0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μάλλον οποιαδήποτε από τις δύο. Εξάλλου, δε φαίνεται να είναι δεσμευτική η κατεύθυνση στη
Παράθεση από: ioanna89 στις Αυγούστου 30, 2013, 10:35:06 amΜάλλον οποιαδήποτε από τις δύο. Εξάλλου, δε φαίνεται να είναι δεσμευτική η κατεύθυνση στη
Έριξα μια ματιά στο σχέδιο νόμου και εντόπισα μερικά πραγματάκια που βγάζουν μάτι Ας αρχίσω με δύο από αυτά : 1) Μ.Ο. 10 αντί για 9.5 για να περάσει ο μαθητής την τάξη ( ως εδώ μικρό το κακό για τον μαθητή ) .2) Θέλει 10 στα μαθηματικά ( και στα φιλολογικά ) για να περάσει την τάξη ! Δηλαδή όλοι όσοι περνούσαν με Μ.Ο. 9.5 ή 10.5 ή 11.5 , έχοντας βαθμό 6 στα μαθηματικά και 12 στα υπόλοιπα , τώρα θα μένουν ! Αυτό είναι τεράστια αλλαγή , έτσι δεν είναι ;
Το θέμα των ΕΠΑΛ σηκωνει πολλή κουβέντα! Αυτοί που δεν μαθαίνουν στα ΕΠΑΛ, έτσι κι αλλιώς δεν θα μάθαιναν γιατι δεν μπορούν. Το επίπεδο κάποιων μαθημάτων όπως μαθηματικά, φυσική και άλλα, είναι πολύ υψηλό για να μπορέσει να το παρακολουθήσει το σύνολο των μαθητών! Τότε θα μου πείτε, γιατί δίνουν και σε αυτούς απολυτήριο ισάξιο με τους αποφοίτους των Γενικών; Το μόνο που μπορώ να υποθέσω είναι οτι αρχικά είχαν ευσεβείς πόθους πως οι μαθητές των ΕΠΑΛ θα κρατούσαν κάποιο σχετικά υψηλό επίπεδο, κάτι που στην πορεία δεν βγήκε!Πάντως, όσον αφορά τη βάση 10 στα κύρια μαθήματα στο Γενικό Λύκειο, έτσι ήταν και παλιά, προ της μεταρρύθμισης Αρσένη! Επίσης στις εξετάσεις οι μαθητές διάλεγαν θέματα, όπως γίνεται και στο Γυμνάσιο! Μήπως και αυτό το σημείο θα έπρεπε να προσεχθεί; Να προσθέσω τέλος, οτι κατά την άποψή μου η μεταρρύθμιση Αρσένη, με κατευθύνσεις και Πανελλήνιες στη
Ενω στα επαλ χρειαζεται τεράστια προσπάθεια για να πάρουν απολυτήριο? απο τη στιγμη που η γενικη παιδεία γινεται σχεδον ανύπαρκτη στα επαλ ειναι δίκαιο στο λυκειο ο βαθμός δυσκολίας να ειναι στο 4/10 ενω στο ενιαιο 8/10? μηπως προσπαθουν να στρέψουν την πλειοψηφία στα επαλ? και αν το κανουν γιατι αντι να τα αναβαθμίζουν τα υποβαθμίζουν συρρικνώνοντας τους τομείς και περιορίζοντας τη γενικη παιδεία σε μονοωρα μαθηματα κάνοντας τα πρακτικά άχρηστα?Για να υπαρχει ισοτιμία επρεπε να τηρηθεί κατι αντίστοιχο με το 20-80 και 80-20 του ενιαίου. Επρεπε η Α και η β λυκείου στα επαλ να εχουν την ιδια δομή εφοσον μπήκε και 4ο έτος
με αυτές τις διατάξεις, τα ΕΠΑΛ θα τραβήξουν μεγάλα ποσοστά μαθητών.
Παράθεση από: Lasid στις Αυγούστου 30, 2013, 04:23:40 pmμε αυτές τις διατάξεις, τα ΕΠΑΛ θα τραβήξουν μεγάλα ποσοστά μαθητών. Πιο πιθανό βλέπω να γίνουμε ακόμα πιο επιεικείς οι μαθηματικοί και λίγο πιο συνεπείς οι μαθητές , παρά να στραφούν στα ΕΠΑΛ .
Παράθεση από: knkn στις Αυγούστου 30, 2013, 06:30:37 pmΠαράθεση από: Lasid στις Αυγούστου 30, 2013, 04:23:40 pmμε αυτές τις διατάξεις, τα ΕΠΑΛ θα τραβήξουν μεγάλα ποσοστά μαθητών. Πιο πιθανό βλέπω να γίνουμε ακόμα πιο επιεικείς οι μαθηματικοί και λίγο πιο συνεπείς οι μαθητές , παρά να στραφούν στα ΕΠΑΛ .θα συμφωνησωθα αναγκαστούν οι μαθηματικοί στο 50% των θεματων που τους αφορα να βαζουν εντελως ηλιθια θεματα ... βεβαια και παλι προβλημα θα εχουν!