0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν πειράζει συνάδελφε, ας δυσκολέψουν λιγάκι, μέχρι τώρα για να μείνεις (για το Σεπτέμβρή όπου σίγουρα θα περάσεις τότε...όχι τίποτε το ουσιαστικό δηλαδή) θα έπρεπε να έχεις μέσον στο υπουργείο!!!
Επιτέλους το σχέδιο νόμου βγήκε στην δημοσιότητα και οι απορίες άρχισαν……Θα ήθελα μια διευκρίνιση που ίσως μπορέσουν να βοηθήσουν οι ξενόγλωσσοι συνάδελφοι.Σε κάποιο σημείο στην Α τάξη γράφει, ότι τα μαθήματα του κοινού εκπαιδευτικού προγράμματος και γενικής παιδείας είναι:……………………………………………στ) Ξένη γλώσσα, δύο (2) ωρών, (δεύτερη ξένη γλώσσα Αγγλικά, ή Γαλλικά, ή Γερμανικά)……………………………………………τι θέλει να πει ο ποιητής;α) Ο μαθητής έρχεται από το γυμνάσιο με πρώτη γλώσσα πχ Αγγλικά και επιλέγει μια από τις άλλες δύο ως δεύτερη γλώσσα και διδάσκεται, ενώ αν στο γυμνάσιο του είχε ως πρώτη γλώσσα Γαλλικά επιλέγει μια από τις Αγγλικά ή Γερμανικά;β) Ο μαθητής επιλέγει ως ξένη γλώσσα για να διδαχθεί μια από τις Αγγλικά, Γαλλικά ή Γερμανικά ανεξάρτητα από το ποια γλώσσα έκανε στο γυμνάσιο;γ) Άλλο;
Τελικά, όλα τα μαθήματα και οι ειδικότητες βρήκαν την θέση τους στο νέο (αρχαιότατο) Λύκειο και μόνο ο προγραμματισμός την πλήρωσε γιατί παραείναι σύγχρονος στον βωμό του φθηνού σχολείουΚαι βρισκόμαστε σε θέση να ψάχνουμε να βρούμε επιχειρήματα και αποδείξεις για τα αυτονόηταΌτι η Πληροφορική έχει θέση στο σχολείοΤην επόμενη φορά, βάλτε έναν 80χρονο να δημιουργήσει ένα σχέδιο για την παιδεία. Μπορεί να αφαιρέσει την βιολογία, την ιστορία μετά το 1940, την Φυσική μετά τον Αινστάιν
Παράθεση από: spyrosk στις Αύγουστος 11, 2013, 10:10:38 πμΔεν πειράζει συνάδελφε, ας δυσκολέψουν λιγάκι, μέχρι τώρα για να μείνεις (για το Σεπτέμβρή όπου σίγουρα θα περάσεις τότε...όχι τίποτε το ουσιαστικό δηλαδή) θα έπρεπε να έχεις μέσον στο υπουργείο!!!Συμφωνώ. Φέτος συνάντησα γονιό που έρχονταν στο σχολείο και αρχικά μας δήλωσε ότι ο κανακάρης του όπως και αυτός δεν τα πάει καλά με τα γράμματα γι αυτό και αν δει ότι το παιδί του έχει κάτω από τη βάση θα το σταματήσει (α γυμνασίου ο μικρός). Αφού είδε ότι δεν ίδρωνε το αυτί μας με την απειλή ότι θα το σταματήσει άρχισε να ρωτά αν έχουμε "ηθικό πρόβλημα" να του βάλουμε τη βάση έτσι ίσα, ίσα για να περάσει την τάξη, να τελειώσει το σχολείο να πάρει το "χαρτί". Όλη τη χρονιά ερχόταν με το ίδιο τροπάριο στο στόμα. Φυσικά καταλαβαίνετε ότι ο μικρός δεν έκανε καμία προσπάθεια αφού είχε τον μπαμπά να έρχεται να "καθαρίσει" για λογαριασμό του, το αποτέλεσμα ήταν να μείνει για Σεπτέμβρη. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι ο μικρός θα μάθει ότι δεν έμαθε μια ολόκληρη χρονιά αλλά, ότι θα πάρει ένα μάθημα ζωής: πως χρειάζεται κόπος για να καταφέρεις κάτι και πως δεν είναι δυνατόν να βασίζεσαι στις "πλάτες" άλλων...Στο Λύκειο είχαμε μαθητές που έκαναν "φιλότιμες" προσπάθειες για να μείνουν αλλά με το υπάρχον σύστημα δεν τα κατάφερναν. Η κυρίαρχη νοοτροπία για μερικά παιδιά είναι πως ότι και να γίνει θα περάσουν γι αυτό και δεν χρειάζεται να καταβάλουν καμία προσπάθεια. Δεν είναι λοιπόν κακό, καθόλου κακό να τεθούν κάποια όρια...