0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μην ξεχνάμε οτι το θέμα της αύξησης των εισακτέων στην Τριτοβάθμια ήταν κεντρική πολιτική επιλογή κάποιων κυβερνήσεων με το σύνθημα "όλοι οι μαθητές στα Πανεπιστήμια" καθαρά για ψηφοθηρικούς λόγους!
Μεταξύ μας προτιμώ να μην γίνονται μαθηματικά στην γ λυκείου γενική παιδεία, παρά να γίνονται σε μαθητές που επιθυμούν τις θεωρητικές σπουδές και απαξιώνουν τελείως το μάθημα. Δεν είναι δυνατόν να ζητάω το μέσο όρο σε 10 βαθμούς και να με κοιτάζουν σαν να έχω κάνει ερώτηση στα κινέζικα. Χίλιες φορές λοιπόν καλύτερα που η γ τάξη δεν έχει καθόλου μαθηματικά ως μάθημα γενικής παιδείας.
@ alexandr75math, πράγματι η δυσκολία των θεμάτων των πανελλαδικών, όπως πολύ σωστά επισημαίνεις, δημιουργεί όλα αυτά τα προβλήματα! Αυτό που πρέπει να αναζητηθεί είναι οι αιτίες για τις οποίες η δυσκολία των θεμάτων, κυρίως στα μαθηματικά, εκτινάσσεται σε δυσθεώρητα ύψη και αφού διαπιστωθούν οι αιτίες, να πιέσουμε και εμείς προς την σωστή κατεύθυνση! Μία πρώτη αιτία που εύκολα φαίνεται είναι ο υπερανταγωνισμός μεταξύ των μεγάλων φροντιστηρίων, αλλά και των εκδοτικών οίκων που βγάζουν βοηθήματα, που έχει ως αποτέλεσμα η επιτροπή εξετάσεων να υπερβάλλει εαυτόν κάθε χρόνο, ωστε τα θέματα να είναι πρωτότυπα! Θα με πείτε ευφάνταστο, αλλά από πίσω βλέπω και μία προσπάθεια της άρχουσας τάξης, να μειώσει τη δυνατότητα πρόσβασης σε σχολές υψηλής ζήτησης στους υποψηφίους χαμηλών κοινωνικών στρωμάτων!
Οι 5 ώρες Μαθηματικών στην
Θα με πείτε ευφάνταστο, αλλά από πίσω βλέπω και μία προσπάθεια της άρχουσας τάξης, να μειώσει τη δυνατότητα πρόσβασης σε σχολές υψηλής ζήτησης στους υποψηφίους χαμηλών κοινωνικών στρωμάτων!