0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: laz_edu στις Αυγούστου 10, 2013, 10:44:10 amΜπορεί κάποιος να μου εξηγήσει πώς θα προκύπτει αυτός ο βαθμός, αν απλώς διαιρεθεί με το 3; Το άθροισμα των συντελεστών είναι 2,1 (0,5+0,7+0,9), οπότε αν αυτό το διαιρέσουμε με το 3 θα βγει ένας βαθμός με συντελεστή 0,7... Δηλαδή, π.χ. αν ένας μαθητής έχει 20 και στις τρεις τάξεις, θα έχει συνολικά 20χ0,5+20χ0,7+20χ0,9=42. Αν το 42 το διαιρέσεις με το 3 θα είναι 14. Σύμφωνα με το σχέδιο, αυτός θα είναι ο πέμπτος βαθμός... Συνάδελφοι, κάτι δε μου βγαίνει... Δεν θα έπρεπε να υπάρχει κάποιος άλλος συντελεστής, ή, π.χ. να διαιρούν το πηλίκο με το 0,7; Αν κάποιος έχει καταλάβει καλύτερα, παρακαλώ να με διαφωτίσει...Οι άλλοι 4 είναι από τα πανελλαδικά μαθήματα προφανώς.Σε περίπτωση που ο μέσος όρος είναι μικρότερος από το μέσο όρο των τεσσάρων πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων θα πρέπει να προστεθεί μια μονάδα στο βαθμό κάθε τάξης! Άπλα όπως και στο βαθμό πτυχίου διαιρούμε με το άθροισμα των συντελεστών θα πρέπει να γίνει διαίρεση με το 2,1. Οι υπόλοιποι μαθηματικοί ποια γνώμη έχουν? Δεν μπορεί το απόλυτο 20 να το κάνεις 14 αν το διαιρέσεις με το 2,1 παραμένει 20 τι ποιο λογικόΠ.χ 2) 16*0,5=8 15*0,7=10,5 14*0,9=12,6 άθροισμα 31,1/3=10,34 ενώ 31,1/2,1=14,80 ποιο δίκαιο είναι έτσι!
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει πώς θα προκύπτει αυτός ο βαθμός, αν απλώς διαιρεθεί με το 3; Το άθροισμα των συντελεστών είναι 2,1 (0,5+0,7+0,9), οπότε αν αυτό το διαιρέσουμε με το 3 θα βγει ένας βαθμός με συντελεστή 0,7... Δηλαδή, π.χ. αν ένας μαθητής έχει 20 και στις τρεις τάξεις, θα έχει συνολικά 20χ0,5+20χ0,7+20χ0,9=42. Αν το 42 το διαιρέσεις με το 3 θα είναι 14. Σύμφωνα με το σχέδιο, αυτός θα είναι ο πέμπτος βαθμός... Συνάδελφοι, κάτι δε μου βγαίνει... Δεν θα έπρεπε να υπάρχει κάποιος άλλος συντελεστής, ή, π.χ. να διαιρούν το πηλίκο με το 0,7; Αν κάποιος έχει καταλάβει καλύτερα, παρακαλώ να με διαφωτίσει...
Στο νομοσχέδιο δεν υπάρχουν τελικά οι αλλαγές για το νέο Γυμνάσιο. Να υποθέσω επομένως ότι δεν θα έχουμε αλλαγές εκεί;
Για μενα το να μετραει η προσπαθεια και στις μικροτερες ταξεις του λυκειου ειναι καλο. Το αρνητικο ομως που υπαρχει ειναι οτι δεν θα ειναι ο βαθμος δυσκολιας των θεματων των εξετασεων στο τελος της χρονιας ιδιος για ολους τους μαθητες . Αυτο θα εχει σαν αποτελεσμα γενικους βαθμους προσβασης που θα εξερτονται απο ποια θεματα απο την τραπεζα θεματων εγραψε ο καθενας και απο τι θεματα εβαλε ο καθε διδασκων.
Παράθεση από: Green στις Αυγούστου 10, 2013, 04:21:16 pmΣτο νομοσχέδιο δεν υπάρχουν τελικά οι αλλαγές για το νέο Γυμνάσιο. Να υποθέσω επομένως ότι δεν θα έχουμε αλλαγές εκεί;νομίζω ότι οι αλλαγές στα ωρολόγια προγράμματα του Γυμνασίου μπορούν να γίνουν και με υπουργική απόφαση.
Παράθεση από: silkcut στις Αυγούστου 10, 2013, 05:22:48 pmΠαράθεση από: Green στις Αυγούστου 10, 2013, 04:21:16 pmΣτο νομοσχέδιο δεν υπάρχουν τελικά οι αλλαγές για το νέο Γυμνάσιο. Να υποθέσω επομένως ότι δεν θα έχουμε αλλαγές εκεί;νομίζω ότι οι αλλαγές στα ωρολόγια προγράμματα του Γυμνασίου μπορούν να γίνουν και με υπουργική απόφαση.πολύ σωστά και η απόφαση έχει ήδη κοινοποιηθεί, οπότε ισχύουν από φέτος για όλες τις τάξεις