*

Αποστολέας Θέμα: Βαθμολόγηση  (Αναγνώστηκε 13221 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ioanna89

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3041
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγηση
« Απάντηση #42 στις: Αύγουστος 30, 2007, 10:35:20 μμ »
Υποψιάζομαι ότι η μεγαλύτερη σφαγή έγινε στο 2ο ερώτημα. Επειδή ήθελαν συνοπτική απάντηση, αν έβλεπαν πάνω από μια σελίδα, έκοβαν.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Βαθμολόγηση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:02:32 »

Αποσυνδεδεμένος AntreaEirini

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1538
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγηση
« Απάντηση #43 στις: Αύγουστος 30, 2007, 10:49:19 μμ »
Προσωπικά δε μπορώ να φανταστώ εξέταση γνωστικού αρχαίων ελληνικων χωρίς άγνωστο. Επίσης μου φαίνεται περίεργο που δεν εξέτασαν καθόλου γραμματική και συντακτικό, και μάλιστα σε απαιτητικό και αυστηρό επίπεδο -όχι επιπέδου φημί απλά-! Κατά τα άλλα ίσως θα έπρεπε η υπόλοιπη εξέταση να αποτελείται από ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής, για να μην είναι τόσο υποκειμενική η διόρθωση όπως με τις πραγματολογικές ερωτήσεις. Αν και ίσως έτσι να αυξανόταν το επίπεδο δυσκολίας.

Αποσυνδεδεμένος anthios

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 125
  • Φύλο: Γυναίκα
  • πάμε γι' άλλα..
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγηση
« Απάντηση #44 στις: Αύγουστος 31, 2007, 12:42:17 πμ »
ζητούμενο είναι να εξασφαλιστεί η αντικειμενικότητα της βαθμολόγησης.. δεν πρόκειται για ασκήσεις φυσικών επιστημών, πρόκειται για θεωρητική περιαγωγή στον κόσμο των ιδεών (αν εξαιρέσουμε τη μετάφραση του άγνωστου κειμένου)΄. εφόσον οι διορθωτές δεν είναι οι ίδιοι για 17000 άτομα ώστε να κριινόμαστε όλοι με τα ίδια μέτρα και σταθμά, τί άλλο θα μπορούσαμε να κάνουμε ώστε να κρινόμαστε ισότιμα;
όσοι απο σας έγραψαν πάρα πολύ καλά στα αρχαία 80-90) , πώς τα καταφέρατε; ποιό ήταν το μυστικό της επιτυχίας σας;

Αποσυνδεδεμένος Syllas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1893
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ένας φακίρης, πολλοί φουκαράδες
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγηση
« Απάντηση #45 στις: Αύγουστος 31, 2007, 01:18:24 πμ »
Υποψιάζομαι ότι η μεγαλύτερη σφαγή έγινε στο 2ο ερώτημα. Επειδή ήθελαν συνοπτική απάντηση, αν έβλεπαν πάνω από μια σελίδα, έκοβαν.
Και εγώ πιστεύω ότι η σφαγή έγινε στο δεύτερο ερώτημα, υπολογίζοντας ότι τα άλλα τα είχα γράψει αρκετά καλά, αλλά νομίζω ότι το πρόβλημά τους ήταν όχι στην έκταση, αλλά στο αν παρέθετες την ίδια την απόδειξη του Κακριδή ή έγραφες δική σου απόδειξη. Εξάλλου ποιος προλάβαινε να γράψει πάνω από μία σελίδα στο δεύτερο ερώτημα; Επίσης, όταν δεν αταποκρινόταν το 2ο ερώτημα στα γούστα τους και στις οδηγίες, τότε έβαζαν 3,4,5, μόρια, όχι 10,13,15 όπως υπολογίζαμε. Στη διδακτική μπορεί ένα μη καλό (γι' αυτούς) σχέδιο να έπαιρνε πχ 68, ένα καλό 80, αλλά δύσκολα μηδενιζόταν, στα αρχαία φέτος, δεν τους άρεζε- μηδένιζαν. Και εγώ πιστεύω καλύτερα είναι με πολλαπλές επιλογές, εγώ τουλάχιστον αισθάνομαι καλύτερα φέτος με το 55 στην ιστορία, ενώ το 53 στα αρχαία νιώθω ότι με μειώνει από τη στιγμή που το 2005 με καθόλου διάβασμα πήρα 50 και το 2ο ερώτημα τότε δεν το είχα γράψει καθόλου και είχα 2/10 πολλαπλές έναντι 6/10 τώρα. Όταν βάζουν πολλαπλές δεν μπορούν να αποφασίσουν πότε θα τσεκουρώνουν και πότε όχι.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Βαθμολόγηση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:02:32 »

Αποσυνδεδεμένος VICA

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 401
  • "...κάθε αναπνοή είναι νοσταλγία..."
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγηση
« Απάντηση #46 στις: Αύγουστος 31, 2007, 02:03:53 πμ »
Προς μεγάλη μου έκπληξη και περιμένοντας με απόλυτη βεβαιότητα τη σφαγή που τελικά έγινε στ' αρχαία βαθμολογήθηκα με... 84,5!
Δεν τολμούσα να υπολογίσω βαθμό έχοντας πλήρη συνείδηση της υποκειμενικότητας της αξιολόγησης των ερωτήσεων ανάπτυξης...Θεωρούσα τ'αρχαία και τη διδακτική τους τον άγνωστο χ της όλης υπόθεσης.
  Ποτέ δεν με ικανοποίησαν τα διάφορα λυσάρια ως προς τα του Επιταφίου...Αναμασούσαν τον Κακριδή βερμπαλίζοντας...Από την εποχή ακόμη των δεσμών(1997-8) διάβαζα και δίδασκα Κακριδή...Και λόγω της βαρύτητας της ανάλυσής του, του ξανάριξα μια ματιά πριν τις εξετάσεις του ΑΣΕΠ...Έτσι,όταν τέθηκε το 2ο ερώτημα, ανέλυσα σύντομα, λιτά και περιεκτικά την άποψη του Κακριδή και ασθμαίνουσα πήγα παρακάτω...Αυτά...Γενικά το γραπτό μου ήταν "σύντομο"...Πολύ χρόνο αφιέρωσα στο άγνωστο, το οποίο πρόσεξα πολύ ως προς την τελική διατύπωση της μετάφρασης...
 Ό,τι και να πει κανείς, είναι ανεξήγητη η σφαγή της βαθμολόγησης...Ίσως να υπήρχαν πολύ συγκεκριμένες και σφιχτές οδηγίες...
Να πληρώνεσαι μόνος σου
Χωρίς έξωθεν αναμονές
Και
Με την πληρότητά σου
Πορεύσου
Μαζί τους

Αποσυνδεδεμένος mary02

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγηση
« Απάντηση #47 στις: Αύγουστος 31, 2007, 09:03:36 πμ »
Καλημέρα! Είναι πράγματι ανεξήγητη και σκοτεινή η βαθμολόγηση τόσο των αρχαίων όσο και της διδακτικής. Εγώ βαθμολογήθηκα με 70 στα αρχαία. Το αξιοπερίεργο είναι ότι και στον προηγούμενο διαγωνισμό είχα πάρει ακριβώς τον ίδιο βαθμό. Ακριβώς. Και θεωρούσα ότι φέτος είχα γράψει καλύτερα σε σχέση με το 2006 (τότε δεν είχα προετοιμαστεί σχεδόν καθόλου και ο ορισμός μου σχετικά με τη formula απείχε μακράν από το να είναι πράγματι ορισμός. Ό,τι θυμόμουν είχα γράψει). Έχει κανείς ιδέα με ποιον τρόπο θα μπορούσαμε να διεκδικήσουμε την εξέταση με τη μορφή ερωτήσεων πολλαπλών επιλογών; Σκέφτομαι ότι αν τουλάχιστον αποδείξουμε με κάποιον τρόπο ότι η βαθμολόγηση είναι μη αντικειμενική και, συνεπώς, αναξιοκρατική, τότε θα αυξήσουμε τις πιθανότητες να πετύχουμε το στόχο μας. Έχει κάποιος συγκεκριμένες προτάσεις σχετικά με το τι θα μπορούσαμε να κάνουμε σε πρακτικό επίπεδο;
Καλύτερα να κατανοείς λίγα παρά να παρανοείς πολλά...

Αποσυνδεδεμένος ioanna89

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3041
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγηση
« Απάντηση #48 στις: Αύγουστος 31, 2007, 09:25:44 πμ »
Νομίζω ότι το ΑΣΕΠ είχε εισηγηθεί να εξετάζονται όλα τα μαθήματα με ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής, αλλά δεν το δέχτηκε το Π.Ι.

Αποσυνδεδεμένος pariel

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 954
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Για να πετύχεις, μην παίρνεις τίποτε προσωπικά
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγηση
« Απάντηση #49 στις: Αύγουστος 31, 2007, 09:39:23 πμ »
Εγώ με 76,5 έγραψα 4 σελίδες περίπου στην ερώτηση του Επιταφίου και 2,5 σελίδες στην ερώτηση για τις τυπικές σκηνές. Το γραπτό μου δεν ήταν καθόλου περιεκτικό. Με πήραν μάλιστα και πολυ λίγο χρόνο να τις απαντήσω, γιατί τις ήξερα πολύ καλά. Όπως έχω ξαναγράψει όμως περίμενα παραπάνω, αφού το άγνωστο το είχα πολυ καλό αν όχι αριστο.

Αποσυνδεδεμένος ioanna89

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3041
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγηση
« Απάντηση #50 στις: Αύγουστος 31, 2007, 10:03:53 πμ »
Κι εγώ 2,5 σελίδες έγραψα στην ερώτηση για τις τυπικές σκηνές, αλλά μάλλον δεν ήθελαν τόσα πολλά, γιατί ζητούσαν συνοπτική απάντηση. Αυτό ήταν το 2ο ερώτημα, στο οποίο υποψιάζομαι ότι έγινε η μεγαλύτερη σφαγή.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 31, 2007, 10:13:01 πμ από ioanna89 »

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγηση
« Απάντηση #51 στις: Αύγουστος 31, 2007, 10:34:26 πμ »
Καλημέρα κι απο μένα.Να εισηγηθούμε τουλάχιστον να περιοριστούν οι ερωτήσεις αναπτυξης οσο αφορα το γνωστικό αντικείμενο στην μετάφραση του αρχαίου κειμένου και σε μια ακόμα ερώτηση.παράλληλα να αυξήσουν τις ερωτήσεις πολλαπλων επιλογων των αρχαιων απο 10 σε 15 ή 20.
Καλό χειμώνα σε όλους σας και στους νεοδιοριζόμενους καλή σταδιοδρομία.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος Syllas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1893
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ένας φακίρης, πολλοί φουκαράδες
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγηση
« Απάντηση #52 στις: Αύγουστος 31, 2007, 12:20:05 μμ »
Εγώ με 76,5 έγραψα 4 σελίδες περίπου στην ερώτηση του Επιταφίου και 2,5 σελίδες στην ερώτηση για τις τυπικές σκηνές. Το γραπτό μου δεν ήταν καθόλου περιεκτικό. Με πήραν μάλιστα και πολυ λίγο χρόνο να τις απαντήσω, γιατί τις ήξερα πολύ καλά. Όπως έχω ξαναγράψει όμως περίμενα παραπάνω, αφού το άγνωστο το είχα πολυ καλό αν όχι αριστο.
76,5 είναι πολύ καλός βαθμός για φέτος στα αρχαία και οι σελίδες που έγραψες είναι αρκετές, άρα δεν πρέπει να έπαιξε πολύ μεγάλο ρόλο η έκταση στις απαντήσεις. Επίσης νομίζω ότι τελικά ίσχυσε η αρνητική βαθμολογία στις πολλαπλές. Δεν μπορώ να βρω τα στατιστικά του ovidius για τις βαθμολογίες μετά τις εξετάσεις, γιατί υποψιάζομαι ότι στα αρχαία έχουμε πολλούς βαθμούς κάτω από 55 ή πάνω από 70, στο ενδιάμεσο όχι πολλούς ακριβώς λόγω της αυστηρής βαθμολόγησης, ενώ πχ στη διδακτική όπου είναι πάλι με ανάπτυξη έχουμε μεγάλη διαβάθμιση στις βαθμολογίες.

Αποσυνδεδεμένος ovidius

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 559
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
    • Ασεπάδικο2
Απ: Βαθμολόγηση
« Απάντηση #53 στις: Αύγουστος 31, 2007, 01:04:12 μμ »
CARPE DIEM

Αποσυνδεδεμένος Syllas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1893
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ένας φακίρης, πολλοί φουκαράδες
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγηση
« Απάντηση #54 στις: Αύγουστος 31, 2007, 01:42:12 μμ »
Είχε τελικά πολλούς βαθμούς από 60-70, αλλά ο μέσος όρος πολύ χαμηλότερος σε σχέση με τα νέα. Λογαριάζαμε χωρίς τον ξενοδόχο που φέτος ήταν πιο αυστηρός. Κρίναμε λάθος με βάση τα πιο χαλαρά αρχαία του 2005 και με βάση την γενικά όχι τόσο αυστηρή βαθμολόγηση στη Διδακτική.  Λάθος νομίζαμε ότι επειδή είναι ανάπτυξη θα είναι πιο εύκολο να ανεβάσουμε τον βαθμό μας. Η λογική 'κάτι έγραψα, κάτι θα πάρω' δεν ίσχυε στα αρχαία. Έτσι έγινε σε άλλους κλάδους, όπου ήθελαν αυστηρές οδηγίες στη διδακτική και αν δεν έβλεπαν αυτό που ήθελαν οι οδηγίες έβαζαν βαθμούς 23, 25, 22. Σε εμάς στη Διδακτική αυτό δεν έγινε. Κάτι να έγραφες, από 50 και πάνω θα έπαιρνες. Στα αρχαία 2 σελίδες, 3, 4... αν δεν έγραφες αυτό που ήθελαν έπαιρνες 3,4,5 μόρια όχι 13, 14, 15

Αποσυνδεδεμένος pari

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγηση
« Απάντηση #55 στις: Σεπτέμβριος 01, 2007, 08:20:30 μμ »
Καλησπέρα παιδιά,
Τι να πω η τάλαινα; Ανήκω και εγώ σε εκείνους που άλλο περίμεναν και άλλο τους ήρθε... το 55 στα αρχαία δεν το φανταζόμουν καν, τη στιγμή που στο προηγούμενο διαγωνισμό χωρίς διάβασμα έγραψα 68...
Το ζήτημα είναι ότι θα ξαναδώσω στον επόμενο και προβληματίζομαι  πολύ...Το περιεχόμενο της απάντησης έπρεπε να συνάδει ακριβώς
με τις οδηγίες... Ποιες είναι όμως αυτές οι οδηγίες; Απορώ.. Μάλλον θα μείνω με την απορία..

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159878
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 602
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 516
Σύνολο: 527

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.11 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.