0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αυτοί που πλεονάζουν από παντού θέλουν και αλλαγή της ονομασίας του γνωστικού αντικειμένου για να τους βολεύει καλύτερα!
http://www.onlarissa.gr/2013/08/14/geniki-sinelefsi-ton-ekpedeftikon-tou-kladou-pe-09/
συμφωνω και...με τους δυο σας. Σε μικρα απομακρυσμενα σχολεια, οπου δεν υπαρχει ΠΕ10-13 σιγουρα θα χρειαστει να κανει το μαθημα οικονομολογος, εστω σαν δευτερη αναθεση. Από την άλλη οι ωρες στα επαλ σιγουρα αυξανονται αρκετα αλλα εκει οι οποιες ελπιδες προσκρουουν α) στα πλεονασματα που ομως ειναι τεχνητα ή ανακριβη και β) στα σεναρια για καταργησεις συγχωνευσεις επαλ που ομως ειναι ακομα...σεναρια. Δυσκολη η συναρτηση και σιγουρα δεν εχει ευκολη αλλα ουτε μονο μια λυση....το ευτυχες θα ειναι να εχει τουλαχιστον λυση θετικη για ολους τους συναδελφους του κλαδου
Συγχαρητήρια στους πληροφορικούς που απ ότι δείχνει κατάφεραν να ανατρέψουν το νομοσχέδιο.
Παράθεση από: andreasmar στις Αυγούστου 27, 2013, 11:21:27 amΣυγχαρητήρια στους πληροφορικούς που απ ότι δείχνει κατάφεραν να ανατρέψουν το νομοσχέδιο. Ανατροπή της παράνοιας κυρίως...
καλησπέρα κ απο μένα.παιδιά,βλέποντας το πρόγραμμα της Α΄ Λυκείου σε επάλ αρχίζω να αισιοδοξώ.4 ώρες οργάνωση και 3 λογιστική.κόβονται όμως οι 2 ώρες αρχές οικονομίαςτο μάθημα αγροτικής οικονομίας το έχουμε εμείς α΄ανάθεση?για να δούμε τι θα γίνει
ΥΓ. Θεωρώ απόλυτα σωστή κίνηση την επικείμενη επανένταξη της Πληροφορικής στο Λύκειο, αλλά αιωρείται το ερώτημα ποια μαθήματα θα εξοβελιστούν ώστε να υπάρξει χώρος για την Πληροφορική... Ίδωμεν...