*

Αποστολέας Θέμα:  (Αναγνώστηκε 8065 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
(Χωρίς τίτλο)
« στις: Αυγούστου 02, 2013, 12:23:54 pm »
Για άλλη μια φορά βλέπουμε τα παράσιτα στο υπουργείο παιδείας να προσπαθούν να καλύψουν τις βρωμιές τους.
Αντί να άρουν την αδικία εναντίον της χημείας και να καταργήσουν τα μονόωρα μαθήματα, δημιουργούν 2 νέα μονόωρα μαθήματα, για να μπορούν να συμπληρώσουν ωράριο οι υπεράριθμοι φυσικοί. Αυτοί δεν θα κινδύνευαν με διαθεσιμότητα γιατί με το ισχύον καθεστώς θα κάλυπταν λειτουργικά κενά.
Αυτό όμως δεν ήταν αρκετό, έπρεπε να πάρουν οργανικές θέσεις.
Δεν έχω καμία επαφή με το υπουργείο δεν ξέρω καν πως λέγονται αυτοί που σκέφτονται προτείνουν και παίρνουν τέτοιες αποφάσεις.
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 02, 2013, 12:27:24 pm από gvasilis »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:52:22 »

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #1 στις: Αυγούστου 02, 2013, 07:56:54 pm »
Τόσο μενος πια με τη Χημεία.......ο κος Μπαμπινιωτης και δεν ξέρω πόιοι άλλοι  δεν την κατανοησαν  ,φαίνεται .......ΠΟΤΕ!

Αποσυνδεδεμένος BILL231

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 211
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #2 στις: Αυγούστου 02, 2013, 08:27:16 pm »
Σε παρακαλω συναδελφε γιατι τετοια εμμονη με τις ωρες μας στο γυμνασιο..;;
βγαινει κατι απο εκει;;
διορισμοι;; τι;;

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #3 στις: Αυγούστου 02, 2013, 08:36:04 pm »
Σε παρακαλω συναδελφε γιατι τετοια εμμονη με τις ωρες μας στο γυμνασιο..;;
βγαινει κατι απο εκει;;
διορισμοι;; τι;;
Μήπως παιδεία; Επιστήμη; Γνώση; Ανάπτυξη;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:52:22 »

Αποσυνδεδεμένος astro

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 162
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #4 στις: Αυγούστου 02, 2013, 10:08:04 pm »
Είμαι χημικός και συμφωνώ απόλυτα με το gvasilis. Η αφαίρεση μιας ώρας από τη βιολογία, υποβαθμίζει ένα μάθημα που άρεσε πολύ στα παιδιά (περισσότερο από τη χημεία όταν το δίδασκα γιατί τα μονόωρα μαθήματα δεν μπορούν να διδαχθούν σωστά). Στον αντίποδα τί έχει να προσφέρει ένα μονόωρο μάθημα φυσικής στην Α΄ γυμνασίου; Απολύτως τίποτε-η μία ώρα δε φτάνει. Οι αλλαγές αυτές θα αποβούν εις βάρος της ποιότητας της εκπαίδευσης (όσο και αν προσπαθούν οι συνάδελφοι φυσικοί να μας πείσουν για το αντίθετο).
Όσο για τη δική μου ειδικότητα αφού το μονόωρο της χημείας δε θέλουν να το κάνουν δίωρο, θα προτιμούσα να διδάσκεται στη μία τάξη του γυμνασίου με 2 ώρες.

Αποσυνδεδεμένος λιθοσφαιριστής

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 801
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #5 στις: Αυγούστου 02, 2013, 10:36:52 pm »
Όσο για τη δική μου ειδικότητα αφού το μονόωρο της χημείας δε θέλουν να το κάνουν δίωρο, θα προτιμούσα να διδάσκεται στη μία τάξη του γυμνασίου με 2 ώρες.
Με τη λογική ότι τα μονόωρα μαθήματα είναι καταστροφή, ίσως έχεις δίκιο.
Νομίζω όμως ότι σε μία χρονιά τα παιδιά δεν προλαβαίνουν να αφομοιώσουν τόσες έννοιες, ακόμη και με δίωρο.
Και από την άλλη, θα έπρεπε να επιμένουμε στο σωστό και το δίκαιο, που κατά τη γνώμη μου είναι 2ωρη Χημεία σε δύο τάξεις.
Πάντως εγώ στη

Αποσυνδεδεμένος astro

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 162
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #6 στις: Αυγούστου 02, 2013, 10:50:17 pm »
Πάντως εγώ στη

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #7 στις: Αυγούστου 03, 2013, 02:43:01 am »


Αποσυνδεδεμένος debra

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #9 στις: Αυγούστου 06, 2013, 10:52:27 am »
Είμαι χημικός και συμφωνώ απόλυτα με το gvasilis. Η αφαίρεση μιας ώρας από τη βιολογία, υποβαθμίζει ένα μάθημα που άρεσε πολύ στα παιδιά (περισσότερο από τη χημεία όταν το δίδασκα γιατί τα μονόωρα μαθήματα δεν μπορούν να διδαχθούν σωστά). Στον αντίποδα τί έχει να προσφέρει ένα μονόωρο μάθημα φυσικής στην Α΄ γυμνασίου; Απολύτως τίποτε-η μία ώρα δε φτάνει. Οι αλλαγές αυτές θα αποβούν εις βάρος της ποιότητας της εκπαίδευσης (όσο και αν προσπαθούν οι συνάδελφοι φυσικοί να μας πείσουν για το αντίθετο).
Όσο για τη δική μου ειδικότητα αφού το μονόωρο της χημείας δε θέλουν να το κάνουν δίωρο, θα προτιμούσα να διδάσκεται στη μία τάξη του γυμνασίου με 2 ώρες.

Συμφωνώ απόλυτα. Μονόωρα μαθήματα φυσικής, χημείας, βιολογίας δεν πρέπει να υπάρχουν σε μια βαθμίδα που το παιδί πρέπει να γνωρίσει τις επιστήμες για να αποφασίσει μετέπειτα τι του αρέσει. Η αντικατάσταση ενός δίωρου μαθήματος από δύο μονόωρα είναι "ήττα" για όλους εμάς που διδάσκουμε φυσικές επιστήμες και πάνω και πέρα από όλους για τους μαθητές μας! Επιμορφωνόμαστε στη χρήση λογισμικών, στη δημιουργία σεναρίων κ.α για να τα χρησιμοποιήσουμε στο μονόωρο που μας δίνουν στο οποίο πρέπει να χωρέσουν η εξέταση, η παράδοση, η πραγματοποίηση πειραμάτων και βέβαια η αλληλεπίδραση με τους μαθητές μας. Επιπλέον, αντί να είμαστε μονιασμένοι και να παλεύουμε για τον κοινό σκοπό, αρχίζουμε τις επιθέσεις η μία ειδικότητα στην άλλη. Τέλος πάντων, η δική μου θέση είναι ότι οι φυσικές επιστήμες, με διακριτά τα αντικείμενα και όχι ως ενιαίο μάθημα πρέπει να έχουν τουλάχιστον 2ωρες σε κάθε τάξη του Γυμνασίου (δηλαδή 6 σύνολο) εκτός  από την α γυμνασίου που μπορεί να υπάρχουν κι ως 2ωρο παντα ενιαίο μάθημα και αυτό πρέπει να απαιτήσουμε όχι για να "τακτοποιήσουμε" χημικούς, φυσικούς και βιολόγους, αλλά  για να δώσουμε τις βάσικές γνώσεις στους μαθητές μας για τον κόσμο που τους περιβάλλει.
Και κάτι άλλο για τους συναδέλφους χημικούς... είμαι χημικός σε γυμνάσιο και πλέον δεν έχω οργανική θέση γιατί δεν υπάρχουν 12 ώρες πρώτης ανάθεσης όπως  και στα περισσότερα γυμνάσια γιατί δεν υπάρχουν τόσες ώρες χημείας, εσείς το έχετε συνειδητοποιήσει αυτό;; Αν και δεν ακούγεται, ουσιαστικά οι περισσότεροι συνάδελφοι στα γυμνάσια είμαστε υπεράριθμοι

Αποσυνδεδεμένος λιθοσφαιριστής

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 801
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #10 στις: Σεπτεμβρίου 10, 2014, 03:53:38 pm »
Στη

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #11 στις: Σεπτεμβρίου 10, 2014, 07:31:41 pm »

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #12 στις: Σεπτεμβρίου 10, 2014, 07:37:48 pm »
Και στη Φυσική περσι άνοιξαν τα σχολεία και δεν ειχαμε ιδέα τι θα διδαξουμε. Θα πεσει καμία πρόταση απο κάνα σύμβουλο μέχρι εντος του Σεπτέμβρη(?) το υπουργείο να δώσει καμια διευκρίνηση...
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #13 στις: Σεπτεμβρίου 10, 2014, 08:38:42 pm »
Νομίζω ότι πρέπει να ξεκινήσετε με το βιβλίο της Γ γυμνασίου

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182682
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 681
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 631
Σύνολο: 644

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.052 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.