0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Με εμάς τους οικονομολόγους που απασχολούμαστε μόνο σε φροντιστήρια (και άρα έχουμε μόνο μαθητές Γ λυκείου) τι πιστεύετε πως θα γίνει; Αν κατάλαβα καλά τα μαθήματα μας γίνονται και τα δύο επιλογής και μόνο για όσους ενδιαφέρονται για οικονομικές σχολές; Το νέο σύνθετο μάθημα πολιτειακή παιδεία της Γ' λυκείου θα έχουμε δικαιωμα να το διδάξουμε στο φροντιστήριο (μήπως και καλύψουμε καμια ώρα από αυτές που θα χάσουμε απ'το ΑΟΔΕ..) ή θα πρέπει να προσλάβουν κάποια άλλη ειδικότητα;Ευχαριστώ!
Δεν ισχύει αυτό που διάβασα στο site του ΟΕΦΕ αλλά και σε αρκετά άλλα για την κατευθυνσή μας;Επιστήμες Οικονομίας-Διοίκησης και Πολιτικές Επιστήμες Νεοελληνική γλώσσα Μαθηματικά - Στοιχεία Στατιστικής Οικονομία ή Ιστορία Οργάνωση - Λειτουργία της Πολιτείας ή Οργάνωση -Διοίκηση ή ΛατινικάΠαράθεση από: svouras στις Αυγούστου 10, 2013, 03:34:21 pmτο ότι το μάθημα γίνεται 6ωρο λογικά σημαίνει περισσότερη ύλη, άρα και περισσότερες ώρες στο φροντιστήριο. Το πόσοι θα το διαλέγουν όμως είναι ένα θέμα. Λογικά λιγότεροι από αυτούς που παίρναν το ΑΟΘ, το οποίο όμως ήταν μόλις 2 ώρες. Την Πολιτειακή Παιδεία σίγουρα θα μπορείτε να την κάνετε, ποιος θα πηγαίνει όμως φροντιστήριο σε αυτό το μάθημα; Επίσης έκαναν τα παιδιά φροντιστήριο στο ΑΟΔΕ; ΈλεοςΕυχαριστώ για την απάντηση! Περισσότερη ύλη σίγουρα θα έχει, αλλά και πριν 4 χρόνια που η ύλη πάλι ήταν μεγαλύτερη (ή πιο παλιά στις δέσμες που κάναμε πολιτική οικονομία με ακόμη μεγαλύτερη ύλη) στα φροντιστήρια το μάθημα πάντα 2ωρο ήταν και φοβάμαι πως έτσι θα μείνει.. Αν το επιλέγουν και λιγότεροι θα είναι ακόμα πιο δύσκολα τα πράγματα. Τώρα για το ΑΟΔΕ εννοείται πως το κάνουν τα παιδιά στα φροντιστήρια και μάλιστα σε μεγάλο ποσοστό. Εξετάζεται πανελλαδικά ως υποχρεωτικό και άρα είναι μέσα στο πακέτο μαθημάτων που προσφέρουν τα φροντιστήρια. Τώρα που θαναι επιλογής δε ξέρω τι θα γίνει.. Αν βέβαια το επιλέγουν διαζευτικά με το μάθημα "λειτουργία της πολιτείας" και μπορούν να μας το αναθέσουν και αυτό στο φροντιστήριο τότε κάπως θα μειωθεί η ζημιά αλλά και πάλι αποκλείεται να'ναι όπως τώρα που σχεδόν όλοι της τεχνολογικής κάνουν ΑΟΔΕ (και αρκετές φορές φτιάχνονται και πάνω από ενα τμήμα σε κάθε φροντιστηριο)..
το ότι το μάθημα γίνεται 6ωρο λογικά σημαίνει περισσότερη ύλη, άρα και περισσότερες ώρες στο φροντιστήριο. Το πόσοι θα το διαλέγουν όμως είναι ένα θέμα. Λογικά λιγότεροι από αυτούς που παίρναν το ΑΟΘ, το οποίο όμως ήταν μόλις 2 ώρες. Την Πολιτειακή Παιδεία σίγουρα θα μπορείτε να την κάνετε, ποιος θα πηγαίνει όμως φροντιστήριο σε αυτό το μάθημα; Επίσης έκαναν τα παιδιά φροντιστήριο στο ΑΟΔΕ; Έλεος
Επιπλέον, έχουν γίνει κάποιες παρανοήσεις: Στο μάθημα πολιτική παιδεία το υπουργεία αναφέρει "διδακτέα αντικείμενα" και όχι "διακριτά διδακτέα αντικείμενα", όπως στα μαθηματικά ή τις φυσικές επιστήμες. Αυτό είναι σημαντικό.
Συνάδελφοι καλησπέρα σας!"διακριτά διδακτέα αντικείμενα-κλάδους Οικονομία, Πολιτικοί Θεσμοί & Αρχές Δικαίου και Κοινωνιολογία "Μιλάμε λοιπόν για τρία βασικά, διδακτέα αντικείμενα μελέτης. Ο διαχωρισμός αυτός , που το ίδιο το Υπουργείο απο μόνο του θέτει, δεν είναι τυχαίος. Προφανώς και αναγνωρίζει την διαφορετκότητα στο αντικείμενο μελέτης που απορρέουν απο το περιεχόμενο των τριών αυτών βιβλίων. Συνάδελφοι άλλο διαθεματικότητα και άλλο συγχώνευση και τσουβάλιασμα 3 διαφορετικών αντικειμένων μελέτης και μάλιστα μέσα σε ένα 2ωρο ή και 3ωρο κατα περίπτωση. Το παραπάνω ειναι ένα μάθημα, άλλος το χαρακτήρισε υβριδικό εγώ με πολυ επιείκεια θα το έλεγα τραβεστή. Ποιος θα ευνοηθει απο ένα τέτοιο έκτρωμα? Ο συνάδελφος οικονομολόγος?, αν το πάρει, ο συνάδελφος κοινωνιολόγος?, άν το πάρει, ο συνάδελφος Νομικών Επιστημών?, αν το πάρει, ή οι μαθητές μαςΘεωρώ , λοιπόν, οτι να συζητάμε και να είμαστε ευτυχείς που τουλάχιστον οι ώρες ειναι 3 απο 2 και μετά πάλι οτι θα το έχουμε και οι 3 ειναι συζήτηση σε λάθος βάση και μάλιστα αποπροσανατολισμού εκ μέρους του Υπουργείου. Δεν θα πρέπει καν να μιλάμε για αυτό το μάθημα, αλλά για τα 3 διαφορετικά αντικείμενα (το ίδιο το Υπουργείο το λέει για αυτό και το τονίζω και για αυτό και το επαναλαμβάνω) και με βάση το δεδομένο αυτό θα πρέπει να διεκδικήσουμε τα 3 αυτά αντικείμενα μας ως ΑΥΤΟΝΟΜΑ! Απορώ γιατι να "φάμε" μια τροφή που δεν κανει καλό σε ΚΑΝΕΝΑΝ μας και πόσο μάλλον στους μαθητές μας!Εμείς, ως Συντονιστική Οικονομολόγων Αναπληρωτών σε συνεργασία πάντα και με τους μόνιμους συναδέλφους μας , που μας στηρίζουν μέχρις ώρας και όσους ακόμα θέλουν τώρα να έρθουν να μας στηρίξουν, θα συνεχίσουμε την διεκδίκηση της ΑΥΤΟΝΟΜΙΑΣ του μαθήματος Αρχών Οικονομίας . Και για να προλάβουμε οποιαδήποτε παρανόηση δεν μιλάμε και δεν μιλήσαμε για εξοστρακισμό των άλλων μαθημάτων ούτε την διεκδίκηση αυτών. Άλλωστε το κάθε μάθημα πρέπει να είναι ΑΥΤΟΝΟΜΟ!
Παράθεση από: andreasmar στις Αυγούστου 10, 2013, 03:41:35 pmΕπιπλέον, έχουν γίνει κάποιες παρανοήσεις: Στο μάθημα πολιτική παιδεία το υπουργεία αναφέρει "διδακτέα αντικείμενα" και όχι "διακριτά διδακτέα αντικείμενα", όπως στα μαθηματικά ή τις φυσικές επιστήμες. Αυτό είναι σημαντικό.Συνάδελφε διορθώθηκε το "διακριτά" , έστω και άν στην πραγματικότητα, όσοι άφησαν να διαρρεύσει έτσι στον τύπο έπραξαν σωστά, άσχετα με την εκ των υστέρων μη ύπαρξή του . Και φυσικά είναι σημαντικό για αυτό και τονίζουμε οτι ειναι λάθος εξ αρχής σαν μάθημα που δεν προσφέρει σε κανέναν τίποτα έτσι όπως "φιλοδοξεί" να μπει στο γενικό λύκειο.Παράθεση από: mariloumarilou2 στις Αυγούστου 10, 2013, 03:29:12 pmΣυνάδελφοι καλησπέρα σας!"διακριτά διδακτέα αντικείμενα-κλάδους Οικονομία, Πολιτικοί Θεσμοί & Αρχές Δικαίου και Κοινωνιολογία "Μιλάμε λοιπόν για τρία βασικά, διδακτέα αντικείμενα μελέτης. Ο διαχωρισμός αυτός , που το ίδιο το Υπουργείο απο μόνο του θέτει, δεν είναι τυχαίος. Προφανώς και αναγνωρίζει την διαφορετκότητα στο αντικείμενο μελέτης που απορρέουν απο το περιεχόμενο των τριών αυτών βιβλίων. Συνάδελφοι άλλο διαθεματικότητα και άλλο συγχώνευση και τσουβάλιασμα 3 διαφορετικών αντικειμένων μελέτης και μάλιστα μέσα σε ένα 2ωρο ή και 3ωρο κατα περίπτωση. Το παραπάνω ειναι ένα μάθημα, άλλος το χαρακτήρισε υβριδικό εγώ με πολυ επιείκεια θα το έλεγα τραβεστή. Ποιος θα ευνοηθει απο ένα τέτοιο έκτρωμα? Ο συνάδελφος οικονομολόγος?, αν το πάρει, ο συνάδελφος κοινωνιολόγος?, άν το πάρει, ο συνάδελφος Νομικών Επιστημών?, αν το πάρει, ή οι μαθητές μαςΘεωρώ , λοιπόν, οτι να συζητάμε και να είμαστε ευτυχείς που τουλάχιστον οι ώρες ειναι 3 απο 2 και μετά πάλι οτι θα το έχουμε και οι 3 ειναι συζήτηση σε λάθος βάση και μάλιστα αποπροσανατολισμού εκ μέρους του Υπουργείου. Δεν θα πρέπει καν να μιλάμε για αυτό το μάθημα, αλλά για τα 3 διαφορετικά αντικείμενα (το ίδιο το Υπουργείο το λέει για αυτό και το τονίζω και για αυτό και το επαναλαμβάνω) και με βάση το δεδομένο αυτό θα πρέπει να διεκδικήσουμε τα 3 αυτά αντικείμενα μας ως ΑΥΤΟΝΟΜΑ! Απορώ γιατι να "φάμε" μια τροφή που δεν κανει καλό σε ΚΑΝΕΝΑΝ μας και πόσο μάλλον στους μαθητές μας!Εμείς, ως Συντονιστική Οικονομολόγων Αναπληρωτών σε συνεργασία πάντα και με τους μόνιμους συναδέλφους μας , που μας στηρίζουν μέχρις ώρας και όσους ακόμα θέλουν τώρα να έρθουν να μας στηρίξουν, θα συνεχίσουμε την διεκδίκηση της ΑΥΤΟΝΟΜΙΑΣ του μαθήματος Αρχών Οικονομίας . Και για να προλάβουμε οποιαδήποτε παρανόηση δεν μιλάμε και δεν μιλήσαμε για εξοστρακισμό των άλλων μαθημάτων ούτε την διεκδίκηση αυτών. Άλλωστε το κάθε μάθημα πρέπει να είναι ΑΥΤΟΝΟΜΟ!
Παράθεση από: mariloumarilou2 στις Αυγούστου 10, 2013, 04:26:28 pmΠαράθεση από: andreasmar στις Αυγούστου 10, 2013, 03:41:35 pmΕπιπλέον, έχουν γίνει κάποιες παρανοήσεις: Στο μάθημα πολιτική παιδεία το υπουργεία αναφέρει "διδακτέα αντικείμενα" και όχι "διακριτά διδακτέα αντικείμενα", όπως στα μαθηματικά ή τις φυσικές επιστήμες. Αυτό είναι σημαντικό.Συνάδελφε διορθώθηκε το "διακριτά" , έστω και άν στην πραγματικότητα, όσοι άφησαν να διαρρεύσει έτσι στον τύπο έπραξαν σωστά, άσχετα με την εκ των υστέρων μη ύπαρξή του . Και φυσικά είναι σημαντικό για αυτό και τονίζουμε οτι ειναι λάθος εξ αρχής σαν μάθημα που δεν προσφέρει σε κανέναν τίποτα έτσι όπως "φιλοδοξεί" να μπει στο γενικό λύκειο.Παράθεση από: mariloumarilou2 στις Αυγούστου 10, 2013, 03:29:12 pmΣυνάδελφοι καλησπέρα σας!"διακριτά διδακτέα αντικείμενα-κλάδους Οικονομία, Πολιτικοί Θεσμοί & Αρχές Δικαίου και Κοινωνιολογία "Μιλάμε λοιπόν για τρία βασικά, διδακτέα αντικείμενα μελέτης. Ο διαχωρισμός αυτός , που το ίδιο το Υπουργείο απο μόνο του θέτει, δεν είναι τυχαίος. Προφανώς και αναγνωρίζει την διαφορετκότητα στο αντικείμενο μελέτης που απορρέουν απο το περιεχόμενο των τριών αυτών βιβλίων. Συνάδελφοι άλλο διαθεματικότητα και άλλο συγχώνευση και τσουβάλιασμα 3 διαφορετικών αντικειμένων μελέτης και μάλιστα μέσα σε ένα 2ωρο ή και 3ωρο κατα περίπτωση. Το παραπάνω ειναι ένα μάθημα, άλλος το χαρακτήρισε υβριδικό εγώ με πολυ επιείκεια θα το έλεγα τραβεστή. Ποιος θα ευνοηθει απο ένα τέτοιο έκτρωμα? Ο συνάδελφος οικονομολόγος?, αν το πάρει, ο συνάδελφος κοινωνιολόγος?, άν το πάρει, ο συνάδελφος Νομικών Επιστημών?, αν το πάρει, ή οι μαθητές μαςΘεωρώ , λοιπόν, οτι να συζητάμε και να είμαστε ευτυχείς που τουλάχιστον οι ώρες ειναι 3 απο 2 και μετά πάλι οτι θα το έχουμε και οι 3 ειναι συζήτηση σε λάθος βάση και μάλιστα αποπροσανατολισμού εκ μέρους του Υπουργείου. Δεν θα πρέπει καν να μιλάμε για αυτό το μάθημα, αλλά για τα 3 διαφορετικά αντικείμενα (το ίδιο το Υπουργείο το λέει για αυτό και το τονίζω και για αυτό και το επαναλαμβάνω) και με βάση το δεδομένο αυτό θα πρέπει να διεκδικήσουμε τα 3 αυτά αντικείμενα μας ως ΑΥΤΟΝΟΜΑ! Απορώ γιατι να "φάμε" μια τροφή που δεν κανει καλό σε ΚΑΝΕΝΑΝ μας και πόσο μάλλον στους μαθητές μας!Εμείς, ως Συντονιστική Οικονομολόγων Αναπληρωτών σε συνεργασία πάντα και με τους μόνιμους συναδέλφους μας , που μας στηρίζουν μέχρις ώρας και όσους ακόμα θέλουν τώρα να έρθουν να μας στηρίξουν, θα συνεχίσουμε την διεκδίκηση της ΑΥΤΟΝΟΜΙΑΣ του μαθήματος Αρχών Οικονομίας . Και για να προλάβουμε οποιαδήποτε παρανόηση δεν μιλάμε και δεν μιλήσαμε για εξοστρακισμό των άλλων μαθημάτων ούτε την διεκδίκηση αυτών. Άλλωστε το κάθε μάθημα πρέπει να είναι ΑΥΤΟΝΟΜΟ!Προφανώς διορθώθηκε το "διακριτά" γιατί στη
Αυτά που διάβασες δεν ισχύουν. Δεν υπάρχει επιλογή το ΑΟΔΕ, ενώθηκε με το ΑΟΘ. Το νομοσχέδιο βρίσκεται εδώ:http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2013/Nomosxedio_YPAITH.pdfΤα μαθήματα της Ομάδας Προσανατολισμού των Οικονομικών- Πολιτικών-Κοινωνικών Σπουδών είναι :α)Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής, οκτώ ( ωρών,β) Οικονομία & Διοίκηση , έξι (6) ωρών , όσοι επιλέγουν Παιδαγωγικά Τμήματα Αρχές Φυσικών Επιστημών έξι (6) ωρώνγ) Στοιχεία Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστημών έξι (6) ωρών, όσοι επιλέγουν Παιδαγωγικά Τμήματα Ιστορία έξι (6) ωρών
svoura, γιατί πιστεύεις ότι το νέο μάθημα Οικονομία και Διοίκηση θα το παρακολουθούν λιγότεροι μαθητές σε σχέση με την ΑΟΘ; Προσωπικά πιστεύω ότι η κατεύθυνσή μας θα επιλέγεται από πολλούς μαθητές, λόγω του χαμηλότερου βαθμού δυσκολίας σε σύγκριση με τις άλλες δύο -βέβαια θα επιλέγεται και από όσους μαθητές κατευθύνονται συνειδητά προς τις οικονομικές σχολές. Από την άλλη, η ΑΟΘ ήταν ένα επιπλέον μάθημα που απευθυνόταν ρητά σε όσους ενδιαφέρονταν για 5ο πεδίο -και όχι απλά για απολυτήριο. Και το γεγονός ότι αποτελούσε 7ο εξεταζόμενο μάθημα σίγουρα αποτελούσε αντικίνητρο για πολλούς μαθητές να το επιλέξουν...