξεις για τα αυτονόητα
Ότι η Πληροφορική έχει θέση στο σχολείο
Την επόμενη φορά, βάλτε έναν 80χρονο να δημιουργήσει ένα σχέδιο για την παιδεία. Μπορεί να αφαιρέσει την βιολογία, την ιστορία μετά το 1940, την Φυσική μετά τον Αινστάιν

Παρ'ολο που είμαι φιλόλογος μου φαίνεται απίστευτο , αδιανόητο και παράλογο να εξαφανίζεται από το σχολείο ο προγραμματισμός και η Πληροφορική!Δηλαδη πόσα χρόνια πίσω θα παμε??Το υπουργείο μου θύμισε τον εμπρός-πίσω που έλεγε ο Πόπωτας(Χάρης Ρώμας) σε μια σειρα! :P :P :P
Λατρεμένο το απαγορευμένο.....

“Δεν υπάρχουν ιδέες - υπάρχουν μονάχα άνθρωποι που κουβαλούν τις ιδέες - κι αυτές παίρνουν το μπόι του ανθρώπου που τις κουβαλάει.”
 ― Νίκος Καζαντζάκης, The Fratricides

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #235 στις: Αύγουστος 11, 2013, 02:32:11 μμ »
Μα δεν έλεγε μια αξιαγάπητη τέως υπ.παιδείας ότι πλέον τελειώνοντας το σχολείο οι μαθητές θα έχουν βεβαιώσεις ξένων γλωσσών και πληροφορικής; Συνέπεια λόγου και πράξεων, αν μη τι άλλο..
Αλλά πως θα θησαυρίσουν μετά τα διάφορα φροντιστήρια (και το κράτος) με τα ecdl ?   ::)
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #236 στις: Αύγουστος 11, 2013, 02:37:24 μμ »
Οποιοδήποτε Νομοσχέδιο θα πρέπει να μας εξηγεί και τα βασικά.
Τι εννοώ;
Αποφασίστηκε να υπάρχουν αυτές οι ώρες ανα ειδικότητα. Καλώς ή κακώς αυτοί έχουν το μαχαίρι αυτοί και το πεπόνι. Με λίγα λόγια συμφωνώ διαφωνώ δεν θα αλλάξουν και πολλά. Πάντα έτσι γινόταν άλλωστε
Το θέμα είναι το εξής. Ποιο προσωπικό θα υποστηρίξει αυτά τα σχέδια.
Αν π.χ. αυξάνονται οι ώρες μιας ειδικότητας και οι καθηγητές αυτής μειώνονται τι ακριβώς θα γίνει;

α) Προσλήψεις; Αν ναι, πως; Νέος ΑΣΕΠ; Αναπληρωτές;
β) Αυξηση μαθητών ανά τάξη;
γ) Συγχωνεύσεις σχολείων;
δ) Δεύτερες αναθέσεις;
ε) Νέα αύξηση ωραρίου;

Δεν θέλω να μείνω στο θέμα ποιοι καθηγητές πήραν παραπάνω ώρες. Το θέμα είναι πως θα βγουν αυτές οι ώρες. Δηλαδή πόσα σχολεία * πόσα τμήματα * πόσες ώρες δια πόσων καθηγητών. Η λύση αυτής της πράξης ποιον θα αφήσει ικανοποιημένο; Τελικά μήπως γίνουμαι όλοι οι καθηγητές δάσκαλοι (από θέμα ωραρίου και κλιμάκωσης αυτού); Μήπως μετά όλοι μαζί έχουμε και νέο ωράριο;
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 11, 2013, 02:39:23 μμ από guestteacher »

Αποσυνδεδεμένος jak_13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6831
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάντα με χαμόγελο!!!
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #237 στις: Αύγουστος 11, 2013, 03:48:10 μμ »
Δεν πειράζει συνάδελφε, ας δυσκολέψουν λιγάκι, μέχρι τώρα για να μείνεις (για το Σεπτέμβρή όπου σίγουρα θα περάσεις τότε...όχι τίποτε το ουσιαστικό δηλαδή) θα έπρεπε να έχεις μέσον στο υπουργείο!!!
Συμφωνώ. Φέτος συνάντησα γονιό που έρχονταν στο σχολείο και αρχικά μας δήλωσε ότι ο κανακάρης του όπως και αυτός δεν τα πάει καλά με τα γράμματα γι αυτό και αν δει ότι το παιδί του έχει κάτω από τη βάση θα το σταματήσει (α γυμνασίου ο μικρός). Αφού είδε ότι δεν ίδρωνε το αυτί μας με την απειλή ότι θα το σταματήσει άρχισε να ρωτά αν έχουμε  "ηθικό πρόβλημα" να του βάλουμε τη βάση έτσι ίσα, ίσα για να περάσει την τάξη, να τελειώσει το σχολείο να πάρει το "χαρτί". Όλη τη χρονιά ερχόταν με το ίδιο τροπάριο στο στόμα. Φυσικά καταλαβαίνετε ότι ο μικρός δεν έκανε καμία προσπάθεια αφού είχε τον μπαμπά να έρχεται να "καθαρίσει" για λογαριασμό του, το αποτέλεσμα ήταν να μείνει για Σεπτέμβρη. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι ο μικρός θα μάθει ότι δεν έμαθε μια ολόκληρη χρονιά αλλά, ότι θα πάρει ένα μάθημα ζωής: πως χρειάζεται κόπος για να καταφέρεις κάτι και πως δεν είναι δυνατόν να βασίζεσαι στις "πλάτες" άλλων...
Στο Λύκειο είχαμε μαθητές που έκαναν "φιλότιμες" προσπάθειες για να μείνουν αλλά με το υπάρχον σύστημα δεν τα κατάφερναν. Η κυρίαρχη νοοτροπία για μερικά παιδιά είναι πως ότι και να γίνει θα περάσουν γι αυτό και δεν χρειάζεται να καταβάλουν καμία προσπάθεια. Δεν είναι λοιπόν κακό, καθόλου κακό να τεθούν κάποια όρια...

Έτσι είναι. Η υποβάθμιση των τίτλων και κατ`επέκταση η συμπεριφορά τέτοιων μαθητών έχει φτάσει στο ναδίρ.
Καιρός ήταν να γίνει κάτι για να βελτιωθεί αυτό. Όσο για τη συμπεριφορά και τον τρόπο σκέψης τέτοιων γονιών, που έχουν και τη μεγαλύτερη ευθύνη, δεν ξέρω αν μπορεί να βελτιωθεί.
Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά
μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί!

Gabriel Garcia Marquez

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159853
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 650
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 622
Σύνολο: 635

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.077 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.