*

Αποστολέας Θέμα: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο  (Αναγνώστηκε 168340 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος DM

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 220
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #588 στις: Ιούλιος 29, 2014, 08:22:35 μμ »
Ας μη στεκόμαστε μόνο στις μαθηματικές γνώσεις που θα είναι χρήσιμες στους μαθητές στην ανώτατη εκπαίδευση. Το σημαντικό είναι ότι η Γεωμετρία συμβάλλει στην ανάπτυξη της μαθηματικής σκέψης των μαθητών και μάλιστα με διαφορετικό τρόπο απ' ότι η Άλγεβρα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:14:15 »

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #589 στις: Ιούλιος 31, 2014, 08:59:52 μμ »
Ας μη στεκόμαστε μόνο στις μαθηματικές γνώσεις που θα είναι χρήσιμες στους μαθητές στην ανώτατη εκπαίδευση. Το σημαντικό είναι ότι η Γεωμετρία συμβάλλει στην ανάπτυξη της μαθηματικής σκέψης των μαθητών και μάλιστα με διαφορετικό τρόπο απ' ότι η Άλγεβρα.

Όχι τόσο διαφορετικό... Σημαντική διαφορά είναι ότι στηρίζεται στην εποπτεία, πράγμα που είναι το πρώτο που σου λένε να ξεχάσεις μόλις μπεις στο Μαθηματικό...
Υπάρχουν, ασφαλώς, οφέλη, αλλά δεν μπορείς να εξετάζεις ΓΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ μάθημα που δεν έχει καμία σχέση με σχεδόν ΚΑΝΕΝΑ πανεπιστημιακό τμήμα.
Την ανάπτυξη της μαθηματικής σκέψης βοηθάει και το sudoku.

Εν πάσει περιπτώσει, επειδή ξέρω ότι υπάρχουν πολλοί υπέρμαχοι της Γεωμετρίας που θα αρχίσουν να κορνάρουν, το ρεζουμέ αυτού που υποστηρίζω είναι ότι πρέπει να δοθεί έμφαση σε μαθηματικές έννοιες ΑΠΟΛΥΤΩΣ απαραίτητες σε πολλά πανεπιστημιακά τμήματα, στις οποίες διαπιστώνεται συστηματική ΑΝΑΠΗΡΙΑ σε μεγάλο ποσοστό φοιτητών, ακόμα και αυτών που προέρχονται από τεχνολογική ή θετική κατεύθυνση.

Αναλυτική Γεωμετρία, μάλιστα... Ευκλείδεια Γεωμετρία, χρήσιμη, αλλά όχι για πανελλήνιες.
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος Κυκλάμινο

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 232
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #590 στις: Ιούλιος 31, 2014, 10:35:55 μμ »
Νομίζω ότι το πιο κατάλληλο κεφάλαιο της Γεωμετρίας για πανελλήνιες είναι αυτό της Στερεομετρίας...

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #591 στις: Ιούλιος 31, 2014, 11:18:51 μμ »
 Κανένα κεφάλαιο της Γεωμετρίας δεν θα ήταν σωστό να συμπεριληφθεί στην ύλη της τρίτης Λυκείου, εφόσον η τάξη αυτή είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση! Ας αποδεσμευτεί το Λύκειο από την εισαγωγή στα Πανεπιστήμια και το ξανασυζητάμε.
 Στην παρούσα φάση και με το υπάρχον εξετασιοκεντρικό σύστημα που αποθεώνει την αποστήθιση, οποιαδήποτε προσθήκη μαθήματος ή κεφαλαίων θα ήταν επιβαρυντική για τους μαθητές. Επιπλέον θα δημιουργούσε αρνητικούς συνειρμούς ως προς το μάθημα  που θα προστίθετο (ή τα κεφάλαια), κάτι που σίγουρα δεν επιθυμεί κανείς.
  

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:14:15 »

Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #592 στις: Αύγουστος 01, 2014, 09:32:06 μμ »
Έχω την πεποίθηση ότι η ήδη υπάρχουσα ύλη της  Γ Λυκείου στα μαθηματικά δίνει το απαραίτητο υπόβαθρο για το σύνολο των σχολών.Ύλη που δεν καλύπτεται στην Γ Λυκείου και στο Λύκειο γενικότερα μπορεί να καλυφθεί ανά τμήμα όπως άλλωστε συμβαίνει τόσο χρόνια.
Μην ξεχνάμε πως κάποτε στις Δέσμες 1983-1992 διδασκόταν στοχεία abstract algebra(δομές,σώματα κλπ,διανυσματικοί χώροι).
Εκτός από Μαθηματικό και ίσως Φυσικό και Πολυτεχνείο(κάποια τμήματα) που αλλού χρησίμευε...;

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #593 στις: Αύγουστος 02, 2014, 07:08:44 μμ »
@dpa
Παντού όπου υπάρχει Πληροφορική σε κάποιο επίπεδο, και όχι μόνο για την Πληροφορική...

Ενδεικτικά σου αναφέρω ότι συνάντησα στοιχεία διανυσματικών χώρων στο ΔΕΤ της ΑΣΟΕΕ (που δεν είναι και τμήμα καθαρά πληροφορικής), σε μάθημα τύπου βελτιστοποίησης.
Επίσης, στο τμήμα Πληροφορικής της ΑΣΟΕΕ, υπάρχουν όλα αυτά τα κομμάτια της Άλγεβρας σε μάθημα του 1ου εξαμήνου.

Αλλά δεν υποστηρίζω ότι αυτά πρέπει να διδάσκονται στο Λύκειο. Ήδη οι έννοιες που διδάσκονται είναι πολύ σοβαρές και δυστυχώς δεν διδάσκονται σωστά. Τα περισσότερα παιδιά δεν ξέρουν καν πώς πρέπει να γράφουν μια απόδειξη.
Δεν ξέρουν ποσοδείκτες. Δεν κατανοούν βασικούς λογικούς συνδέσμους.
Άλλα πράγματα πρέπει να αλλάξουν στο Λύκειο, που έχουν να κάνουν με τη διδακτική.
Το να βάλουμε ένα κεφάλαιο εδώ και να το βγάλουμε από εκεί, είναι κάτι που γίνεται για να υπάρχουν επιτροπές επί επιτροπών...

Και, επαναλαμβάνω, από όλα τα κομμάτια ύλης των Μαθηματικών, η Ευκλείδεια Γεωμετρία είναι η τελευταία που λείπει.
Αντί να φτιάξουμε έναν αχταρμά από άσχετα κομμάτια ύλης, ας διδάξουμε λιγότερη ύλη, σε μεγαλύτερο βάθος.

Κάνουν, π.χ. όρια τα παιδιά. Χωρίς τον ορισμό... Ωραία Μαθηματικά!
Είναι βαρύς ο ορισμός για αυτή την ηλικία (όπως θεωρεί η πλειοψηφία των ξένων χωρών); ΒΓΑΛΕ τα όρια και ότι ακολουθεί.
Αλλιώς κάνε τα σωστά.

Δεν έχω ελπίδες για βελτίωση της κατάστασης, ειδικά αν φτάσει η Γ' να δίνει πανελλήνιες με τράπεζα θεμάτων.
Καθυστερημένους που αποστηθίζουν μεθόδους (και πλέον, ασκήσεις!) θα παράγουμε.
Μέσα σε αυτούς, θα υπάρχει και ένα 5% χαρισματικών, που θα καταφέρει να ακολουθήσει στο τέμπο της ύλης, κατανοώντας στην πορεία αυτά που θα θέλαμε... Αλλά στα πανεπιστήμια θα μπαίνει ένα 40-50%, που, στα χαρτιά, θα ξέρει Ανάλυση, Στερεομετρία, Στατιστική, κλπ, αλλά θα περιμένει πότε θα βάλει ο Πανεπιστημιακός τα ίδια θέματα για να περάσει το μάθημα...
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος petrosp_13

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #594 στις: Αύγουστος 03, 2014, 10:33:11 πμ »
Και μια και το θεωρείτε δεδομένο ότι τα μαθήματα προετοιμάζουν τους υποψηφίους για τις σχολές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και τους δίνουν τα απαραίτητα εφόδια, θα ήθελα να μου πείτε τι εφόδια θα πάρουν οι υποψήφιοι αυτών των σχολών:

-Πληροφορικής
-Μηχανικών Πληροφορικής
-Ηλεκτρολόγων Μηχανικών
-Ηλεκτρονικών
-Αυτοματισμού

Αυτές είναι γύρω στις 50 και αν το συνεχίσω, θα φτάσουμε πάνω από 80

Αποσυνδεδεμένος antonispe20

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #595 στις: Αύγουστος 03, 2014, 10:52:02 πμ »
Για την ομάδα αυτών των σχολών τα παιδιά θα έπρεπε να δίνουν 3 μόνο μαθήματα
Μαθηματικά , Φυσική και Έκθεση. στην όλη όλων των τάξεων του λυκείου
Αυτά τα μαθήματα είναι οι βάσεις. Όλα τα άλλα μαθαίνονται στο πανεπιστήμιο.
Τώρα αν κάποιος χρησιμοποιήσει το επιχείρημα ότι τα παιδιά θα πρέπει να δίνουν π.χ. προγραμματισμό για να μπαίνουν σε σχολή πληροφορικής τότε με το ίδιο ακριβώς σκεπτικό θα πρέπει να δίνουν και ηλεκτρολογία για τους Ηλεκτρολόγους Μηχανικούς και Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου για τους αυτοματιστές.

Δυστυχώς σε αυτή τη χώρα όλοί θέλουν ένα κομμάτι της πίτας των ιδιαίτερων και κανείς δεν ενδιαφέρεται για το καλό των παιδιών.

Και μια και το θεωρείτε δεδομένο ότι τα μαθήματα προετοιμάζουν τους υποψηφίους για τις σχολές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και τους δίνουν τα απαραίτητα εφόδια, θα ήθελα να μου πείτε τι εφόδια θα πάρουν οι υποψήφιοι αυτών των σχολών:

-Πληροφορικής
-Μηχανικών Πληροφορικής
-Ηλεκτρολόγων Μηχανικών
-Ηλεκτρονικών
-Αυτοματισμού

Αυτές είναι γύρω στις 50 και αν το συνεχίσω, θα φτάσουμε πάνω από 80

Αποσυνδεδεμένος petrosp_13

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #596 στις: Αύγουστος 03, 2014, 11:05:04 πμ »
Συνάδελφε είσαι ΠΕ20 και θεωρείς την αλγοριθμική εξειδικευμένο μάθημα;

Γιατί τα παιδιά να μαθαίνουν ολοκληρώματα;
Ας τα μάθουν στο πανεπιστήμιο

Και το βασικότερο
Πώς θα καταλάβει ένα παιδί το ταλέντο του (ή την απουσία του) στην επιστήμη της Πληροφορικής;
Μέσα από τα μαθήματα χρήσης υπολογιστή;
Θα το στείλουμε σαν πρόβατο στην σφαγή στις σχολές Πληροφορικής για να τις παρατήσει στο πρώτο έτος;
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 03, 2014, 11:06:53 πμ από petrosp_13 »

Αποσυνδεδεμένος antonispe20

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #597 στις: Αύγουστος 03, 2014, 12:42:47 μμ »
δηλαδή με το δικό σου σκεπτικό θα πρέπει κάθε σχολή να έχει ένα εξειδικευμένο μάθημα στο λύκειο ώστε τα παιδιά να ανακαλύπτουν το ταλέντο τους. Άρα με το σκεπτικό αυτο πάντα θα έπρεπε:

1) οι μαθητές να κάνουν ανατομία, χειρουργική ή δεν ξέρω ποιο άλλο μάθημα ιατρικής για να δουν αν έχουν ταλέντο στην ιατρική
2) να κάνουν Στοιχεία Μηχανών για να δουν αν έχουν ταλέντο στη Μηχανολογία
3) να κάνουν Ηλεκτρολογία-Ηλεκτρονική για να δουν αν θα γίνουν καλοί Ηλεκτρολόγοι/Ηλεκτρονικοί
4) να κάνουν μαθήματα γεωπονικής για να δουν αν η γεωπονική τους ταιριάζει
5) Αλήθεια αν δεν κάνουν και ένα πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα ψυχολογίας πως θα ξέρουν αν έχουν ταλέντο στην ψυχολογία?
....
....


επίσης τι σημαίνει ότι είμαι ΠΕ20? ότι πρέπει να σκέφτομαι συντεχνιακά εις βάρος των παιδιών? Να τους βάζουμε δηλαδή να δίνουν παραπάνω μαθήματα για να επιβιώσουμε εμείς? Με το σκεπτικό αυτό κάθε ειδικότητα θα ήθελε να έχει και ένα πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα (δε λέω τους λόγους ας τους σκεφτούν αυτοί που μας γράφουν)

ΥΓ. Επίσης ας πάψει αυτή η καραμέλα με την αλγοριθμική. Πια αλγοριθμική? Προγραμματισμό κάνουμε και μάλιστα στη χειρότερη μορφή του. Βάζουμε τα παιδιά να παπαγαλίζουν αλγορίθμους και έτοιμες συνταγές. Αφήστε την καραμέλα περί αλγοριθμικής. Πότε έπεσε θέμα που απαιτούσε από τα παιδιά να σκεφτούν? Να κάνουν ανάλυση. Όλα τα θέματα δίνονται λυμένα και οι μαθητές απλά πρέπει να κάνουν την κωδικοποίηση.

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #598 στις: Αύγουστος 03, 2014, 12:48:24 μμ »
................................................
Άλλα πράγματα πρέπει να αλλάξουν στο Λύκειο, που έχουν να κάνουν με τη διδακτική.
...............................................
Ίσως θα πρέπει να γίνει σοβαρή συζήτηση και για το θέμα της σύνθεσης των τμημάτων στο Λύκειο, με κύριο προσανατολισμό την ομοιογένεια! Στα τμήματα Γενικής Παιδείας π.χ. η κατάσταση είναι τραγική με την ύπαρξη στο ίδιο τμήμα μαθητών 3-4 "ταχυτήτων".
 
  

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #599 στις: Αύγουστος 03, 2014, 01:07:11 μμ »
Και μια και το θεωρείτε δεδομένο ότι τα μαθήματα προετοιμάζουν τους υποψηφίους για τις σχολές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και τους δίνουν τα απαραίτητα εφόδια, θα ήθελα να μου πείτε τι εφόδια θα πάρουν οι υποψήφιοι αυτών των σχολών:

-Πληροφορικής
-Μηχανικών Πληροφορικής
-Ηλεκτρολόγων Μηχανικών
-Ηλεκτρονικών
-Αυτοματισμού

Αυτές είναι γύρω στις 50 και αν το συνεχίσω, θα φτάσουμε πάνω από 80

Συνάδελφε εγώ είμαι εντελώς υπέρ του να παραμείνει η Πληροφορική (και συγκεκριμένα ο προγραμματισμός) ως εξεταζόμενο πανελλαδικά μάθημα. Μπορείς να δεις και άλλες απαντήσεις μου, τότε που ανακοινώθηκε η Χημεία ως ο θεμέλιος λίθος της οποιασδήποτε γνώσης...

Τα τελευταία μηνύματα ήταν καθαρά ενδο-ΠΕ03-ικού ενδιαφέροντος...

Για την Έκθεση, επίσης έχω βαρεθεί να γράφω ότι είναι απαράδεκτο να καθορίζει το ποιος πρέπει να περάσει και σε ποια σχολή, τη στιγμή που εμφανίζονται τεράστιες διαφορές στη βαθμολόγηση.
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος petrosp_13

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #600 στις: Αύγουστος 03, 2014, 03:47:24 μμ »
δηλαδή με το δικό σου σκεπτικό θα πρέπει κάθε σχολή να έχει ένα εξειδικευμένο μάθημα στο λύκειο ώστε τα παιδιά να ανακαλύπτουν το ταλέντο τους. Άρα με το σκεπτικό αυτο πάντα θα έπρεπε:

1) οι μαθητές να κάνουν ανατομία, χειρουργική ή δεν ξέρω ποιο άλλο μάθημα ιατρικής για να δουν αν έχουν ταλέντο στην ιατρική
2) να κάνουν Στοιχεία Μηχανών για να δουν αν έχουν ταλέντο στη Μηχανολογία
3) να κάνουν Ηλεκτρολογία-Ηλεκτρονική για να δουν αν θα γίνουν καλοί Ηλεκτρολόγοι/Ηλεκτρονικοί
4) να κάνουν μαθήματα γεωπονικής για να δουν αν η γεωπονική τους ταιριάζει
5) Αλήθεια αν δεν κάνουν και ένα πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα ψυχολογίας πως θα ξέρουν αν έχουν ταλέντο στην ψυχολογία?
....
....


επίσης τι σημαίνει ότι είμαι ΠΕ20? ότι πρέπει να σκέφτομαι συντεχνιακά εις βάρος των παιδιών? Να τους βάζουμε δηλαδή να δίνουν παραπάνω μαθήματα για να επιβιώσουμε εμείς? Με το σκεπτικό αυτό κάθε ειδικότητα θα ήθελε να έχει και ένα πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα (δε λέω τους λόγους ας τους σκεφτούν αυτοί που μας γράφουν)

ΥΓ. Επίσης ας πάψει αυτή η καραμέλα με την αλγοριθμική. Πια αλγοριθμική? Προγραμματισμό κάνουμε και μάλιστα στη χειρότερη μορφή του. Βάζουμε τα παιδιά να παπαγαλίζουν αλγορίθμους και έτοιμες συνταγές. Αφήστε την καραμέλα περί αλγοριθμικής. Πότε έπεσε θέμα που απαιτούσε από τα παιδιά να σκεφτούν? Να κάνουν ανάλυση. Όλα τα θέματα δίνονται λυμένα και οι μαθητές απλά πρέπει να κάνουν την κωδικοποίηση.

Να σε πληροφορήσω ότι η αλγοριθμική είναι η μοντελοποίηση του τρόπου επίλυσης προβλημάτων κάθε επιστήμης
Αν αυτό εσύ το θεωρείς εξειδικευμένο, μάλλον δεν έχεις ασχοληθεί σοβαρά με το αντικείμενο

Αναφέρεις εξειδικευμένα μαθήματα για εξειδικευμένες σχολές
Εγώ αναφέρω τουλάχιστον 50-60 σχολές που απαιτούν προχωρημένες γνώσεις Πληροφορικής, δεν μιλάω για 5-6 σχολές Γεωπονίας ή Ιατρικής που αναφέρεις
Δεν είναι μόνο οι σχολές Πληροφορικής
Δεν ασχολείται με Επιστήμη Υπολογιστών και Πληροφορική ο Μαθηματικός; Ο Ηλεκτρονικός; Ο Μηχανολόγος;

Δεν έχουμε εφεύρει ένα μάθημα απλά για να υπάρχει, αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία η εξαφάνιση του προγραμματισμού εν έτει 2015, όταν το εισήγαγαν το 2000

Είναι συντεχνιακό το αίτημα αυτό; Και το υποστηρίζει και μέλος του κλάδου μας. Τέτοιος προοδευτισμός

Θέλεις να σου θυμίσω ποια άλλα μαθήματα εισήγαγε ο κος Αρβανιτόπουλος στις Πανελλαδικές και ποια επιστήμη λείπει; Εκείνα δεν είναι εξειδικευμένα; Θέλεις να σου απαριθμήσω κεφάλαια των μαθηματικών, της φυσικής, της χημείας που εξετάζονται πανελλαδικά; Εκείνα τι είναι; Γενική παιδεία;

Και ναι, κάθε κλάδος έχει μάθημα στις πανελλαδικές, εκτός από την υποτιθέμενη επιστήμη του μέλλοντος.

Αν νομίζεις ότι τα κίνητρα είναι και οικονομικά, προφανώς και είναι. Ξέρεις πόσος κόσμος θα μείνει άνεργος από αυτή την ενέργεια; Κόσμος που επένδυσε στην παιδεία.

Και σε ρωτώ: Αν αυτά τα παιδιά δεν κατευθυνθούν στο συντεχνιακό αίτημα της παραπαιδείας της Πληροφορικής (εδώ γελάμε, παραπαιδεία μόνο στην Γ' Λυκείου για ένα 2ωρο), δεν θα κατευθυνθούν στην αντίστοιχη παραπαιδεία ενός άλλου κλάδου, όποιος κι αν είναι αυτός; Δεν θα κάνουν φροντιστήριο στην Χημεία, την Βιολογία, τα Οικονομικά ή όποιο μάθημα αντικαταστήσει την φοβερή συντεχνία των Πληροφορικών; Τι νόημα έχει αυτό που λες;

Όσο για το τελευταίο, το μάθημα προφανώς και έχει προβλήματα. Προφανώς και δεν μπορούμε να βάλουμε τα παιδιά να κάνουν ανάλυση προβλήματος μέσα σε 3 ώρες, εκτός αν θεωρείς ότι θα πρέπει να δίνουν ένα θέμα μόνο.

Από εκεί και πέρα, το ότι ένα μάθημα έχει προβλήματα σημαίνει αυτόματα ότι πρέπει να το καταργήσουμε; Να το βελτιώσουμε ή να το αντικαταστήσουμε δεν παίζει σαν ενδεχόμενο;

Ειδικά όταν μιλάμε για μια τόσο απαρχαιωμένη επιστήμη όπως αυτή των υπολογιστών, είναι λογικό να την υποβαθμίζουμε σήμερα. Έχεις δίκιο. Σηκώνω τα χέρια ψηλά
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 03, 2014, 03:52:09 μμ από petrosp_13 »

Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #601 στις: Αύγουστος 03, 2014, 04:00:16 μμ »
Πραγματικά θέλω να παραμείνει η πληροφορική,
το θέμα είναι ότι γυρίζουμε σε ένα σύστημα σαν των ΔΕΣΜΩΝ,αλλά όχι με 4 αλλά 3 Δέσμες...!
και με 4 μαθήματα /Δέσμη.
Δεν μπορούσαν να δημιουργήσουν άλλη μια;
Και για την ιστορία οι Δέσμες ήταν 5.
Η 5η Δέσμη υπήρχε για όσους ήθελαν να μην δώσουν Πανελλαδικές,αναρωτιέμαι αν εφαρμόστηκε ποτέ ή ο αναμενόμενος φόρτος έστελνε όλο τον κόσμο στις 4 από τις 5 Δέσμες.
Αν οι νέες Δέσμες ήταν 4 και όχι 3 θα μπορούσε κάλλιστα να υπάρξει μια με βασικό μάθημα την Πληροφορική.
Ελπίζω πως οι τροποποιήσεις να είναι προς την θετική κατεύθυνση για την Πληροφορική.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159793
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 528
Σύνολο: 534

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.089 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.