*

Αποστολέας Θέμα: Νέο ωρολόγιο πρόγραμμα και μαθηματικά  (Αναγνώστηκε 22789 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Νέο ωρολόγιο πρόγραμμα και μαθηματικά
« Απάντηση #42 στις: Αύγουστος 08, 2013, 08:46:26 πμ »
 @ Siobaras, νομίζω οτι η κεντρική ιδέα των όσων λες είναι αυτό:  θα έπρεπε να αποτελεί μια ένδειξη για το ότι πρέπει να μπαίνει ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΤΕΡΟΣ κόσμος σε πανεπιστήμια με το οποίο συμφωνώ απόλυτα!
 Μην ξεχνάμε οτι το θέμα της αύξησης των εισακτέων στην Τριτοβάθμια ήταν κεντρική πολιτική επιλογή κάποιων κυβερνήσεων με το σύνθημα "όλοι οι μαθητές στα Πανεπιστήμια" καθαρά για ψηφοθηρικούς λόγους!

 Για το θέμα των ιατρικών εργαστηρίων ή των κλινικών, οπωσδήποτε ο γιατρός- ερευνητής ή ο φαρμακοποιός - ερευνητής και γενικά το επιστημονικό προσωπικό οπωσδήποτε πρέπει να ξέρει συναρτήσεις, ολοκληρώματα κλπ αλλά το κατώτερο προσωπικό δεν είναι απαραίτητο να γνωρίζει, παρά μόνο τα της ειδικότητάς τους, δηλ. οι βοηθοί εργαστηρίων, βοηθοί ακτινολόγου, φυσιοθεραπευτές, νοσοκόμοι κλπ.
  

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Νέο ωρολόγιο πρόγραμμα και μαθηματικά
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:50:17 »

Αποσυνδεδεμένος vadi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 565
    • Προφίλ
Απ: Νέο ωρολόγιο πρόγραμμα και μαθηματικά
« Απάντηση #43 στις: Αύγουστος 08, 2013, 08:52:16 πμ »
Μην ξεχνάμε οτι το θέμα της αύξησης των εισακτέων στην Τριτοβάθμια ήταν κεντρική πολιτική επιλογή κάποιων κυβερνήσεων με το σύνθημα "όλοι οι μαθητές στα Πανεπιστήμια" καθαρά για ψηφοθηρικούς λόγους!


@ greedo, πολύ σωστά.
Η αύξηση των εισακτέων είχε ως στόχο εντέχνως και τη μείωση των ποσοστών της ανεργίας.
Κανείς δε μπορεί να μάθει ό,τι νομίζει πώς ξέρει ήδη. Επίκτητος

Αποσυνδεδεμένος Κυκλάμινο

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 232
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέο ωρολόγιο πρόγραμμα και μαθηματικά
« Απάντηση #44 στις: Αύγουστος 08, 2013, 09:48:59 πμ »


Μεταξύ μας προτιμώ να μην γίνονται μαθηματικά στην γ λυκείου γενική παιδεία, παρά να γίνονται σε μαθητές που επιθυμούν τις θεωρητικές σπουδές και απαξιώνουν τελείως το μάθημα. Δεν είναι δυνατόν να ζητάω το μέσο όρο σε 10 βαθμούς και να με κοιτάζουν σαν να έχω κάνει ερώτηση στα κινέζικα. Χίλιες φορές λοιπόν καλύτερα που η γ τάξη δεν έχει καθόλου μαθηματικά ως  μάθημα γενικής παιδείας.
Κι όμως! Στη Φιλοσοφική σχολή - τμήμα Φ.Π.Ψ., στον τομέα συμβουλευτικής και προσανατολισμού, χρειάζεται η Στατιστική (ως εργαλείο έρευνας) τόσο στα προπτυχιακά προγράμματα σπουδών όσο και στα μεταπτυχιακά. Μάλιστα, για εισαγωγή στο μεταπτυχιακό τμήμα  σπουδών του τμήματος αυτού απαιτείται εξέταση στο μάθημα της έρευνας και στατιστικής! Για σκέψου λοιπόν ένας φοιτητής της σχολής αυτής, προερχόμενος από τη θεωρητική κατ/νση, να μην έχει διδαχτεί τη Στατιστική στο λύκειο και, πιθανότατα, ούτε και στο γυμνάσιο αφού οι περισσότεροι καθηγητές δεν τη διδάσκουν γιατί δεν προλαβαίνουν να βγάλουν την ύλη...
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 08, 2013, 09:53:08 πμ από Κυκλάμινο »

Αποσυνδεδεμένος AshenOne

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 920
  • Φύλο: Άντρας
  • Απλώς...εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Απ: Νέο ωρολόγιο πρόγραμμα και μαθηματικά
« Απάντηση #45 στις: Αύγουστος 08, 2013, 09:51:18 πμ »
Δεν γνωρίζουμε όμως στο κατά πόσο θα μπει φρένο σε παρακμιακές καταστάσεις του παρελθόντος, όπως του να εισάγεται κάποιος σε ΑΕΙ με βαθμό πρόσβασης 4,8...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Νέο ωρολόγιο πρόγραμμα και μαθηματικά
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:50:17 »

Αποσυνδεδεμένος AshenOne

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 920
  • Φύλο: Άντρας
  • Απλώς...εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Απ: Νέο ωρολόγιο πρόγραμμα και μαθηματικά
« Απάντηση #46 στις: Αύγουστος 08, 2013, 10:02:46 πμ »
@Κυκλάμινο... σωστή και αυτή η τοποθέτηση... όσο τα μαθηματικά γενικής ήταν πανελλαδικώς εξεταζόμενα οι μαθητές, ανεξαρτήτου κατεύθυνσης, του έδιναν βαρύτητα... όπως άλλωστε συνέβαινε και με άλλα μαθήματα... αλλά η ζωή των μαθητών της Γ΄Λυκείου είχε εκφυλιστεί σε 6 ώρες το πρωϊ σχολείο και 7 ώρες τα απογεύματα φροντιστήριο για να προετοιμαστούν σε όλα τα μαθήματα (αναφέρομαι στα πρώτα έτη της μεταρρύθμισης Αρσένη)... από την κατάργηση τους και έπειτα και λόγω του ανταγωνισμού που υπάρχει στις σχολές υψηλής ζήτησης οι μαθητές έριχναν όλο το βάρος στην μελέτη των μαθημάτων της κατεύθυνσης τους... κάπως αναμενόμενο αφού στον βαθμό δυσκολίας που έχουν φτάσει τα Πανελλαδικά μαθήματα δεν αφήνουν περιθώριο για μελέτη στους μαθητές για ενδοσχολικά...

Αποσυνδεδεμένος AshenOne

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 920
  • Φύλο: Άντρας
  • Απλώς...εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Απ: Νέο ωρολόγιο πρόγραμμα και μαθηματικά
« Απάντηση #47 στις: Αύγουστος 08, 2013, 10:11:31 πμ »
Το σημαντικότερο κατ' εμε είναι ο βαθμός δυσκολίας των θεμάτων των Πανελλαδικών... Τα θέματα των εξετάσεων τελευταία ξεφεύγουν κατά πολύ από το επίπεδο δυσκολίας των σχολικών βιβλίων και ακολουθούν μία κλασική φροντιστηριακή μεθοδολογία... Πρέπει κάποια στιγμή σαν κλάδος να προσπαθήσουμε να κερδίσουμε μία πολύ σημαντική μάχη... εκείνην της εισαγωγής των μαθητών στο Πανεπιστήμιο με γνώμονα το σχολείο... και για αυτό απαιτείται σωστή τοποθέτηση των θεμάτων των εξετάσεων με βάση τα σχολικά εγχειρίδια και υποστηρικτική διδασκαλία στα μαθήματα αυτά από εμάς εντός σχολείου (όπως τώρα δημιουργείται μία ευκαιρία με την αύξηση των ωρών διδασκαλίας μαθηματικών τόσο στα κατεύθυνσης όσο και στα γενικής) ... είναι αυτό το οποίο περιμένει η κοινωνία από εμάς για να κλείσει το στόμα της...

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Νέο ωρολόγιο πρόγραμμα και μαθηματικά
« Απάντηση #48 στις: Αύγουστος 08, 2013, 10:49:26 πμ »
  @ alexandr75math, πράγματι η δυσκολία των θεμάτων των πανελλαδικών, όπως πολύ σωστά επισημαίνεις, δημιουργεί όλα αυτά τα προβλήματα! Αυτό που πρέπει να αναζητηθεί είναι οι αιτίες για τις οποίες η δυσκολία των θεμάτων, κυρίως στα μαθηματικά, εκτινάσσεται σε δυσθεώρητα ύψη και αφού διαπιστωθούν οι αιτίες, να πιέσουμε και εμείς προς την σωστή κατεύθυνση!
 Μία πρώτη αιτία που εύκολα φαίνεται είναι ο υπερανταγωνισμός μεταξύ των μεγάλων φροντιστηρίων, αλλά και των εκδοτικών οίκων που βγάζουν βοηθήματα, που έχει ως αποτέλεσμα η επιτροπή εξετάσεων να υπερβάλλει εαυτόν κάθε χρόνο, ωστε τα θέματα να είναι πρωτότυπα!
 Θα με πείτε ευφάνταστο, αλλά από πίσω βλέπω και μία προσπάθεια της άρχουσας τάξης, να μειώσει τη δυνατότητα πρόσβασης σε σχολές υψηλής ζήτησης στους υποψηφίους χαμηλών κοινωνικών στρωμάτων!
  

Αποσυνδεδεμένος AshenOne

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 920
  • Φύλο: Άντρας
  • Απλώς...εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Απ: Νέο ωρολόγιο πρόγραμμα και μαθηματικά
« Απάντηση #49 στις: Αύγουστος 08, 2013, 10:59:03 πμ »
  @ alexandr75math, πράγματι η δυσκολία των θεμάτων των πανελλαδικών, όπως πολύ σωστά επισημαίνεις, δημιουργεί όλα αυτά τα προβλήματα! Αυτό που πρέπει να αναζητηθεί είναι οι αιτίες για τις οποίες η δυσκολία των θεμάτων, κυρίως στα μαθηματικά, εκτινάσσεται σε δυσθεώρητα ύψη και αφού διαπιστωθούν οι αιτίες, να πιέσουμε και εμείς προς την σωστή κατεύθυνση!
 Μία πρώτη αιτία που εύκολα φαίνεται είναι ο υπερανταγωνισμός μεταξύ των μεγάλων φροντιστηρίων, αλλά και των εκδοτικών οίκων που βγάζουν βοηθήματα, που έχει ως αποτέλεσμα η επιτροπή εξετάσεων να υπερβάλλει εαυτόν κάθε χρόνο, ωστε τα θέματα να είναι πρωτότυπα!
 Θα με πείτε ευφάνταστο, αλλά από πίσω βλέπω και μία προσπάθεια της άρχουσας τάξης, να μειώσει τη δυνατότητα πρόσβασης σε σχολές υψηλής ζήτησης στους υποψηφίους χαμηλών κοινωνικών στρωμάτων!
...+++

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Νέο ωρολόγιο πρόγραμμα και μαθηματικά
« Απάντηση #50 στις: Αύγουστος 08, 2013, 12:08:17 μμ »
Οι 5 ώρες Μαθηματικών στην Β Λυκείου γενικής παιδείας, πως κατανέμονται; 2 Άλγεβρα 3 Γεωμετρία; ή αντίστροφα; ή 2/3 & 3/2;

επίσης πως κατανέμονται στην Α Λυκείου;

2 ώρες κατεύθυνσης στην Β τάξη νομίζω είναι πολύ λίγες για την ύλη που πρέπει να διδαχθεί. Εδώ με 3 ώρες και στις κωνικές τομές στο τέλος τρέχαμε. Δεν ξέρω τι άποψη έχετε..

Αυτά θα ισχύσουν από φέτος; (2013-2014);
Και οι αιτήσεις των μαθητών που έγιναν μέσα στον Μάιο όπου δήλωσαν μαθήματα επιλογής και κατευθύνσεις για την επόμενη χρονιά είναι άκυρες;
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 08, 2013, 12:11:12 μμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος ioanna89

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3041
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Νέο ωρολόγιο πρόγραμμα και μαθηματικά
« Απάντηση #51 στις: Αύγουστος 08, 2013, 12:12:25 μμ »
Φέτος θα ισχύσουν μόνο για την Α΄ Λυκείου.

Αποσυνδεδεμένος mathstavros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1665
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Νέο ωρολόγιο πρόγραμμα και μαθηματικά
« Απάντηση #52 στις: Αύγουστος 08, 2013, 12:47:34 μμ »
Οι 5 ώρες Μαθηματικών στην Β Λυκείου γενικής παιδείας, πως κατανέμονται; 2 Άλγεβρα 3 Γεωμετρία; ή αντίστροφα; ή 2/3 & 3/2;

επίσης πως κατανέμονται στην Α Λυκείου;

2 ώρες κατεύθυνσης στην Β τάξη νομίζω είναι πολύ λίγες για την ύλη που πρέπει να διδαχθεί. Εδώ με 3 ώρες και στις κωνικές τομές στο τέλος τρέχαμε. Δεν ξέρω τι άποψη έχετε..

Αυτά θα ισχύσουν από φέτος; (2013-2014);
Και οι αιτήσεις των μαθητών που έγιναν μέσα στον Μάιο όπου δήλωσαν μαθήματα επιλογής και κατευθύνσεις για την επόμενη χρονιά είναι άκυρες;
Πιθανότατα θα υπάρξουν αναπροσαρμογές ύλης.Εξάλλου το 8ωρο της Γ και στις δύο κατευθύνσεις πως μπορεί να καλυφθεί;

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέο ωρολόγιο πρόγραμμα και μαθηματικά
« Απάντηση #53 στις: Αύγουστος 08, 2013, 04:44:39 μμ »
Θα με πείτε ευφάνταστο, αλλά από πίσω βλέπω και μία προσπάθεια της άρχουσας τάξης, να μειώσει τη δυνατότητα πρόσβασης σε σχολές υψηλής ζήτησης στους υποψηφίους χαμηλών κοινωνικών στρωμάτων!

Και στους υποψηφιους απο χωρια και μικρες κωμοπολεις, αν ισχυει το σημερινο αρθρο στην εφημεριδα "τα Νεα" που λεει οτι οι μαθητες θα μπαινουν στο 3ο πεδιο (σχολες Υγειας) δινοντας βιολογια ή μαθηματικα. Αν το κρατος δε θελει να δημιουργειται τμημα βιολογιας Γ' στα μικρα σχολεια κι αναγκαζει τους υποψηφιους να δωσουν μαθηματικα, αυτοι δεν προκειται να καταφερουν ν'ανταγωνιστουν τους υποψηφιους που θα δωσουν βιολογια για να εισαχθουν σε Ιατρικη, Βιολογια, Φαρμακευτικη κι αλλες υψηλοβαθμες σχολες.
(για να μην αναφερω ποσο αντι-επιστημονικο θα ειναι να δινεται η δυνατοτητα σε καποιον υποψηφιο σχολης Υγειας να δωσει μαθηματικα αντι βιολογιας - σα να δινεται η δυνατοτητα σε υποψηφιο του Φιλολογικου να μη δωσει αρχαια! :o)
Τοσο δυσκολο ειναι να κανουν το επιστημονικα σωστο και να βαλουν ενα διωρο μαθηματικων στη διδασκαλια (οπως πιθανοτητες και στατιστικη, που ειναι χρησιμα), αλλά οχι στις εξετασεις; Αυτο καναμε κι εμεις στη 2η δεσμη και μια χαρα δουλευε. (βεβαια εμεις διδασκομασταν 4 ωρες μαθηματικα, διοτι ηταν κοινα με τα μαθηματικα της 4ης δεσμης, αλλά ηταν υπερβολικα πολλες για τους μαθητες της 2ης δεσμης - ενα διωρο θα ηταν αρκετο)

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Νέο ωρολόγιο πρόγραμμα και μαθηματικά
« Απάντηση #54 στις: Αύγουστος 08, 2013, 04:52:24 μμ »
 @ biov, ακριβώς σε αυτά που περιγράφεις φαίνεται η προχειρότητά τους αλλά και το οτι δεν τους ενδιαφέρει ουσιαστικά η παιδεία με στόχο την πρόοδο της χώρας. Απλά εκτελούν εντολές άνωθεν, για να εξυπηρετήσουν τους εντολοδόχους της τρόϊκας και την ευημερία των χωρών που αυτή αντιπροσωπεύει!  >:(
  

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Νέο ωρολόγιο πρόγραμμα και μαθηματικά
« Απάντηση #55 στις: Αύγουστος 09, 2013, 05:30:44 μμ »
Σε συζήτηση που είχε γίνει με μέλη της ομάδας αναμόρφωσης των Μαθηματικών του Λυκείου (περίπου Απρίλιο 2012) είχε αναφερθεί (μεταξύ άλλων) η σκέψη (τους) να μεταφερθούν οι λογάριθμοι στην ύλη της Γ' και το άπλωμα της Γεωμετρίας στις 3 τάξεις.
Το πρώτο δεν το θεωρώ και πολύ λάθος (ειδικά με την αυξημένη ύλη στην Άλγεβρα Β), ενώ το 2ο το θεωρώ άνευ ουσίας.

Σε κάθε περίπτωση, οι αλλαγές τότε είχαν παγώσει (μόνο τα βιβλία Α' και Β' Άλγεβρας αλλάξανε όπως γνωρίζετε) και οι αρμόδιες επιτροπές σταμάτησαν να δουλεύουν λόγω επερχόμενων εκλογών (δικά τους λόγια). Το όλο έργο διεκόπη οριστικά, αφήνοντας σε εκκρεμότητα το παράδοξο να υπάρχει το ίδιο κεφάλαιο σε βιβλία 2 τάξεων (Πιθανότητες).

Για να έχουν νόημα οι 8 ώρες Στατιστική, περιμένω γενναία αύξηση της ύλης.
Το υπάρχον βιβλίο και ολόκληρο να είναι στην ύλη, πάλι πολλές είναι οι ώρες. Λογικά θα γραφτεί καινούριο, με πιο πλούσιο περιεχόμενο σε ασκήσεις, αλλά και θεωρία.

Σχετικά με τα θέματα των πανελλαδικών στα Μαθηματικά:

1. Κατεύθυνσης
Τα θέματα οφείλουν να περιλαμβάνουν και κάποια ερωτήματα που βγάζουν τον υποψήφιο στα "ανοιχτά", δηλαδή θέματα που, χωρίς να είναι παγκοσμίως άλυτα, δεν εμπίπτουν άμεσα σε κάποια έτοιμη μεθοδολογία. Μόνο έτσι δίνεται η δυνατότητα στο ταλέντο να ξεχωρίσει ελαφρώς από τον απλά διαβασμένο. Κατ'εμέ είναι απαραίτητο να γίνεται αυτό.

Αυτό που με ενοχλεί λίγο, είναι ότι έχουν αφαιρεθεί ενότητες από την ύλη, αλλά μπαίνουν συστηματικά ασκήσεις που εμπίπτουν (και) σε αυτές, τις οποίες οι υποψήφιοι καλούνται να λύσουν με τους έμμεσους τρόπους που έχουν μάθει. Φέτος π.χ. είδαμε:
Α) Πολυωνυμική εξίσωση στο C.
Β) Διαφορική εξίσωση (για πολλοστή φορά).
Γ) ΘΜΤ ολοκληρωτικού λογισμού.

ΟΚ, όλα τα παραπάνω λύνονται με γνωστές μεθόδους από εντός ύλης κεφάλαια, αλλά γιατί να μην έχουν τα έξτρα όπλα στη διάθεσή τους αφού θες να βάζεις τέτοια, ή γιατί να βάζεις τέτοια θέματα αν δεν σε ενδιαφέρει να ξέρουν τις αντίστοιχες ενότητες;
Είναι σαν να ζητάμε να μας λύσουν τριώνυμο, χωρίς να τους διδάσκουμε τη διακρίνουσα.

2.Γενικής
Τα φετινά θέματα ήταν για κλωτσιές.
Και δεν αναφέρομαι στη δυσκολία ή στη συγκριτική δυσκολία με τα υπόλοιπα μαθήματα Γ.Π. (που είναι, επίσης, σημαντικό θέμα).
Αναφέρομαι καθαρά στην ποιότητα των θεμάτων.
Είναι φανερό ότι αυτοί που τα έβαλαν δεν έχουν ιδέα για το τι στόχους έχει το συγκεκριμένο μάθημα στην εκπαίδευση.
Τεχνηέντως δύσκολα και μαθηματικώς άχρηστα ερωτήματα, με μοναδικό κριτήριο το να μην έχουν εμφανιστεί σε κάποιο φυλλάδιο ή βοήθημα.
"Βρες τη μέση τιμή του μισού δείγματος", "η τάδε πιθανότητα είναι το ακρότατο μιας άσχετης συνάρτησης", "βρες μέση τιμή και εύρος σε 4 πορτοκάλια και 1 ροδάκινο", κ.ο.κ.
Αυτό που με ενοχλεί περισσότερο είναι ότι το συγκεκριμένο μάθημα δίνει άπειρες αφορμές για εφαρμογή-έλεγχο των απαιτούμενων γνώσεων-δεξιοτήτων και με τέτοια θέματα ο κλάδος μας δείχνει (α)έλλειψη φαντασίας και (β)παντελή άγνοια πανεπιστημιακής πραγματικότητας.
Μια ματιά να έριχνε κάποιος στα μαθήματα των Οικονομικών σχολών, θα έβρισκε αμέσως 100 ιδέες για εύκολα/μέτρια/δύσκολα και απλά/συνδυαστικά θέματα.
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159859
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 533
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 480
Σύνολο: 480

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.094 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.